ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΠΡΑΞΗ: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ Υπουργείο Παιδείας,
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Νίκος Γεωργιάδης, PhD Αν. Πρόεδρος Δ.Σ. Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF): Προκλήσεις και προοπτικές
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011 ΠΑΤΡΑ
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Η συμβολή και η σημασία των δράσεων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. στην προώθηση της Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Ενημέρωσης στη Θεσσαλονίκη Ιωάννα Δέδε Διεύθυνση.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: « Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων στην Ελλάδα» Υλοποίηση: Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF): ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Πάτρα, 3 Φεβρουαρίου 2011  

Η μέχρι σήμερα πορεία Η χώρα μας απείχε από τις διαδικασίες διαμόρφωσης του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων και καθυστέρησε ως προς την ενημέρωση, κατανόηση και αφομοίωση σε πρακτικό επίπεδο των βασικών στοιχείων από τους φορείς που έχουν άμεση ή έμμεση σχέση με το ζήτημα. Μόλις τον Μάϊο 2009, δύο περίπου χρόνια από τις άλλες χώρες-μέλη , συστήθηκε από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ. η Εθνική Επιτροπή Διά Βίου Μάθησης αποτελούμενη από υπηρεσιακούς παράγοντες, εκπροσώπους κοινωνικών εταίρων και εμπειρογνωμόνων, για τη συλλογή και την αξιοποίηση του διαθέσιμου υλικού και την προετοιμασία της δημόσιας διαβούλευσης, η οποία ακολούθησε την επίσημη έναρξη των εργασιών για το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, 25/02/2010

Προτρέπει τα κράτη-μέλη : Να χρησιμοποιήσουν το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων ως εργαλείο αναφοράς για την σύγκριση των συστημάτων απόκτησης προσόντων Να συσχετίσουν τα εθνικά συστήματα απόκτησης προσόντων με το EQF Να εκπονήσουν εθνικά πλαίσια προσόντων (nqf) Nα προσδώσουν έως το 2012 σε όλους τους νέους τίτλους σύνδεση-αναφορά προς το EQF Για την πραγματοποίηση των στόχων του EQF, η Επιτροπή υποστηρίζει τα κράτη –μέλη στην εκτέλεση των καθηκόντων που απορρέουν από τη Σύσταση με τη διευκόλυνση δράσεων συνεργασίας, ανταλλαγής καλών πρακτικών και πιλοτικών σχεδίων ευρωπαϊκών προγραμμάτων, χρηματοδοτώντας συγκεκριμένες δράσεις: Η εφαρμογή της Σύστασης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23/04/2008

Στις δράσεις αυτές τα κράτη μέλη υποστηρίζονται ώστε να λειτουργήσουν όργανα και δομές προς της επίτευξη των στόχων του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων. Δημιουργούνται : Η Συμβουλευτική Ομάδα του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (EQF advisory group). Συντονίζεται από την ευρωπαϊκή επιτροπή και το CEDEFOP και παρακολουθεί την πορεία εφαρμογής του EQF. Επικουρικά προς την Συμβουλευτική Ομάδα του ΕΠΠ λειτουργούν: Η ομάδα Εργασίας για τα Μαθησιακά Αποτελέσματα (Learning Outcomes Groups) Tα Εθνικά Σημεία Συντονισμού ( Νational Coordination Points) για τα Εθνικά Πλαίσια Προσόντων Επιπλέον λειτουργούν: Δίκτυα για την ποιότητα στην κατάρτιση (ΕNQAVET) Ομάδες Εργασίας για το σύστημα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων (ECVET) Ομάδες εργασίας για τις κλαδικές προσεγγίσεις των προσόντων (sectoral qualifications) Ομάδες εργασίας για τη δημιουργία κοινών εργαλείων ταξινόμησης ικανοτήτων, δεξιοτήτων και επαγγελμάτων (ΕSCO) Η χώρα μας εκπροσωπείται επαρκώς σε όλα τα όργανα και τις ομάδες εργασίας

Μέχρι τις 23 Απριλίου 2013 πρέπει να αποτιμηθούν και να αξιολογηθούν, μέσω της Επιτροπής, οι δράσεις που αναλήφθηκαν ως ανταπόκριση στην Σύσταση της 23/04/08 και να υποβληθεί έκθεση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στο Συμβούλιο σχετικά με την αποκτηθείσα πείρα και τις μελλοντικές επιπτώσεις, περιλαμβάνοντας εφόσον χρειασθεί, και πιθανή επανεξέταση και αναθεώρηση της παρούσας σύστασης. Συνεπώς, ο εναπομείνας χρόνος είναι λίγος και σειρά από ενέργειες πρέπει να επιταχυνθούν, πρέπει οι στρατηγικοί στόχοι υλοποίησης των EQF/NQF πρέπει να τεθούν στην πράξη.

ΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ Το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μέσω της συγκρότησης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και της δημιουργίας του Εθνικού Δικτύου Διά Βίου Μάθησης, επιδιώκει την ποιοτική και ποσοτική αναβάθμιση της Διά Βίου Μάθησης και του συστήματος αναγνώρισης και πιστοποίησης των γνώσεων δεξιοτήτων και προσόντων των πολιτών και των διαμενόντων στην Ελλάδα, με τη θεσμική κατοχύρωση του Ν. 3879/21/09/2010 Στο άρθρο 16 του Ν. 3879 αναφέρονται ρητά ο στόχος και η διασύνδεση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, αποδίδοντας την ευρωπαϊκή διάσταση στο όλο έργο.

H Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης ως το Εθνικό Σημείο Συντονισμού για το EQF (ΕQF National Coordination Point/NCP),έχει αναλάβει το έργο της προβολής και διάχυσης του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και τη γενικότερη υποστήριξη της υλοποίησής του. (Με τη δημιουργία του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων, ΕΟΠΠ, μεταφέρονται πλέον οι σχετικές δράσειςστον οργανισμό. Υλοποιεί πρόγραμμα ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και διάχυσης του περιεχομένου και των στόχων του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, πάντα αναφορικά με το Ευρωπαϊκό, το οποίο αποτελεί μικρή μεν, αλλά ουσιαστική συμβολή στην προσπάθεια που ξεκίνησε η χώρα μας, για την αναβάθμιση της Δ.Β.Μ. άρρηκτα συνδεδεμένης με το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων. Το πρόγραμμα υλοποιείται από το εποπτευόμενο από τη Γ.Γ.Δ.Β.Μ Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων ( ΙΔΕΚΕ) και χρηματοδοτείται κατά 75% από ευρωπαϊκούς πόρους και κατά 25% από εθνικούς.

Στρατηγικοί στόχοι του προγράμματος: Διάχυση γνώσεων και μεταφορά ευρωπαϊκών καλών πρακτικών και εμπειριών για την κατανόηση τόσο του περιεχομένου των ΕΠΠ/ΕΠΠ όσο και τη διαπίστωση της αναγκαιότητας εφαρμογής τους, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο. Κατανόηση των ΕΠΠ/ΕΠΠ από τον ευρύτερο πληθυσμό, δεδομένου ότι αποτελείται από διαφορετικές πολιτισμικές, κοινωνικές και οικονομικές ομάδες Προώθηση της δικτύωσης σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο Δράσεις διασφάλισης ποιοτικών παροχών σε βάθος χρόνου Εξασφάλιση συμμετοχικών διαδικασιών στην πορεία της εξέλιξης της διαδικασίας του ΕΠΠ Ανάπτυξη διαδραστικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας, ανατροφοδοτούμενης από τη συμμετοχή σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο μέσω της σύνδεσής της με την ευρωπαϊκή αντίστοιχη πλατφόρμα και τις εθνικές αναπτυσσόμενες πλατφόρμες Για την πραγματοποίηση των στόχων: 5 ημερίδες (΄Ηδη η πρώτη έγινε στις 7/10/2010 στοχευμένη στην Ανώτατη Εκπαίδευση) 4 Τεχνικά σεμινάρια Διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα συνδεδεμένη με την αντίστοιχη ευρωπαϊκή και των κρατών-μελών Έντυπο υλικό

Αναμενόμενα αποτελέσματα : Θετική στάση των φορέων και των ατόμων στο EQF/NQF Απόκτηση καλών πρακτικών από τις παρεμβάσεις σε διαφορετικές ομάδες πληθυσμού (εκπαιδευόμενοι, εκπαιδευτές, εργαζόμενοι, εργοδότες άνεργοι) και σε κοινωνικούς εταίρους) Ανάπτυξη διαδραστικής διαδικασίας μεταξύ των κοινωνικών εταίρων και του Εθνικού Σημείου Συντονισμού (NCP) Πρόκληση του ενδιαφέροντος για το θέμα μέσω της ενεργούς συμμετοχής ιδίως ανάμεσα στους νέους με τη χρήση του διαδικτύου. Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων στην πράξη λειτουργεί ως ένας μηχανισμός μετάφρασης και διασαφήνισης των προσόντων, ανεξάρτητα από τον τρόπο απόκτησής τους, επιτρέποντας την κατανόησή τους και δίνει ευκαιρίες για προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική ανέλιξη και συνεχή μάθηση.