ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Στόχος του προγράμματος
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Δικαιούχοι πράξεων ΕΠ Ψηφιακή Σύγκλιση,
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.2 Πραγματοποίηση της επιλογής: διαδικασίες και κριτήρια.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
2-4/7/2009Σύστημα Διαχείρισης και ελέγχου ΕΠ ΕΣΠΑ1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝ ΙΙ (2007 – 2013) Νίκος Ιωαννίδης ΕΥΔ ΕΠΑΕ Μονάδα Α1.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Βιωματική μάθηση της ελληνικής γλώσσας για υπαλλήλους προξενείων.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Προώθηση / Επικοινωνία
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
360funding.gr Μάϊος 2017.
Κατάσταση και Σχέδιο Δράσης
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης ΚΥΡΙΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΙΑΧΥΣΗ: διαδικασία σχεδιασμένη να παρέχει πληροφορίες για την ποιότητα, τη σχετικότητα και την αποτελεσματικότητα των αποτελεσμάτων του προγράμματος. ΔΙΑΔΟΣΗ: η διάδοση περιλαμβάνει τις δραστηριότητες που στοχεύουν στην αύξηση της προβολής των αποτελεσμάτων του προγράμματος ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: σύμφωνα με την Επιτροπή της ΕΕ, η βελτιστοποίηση είναι μια διαδικασία εκμετάλλευσης των γνώσεων και των αποτελεσμάτων ενός προγράμματος, η οποία πραγματοποιείται με στόχο τη βελτιστοποίηση της αξίας τους και τη δημιουργία αντίκτυπου στους υφιστάμενους συμμετέχοντες και σε νέους συμμετέχοντες ΕΝΤΑΞΗ: οι δραστηριότητες ένταξης περιλαμβάνουν όλες τις ενέργειες, τις μεθόδους και τα εργαλεία που στοχεύουν στην εξασφάλιση της προβολής, της δυνατότητας μετάδοσης και της δυνατότητας χρήσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Η Επιτροπή της ΕΕ και οι Εθνικές Υπηρεσίες έχουν, τελικά, τρεις λόγους για να ζητήσουν την ενεργοποίηση των διαδικασιών διάδοσης:  Την παροχή πληροφόρησης, έστω και με έμμεσο τρόπο, για το πώς έχουν δαπανηθεί τα κεφάλαια της ΕΕ (τα οποία θα πρέπει πάντοτε να υπενθυμίζουμε ότι είναι χρήματα των Ευρωπαίων πολιτών)  Την ανάπτυξη των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στα Κράτη- μέλη της ΕΕ, μέσω της διασποράς των πληροφοριών για τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν  Την ενθάρρυνση της καινοτομίας σε αυτά τα συστήματα μέσω της μετάδοσης ορθών πρακτικών

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Δυνατότητες που παρέχονται στους φορείς ενεργούν μέσα σε ένα πλαίσιο συνεργατών και μέσα σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό πλαίσιο Για να διαδώσουν τα θετικά αποτελέσματα η διασπορά των θετικών αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν που σημαίνει αύξηση της προβολής και της φήμης εκείνων που τα δημιούργησαν.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Τα θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής διάδοσης: • Η εξατομίκευση των ενδιαφερομένων τόσο κάθετα όσο και οριζόντια • Η εξατομίκευση συναφών στόχων με καθορισμένες τυπολογίες • Η εξατομίκευση του αντικειμένου που θα διαδοθεί  Οι αρμοδιότητες εντός του δικτύου και οι αρμοδιότητες των εξωτερικών συντελεστών που ενδεχομένως ενεπλάκησαν  Ένα ευρύ χρονικό πλαίσιο για τις δραστηριότητες και την ποσοτικοποίηση των δαπανών  Τα εργαλεία και τα κανάλια που θα πρέπει να ενεργοποιηθούν για τη διάδοση

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Οι ενέργειες διάδοσης και τα κανάλια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν Ενέργειες προώθησης Συντονισμένη χρήση γραφικών: η παροχή οργανικής ενότητας και σωστής εικόνας για τις διάφορες παρεμβάσεις με τη χρήση ενός λογότυπου (γραφικού) το οποίο θα διακρίνει την εκστρατεία επικοινωνίας και διάδοσης καθ' όλη την περίοδο αναφοράς στο πρόγραμμα. Διαφήμιση στα ΜΜΕ: Τα ΜΜΕ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη διαφήμιση τόσο της LLP συνολικά όσο και των συγκεκριμένων ενεργειών του Σχεδίου Επικοινωνίας, όπως το website, η δραστηριότητα κατάρτισης, η κατάρτιση στο εξωτερικό, τα συνέδρια κλπ.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Εξωτερική δημοσιοποίηση: περιλαμβάνει τη χρήση εργαλείων όπως οι αφίσες, οι μόνιμες ή προσωρινές επεξηγηματικές πινακίδες σε συνδυασμό με εύκολα αναγνωριζόμενα πλακάτ με τα ίδια συντονισμένα γραφικά κατά μήκος των κύριων δρόμων της περιοχής Κινητά διαφημιστικά πλαίσια: μπορούν να οργανωθούν κινητές και περιοδεύουσες κατασκευές που θα εγκαθίστανται σε νευραλγικά σημεία εντός της περιοχής σε διάφορες δημόσιες εκδηλώσεις, πανηγύρια / εκθέσεις κτλ… Συνέδρια για το πρόγραμμα: μπορεί να περιλαμβάνουν εμφανείς εκδηλώσεις όπως συνέδρια που σχετίζονται με κρίσιμα σημεία της παρέμβασης

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Διαφημιστικά προϊόντα: μπορεί να δημιουργηθεί μια σειρά διαφημιστικών προϊόντων όπως ημερολόγια, καπέλα, στυλό, προσωπικά organizer, σημειωματάρια κλπ. - τα οποία θα φέρουν το λογότυπο - που θα διανέμονται κατά τη διάρκεια των δημόσιων εκδηλώσεων (π.χ. συνέδρια). Προϊόντα πολυμέσων: Προϊόντα όπως video-κασέτες και CD-ROM καθιστούν πιο ευχάριστο και σύντομο το έργο της πληροφόρησης για το περιεχόμενο και τα αποτελέσματα.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Ενέργειες πληροφόρησης Internet: Η ιστοσελίδα του προγράμματος μπορεί να περιλαμβάνει όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και τα έγγραφα τεκμηρίωσης (περιλαμβανομένων των κειμένων χωρίς περικοπές) που αφορούν ειδικότερα τα αποτελέσματα των διάφορων φάσεων, την κατάρτιση και τις δραστηριότητες κατάρτισης (IVT) και τις δραστηριότητες ενημέρωσης των φορέων (VETPRO). Τηλεφωνικό κέντρο: Αυτή η ενέργεια μπορεί να επιτελέσει κυρίως δύο σκοπούς: 1)να παράσχει μια υπηρεσία γενικής πληροφόρησης για τις δραστηριότητες κινητικότητας, 2)να παραπέμπει τους πιθανούς αποδέκτες σε συγκεκριμένες πληροφορίες που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Συνεντεύξεις Τύπου: Οι συνεντεύξεις Τύπου μπορούν να χρησιμοποιούνται για την προώθηση των πρωτοβουλιών LLP και μπορούν να απευθύνονται στους υπεύθυνους Τύπου των διάφορων δημόσιων ιδρυμάτων, των ιδιωτικών οργανισμών και των πιο δημοφιλών εφημερίδων. Ηλεκτρονική Ταχυδρόμηση ενημερωτικού υλικού: μπορούν να αποστέλλονται, γρήγορα και αποτελεσματικά, πληροφορίες και διαφημιστικά υλικά στους χρήστες, ομαδοποιημένα σύμφωνα με επακριβείς κατηγορίες-στόχους που αντλούνται από μια βάση δεδομένων που περιέχει όλα τα ονόματα των ανθρώπων που έχουν ζητήσει πληροφορίες για το πρόγραμμα και τις υπηρεσίες. Πληροφορίες στα ΜΜΕ: Οι ανακοινώσεις στον Τύπο για τη διασπορά των ειδήσεων μπορούν να απευθύνονται σε όλα τα τοπικά δημοσιογραφικά όργανα καθώς και στα γραφεία τύπου των διάφορων ιδρυμάτων εντός της επικράτειας.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Οι δραστηριότητες διασποράς θα πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς που έχουν θεσπίσει οι Εθνικές Υπηρεσίες και ισχύουν τη στιγμή της υπογραφής της συμφωνίας χρηματοδότησης με τον επικεφαλής οργανισμό. Αυτό αφορά ειδικότερα δύο ζητήματα:  η χρηματοδοτική υποστήριξη της ΕΕ θα πρέπει να είναι εμφανής  ευθύνη για τα περιεχόμενα: Η Επιτροπή της ΕΕ και οι Εθνικές Υπηρεσίες δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε επικοινωνίας για το πρόγραμμα.

Τρόπος σχεδιασμού μιας στρατηγικής διάδοσης Περιεχόμενα  Οι βασικές έννοιες της διάδοσης, της βελτιστοποίησης και της ένταξης.  Τα περιεχόμενα του σχεδίου διάδοσης.  Τα θεμελιώδη στοιχεία της στρατηγικής διάδοσης.  Οι ενέργειες διάδοσης και τα κανάλια προς εκμετάλλευση.  Τα περιεχόμενα των διάφορων πιθανών ενεργειών.  Οι κανονισμοί της ΕΕ σχετικά με τη διάδοση.