Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Χριστόδουλος Χαμζάς, Καθηγητής Δ. Π. Θράκης Διευθυντής Ι. Π. Ε. Τ. Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος, Ερευνητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ)
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Ι ΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Π ΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ Τ ΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ / Ε. Κ. «Αθηνά» Τσιμισκή 58, Ξάνθη, τηλ: , fax: ,
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Χριστόδουλος Χαμζάς, Καθηγητής Δ. Π. Θράκης Διευθυντής Ι. Π. Ε. Τ. Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος, Ερευνητής Γ΄ Ι.Π.Ε.Τ. Επιτροπή Στρατηγικής για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση Αθήνα, Ιανουάριος 2002 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

2 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

3 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΟΥ Ι.Π.Ε.Τ.

4 Παρουσίαση Έργων  Ψηφιακή Καταγραφή - Ταξινόμηση Κιβωτός Κειμηλίων Η Θράκη στη Βουλή των Ελλήνων  Πολιτισμικός Τουρισμός Θρακικός Ηλεκτρονικός Θησαυρός

5 ΕΔΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η Ελληνική Εκπαιδευτική Πύλη μέλη Καθημερινό δελτίο με αποδελτίωση ειδήσεων και θεμάτων που αφορούν την εκπαίδευση επισκέψεις σε 1 χρόνο

6 "Μελέτη δορυφορικών δικτύων LEO/MEO ευρείας ζώνης για κινητά τηλεπικοινωνιακά συστήματα πολυμέσων" Χρηματοδότηση ΠΕΝΕΔ 1999 Το ερευνητικό αυτό έργο αποσκοπεί στη μετάδοση πολυμεσικών δεδομένων μέσω δορυφορικών δικτύων χαμηλής τροχιάς. Το έργο υλοποιείται με τη συνεργασία του Αστεροσκοπείου Αθηνών, του Ι.Π.Ε.Τ. και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. "ΜΕΤΑΕΙΚΩΝ" "ΜΕΤΑΕΙΚΩΝ" Χρηματοδότηση ΣΥΝ 1998 Ερευνητικό πρόγραμμα για τη μελέτη και υλοποίηση αλγορίθμων για μετάδοση πολυμεσικών δεδομένων μέσα από το διαδίκτυο. «Τηλεργασία» Χρηματοδότηση από Ανθρώπινα Δίκτυα Διάδοσης της Ε & Τ Γνώσης, ΕΠΕΤ ΙΙ "Ανθρώπινο Δίκτυο Πολιτισμικής Πληροφορικής» Χρηματοδότηση από Ανθρώπινα Δίκτυα Διάδοσης της Ε & Τ Γνώσης, ΕΠΕΤ ΙΙ European Schoolnet Education. European Knowledge Centre "Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων, Κέντρο Γνώσης για Δασκάλους και Ερευνητές" Χρηματοδότηση από SOCRATES, Ευρωπαϊκή Ένωση

7

8

9

10 TELE-EDUCATION SOFTWARE FOR INTERACTIVE VIDEO LECTURING (MULTIMEDIA-TESVIL) InformationTechnology/Eureka Aνάπτυξη ενός διαδραστικού λογισμικού Τηλεκπαίδευσης με μετάδοση εικόνας βίντεο και δεδομένων που θα βασίζεται στην επικοινωνία μέσω Διαδικτύου (IP). Στόχος του έργου η ανάπτυξη ενός λογισμικού σε προσιτή τιμή απόκτησης, προσβάσιμου από διάφορους χρήστες, ανεξάρτητα από λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν (ανάπτυξη σε γλώσσα Java). Kaunas Regional University, Lithuania Lund University, Sweden MediaWorks Ltd., Lithuania

11 Η ιστορία της προσφυγιάς μέσα από κειμήλια Χρηματοδότηση: ΠΑ.ΚΕ.ΘΡΑ-INTEREG II Έρευνα-Καταγραφή: ΠΑ.ΚΕ.ΘΡΑ. Τεχνική Υλοποίηση - Υποστήριξη: Ι.Π.Ε.Τ. ΚΙΒΩΤΟΣ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ- Ι.Π.Ε.Τ. http: // gr/kivotos ΚΙΒΩΤΟΣ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

12 Η Βάση Δεδομένων με τίτλο "ΚΙΒΩΤΟΣ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ" περιέχει φωτογραφίες και στοιχεία χιλιάδων αντικειμένων που έχουν σχέση με τους Έλληνες πρόσφυγες των αρχών του 20ου αιώνα. Τα τεκμήρια αυτά της ζωής των Ελλήνων στη Βόρεια και Ανατολική Θράκη, τη Μικρά Ασία και τον Πόντο, εντοπίστηκαν σε Δημοτικές, Εκκλησιαστικές ή Ιδιωτικές Συλλογές, αλλά και ως μεμονωμένα οικογενειακά κειμήλια στους Νομούς Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Κειμήλια που καταγράφηκαν ανά νομό Ν. Έβρου Ν. Ροδόπης Ν. Ξάνθης Ν. Καβάλας Ν. Δράμας Σύνολο ΚΙΒΩΤΟΣ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ- Ι.Π.Ε.Τ. ΚΙΒΩΤΟΣ ΚΕΙΜΗΛΙΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

13 Γνωστική προσπέλαση πολιτιστικής βάσης δεδομένων Μελέτη πολιτιστικής παραγωγής τοποθετημένης στο πνεύμα της εποχής που τη δημιούργησε, ερμηνεύεται με βάση τα θεσμικά πλαίσια (πολιτιστικά, θρησκευτικά, εθνολογικά, πολιτισμικά) και το ηθικό κλίμα που την περιέβαλε. Κωδικοποίηση αμφίδρομου προσανατολισμού των σχέσεων ιστορίας/πολιτιστικού προϊόντος, γεγονότος, ιστορικής και κοινωνικής διαδικασίας. Συγχρονικές και διαχρονικές ερμηνείες Πλοήγηση σε πολιτιστική βάση δεδομένων: πράξη πολλαπλής σημείωσης που επάγει διαφορετικά επίπεδα ανάγνωσης. Νοηματοδότηση της εμπειρίας: διασύνδεσή της με τις άλλες γνώσεις μας Ενεργοποίηση και οργάνωση προηγούμενης γνώσης

14 INTERNET

15 Ιστορία και Πολιτισμός

16 Προβολή του Θρακικού Χώρου CD-ROM

17 INTERNET

18 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Πώς ορίζουμε την Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Πώς χρησιμοποιείται η Εκπαιδευτική Τεχνολογία; Ποιές διδακτικές μεθόδους ακολουθούμε με τις ΝΤ; Μέσο για την προσπέλαση των διδακτικών εμποδίων. Εμπλουτισμός της διδακτικής πράξης Διαμορφώνοντας την εκπαίδευση του μέλλοντος. Μετωπική / Συνεργατική

19 Η ένταξη των ΤΠΕ στηρίζεται τόσο στις μαθησιακές θεωρίες όσο και στη διδακτική πράξη Καινοτομικός χαρακτήρας αν ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες διδακτικές και μαθησιακές ανάγκες Αξιοποιώντας την εμπειρία και αξιολογώντας το νεωτερικό Αλληλεπίδραση: δυναμική απόκριση στις μαθησιακές ανάγκες

20 Καθοδηγούμενη διερευνητική μάθηση Ιεραρχική Παρουσίαση στοχοθεσίας Ενσωμάτωση διαφορετικών τύπων γνώσης (διαδικαστική, πεδίου και στρατηγικής) Ιεραρχική δομή γνώσης Χρήση προτύπωσης, κλιμακωτής κατασκευής και βαθμιαίας ολοκλήρωσης σε συνδυασμό με διερευνητικές στρατηγικές Διερευνητικές μαθησιακές δραστηριότητες Οι μαθησιακές δραστηριότητες συνυφαίνουν κατασκευαστικές πρακτικές Συνάρθρωση συλλογιστικών διαδρομών με χρήση παιδαγωγικών στρατηγικών που βοηθούν το μαθητή να κατανοήσει έννοιες και διαδικασίες Παρέχει οδηγίες, επεξηγήσεις, αποδείξεις Χαλαρός έλεγχος στο αφηγηματικό μέρος, αλλά πλήρης έλεγχος στο διερευνητικό Ενσωματώνει μεθόδους αυτοαξιολόγησης και ανάδρασης Παρουσιάζει μεταγνωστικές στρατηγικές και προλαμβάνει προβλήματα λογισμικού. Κατανόηση της συνεισφοράς της έννοιας σε μια ενότητα και διασύνδεση με τις άλλες γνώσεις. Διαθεματικότητα και διεπιστημονικότητα

21 Διερευνητικό Λογισμικό Εργαλείο για επίλυση προβλημάτων που αναδεικνύουν τη συλλογιστική πορεία επικύρωσης ενός γεγονότος ή μιας κατάστασης Δεν πρόκειται απλώς για εργαλείο επίλυσης αριθμητικών προβλημάτων (πράξεις). Διερευνά από διαφορετικές πλευρές ένα πρόβλημα, προσεγγίζει με πολλούς τρόπους ένα ερώτημα, και οδηγεί στην επίλυσή τους καταγράφοντας αναλυτικά τα διαφορετικά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν στη διερεύνηση ενός προβλήματος Επιτρέπει τον εντοπισμό της προέλευσης των λαθών και των παρερμηνειών. Διευκολύνει τη διαχείριση του προβλήματος σε εξατομικευμένο περιβάλλον Άμεσος χειρισμός αντικειμένων χωρίς διαμεσολάβηση συμβολικών αναπαραστάσεων

22 Γιατί καθοδηγούμενη ; Δύσκολη η διατύπωση υποθέσεωνΔύσκολη η διατύπωση υποθέσεων Σχεδιασμός πειραμάτων για κτήση πληροφορίας και επικύρωση υποθέσεωνΣχεδιασμός πειραμάτων για κτήση πληροφορίας και επικύρωση υποθέσεων Ερμηνεία δεδομένωνΕρμηνεία δεδομένων Διαχείριση και σχεδιασμός διαδικασιών (στρατηγική)Διαχείριση και σχεδιασμός διαδικασιών (στρατηγική)

23 Τεχνολογικά προαπαιτούμενα Μηχανισμοί άμεσης πρόσβασης στη γνώση Μηχανισμοί ελέγχου και διατύπωσης υποθέσεων Εργαλεία σχεδιασμού πειραμάτων Συγκριτικά πλεονεκτήματα Εύκολη γνώση δομής π ροσομοίωσης Εύκολη γνώση δομής π ροσομοίωσης Κατασκευή ευέλικτων π ροσομοιώσεων Κατασκευή ευέλικτων π ροσομοιώσεων Εύκολη κατασκευή π ροσομοιώσεων Εύκολη κατασκευή π ροσομοιώσεων

24 Παιδαγωγικό ενέργημα Προσδιορισμός στόχων Οδηγίες Αποδείξεις Επεξηγήσεις Παρουσιάσεις Ερωτηματοθεσία Παρουσίαση ενεργειών που πρέπει να αναληφθούν Παραδείγματα Αναφορές Ανάδραση Αξιολόγηση Προτύπωση Διερεύνηση Αναστοχασμός Διασύνδεση γνώσεων

25 Να δημιουργηθεί ένα πρότυπο διασφάλισης ποιότητας για την πιστοποίηση του Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ορισμός Εκπαιδευτικού λογισμικού. Παιδαγωγικές αρχές εκπαιδευτικού λογισμικού Να επιδιωχθεί η θεσμική ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τα Αναλυτικά Προγράμματα να προσαρμοσθούν στις αλλαγές αυτές Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ με παράλληλη παιδαγωγική τεκμηρίωση της αξιοποίησής τους Θέσπιση ενός οργάνου με συμμετοχή όλων των φορέων που εργάζονται στις ΤΠΕ για τη διαμόρφωση θέσεων και εισήγηση προτάσεων προς την Πολιτεία Να ακολουθηθεί μια πολιτική ενθάρρυνσης στη χρήση της δικτυακής Τεχνολογίας με τιμολογιακή πολιτική πρόσβασης στο Διαδίκτυο και δωρεάν παροχή λογαριασμών χρηστών στους εκπαιδευτικούς Υποχρεωτική επιμόρφωση των καθηγητών Πληροφορικής που διορίσθηκαν με μειωμένα προσόντα για να καλύψουν τις αρχικές ανάγκες της Εκπαίδευσης Δημιουργία υποδομής για ηλεκτρονική πληροφόρηση των εκπαιδευτικών τόσο σε διοικητικά όσο και σε εκπαιδευτικά θέματα. Forum ανταλλαγής θέσεων. Διερεύνηση προϋποθέσεων για χρήση open source λογισμικών