ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.2 Μέθοδοι και εργαλεία για την επικύρωση των δεξιοτήτων.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.2 Πραγματοποίηση της επιλογής: διαδικασίες και κριτήρια.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.3 Τρόπος σχεδιασμού της επί τόπου υποστήριξης για πρακτικά θέματα και θέματα επιμελητείας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Η συνολική ποιότητα ενός έργου διακρατικής κινητικότητας και η πλήρης επιτυχία του συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την ακρίβεια της προετοιμασίας όσον αφορά τις δραστηριότητες τοποθέτησης. Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες αξιολογούνται από τις αντίστοιχες Εθνικές Υπηρεσίες που αναλύουν τις υποψηφιότητες. Όσον αφορά τις προηγούμενες περιόδους, οι δαπάνες για τις προπαρασκευαστικές δραστηριότητες υποδεικνύονται στο κατάλληλο πεδίο του εντύπου της αίτησης πλέον – και για τα διαβήματα τύπου VETPRO – οπότε οι φορείς προτρέπονται να χρησιμοποιούν κατάλληλες μεθόδους και εργαλεία ώστε να μεταφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Θεματικά πεδία για τις προπαρασκευαστικές δραστηριότητες: γλωσσικό, παιδαγωγικό, διοικητικό, νομικό, προσωπικό, πολιτιστικό και οικονομικό. Οι στόχοι των παραπάνω δραστηριοτήτων είναι:  να ωθήσουν τον συμμετέχοντα να σκεφτεί τις προσδοκίες του, τα κίνητρά του και τις αμφιβολίες του.  να μεταφέρουν ποιοτικές πληροφορίες για το εθνικό, πολιτιστικό και επαγγελματικό υπόβαθρο των χωρών όπου θα αναπτυχθεί η κινητικότητα.  να επιδείξουν πλήρως τους στόχους κατάρτισης της κινητικότητας.  τέλος, να παράσχουν κατάλληλες γλωσσικές δεξιότητες στους συμμετέχοντες ώστε αυτοί να αντιμετωπίσουν επιτυχώς την εμπειρία της κινητικότητας.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Δομικά χαρακτηριστικά των προπαρασκευαστικών ενεργειών  προσδιορίζονται πάντοτε οι στόχοι της κατάρτισης, τα περιεχόμενα και οι μέθοδοι που θα χρησιμοποιηθούν  αποσαφηνίζονται πάντοτε η διάρκεια και τα χαρακτηριστικά των προπαρασκευαστικών δραστηριοτήτων που αφορούν την τοποθέτηση  πρέπει να καθορίζεται το χρονοδιάγραμμα όλων των προπαρασκευαστικών δραστηριοτήτων  πρέπει να προσδιορίζονται οι ανθρώπινοι πόροι για τις διάφορες ενέργειες: καθηγητές, εκπαιδευτές, επόπτες, ψυχολόγοι, άτομα ειδικευμένα στην καθοδήγηση  πρέπει να προσδιορίζονται τα θέματα επιμελητείας και οργάνωσης  πρέπει να σχεδιάζεται / συγκεντρώνεται κατάλληλο διδακτικό υλικό. Κατά συνέπεια, πρέπει να γίνεται διάκριση ανάμεσα στις προπαρασκευαστικές ενέργειες που απαιτούν κάποια πρωτότυπη συνεισφορά (π.χ. ενέργειες που σχετίζονται με την ανάλυση των αναγκών των αποδεκτών) και στις ενέργειες όπου μπορούν να υιοθετηθούν ήδη δομημένες διαδρομές μάθησης (π.χ. γλωσσικό υπόβαθρο)  πρέπει να προσδιορίζεται ο ρόλος κάθε συνεργάτη όσον αφορά τις προπαρασκευαστικές ενέργειες  πρέπει να παρέχεται η οικονομική διάσταση κάθε ενέργειας.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Όσον αφορά τα διαβήματα IVT και PLM, τα οποία απευθύνονται σε νέους ανθρώπους, στις προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μπορούν να αναμένονται περίοδοι διδασκαλίας σε αίθουσες σε συνδυασμό με διαδικασίες διαδραμάτισης ρόλων, συναντήσεις με επαγγελματίες καθοδηγητές και ψυχολόγους, ενέργειες παροχής κινήτρων. Για τους ενήλικες χρήστες, οι οποίοι συμμετέχουν στα διαβήματα VETPRO, η διοργάνωση σεμιναρίων μοιάζει να είναι η καλύτερη επιλογή, λαμβάνοντας υπόψη ότι τα άτομα στα οποία απευθύνονται είναι επαγγελματίες.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Διαδικασίες πληροφόρησης και καθοδήγησης στα πλαίσια των προπαρασκευαστικών ενεργειών. Όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με ολόκληρες φάσεις εκτέλεσης και τις διαδικασίες οργάνωσης θα πρέπει να κοινοποιούνται με σαφήνεια. Οι προπαρασκευαστικές ενέργειες θα πρέπει να διαθέτουν μια εμφανή αξία καθοδήγησης και θα πρέπει να πραγματοποιούνται από επαγγελματίες σε θέματα καθοδήγησης. Το βήμα της καθοδήγησης κατά τις προπαρασκευαστικές ενέργειες βοηθά τον συμμετέχοντα να ενημερωθεί για τις ευκαιρίες του έργου, υποστηρίζοντάς τον ώστε να καταλάβει πώς η κινητικότητα αποτελεί μια επένδυση στην κατάρτιση.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Πολιτιστικό υπόβαθρο και διαδικασίες προπαρασκευαστικών ενεργειών Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν πληροφορίες για τον πολιτισμό, την οικονομία και την κοινωνία των χωρών στις οποίες θα φιλοξενηθούν στα πλαίσια της κινητικότητας. Οι πληροφορίες αφορούν επίσης οποιοδήποτε τοπικό περιβάλλον περιλαμβάνεται στην κινητικότητα, δηλαδή επιχειρήσεις όπου θα πραγματοποιηθεί η επαγγελματική μαθητεία ή οργανισμοί που εμπλέκονται στην ανταλλαγή. Η πολιτισμική ενημερότητα βοηθά προάγοντας το σεβασμό προς την πολιτισμική ποικιλομορφία και την κατανόηση αυτών των διαφορών, μειώνοντας τον κίνδυνο παρεξηγήσεων ή παρανοήσεων.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Διαδικασίες για παιδαγωγικά και επαγγελματικά θέματα Αυτές οι διαδικασίες επιτρέπουν στις προπαρασκευαστικές ενέργειες να παρέχουν τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την πλήρη συμμετοχή στο έργο της κινητικότητας στην φιλοξενούσα χώρα. Η επιλογή επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την τυπολογία των ατόμων στα οποία απευθύνεται το έργο, καθώς οι νεαροί αποδέκτες (IVT) απαιτούν κυρίως κοινωνική και πολιτισμική προετοιμασία, ενώ τα διαθέσιμα άτομα από την αγορά εργασίας (PLM) χρειάζεται να ενισχύσουν τόσο την τεχνική τους όσο και τις επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες που θα χρησιμοποιηθούν για την ενσωμάτωσή τους και για ενημερωθούν σχετικά με την επιπρόσθετη αξία της διακρατικής κινητικότητας.

Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες Περιεχόμενα  Δομικά χαρακτηριστικά των προπαρασκευαστικών ενεργειών  Διαφορές μεταξύ των προπαρασκευαστικών δραστηριοτήτων για τα προγράμματα IVT (Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης), PLM (Ατόμων που Συμμετέχουν ήδη στην Αγορά Εργασίας) και VETPRO (Επαγγελματιών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης). Διαδικασία καθοδήγησης.  Προπαρασκευαστικές διαδικασίες για θέματα πολιτισμού.  Προπαρασκευαστικές διαδικασίες για παιδαγωγικά και επαγγελματικά θέματα.