Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ-
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προγραμματική Περίοδος
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών

ΣΚΟΠΟΣ - ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΣΚΟΠΟΣ - ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ Λειτουργεί συμπληρωματικά με το Τεχνικό Εγχειρίδιο της μεθόδου Απευθύνεται κυρίως στους διαπραγματευτές των μερών Σκοπός η ενημέρωσή τους για ζητήματα εφαρμογής και αξιοποίησης της μεθόδου σε κλαδικό και επιχειρησιακό επίπεδο V.G

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΥ Τάσεις Τραπεζικού τομέα - ποσοτικές και ποιοτικές εξελίξεις στην απασχόληση Σημασία προληπτικής διαχείρισης Α.Δ. Δομή, περιεχόμενο, πρακτική Σ.Δ, γενικά και ειδικά για θέματα κατάρτισης Πού μπορεί να συμβάλει η μέθοδος σε κλαδικό και σε επιχειρησιακό επίπεδο Προϋποθέσεις ολοκληρωμένης εφαρμογής V.G

ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ... ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ... Σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα & μεθόδους Προληπτικής Διαχείρισης Α.Δ. Σύγχρονες μεθόδους πρόβλεψης των ποσοτικών & ποιοτικών εξελίξεων στην απασχόληση Κατάλληλες κλαδικές υποδομές τεκμηρίωσης για τις εργασιακές εξελίξεις, την κατάρτιση, τη διάγνωση εκπαιδευτικών αναγκών ανα ειδικότητα Κοινά αποδεκτά δεδομένα, σημεία αναφοράς και εφαρμογές για την ανάπτυξη του κοινωνικού διαλόγου σε θέματα προστασίας απασχόλησης και κατάρτισης V.G

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ... ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ... παίξουν ουσιαστικό ρόλο στη διαχείριση των αλλαγών συμπράξουν στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων πολιτικών Α.Δ. εντάξουν τον “ανθρώπινο παράγοντα” στο συνολικό Στρατηγικό Σχεδιασμό των Τραπεζών θέσουν τη συστηματική διάγνωση - κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών στο επίκεντρο της κλαδικής και της επιχειρησιακής διαπραγμάτευσης V.G

ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Συστήματα διάγνωσης εκπαιδευτικών αναγκών με βάση: ανάγκες σε γνώσεις/δεξιότητες θέσεων εργασίας ή ειδικοτήτων. απόδοση-προσόντα εργαζομένων. Συστηματική αξιολόγηση & αξιοποίηση αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης V.G

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΑΞΟΝΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΑΞΟΝΕΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ Προσδιορισμός μέσων & αντικειμένων κατάρτισης Προστασία απασχόλησης - προσαρμογή γνώσεων στις νέες απαιτήσεις - εναλλακτική απασχόληση Καθολικότητα εκπαίδευσης - ίσες ευκαιρίες Αναγνώριση - πιστοποίηση παρεχόμενων γνώσεων & σπουδών στην υπηρεσιακή εξέλιξη Θεσμοί & υποδομές αρχικής και συνεχούς επαγγελματικής εκπαίδευσης V.G

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΜΕ... Προγραμματισμό Α.Δ. Περιγραφές θέσεων εργασίας ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΘΟΔΟΥ ΜΕ... Προγραμματισμό Α.Δ. Περιγραφές θέσεων εργασίας Σχεδιασμό συστημάτων κατάρτισης Ανασχεδιασμό - εμπλουτισμό θέσεων εργασίας Υποστήριξη υπηρεσιακής κινητικότητας και εξέλιξης Εξεύρεση κατάλληλης εναλλακτικής απασχόλησης V.G

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Σύγχρονη φιλοσοφία και πρακτικές Δ.Α.Δ. Τεκμηριωμένος κοινωνικός διάλογος στην επιχείρηση & τον κλάδο Συστηματική ανταλλαγή εμπειριών για ειδικότητες, γνωστικά πεδία, απαιτήσεις ανά ειδικότητα, μεταβολές Ομάδες επεξεργασίας - επικύρωσης - αξιοποίησης αποτελεσμάτων της μεθόδου Κατάλληλες υποδομές εφαρμογής και αξιοποίησης αποτελεσμάτων V.G

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΗΔΗ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ... ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΗΔΗ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ... Θεσμικό πλαίσιο, εμπειρία & πρακτικές των Σ.Δ. Διμερείς επιχειρησιακές & κλαδικές υποδομές Καταγραφές ειδικοτήτων Περιγραφές δραστηριοτήτων θέσεων εργασίας Ειδικές ομάδες εργασίας & μελέτης V.G

ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΤΟ ΚΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Αξιοποίηση του Κλαδικού Παρατηρητηρίου Απασχόλησης για: Παρακολούθηση, Καταγραφή, Ομαδοποίηση, Επικύρωση και Αξιολόγηση των βασικών εξελίξεων στις ειδικότητες Καταγραφή εξελίξεων στα γνωστικά προφίλ κάθε ειδικότητας Διεθνείς συγκρίσεις Υποβολή προτάσεων στα μέρη (κλαδικά προγράμματα, υποστήριξη επιχ/κών διαπραγματεύσεων κλπ. ενεργειών, μέτρα προστασίας απασχόλησης) V.G

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (Ι) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (Ι) Πρόβλεψη εργασιακών αναγκών Καταγραφή - πληρέστερη γνώση Α.Δ. Δυναμικές πολιτικές ρύθμισης εργασιακής κινητικότητας, εμπλουτισμού εργασιακών καθηκόντων, προστασίας απασχόλησης, προσαρμογής στις νέες συνθήκες ‘Εγκαιρη κάλυψη μελλοντικών, ποσοτικών και ποιοτικών εργασιακών αναγκών V.G

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (ΙΙ) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (ΙΙ) Συγκρότηση - ενίσχυση κατάλληλων εκπαιδευτικών / διοικητικών μεθόδων και υποδομών Υποστήριξη Προγραμματισμού Ανθρώπινου Δυναμικού Τεκμηριωμένη διαπραγμάτευση κατάλληλων και συγκεκριμένων λύσεων Έγκαιρη παρέμβαση στις εξελίξεις V.G

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (ΙΙΙ) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (ΙΙΙ) Ομάδες Εργασίας - Γνωμοδοτικές Επιτροπές εφαρμογής Επιτροπή Αξιοποίησης Περιγραφών Θέσεων - εντοπισμού γνωστικών δεξιοτήτων & αναγκών ανά θέση/ειδικότητα Επιτροπή εξειδίκευσης ενεργειών κατάρτισης - αλλαγής αντικειμένου εργασίας V.G

Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ: Η ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ: Πρωταρχική θέση Α.Δ. στη φιλοσοφία της επιχείρησης Επιχειρησιακό Σχεδιασμό - στρατηγική και ολοκληρωμένες πολιτικές αξιοποίησης Α.Δ. Υποδομές πληροφόρησης - τεκμηρίωσης- στοχοθεσίας Περιγραφή θέσεων εργασίας - καταγραφή ειδικοτήτων Σύνδεση στόχων - αναγκών με πολιτικές κατάρτισης Συμμετοχή των ενεχόμενων μερών σε όλες τις φάσεις εφαρμογής V.G

ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ Συστηματικό εργαλείο πληροφόρησης για τις επικείμενες εξελίξεις σε γνώσεις - ειδικότητες εντοπισμού και αποτελεσματικής διαχείρισης των αναγκαίων αλλαγών τεκμηρίωσης και υποστήριξης της διαπραγμάτευσης για θέματα Α.Δ. στον κλάδο και την επιχείρηση V.G