ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή Region of Western Macedonia Intermediate Managing Authority ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ενδιάμεση.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» “Ο ρόλος του προωθητή LLP” Ελευθερία Καμενοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ Ημερίδα Ενημέρωσης για το πρόγραμμα Erasmus+ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ελευθερία Καμενοπούλου Προϊσταμένη Τμήματος.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Από το LLP στο Erasmus+ θΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Μαίρη Νικητάκη Προϊσταμένη Διεύθυνσης Ειδικών προγραμμάτων Διεθνών Υποτροφιών ΙΚΥ.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Youth and Sport Καλή πρακτική Β. Μπαρκούκης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Από το LLP στο Erasmus+ ΑΘΗΝΑ, Μαίρη Νικητάκη
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Η Αξιολόγηση & οι Απαιτήσεις του Σχεδίου Αξιολόγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΘΗΝΑ, Ξενοδοχείο Royal Olympic 18-12-2013 Ελευθερία Καμενοπούλου Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμμάτων ΕΕ

A. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Β. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ

Πολιτικές προτεραιότητες στο Erasmus+: Τι είναι; Εφαρμόζονται στην κύρια Δραση 2-Στρατηγικές Συμπράξεις Καθορισμένα θέματα πολιτικής στα οποία πρέπει να ανταποκρίνονται οι προτάσεις σχεδίων Εστιάζουν το πρόγραμμα-εξασφαλίζουν συμβολή στις κύριες προκλήσεις για την Ευρώπη Καθορίζονται στο ετήσιο Πρόγραμμα Εργασίας και περιλαμβάνονται στον Οδηγό του Προγράμματος (μέρος Β’)

Διαφορά με LLP Αποκεντρωμένες δράσεις: Στο LLP δεν υπήρχαν ευρωπαϊκές προτεραιότητες πολιτικής στις αποκεντρωμένες δράσεις (εκτός από τα LdV TOIs), σε αντίθεση με τις κεντρικές δράσεις όπου υπήρχαν αποκλειστικές προτεραιότητες πολιτικής Στο Erasmus+ : Ευρωπαϊκές προτεραιότητες για τις Στρατηγικές Συμπράξεις (ΚΑ2)

Για όλους τους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας Αξιολόγηση των οριζόντιων δεξιοτήτων και την ανάληψη πρακτικών επιχειρηματικών εμπειριών Επαγγελματική ανάπτυξη σε μεθοδολογίες ΤΠΕ/υιοθέτηση Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων Πιστοποίηση της άτυπης και μη τυπικής μάθησης-διαπερατότητας με τυπική

Τομεακές προτεραιότητες (Ι) Ανώτατη Εκπαίδευση Συμβολή στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων ανώτατης εκπαίδευσης Επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση - εταιρικές σχέσεις μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης ανάπτυξη βραχύχρονων κύκλων μεταδευτεροβάθμιων ή τριτοβάθμιων προσόντων σύμφωνα με το EQF - Εστίαση σε περιοχές δυνητικής ανάπτυξης ή με ελλείψεις δεξιοτήτων - Ευθυγράμμιση των πολιτικών VET με εθνικές, περιφερειακές ή τοπικές οικονομικές στρατηγικές ανάπτυξης

Τομεακές προτεραιότητες (ΙΙ) Σχολική Εκπαίδευση: - Βελτίωση των επιδόσεων των νέων, ιδίως εκείνων που διατρέχουν κίνδυνο πρόωρης σχολικής εγκατάλειψης και με χαμηλές βασικές δεξιότητες+ECEC - Ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ των εκπαιδευτικών Εκπαίδευση Ενηλίκων: Μείωση του αριθμού των ενηλίκων με χαμηλά προσόντα (re-skilling και up-skilling) μέσω της αύξησης πρωτοβουλιών, την παροχή πληροφοριών και την προσφορά εξατομικευμενων ευκαιριών δια βίου μάθησης

Πώς θα εφαρμοστούν αυτές οι προτεραιότητες; 4 κριτήρια επιλογής στη ΚΑ2: Συνάφεια του σχεδίου (30 μόρια) Ποιότητα του σχεδιασμού και της εφαρμογής του σχεδίου (20 μόρια) Ποιότητα της ομάδας του σχεδίου και των ρυθμίσεων συνεργασίας (20 μόρια) Επίδραση και διάδοση του σχεδίου(30 μόρια) Τα κριτήρια και η μοριοδότησή τους ίδια για όλους τους τομείς

Διάδοση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των σχεδίων: ΓΙΑΤΙ; Επικοινωνούν και μοιράζονται αποτελέσματα και παραδοτέα με στόχο: Τη μεγιστοποίηση της επίδρασης του σχεδίου Τη βελτίωση της βιωσιμότητάς του Τη δικαιολόγηση της ευρωπαϊκής προστιθέμενης αξίας του Ωστε να επιτευχθεί η σύνδεση προγράμματος και πολιτικών.

Ποιες είναι οι απαιτήσεις; Ειδικές οδηγίες στο Παράρτημα ΙΙ του Οδηγού Αυστηρότερα για τα σχέδια συνεργασίας: απαιτείται σχέδιο διάδοσης ως μέρος του προγράμματος εργασίας-στόχοι, χρονοδιάγραμμα, πόροι Όμως και τα σχέδια κινητικότητας πρέπει να προχωρούν σε δραστηριότητες διάδοσης, ιδίως των μαθησιακών αποτελεσμάτων και των εμπειριών των ατόμων Η ΕΜ θα επιλέγει ετησίως 19 Καλές Πρακτικές που θα λαμβάνουν μεγάλη δημοσιότητα

Τρόποι διάδοσης η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα διάδοσης (προσοχή περίληψη) τα websites συναντήσεις και επισκέψεις στους κύριους εμπλεκόμενους εκδηλώσεις όπως workshops, σεμινάρια, επιμορφωτικά μαθήματα Στοχευμένο γραπτό υλικό όπως αναφορές, άρθρα σε εξειδικευμένο τύπο, δελτία τύπου, φυλλάδια οπτικοακουστικό υλικό (τηλεόραση/ραδιόφωνο, YouTube,Flickr,videoclips,podcasts ήapps; μέσα κοινωνικής δικτύωσης; το branding του σχεδίου και τα logos; υπάρχουσες επαφές και δίκτυα

Τι ακριβώς αξιολογείται (SP); Η ποιότητα των μέτρων για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων του σχεδίου Η πιθανή επίδραση του σχεδίου: στους συμμετέχοντες και τους οργανισμούς πριν κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του σχεδίου Εκτός αυτών σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό ή ευρωπαϊκό επίπεδο Η ποιότητα του σχεδίου διάδοσης Εάν περιγράφεται η δυνατότητα ελεύθερης χρήσης των αποτελεσμάτων και της διάδοσης μέσω ανοικτών αδειών Η ποιότητα του σχεδίου βιωσιμότητας

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!