Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ECVET workshop - 23/10/2012 ΕΘΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) “ Ο ΟΑΕΔ ως φορέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Δρ Στυλιανός Μαυρομούστακος Εκτελεστικός Διευθυντής, Intercollege Λευκωσίας Αντιπρόεδρος EfVET Χτίζοντας Γέφυρες: Διασύνδεση της Εκπαίδευσης με την Αγορά.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΥΤΑΝΗΣ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Το μέλλον της ΤΕΕ ενόψει της Συνόδου της Λισσαβόνας Στ. Παλαιοκρασάς, Αντιπρόεδρος της Δ. Ε. Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Η Επιχειρηματικότητα στο Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ Α. Κακούρης, Συντονιστής Έργου.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης Κοροβήλος, Βοηθός έρευνας Τομέας Έρευνας και Ανάλυσης Πολιτικών, Cedefop

Γιατί είναι σημαντική η ΕΕΚ σε αυτή τη συζήτηση; + Καλύτερες προοπτικές απασχόλησης για νέους με κάποια εργασιακή εμπειρία, ειδικά μέσω μαθητείας (ΕΕ) + Χαμηλά ποσοστά ανεργίας νέων σε χώρες με ανεπτυγμένα συστήματα μαθητείας (ΕΕ) + Προβλέψεις για σημαντική ζήτηση σε θέσεις εργασίας που απαιτούν προσόντα μέσου επιπέδου (ΕΕ) –Ελλάδα: ως το 2025, ανάγκες αντικατάστασης μεγαλύτερες για δουλειές που απαιτούν μεσαίου επιπέδου προσόντα + Πρωτοβουλίες ΕΕ: –Εγγύηση για τη Νεολαία – Ευρωπαϊκή Συμμαχία για τη Μαθητεία

Τι κάνει το Cedefop; Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (1975) Ανάλυση πολιτικών, προτάσεις πολιτικής σε ΕΕ και κράτη- μέλη, κοινά Ευρωπαϊκά εργαλεία, μελέτες, δίκτυα συνεργασιών, μάθηση πολιτικής… VET systems Careers and transitions Skills and competence needs

Πολιτικές ΕΕΚ και απασχόληση Μάθηση με στοιχεία εργασίας (μαθητεία κ.ά.) Αύξηση συμμετοχής στην ΕΕΚ (αρχική και συνεχιζόμενη) Αντιμετώπιση πρόωρης εγκατάλειψης Συμμετοχή επαπειλούμενων ομάδων Ανάπτυξη κύριων δεξιοτήτων Ανάπτυξη ικανότητας διαχείρισης επαγγελματικού βίου Επιχειρηματικότητα Αναγνώριση προσόντων Παρακολούθηση μετάβασης στην αγορά εργασίας

Work-based learning

Στρατηγική ενίσχυσης συνεργασίας ΕΕΚ και επιχειρήσεων Οδηγίες/κανονισμοί για work based learning στην ΕΕΚ Εκστρατείες ενθάρρυνσης των επιχειρήσεων να παράσχουν ΕΕΚ ή να τη χρηματοδοτήσουν Στοιχεία work-based learning στα σχολικά προγράμματα ΕΕΚ Μαθητεία Υπηρεσίες εύρεσης θέσεων μαθητείας/εκπαίδευσης σε επιχειρήσεις Κίνητρα σε επιχειρήσεις να παρέχουν ΕΕΚ ή απασχόληση Προσομοίωση ή πραγματική εμπειρία σε επιχείρηση ως μαθησιακή μέθοδος στην ΕΕΚ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ Ουσιαστική κατάρτιση Καθορισμένο αντικείμενο Μαθησιακά αποτελέσματα Αμοιβή; Μέτρηση - αξιολόγηση ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Μικρές επιχειρήσεις – νέοι κλάδοι Υπηρεσίες διασύνδεσης Πρωτοβουλία κοινωνικών εταίρων Τοπικά δίκτυα – κέντρα μαθητείας Εκπαιδευτές – μέντορες Work-based learning

Βασικές δεξιότητες (key competences)

Στρατηγικές συνεχιζόμενης ΕΕΚ για την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων Βασικές δεξιότητες σε προγράμματα σπουδών και προσόντα Μαθησιακές μέθοδοι ΕΕΚ για την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων Κεντρική αξιολόγηση βασικών δεξιοτήτων Εκπαίδευση καθηγητών ΕΕΚ ώστε να βοηθούν τους εκπαιδευόμενους να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες / δεξιότητες διαχείρισης καριέρας Απόκτηση μέσω ΕΕΚ δεξιοτήτων που δεν έχουν πλήρως αναπτυχθεί Στρατηγικές ΕΕΚ που περιλαμβάνουν δεξιότητες διαχείρισης καριέρας Δεξιότητες διαχείρισης καριέρας σε προγράμματα σπουδών και προσόντα

Βασικές δεξιότητες (key competences) ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ Ποιές είναι απαραίτητες σε κάθε ρόλο/κλάδο; Ποιές χρειάζονται στο μέλλον; Ποιές στα περιγράμματα, τα προγράμματα σπουδών και ΕΠΠ; Επίπεδα και τρόπος αξιολόγησης ΑΝΑΠΤΥΞΗ Ανάπτυξη μέσω WBL Συνεργασία εκτός αίθουσας Εκπαίδευση εκπαιδευτών Καθοδήγηση - μέντορες Συμμετοχή στην αξιολόγηση

Συμμετοχή στη συνεχιζόμενη ΕΕΚ

Εκδηλώσεις εκπαίδευσης / καριέρας με εστίαση στην ΕΕΚ Εκστρατείες ενημέρωσης των ενηλίκων για τα οφέλη της ΕΕΚ Δυνατότητα ολοκλήρωσης προσόντων (σπουδών) μέσω ΕΕΚ Οδηγίες/ρυθμίσεις ώστε τα προσόντα που αποκτώνται από τη σΕΕΚ να έχουν αξία για την εκπαίδευση και την αγορά εργασίας Μαθησιακές διαδρομές εκτός της βασικής ΕΕΚ που οδηγούν σε προσόντα με αξία για την εκπαίδευση και την αγορά εργασίας Οδηγίες/ρυθμίσεις ώστε η κατάρτιση για την είσοδο στην αγορά εργασίας να έχει αξία για την εκπαίδευση και την αγορά εργασίας Κίνητρα παραμονής στην ΕΕΚ για εκπαιδευόμενους & οικογένειές τους Στρατηγικές που επιτρέπουν στους ενήλικες να έχουν πρόσβαση σε τριτοβάθμια ΕΕΚ

Συμμετοχή στη συνεχιζόμενη ΕΕΚ Αξία για αγορά εργασίας Ανάγκες κατάρτισης Εμπλοκή στην κατάρτιση Προσαρμοσμένα προγράμματα σπουδών Αξιολόγηση παρόχων Επανατροφοδότηση Συμμετοχή στην αναγνώριση Πλαίσιο προσόντων σΕΕΚ Διαδικασίες αναγνώρισης /πιστοποίησης προσόντων ανεπίσημης μάθησης Προβολή – προσέλκυση Ενημέρωση ενηλίκων Ενθάρρυνση εργαζομένων

Επιχειρηματικότητα

Προσομοίωση ή πραγματική εμπειρία σε επιχείρηση ως μαθησιακή μέθοδος στην ΕΕΚ Στρατηγική ΕΕΚ/ΔΒΜ που προωθεί δεξιότητες επιχειρηματικότητας Χρηματοδότηση επιχειρηματικών πρωτοβουλιών Επιχειρηματικότητα ως βασική αρχή στην ΕΕΚ Συμμετοχή στην ΕΕΚ επιχειρήσεων και ειδικών από την αγορά Στρατηγικές καθοδήγησης/συμβουλευτικής για την επιχειρηματικότητα Εκπαίδευση καθηγητών ώστε να βοηθήσουν τους εκπαιδευόμενους να αναπτύξουν δεξιότητες επιχειρηματικότητας Στρατηγική επιχειρηματικότητας που περιλαμβάνει την ΕΕΚ Υπηρεσίες διασύνδεσης των παρόχων ΕΕΚ με τον επιχειρηματικό κόσμο Κίνητρα στους παρόχους ΕΕΚ για προώθηση επιχειρηματικότητας

Επιχειρηματικότητα ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ Εισηγητές – επισκέπτες Επιμόρφωση εκπαιδευτών Προσομοιώσεις - επιχειρηματικά παιγνίδια Επισκέψεις μαθητών - tasters ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΥΝΔΕΣΗ Υπηρεσίες διασύνδεσης ΕΕΚ με επιχειρήσεις Πληροφόρηση: τάσεις – ευκαιρίες – αξία Καθοδήγηση – συμβουλευτική (job shadows, mentors)

Συνοπτική εικόνα πολιτικών ΕΕΚ

Γενικές διαπιστώσεις Συνδυασμός πολιτικών Ενίσχυση συνεργασίας δευτεροβάθμιας ΕΕΚ και επιχειρήσεων –νέα πεδία: εκπαίδευση εκπαιδευτών, προσομοιώσεις Λόγος και ευθύνη σε εταίρους σε όλα τα στάδια: –ανάγκες σε δεξιότητες, περιγράμματα και πλαίσια προσόντων, κατάρτιση, αξιολόγηση και αναγνώριση προσόντων, παρακολούθηση αποτελεσματικότητας Αλλαγή επιπέδου στις υπάρχουσες πολιτικές: –ποιότητα, συνάφεια, αξιολόγηση ‘Έξυπνες δράσεις’: επιμερισμός κόστους, τοπικά αποτελέσματα Συνέχεια: από έργα και παραδοτέα σε σταθερές πολιτικές

Ευχαριστώ για την προσοχή more information on VET policies and systems