Κ.Ε.Κ. 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κ.Ε.Κ.. Οι κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ειδικής Υπηρεσία εφαρμογών των προγραμμάτων του Ε.Κ.Τ.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη: «Οριζόντια παρακολούθηση και μεθοδολογικές κατευθύνσεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Διδακτικοί στόχοι.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
«ΕΡΜΗΣ» Σωματείο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρίες Πιστοποιήσεις: Κ.Ε.Κ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ (2001) ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ Κ.Ε.Κ. (2002)
14 Απριλίου 2008Ημερίδα για Μπολόνια1 Η Ανερχόμενη Σημασία των Μαθησιακών Αποτελεσμάτων Ελπίδα Κεραυνού-Παπαηλιού Ημερίδα σε Θέματα Μπολόνιας 14 Απριλίου.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ
Σενάριο.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ορισμός
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τάσεις στην αγορά εργασίας Σταύρος Κατσούρας, σύμβουλος Απασχόλησης στο ΚΕΣΥΠ Βόλου Στο πλαίσιο του προγράμματος Comenius Regio EDUCATION AND THE LABOUR.
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τα Προγράμματα Επαγγελματικής Κατάρτισης των Εξειδικευμένων Κέντρων
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μέθοδοι και εργαλεία της Διδασκαλίας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κ.Ε.Κ. 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε.   ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ – ΕΚΕΠΙΣ NATIONAL ACCREDITATION CENTER FOR CONTINUING VOCATIONAL TRAINING Κ.Ε.Κ. 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Α.Ε. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Ανδρέας Δημητρόπουλος Δρ. Φ. – Αρχιτέκτονας Εκπαιδευτικός Νοέμβριος 2006  

  ΤΟ Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Σ.Υ.Υ.) ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (EQUAL, Ε.Σ.Ε.Ε.Κ.Α κ.ά.) © 2006 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (1)   ΤΟ Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (1) (Κ.Υ.Α. 113172 των Υπουργών Οικονομίας & Οικονομικών και Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας για το Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Φ.Ε.Κ. 1593/17-11-2005, τ. β΄) 1. Τώρα, είμαι ενταγμένος/-η στο Μητρώο του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.; Τώρα, είστε ενταγμένοι/-ες στο Εισαγωγικό Μητρώο (Α) του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. στο οποίο βρίσκονται όσοι/όσες έχουν τα τυπικά προσόντα που ορίζονται από τις σχετικές αποφάσεις. Για το διάστημα 1/1/2007-31/12/2007 θα μπορείτε να απασχολείστε σε προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση σε ποσοστό μέχρι 40% των ωρών του προγράμματος Από 1/1/2008 για να μπορείτε να απασχολείστε σε προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να έχετε πιστοποιηθεί (Μητρώο Β). © 2006 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (2)   ΤΟ Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (2) (Κ.Υ.Α. 113172 των Υπουργών Οικονομίας & Οικονομικών και Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας για το Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Φ.Ε.Κ. 1593/17-11-2005, τ. β΄) 1. Τι είναι το Εισαγωγικό Μητρώο Α.; Στην ουσία πρόκειται για ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο βρίσκονται 6 Υπομητρώα: το Υπομητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων, το Υπομητρώο Εκπαιδευτών Πληροφορικής και Εκπαιδευτών Βασικών Δεξιοτήτων Πληροφορικής, το Υπομητρώο Εκπαιδευτών της «Επαγγελματική Κατάρτιση Α.Ε». (Ι.Ε.Κ.-Κ.Ε.Κ.), το Υπομητρώο Εκπαιδευτών Ο.Γ.Ε.Ε.ΚΑ. «Δήμητρα», το Υπομητρώο Εκπαιδευτών της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και το Υπομητρώο Εκπαιδευτών Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Στα μητρώα αυτά εντάσσονται υποψήφιοι προς πιστοποίηση εκπαιδευτές μετά από έλεγχο των τυπικών προσόντων τους. © 2006 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (3)   ΤΟ Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (3) (Κ.Υ.Α. 113172 των Υπουργών Οικονομίας & Οικονομικών και Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας για το Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Φ.Ε.Κ. 1593/17-11-2005, τ. β΄) 1. Αφού ολοκληρώσω το πρόγραμμα εκπαίδευσης θεωρούμαι αυτομάτως πιστοποιημένος (-η) εκπαιδευτής (-τρια) ενηλίκων; Όχι. Αφού ολοκληρώσετε με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσής σας, θα κληθείτε από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. (εφόσον το επιθυμείτε) να περάσετε τη Διαδικασία Πιστοποίησης. Συγκεκριμένα θα παρουσιάσετε ένα Σχέδιο Μικροδιδασκαλίας μαζί με το υλικό που τη συνοδεύει μπροστά σε μια Τριμελή Επιτροπή. Την Επιτροπή αποτελούν δύο Αξιολογητές από το Μητρώο Αξιολογητών του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. (Α4) και ένας Παρατηρητής. © 2006 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (4)   ΤΟ Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ (4) (Κ.Υ.Α. 113172 των Υπουργών Οικονομίας & Οικονομικών και Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας για το Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων, Φ.Ε.Κ. 1593/17-11-2005, τ. β΄) 1. Ποιοι/ποιες θα είναι οι Αξιολογητές μου κατά τη διαδικασία Πιστοποίησης; Οι Αξιολογητές σας θα είναι στελέχη ενταγμένα στο σχετικό Μητρώο Αξιολογητών του Ε.ΚΕ.ΠΙΣ. (Α4). Διαθέτουν Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών, 5ετή επαγγελματική εμπειρία ή/και σημαντικό συγγραφικό έργο. Αξιολογητές σας δεν μπορούν να είναι οι εκπαιδευτές σας στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών. © 2006 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ορισμός   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ορισμός Αποτελούν προτάσεις που περιγράφουν: την επιθυμητή (αναμενόμενη) συμπεριφορά μετά την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τις συνθήκες κάτω από τις οποίες αναμένεται η εμφάνιση της συμπεριφοράς αυτής και τα κριτήρια με τα οποία θα ελέγξουμε την επίτευξη ή όχι του σκοπού ή στόχου. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ παράδειγμα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ παράδειγμα Οι καταρτιζόμενοι να είναι σε θέση: να διακοσμούν 10 κεριά σύμφωνα με το σχέδιο Α, ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ σε 6 ώρες, σε συνθήκες ελεύθερης αγοράς εργασίας, ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ με 2 κεριά ως μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό κεριών που χρήζουν διορθώσεων. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ διευκρινήσεις - είδη ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ – GOALS Εκφράζουν τις αξίες μιας συγκεκριμένης χώρας, οριοθετούν τους γενικούς προσανατολισμούς του εκπαιδευτικού συστήματος ως όλου, έχουν κοινωνική διάσταση. ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ – AIMS Αναφέρονται σε μέρος (-η) του εκπαιδευτικού συστήματος. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (ΣΚΟΠΟΙ) – OBJECTIVES Αναφέρονται στα αποτελέσματα που προκαθορίζονται και αναμένονται να προκύψουν από την εφαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ – TARGETS Αναφέρονται σε μικρές εκπαιδευτικές οντότητες (π.χ. διδακτική ενότητα) © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Πηγή: Ιστοσελίδα της Ελληνικής Εταιρείας Ορολογίας (ΕΛ.ΕΤ.Ο.), ηλεκτρονικό περιοδικό ΟΡΟΓΡΑΜΜΑ, αρ. 35, 3-4/1999, με αναφορά στο Γραφείο Ορολογίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου : http://sfr.ee.teiath.gr/htmSELIDES/Technology/Orogramma/Orogr-35b.htm (26/10/2003)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΙ ταξινόμηση Κατά Bloom ΓΝΩΣΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΓΝΩΣΗ αναφέρω, περιγράφω, ονομάζω, διατυπώνω ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Μετάφραση Ερμηνεία Προέκταση διασαφηνίζω διευρύνω μετατρέπω επεξηγώ διαφοροποιώ προσδιορίζω προεκτείνω προβλέπω γενικεύω ΕΦΑΡΜΟΓΗ εφαρμόζω, επιλύω ΑΝΑΛΥΣΗ διακρίνω, επιλέγω ΣΥΝΘΕΣΗ συνθέτω, ταξινομώ, κατατάσσω, συνδυάζω ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ αξιολογώ, συγκρίνω, διακρίνω, επιλέγω ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ αισθάνομαι, βιώνω, ικανοποιούμαι, απολαμβάνω, αρέσω ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ μετρώ, απεικονίζω, συναρμολογώ, κατασκευάζω Πηγές: Πλαγιανάκος, Στ., 1981 ETHNOPLAN LEARNING SERVICES. Μαθησιακές Θεωρίες και Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός-Η Θεωρία και η Πράξη. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΚΥΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΕΙ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ: ΚΑΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ: Ε ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΫΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ Ε ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΚΥΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΕΙ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΕΚΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΡΟΛΩΝ ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΟΧΟΙ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΚΥΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΡΥΣΤΑΛΛΩΣΕΙ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ/ΑΡΣΗ ΕΜΠΟΔΙΩΝ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ (ενδεικτικά) ΜΕΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΧΡΟΝΟΣ ΕΚΠ. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔ. ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2 ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΡΟΣ 3 ΕΠΙΛΟΓΟΣ 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Βοριάς, Κ. (2005). Εκπαίδευση στο Δράμα-Το Δράμα της Εκπαίδευσης. Αθήνα: εκδ. ΠΛΗΜΜΥΡΑ. Alexander, D. (1994). The Education of Adults in Scotland: Democracy and Curriculum. Studies in the Education of Adults, vol. 26, no. 1, pp 31-49. Βοριάς, Κ. (2005). Φοβάμαι, στο: Νοτιάς, Β. (επ.) (2003). Η Αναίρεση της Εντροπίας. Βόλος: εκδ. ΜΠΙΛΙΑ, σσ. 56-89. © 2003 -  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ