Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η διακίνηση κεφαλαίων από ευρωπαϊκά εταιρικά σχήματα & οι μηχανισμοί διαφάνειας των τραπεζών Αλεξία Κ. Κουκκουλλή Δικηγόρος - Εταίρος.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΑΡΧΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ (ΕΚΤ- ΕΤΠΑ) ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΑΞΕΩΝ /
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ
Στόχος του προγράμματος
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜ/ΚΩΝ & ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΣΤΗΝ ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΔΙΤ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΣΣΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ Δ.Σ. / PARTNER.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
ΠΡΑΞΗ: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΚΡΗΤΗ - ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
1 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑ η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΑΘΗΝΑ, 15 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2008 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΕΛΕΓΧΟΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ,ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΓ/ΚΗΣ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΑΜΕΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΞΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ (Export Fund) Παναγιώτης Αλεξάκης Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών Θεσσαλονίκη, 4/5/2012.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Πρόγραμμα «Στέγαση και Επανένταξη»
Προϊστάμενος Διεύθυνσης Δημοσίων Συμβάσεων
Επιχειρήσεις.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Νικόλαος Καρανάσιος Προσλήψεις.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
“ ΕΝΙΣΧΥΣΗ Μ.Μ.Ε. ΠΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ.
Υλοποίηση πράξεων με Ίδια Μέσα Υπόδειγμα Απόφασης Υλοποίησης με ίδια μέσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Αχιλλέας Μητσός, Αποτίμηση διαχείρισης ΓΓΕΤ Αχιλλέας Μητσός,
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ελεγκτικό Συνέδριο ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ Ελένη Λυκεσά Σύμβουλος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και.
Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων Χ. Μπούρας ΕΥΚΕ.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Η προσωπική ευθύνη των διοικούντων νομικά πρόσωπα για τα εταιρικά φορολογικά χρέη πριν και μετά τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας - Ορισμένα ειδικότερα.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κ. Στάθη Προϊσταμένη Μονάδας Β' Δημόσια έργα- πρόοδος υλοποίησης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
EΕΥΘΥΝΗ ΜΕΛΩΝ Δ.Σ. – Τι αλλάζει;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε. Π. Περιφέρειας ΚΡΗΤΗΣ Εισηγητής Γιώργος Τουτουτζιδάκης

«Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου Σεμινάριο με θέμα «Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου ΕΣΠΑ 2014-2020» Ηράκλειο 7 και 8 Ιουνίου 2018

Διαχείριση σύγκρουσης συμφερόντων σε δημόσιες συμβάσεις στο πλαίσιο των διαρθρωτικών ταμείων – Ζητήματα Δεοντολογίας

(Οργανισμός καταπολέμησης της απάτης) Η παρουσίαση βασίστηκε στον «Πρακτικό οδηγό για διαχειριστές» με θέμα «Εντοπισµός συγκρούσεων συµφερόντων σε διαδικασίες δηµοσίων συµβάσεων για διαρθρωτικές δράσεις» που εκπονήθηκε από οµάδα εµπειρογνωµόνων των κρατών µελών υπό τον συντονισµό της OLAF (Οργανισμός καταπολέμησης της απάτης)

Τι είναι η σύγκρουση συμφερόντων??

Ως “σύγκρουση συμφερόντων” νοείται η σύγκρουση μεταξύ των δημόσιων καθηκόντων και των ιδιωτικών συμφερόντων ενός δημοσίου υπαλλήλου, στο πλαίσιο της οποίας ο δημόσιος υπάλληλος έχει ιδιωτικά συμφέροντα που θα μπορούσαν να επηρεάσουν με αθέμιτο τρόπο την άσκηση των επίσημων υποχρεώσεων και καθηκόντων του.

Η σύγκρουση συμφερόντων ανακύπτει όταν η αμερόληπτη και αντικειμενική άσκηση των καθηκόντων δημόσιου παράγοντα ή άλλου προσώπου, υπονομεύεται από οικογενειακούς ή συναισθηματικούς λόγους, από πολιτικούς ή εθνικούς δεσμούς, από οικονομικό συμφέρον ή από οποιαδήποτε σύμπτωση συμφερόντων με τον δικαιούχο.

Η σύγκρουση συμφερόντων και η διαφθορά δεν είναι ταυτόσημες έννοιες. Η διαφθορά προϋποθέτει συνήθως συμφωνία μεταξύ δύο τουλάχιστον εταίρων και δωροδοκία μέσω της καταβολής και λήψης κάποιου χρηματικού ανταλλάγματος/πλεονεκτήματος. Σύγκρουση συμφερόντων ανακύπτει όταν δίνεται σε ένα πρόσωπο η ευκαιρία να θέσει σε προτεραιότητα τα ιδιωτικά του συμφέροντα εις βάρος των επαγγελματικών του καθηκόντων.

Παραδείγματα Η σύζυγος υπαλλήλου αναθέτουσας αρχής που είναι αρμόδιος για την παρακολούθηση διαδικασίας υποβολής προσφορών εργάζεται για λογαριασμό ενός από τους υποψηφίους. Ένα πρόσωπο είναι μέτοχος σε κάποια εταιρεία. Η εταιρεία αυτή λαμβάνει μέρος σε διαδικασία υποβολής προσφορών στην οποία το εν λόγω πρόσωπο έχει ορισθεί μέλος της επιτροπής αξιολόγησης. Ο προϊστάμενος αναθέτουσας αρχής πέρασε μια εβδομάδα διακοπών με τον διευθύνοντα σύμβουλο επιχείρησης η οποία υποβάλλει προσφορά στο πλαίσιο διαδικασίας υποβολής προσφορών που έχει προκηρύξει η αναθέτουσα αρχή. Υπάλληλος αναθέτουσας αρχής και ο διευθύνων σύμβουλος μίας από τις προσφέρουσες επιχειρήσεις έχουν αρμοδιότητες στο ίδιο πολιτικό κόμμα.

Ποιο είναι το πρόβλημα από τη σύγκρουση συμφερόντων?? Οι καταστάσεις σύγκρουσης συμφερόντων μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια της εμπιστοσύνης των οικονομικών φορέων στις δημόσιες συμβάσεις και την αποθάρρυνση έντιμων φορέων από την υποβολή προσφορών.

Το προσωπικό που υπηρετεί σε Ειδικές Υπηρεσίες του ΕΣΠΑ, στην Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ ΑΕ και σε Ενδιάμεσους Φορείς, που απασχολείται σε δραστηριότητες που αφορούν στην αξιολόγηση πράξεων, στις επαληθεύσεις και στις πληρωμές, υποχρεούται σε υποβολή δήλωσης μη σύγκρουσης συμφερόντων. Η δήλωση αυτή υποβάλλεται άπαξ στην Κεντρική Υπηρεσία της ΜΟΔ ΑΕ, η οποία και τηρεί σχετικό μητρώο. (Ν4314/2014 για το ΕΣΠΑ 2014-2020, άρθρο 38, παρ. 5).

δήλωση μη σύγκρουσης συμφερόντων …στο πλαίσιο των καθηκόντων μου που σχετίζονται με την αξιολόγηση πράξεων, δεν δύναμαι να συμμετέχω σε δραστηριότητες αξιολόγησης πράξεων που αφορούν σε φορείς υποβολής πρότασης με τους οποίους βρίσκομαι ή διατηρώ σχέση που δύναται να χαρακτηριστεί ως σύγκρουση συμφερόντων, δηλαδή σχέση από την οποία να έχω προσωπικό, οικονομικό κυρίως, συμφέρον εξαρτώμενο από τους φορείς υποβολής πρότασης, το οποίο δύναται να επηρεάσει την αμερόληπτη εκτέλεση των καθηκόντων μου με αθέμιτο τρόπο. Ενδεικτικά δε: εάν συμμετέχω ο ίδιος ή μέσω νομικού προσώπου στο οποίο είμαι βασικός μέτοχος στο εταιρικό ή μετοχικό κεφάλαιο ή στην διοίκηση των φορέων υποβολής προτάσεων, ή έχω καταρτίσει τις προτάσεις ή συμμετάσχει με οποιονδήποτε τρόπο στην κατάρτισή τους. Επίσης, δεν μπορώ να αξιολογώ πράξεις ή να εγκρίνω την αξιολόγηση πράξεων, όταν στο εταιρικό ή μετοχικό κεφάλαιο ή στη διοίκηση των φορέων υποβολής, συμμετέχει σύζυγος ή ανιών ή κατιών συγγενής μου μέχρι και τετάρτου βαθμού. Επιπλέον, δεν μου επιτρέπεται, κατά τη διάρκεια άσκησης των καθηκόντων αξιολόγησης που μου έχουν ανατεθεί να αποδέχομαι δωρεές παντός είδους από τους φορείς υποβολής πρότασης.

Τι είναι οι κόκκινες σημαίες και πώς χρησιμοποιούνται? Κόκκινες σημαίες!! Τι είναι οι κόκκινες σημαίες και πώς χρησιμοποιούνται?

Ως κόκκινη σημαία νοείται η ένδειξη πιθανής απάτης ή διαφθοράς. Αφορά ένα στοιχείο ή ένα σύνολο στοιχείων τα οποία αποκλίνουν από τη συνήθη δραστηριότητα. Πρόκειται για ένδειξη και δεν σημαίνει ότι υφίσταται απάτη, αλλά ότι απαιτείται περαιτέρω εξέταση για τη διάψευση των αμφιβολιών ή την επιβεβαίωση της πιθανότητας απάτης

κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων Παραδείγματα κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων 1. κατά την προετοιμασία μιας διαδικασίας δημοπράτησης δημόσιας σύμβασης

Σε σύντομο χρονικό διάστημα προκηρύσσονται, χωρίς προφανή λόγο, δύο ή περισσότεροι διαγωνισμοί με πανομοιότυπο αντικείμενο, με αποτέλεσμα τη χρήση λιγότερο ανταγωνιστικής μεθόδου ανάθεσης (π.χ. συνοπτικός διαγωνισμός) Επιλέγεται διαδικασία με διαπραγμάτευση, παρά το γεγονός ότι είναι δυνατή η εφαρμογή ανοικτής διαδικασίας. Επιλογή κριτηρίων ανάθεσης (φωτογραφικά) που ευνοούν συγκεκριμένη εταιρεία ή προσφορά. Επιλογή υπερβολικά αυστηρών κριτηρίων ανάθεσης, με αποτέλεσμα να παρέχεται η δυνατότητα υποβολής προσφοράς μόνο σε μία εταιρεία Υπερβολικά υψηλό ποσοστό υποκειμενικών στοιχείων στο σύστημα κριτηρίων ανάθεσης

κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων Παραδείγματα κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων 2. κατά τη διαδικασία πρόσκλησης υποβολής προσφορών, αξιολόγησης προσφορών και λήψης απόφασης κατακύρωσης

Υποβολή προσφορών από ελάχιστο αριθμό εταιρειών. Αλλαγές / διαγραφές / παραποιήσεις και μουτζούρες στα επίσημα έγγραφα ή/και στις βεβαιώσεις παραλαβής των εγγράφων Υποβολή προσφορών από ελάχιστο αριθμό εταιρειών. Τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης δεν διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία για την αξιολόγηση των προσφορών και άγονται και φέρονται από ένα άτομο. Εσφαλμένη ερμηνεία των κανόνων και των κριτηρίων ανάθεσης από τα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης.

κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων Παραδείγματα κόκκινων σημαιών που συνδέονται με συγκρούσεις συμφερόντων 3. κατά την εκτέλεση και τις τροποποιήσεις των δημοσίων συμβάσεων

Μεγάλος αριθμός ακυρωμένων διαδικασιών σύναψης σύμβασης. Υποβολή πολυάριθμων ή αμφισβητήσιμων αιτημάτων τροποποίησης από συγκεκριμένο ανάδοχο και έγκρισή τους από τον ίδιο υπεύθυνο σύμβασης. Σημαντικές διαφοροποιήσεις των παραδοτέων σε σχέση με τις τεχνικές προδιαγραφές ή τη συγγραφή υποχρεώσεων. Μείωση της ποσότητας των παραδοτέων, χωρίς ανάλογη μείωση του πληρωτέου ποσού. Ασυνήθιστη ή απρόθυμη συμπεριφορά υπαλλήλου της αναθέτουσας αρχής να παράσχει πληροφορίες για την εκτέλεση της σύμβασης.

Παράδειγμα Εντάχθηκε Πράξη σκοπός της οποίας ήταν η καθιέρωση μιας σειρά καινοτόμων τεχνικών και μεθόδων για τη βελτίωση της επιχειρηματικής ικανότητας των επιχειρηματιών και την παροχή στήριξης σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ο δικαιούχος ήταν Πανεπιστημιακό ίδρυμα, νόμιμος εκπρόσωπος του οποίου ήταν ο πρύτανης κ. C. Για τις δράσεις ενημέρωσης κι επικοινωνίας της Πράξης, το πανεπιστημιακό ίδρυμα σύστησε ομάδα υλοποίησης, στην οποία συμμετείχε και ο πρύτανης. Στη συνέχεια το πανεπιστημιακό ίδρυμα, ως εργοδότης, προχώρησε σε σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας με την ομάδα υλοποίησης της δράσης ενημέρωσης κι επικοινωνίας στην οποία συμμετείχε και ο πρύτανης του πανεπιστημίου. Υπογράφοντας την ατομική σύμβαση εργασίας, αφενός, ως πρύτανης και νόμιμος εκπρόσωπος του πανεπιστημίου και, αφετέρου, ως μέλος της ομάδας υλοποίησης της δράσης ενημέρωσης κι επικοινωνίας ο κ. C υπέγραψε ουσιαστικά σύμβαση με τον εαυτό του και ως εκ τούτου αποκόμισε άμεσο ίδιο οικονομικό όφελος, δηλαδή την προοπτική πρόσθετου μισθού.