Επισκέψεις Μελέτης για Στελέχη της Εκπαίδευσης Γνωρίζοντας από κοντά τις Ευρωπαϊκές Εκπαιδευτικές Πολιτικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΣΠΑ: Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς Υλοποιεί μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», διάφορες πράξεις. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
1 H ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Leonardo Da Vinci ΚΩΝ/ΝΑ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ Δ/ντρια Διεθνών & Κοινοτικών Προγραμμάτων Κηφισιά, 15/10/2004.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 13.2 Αρχές και οικονομικοί κανόνες για την κινητικότητα.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Υ.ΠΑΙΘ.Π.Α., 12 Νοεμβρίου 2012 Αγάθη Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος Γ΄ Αθήνας.
LIFE LONG LEARNING ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ EUROPEAN PROJECTS ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» “Ο ρόλος του προωθητή LLP” Ελευθερία Καμενοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης Ατομική Κινητικότητα Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση Εκπαιδευτικών Καρμίρη Γαριφαλιά – Ευσταθία Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής (NCP) για το IST (2002 – 2006) Μ. Κουτροκόη Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 2004 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 6 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013.
Ζάρακα Καλλιόπη Ημερίδα Πληροφόρησης Kως, 14/10/2009 Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης COMENIUS Σχολικές Συμπράξεις/ Ατομική κινητικότητα.
 Common Quality Assurance for VET Providers  Έργο που πραγματοποιήθηκε κατά την χρονική περίοδο  Ανάπτυξη ενός μοντέλου για πιστοποίηση εκπαιδευτικών.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Υποβάλλοντας αίτηση για γερμανικά Πανεπιστήμια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επισκέψεις Μελέτης για Στελέχη της Εκπαίδευσης Γνωρίζοντας από κοντά τις Ευρωπαϊκές Εκπαιδευτικές Πολιτικές

Τι είναι η Επίσκεψη Μελέτης σύντομη επίσκεψη διάρκειας 3 έως 5 ημερών σε Ευρωπαϊκή χώρα Ευρωπαίοι συμμετέχοντες : μικρή ομάδα (10-15 ατόμων ) πρόσωπα με σημαντικές εκπαιδευτικές αρμοδιότητες σε τοπικό - περιφερειακό - εθνικό επίπεδο θεματικά κατηγοριοποιημένη συντονίζεται από την Εθνική Μονάδα ( ΙΚΥ ) σε εθνικό επίπεδο και τον Cedefop σε ευρωπαϊκό

 Η ανταλλαγή ιδεών και πρακτικών μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών στον τομέα της εκπαίδευσης  Η προώθηση της ποιότητας και της διαφάνειας της εκπαίδευσης και των συστημάτων κατάρτισης των συμμετεχουσών χωρών

Ποιοι δικαιούνται να συμμετάσχουν Πρόσωπα από όλους τους τομείς του συστήματος εκπαίδευσης και κατάρτισης με αρμοδιότητες για θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο και εμπειρογνωμοσύνη. με τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ως «πολλαπλασιαστές» της γνώσης που θα αποκομίσουν μέσω της συμμετοχής τους στην Επίσκεψη Μελέτης

Κατηγορίες επιλέξιμων υποψηφίων εκπρόσωποι τοπικών, περιφερειακών και εθνικών αρχών, διευθυντές ιδρυμάτων / κέντρων / φορέων εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης, διευθυντές κέντρων συμβουλευτικής, διευθυντές κέντρων επικύρωσης ή πιστοποίησης, επικεφαλής τμημάτων, διευθυντές σχολείων, επιμορφωτές εκπαιδευτικών, επιθεωρητές εκπαίδευσης και επαγγελματικής κατάρτισης, εκπρόσωποι δικτύων και ενώσεων κατάρτισης και εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί σύμβουλοι ή σύμβουλοι παιδαγωγικής καθοδήγησης εκπρόσωποι εκπαιδευτικών υπηρεσιών, γραφείων εργασίας ή κέντρων καθοδήγησης, διευθυντές προσωπικού, διευθυντές εκπαίδευσης εταιριών, εκπρόσωποι εμπορικών / βιομηχανικών / τεχνικών επιμελητηρίων, εκπρόσωποι ενώσεων εργοδοτών, εκπρόσωποι δευτεροβάθμιων (π.χ. ΟΛΜΕ) και τριτοβάθμιων (π.χ. ΑΔΕΔΥ) συνδικαλιστικών οργανώσεων, ιδιοκτήτες/ διευθυντές μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), ερευνητές (σε θέματα εκπαίδευσης και κατάρτισης, ως κύρια επαγγελματική ενασχόληση)

Ποιοι δεν είναι επιλέξιμοι υποψήφιοι  Όσοι βρίσκονται σε εκπαιδευτική ή σε οποιαδήποτε άλλη μεγάλης χρονικής διάρκειας υπηρεσιακή άδεια ( π. χ. ανατροφής )  Όσοι έχουν συμμετάσχει σε Επίσκεψη Μελέτης κατά την προηγούμενη διετία ( σχολικά - ακαδημαϊκά έτη , )  Όσοι δεν υποβάλλουν σαφή περιγραφή της θέσης που κατέχει την περίοδο υποβολής των αιτήσεων, όπως αυτή προκύπτει από τη βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας ( π. χ. υπεύθυνος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε Διεύθυνση ή Γραφείο Εκπαίδευσης )

Δραστηριότητες των συμμετεχόντων στη διάρκεια της Επίσκεψης Μελέτης  Διερευνούν την εφαρμογή εκπ / κών πρακτικών στο πλαίσιο της θεματολογίας της Επίσκεψης  Επισκέπτονται εκπ / κούς οργανισμούς  Συζητούν με ομολόγους τους  Συζητούν με μαθητές - σπουδαστές  Αναπτύσσουν επαγγελματικές επαφές και δίκτυα  Εφοδιάζονται με υλικό  Αποκτούν διαπολιτισμικές εμπειρίες

Θεματολογία Επισκέψεων Επιλέγουμε την Επίσκεψη με κριτήρια το θέμα στον Ηλεκτρονικό Κατάλογο, Την Ευρωπαϊκή χώρα όπου πραγματοποιείται, τη γλώσσα εργασίας της Επίσκεψης, τη χρονική περίοδο στην οποία διοργανώνεται

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( α )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( β )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( γ )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( δ )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( ε )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( στ )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( ζ )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( η )

Ενδεικτικές κατηγορίες θεμάτων ( θ )

Σημαντικοί Χρονικοί σταθμοί Υποβολή αιτήσεων έως έως την 30 η Μαρτίου 2012 (12μμ) για επισκέψεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν από 1/9/2012 έως 28/2/2013 Υποβολή αιτήσεων από την23 η Ιουλίου 2012 έως την 12 η Οκτωβρίου 2012 για επισκέψεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν από 1/3/2013 έως 30/6/2013

Βήματα για την υποβολή συμμετοχής 1. Επισκεπτόμαστε την ιστοσελίδα και διαβάζουμε τον ηλεκτρονικό κατάλογο των Ε. Μ. 2. Επιλέγουμε έως 4 Επισκέψεις που μας ενδιαφέρουν 3. Συμπληρώνουμε και υποβάλλουμε ηλεκτρονικά την αίτηση 4. συμμετοχής ( μετά παίρνουμε μήνυμα με όνομα και κωδικό χρήστη ) 5. Εκτυπώνουμε την αίτηση και τη στέλνουμε ταχυδρομικά στην Εθνική Μονάδα (( Διονυσίου Αρεοπαγίτου & Μακρή 1, Αθήνα, ΤΚ 11742)  Η αίτηση : α ) σε έντυπη μορφή, β ) να φέρει την πρωτότυπη υπογραφή του αιτούντος και την πρωτότυπη υπογραφή του νομίμου εκπροσώπου ιδρύματος ή φορέα στον οποίο αυτός υπηρετεί, καθώς και την πρωτότυπη σφραγίδα του ιδρύματος ή του φορέα

Συνοδευτικά υποβάλλουμε  Τη σελίδα του καταλόγου με την περιγραφή της / των επιλεγμένης /- ων Επίσκεψης /- εων Μελέτης  Σύντομο βιογραφικό σημείωμα  Αντίγραφο τίτλου ή πτυχίου που αποδεικνύει την καλή γνώση της γλώσσας εργασίας της / των επιλεγμένης /- ων Επίσκεψης /- εων Μελέτης ( Β 2)  Βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας στην οποία να περιγράφεται με ακρίβεια και σαφήνεια η θέση που κατέχει ο υποψήφιος κατά την περίοδο υποβολής της αίτησης

Κριτήρια επιλογής - προτεραιότητες  Να περιγράφεται με σαφήνεια η πολλαπλασιαστική δράση του προσώπου - ιδρύματος με συγκεκριμένους τρόπους διάδοσης των αποτελεσμάτων  Να δηλώνεται η σαφής σύνδεση μεταξύ των επαγγελματικών του / της δραστηριοτήτων και των δραστηριοτήτων του ιδρύματος προέλευσής του / της, και του περιεχομένου της προβλεπόμενης επίσκεψης μελέτης

Προσεκτική απάντηση στις παρακάτω ερωτήσεις  a. What are your area of work and the type of responsibilities you exercise in relation to the themes of the visits you have selected?  b. Why do you want to participate in the study visits you have selected?  c. How will your participation in the study visit contribute to your professional development? How would your organisation benefit from it?  d. How do you plan to disseminate the knowledge and experience you will acquire during your study visit?

Η συνολική κοινοτική επιχορήγηση για Επισκέψεις Μελέτης ανέρχεται κατ ’ ανώτατο όριο στα ευρώ και καλύπτει έως και το 100% των δαπανών ταξιδίου ( εισιτήρια οικονομικής θέσης ) και των δαπανών διαβίωσης Κοινοτική επιχορήγηση

ΧΩΡΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣΗμερήσια αποζημίωση (ανώτατο ποσό) ATΑυστρία162 BEΒέλγιο153 BGΒουλγαρία99 CHΕλβετία234 CYΚύπρος135 CZΔημοκρατία της Τσεχίας135 DEΓερμανία144 DKΔανία207 EEΕσθονία117 ESΙσπανία153 FIΦιλανδία189 FRΓαλλία180 GBΜεγάλη Βρετανία207 HRΚροατία144 HUΟυγγαρία126 IEΙρλανδία171 ISΙσλανδία162 ITΙταλία171 LIΛιχτενστάιν234 LTΛιθουανία117 LUΛουξεμβούργο153 LVΛετονία117 MTΜάλτα126 NLΟλλανδία162 NOΝορβηγία234 PLΠολωνία117 PTΠορτογαλία135 ROΡουμανία108 SEΣουηδία189 SIΣλοβενία144 SKΣλοβακία126 TRΤουρκία126 Πίνακας αποζημιώσεων δαπανών διαβίωσης ( ανώτατο όριο –2012)

ΙΚΥ Μαρία Παναγιάρη, τηλ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ενδεικτικά θέματα 2012 – 13 (1) 1 41 Implementing and evaluating sustainable quality management systems in schools EN Germany 24/09/ /09/ Developing learners’ potential for the 21st century global economy EN United Kingdom 04/03/ /03/ The teaching profession, teacher education and basic education EN Finland 18/03/ /03/13 51 Continuous training of teachers and ongoing professional development of teachers and trainers EN Norway 18/02/ /02/13

Ενδεικτικά θέματα 2012 – 13 (2) 172 Teachers training for improving learners’ literacy and numeracy EN Ireland 12/03/ /03/13 54 Management in education - Järfälla model EN Sweden 22/10/ /10/12 57 Innovative approaches to learning and teaching languages for 4 to 16 year olds EN United Kingdom 24/09/ /09/12 58 Language learning and intercultural understanding in primary education EN United Kingdom 24/09/ /09/12

197 Regional and local innovation in secondary schools through ICT EN Denmark 06/03/ /03/ Education for active citizenship and sustainable development in schools EN Ireland 23/04/ /04/13 83 How to promote entrepreneurial learning and creativity in schools for the 21st century EN Sweden 15/10/ /10/ Outdoor science: using the natural world for teaching science EN United Kingdom 18/03/ /03/ Promoting education and training opportunities for learners from disadvantaged backgrounds EN United Kingdom 07/11/ /11/12 Ενδεικτικά θέματα 2012 – 13 (3)

Ακολουθούν στιγμιότυπα από Επισκέψεις Μελέτης