TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ Ε.Ε. ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ Προτεραιότητες του Προγράμματος Κύριες  Έννοια του Ευρωπαίου πολίτη  Συμμέτοχη των νέων  Πολυπολιτισμικότητα.
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ Ε.Ε.
Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
LIFE LONG LEARNING ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ EUROPEAN PROJECTS ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εισηγητής Χρήστος Σαβρανίδης © 2005 Επιτροπή Ερευνών.
Προγράμματα Κινητικότητας Νέων
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Βασικό πλαίσιο ανάπτυξης του στρατηγικού σχεδιασμού για την παιδεία κατά την προγραμματική περίοδο αποτελεί το τετράπτυχο Ανάπτυξη – Ανταγωνιστικότητα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ευρωπαϊκά Προγράμματα
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης (LLP)  Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Ευρωπαϊκό ΣυμβούλιοNo. 1720/2006/ES για την περίοδο 2007–2013  Κύριες Ομάδες Στόχοι: άτομα (μαθητές, δάσκαλοι, καθηγητές, διοικητικό προσωπικό, διευθυντές- από τον τομέα της εκπαίδευσης) οργανισμοί (σχολεία, οργανισμοί που εργάζονται στην εκπαίδευση, γραφεία εργασίας κλπ)  33 συμμετέχουσες χώρες (28 κράτη μέλη της ΕΕ+ Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Τουρκία και Ελβετία)

3 3 Πρόγραμμα Δια Βλιου Μάθησης (LLP) 2007–2013 Comenius Σχολική εκπαίδευση Leonardo da Vinci Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Erasmus Ανώτερη εκπαίδευση Grundtvig Εκπαίδευση ενηλίκων Εγκάρσιο Πρόγραμμα Ευρωπαϊκό Σήμα Γλωσσών Επισκέψεις Εργασίας για ειδικούς και διαμορφωτές πολιτικής στην εκπαίδευση Jean Monnet Ενίσχυση της διδασκαλίας, έρευνα και αναστοχασμός στον τομέα της Ευρωπαϊκής Ενοποίησης στα πανεπιστήμια μέσα και έξω από την ΕΕ 33 συμμετέχουσες χώρες (28 κράτη μέλη ΕΕ+ Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Τουρκία, Ελβετία)

GRUNDTVIG Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα εκπαίδευση ενηλίκων

5 5 GRUNDTVIG – Στόχοι Υποστήριξη και έναρξη συνεργασιών μεταξύ οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων Ενίσχυση της κινητικότητας για το προσωπικό και τους εκπαιδευόμενους στην Ευρώπη(μέχρι άτομα κάθε χρόνο; 2007–2013) Ενίσχυση της ανάπτυξης και της μεταφοράς καινοτομίας προώθηση εναλλακτικής πρόσβασης στην μάθηση για κοινωνικά περιθωριοποιημένες ομάδες Βελτίωση των παιδαγωγικών προσεγγίσεων και της διαχείρισης Διευκόλυνση της πρόσβασης στην εκπαίδευση ενηλίκων για μεγαλύτερους ανθρώπους και αυτούς που τελείωσαν την εκπαίδευση χωρίς βασικές δεξιότητες Κινητοποίηση ενηλίκων για τη Δια Βίου Μάθηση

GRUNDTVIG → ομάδα στόχος Άτομα: Προσωπικό εκπαίδευσης ενηλίκων (τυπική, μη τυπική, άτυπη μάθηση; πλήρους ή μερικής απασχόλησης) → καθηγητές και εκπαιδευτές, επικεφαλής οργανισμών(διοίκηση), προσωπικό που δουλεύει με ενηλίκους και με ειδικές ανάγκες, σύμβουλοι καριέρας, επιθεωρητές…) Εκπαιδευόμενοι στην εκπαίδευση ενηλίκων Οργανισμοί: Οργανισμοί που παρέχουν ευκαιρίες εκπαίδευσης σε ενηλίκους → ΜΚΟ, σχολεία, πολιτιστικά κέντρα, βιβλιοθήκες, πανεπιστήμια τρίτης ηλικίας κλπ

GRUNDTVIG για άτομα → προσωπικό εκπαίδευσης ενηλίκων A) Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση– εκπαιδευτικά σεμινάρια στο εξωτερικό (πρακτική διδασκαλία, καθοδήγηση, συμβουλευτική, δεξιότητες διαχείρισης…) → 5 ημέρες – 6 εβδομάδες B) Επισκέψεις κα Ανταλλαγές: περίοδος πρακτικής άσκησης σε έναν οργανισμός εκπαίδευσης ενηλίκων στο εξωτερικό → 5 ημέρες – 12 εβδομάδες Γ) Συνέδρια– σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων (στο εξωτερικό) Δ) Μαθητεία – πλήρης ένταξη στον οργανισμό υποδοχής Στο εξωτερικό (πλήρης ενσωμάτωση) → 13–45 εβδομάδες Kateřina Laňková Μαθητεία στο Miroir Vagabond (Βέλγιο, Βρυξέλλες)

A) Οργάνωση σεμιναρίου για ξένους συμμετέχοντες σε μια χώρα του προγράμματος Κατάρτιση για προσωπικό που εργάζεται σε θέματα σχετικά με τον αλφαβητισμό Τα σεμινάρια φέρνουν κοντά επαγγελματίες που εργάζονται στο πεδίο του αλφαβητισμού των ενηλίκων = να βελτιώσουν συγκεκριμένες δεξιότητες για να διδάξουν δεξιότητες αλφαβητισμού στους ενήλικες 5–10 ημέρες; 10–20 συμμετέχοντες από τις χώρες του προγράμματος Ομάδα Στόχος: Καθηγητές αλφαβητισμού ενηλίκων, εκπαιδευτές αυτών των καθηγητών Επικεφαλής και διοικητικό προσωπικό οργανισμών που προσφέρουν προγράμματα αλφαβητισμού ενηλίκων Άλλο εκπαιδευτικό προσωπικό στον αλφαβητισμό των ενηλίκων → ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ GRUNDTVIG 2013/2014 (Ιστοσελίδα της ΕΕ) GRUNDTVIG για οργανισμούς

B) Εκπαιδευτικές Συμπράξεις: Μικρή συνεργασία εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων από τουλάχιστον 3 χώρες στο πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων Πρόγραμμα 2 χρόνων στόχοι: Ανταλλαγή εμπειριών, πρακτικών και μεθόδων = διαδικασία συνεργασίας αντί για συγκεκριμένα προϊόντα Υλοποίηση νέων οργανωτικών και παιδαγωγικών προσεγγίσεων Συνεργασία με οργανισμούς της τοπικής κοινότητας (τοπικές αρχές, κοινωνικές υπηρεσίες, ενώσεις και επιχειρήσεις) „Δικτύωση των Μεταναστριών Γυναικών“ Ευρωπαϊκή ομάδα επαφής στην Τσεχία

GRUNDTVIG για οργανισμούς C) Πολυμερή Προγράμματα: Μεγάλα προγράμματα συνεργασίας με τουλάχιστον 3 εταίρους Προγράμματα 1-3 χρόνων στόχοι: Βελτίωση της Εκπαίδευσης Ενηλίκων σε ένα συστημικό/ πολιτικό επίπεδο (συγκριτικές αναλύσεις, ανάπτυξη ποιοτικών και στατιστικών δεικτών, εργαλεία και βάσεις δεδομένων για καλές πρακτικές στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση ενηλίκων) Δημιουργία και διάδοση καινοτόμων προγραμμάτων σπουδών, μεθοδολογιών και εκπαιδευτικών υλικών Καινοτόμες πρωτοβουλίες για την κατάρτιση των εκπαιδευτών ενηλίκων Βελτίωση της προσβασιμότητας των ενηλίκων σε ευκαιρίες εκμάθησης (ανάπτυξη πολύμορφων κέντρων μάθησης, δικτύων παρόχων μάθησιακών ευκαιριών)

GRUNDTVIG για οργανισμούς D) Δίκτυα: Πολύ μεγάλα προγράμματα συνεργασιών με τουλάχιστον 10 εταίρους → Παραδείγματα επιτυχημένων δικτύων: DARE – Δημοκρατία και Ανθρώπινα Δικαιώματα στην εκπαίδευση ενηλίκων seVen – Δίκτυο για την Ανταλλαγή Ευρωπαίων Εθελοντών Μεγάλης ηλικίας European InfoNet Adult Education II VALUE – Εθελοντισμός και Δια Βίου Μάθηση στα Πανεπιστήμια της Ευρώπης Eur-Alpha – Ευρωπαϊκό Δίκτυο για τον αλφαβητισμό των ενηλίκων GINCO – Διεθνές Δίκτυο Grundtvig για Οργανωτές Μαθημάτων E-NLL – Ποτέ δεν είναι Αργά για να Μάθεις: Προώθηση Ευκαιριών για την Εκμάθηση στις μεγάλες ηλικίες Το Μουσείο Εκμάθησης DIALOGUE-Bridges between Research and Practice in ULLL Ευρωπαϊκό Δίκτυο Διαγενεακής Μάθησης

GRUNDTVIG για οργανισμούς D) Προγράμματα Εθελοντισμού Μεγαλύτερης Ηλικίας: Διμερείς συνεργασίες και ανταλλαγλες εθελοντών 50+ Προγράμματα 2 χρόνων Κάθε οργανισμός φιλοξενεί 2-6 εθελοντές και στέλνει 2-6 εθελοντές Εθελοντικές δραστηριότητες για μια περίοδο 3-8 εβδομάδων Ανοιχτό σε όλους τους πολίτες πάνω από 50 ετών Έμφαση σε εθελοντές από μειονότητες και περιθωριοποιημένες ομάδες Κάθε δραστηριότητα που δεν έχει κέρδος (χωριά S.O.S., πολιτιστικά κέντρα, ιατρεία…) Τσέχοι Εθελόντες στην Αγγλία

Το μέλλον…

GRUNDTVIG: LIBRARIES

Βασικά Στοιχεία(2014–2020) Erasmus + Συνολικός Προϋπολογισμός €19 δισεκατομμύρια (συμπεριλαμβάνει €1.8 δισεκατομμύρια για διεθνή συνεργασία) Συνολικές Ευκαιρίες Κινητικότητας5 εκατομμύρια άνθρωποι Ανώτερη Εκπαίδευση2.2 εκατομμύρια φοιτητές Κινητικότητα Προσωπικού 1 εκατομμύριο δάσκαλοι, εκπαιδευτές, εργαζόμενοι με τη νεολαία και άλλο προσωπικό Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση μαθητές Ανταλλαγή Εθελοντών και Νεολαίας νέοι Εγγύηση Δανείου για μάστερ φοιτητές Διεθνείς Φοιτητές φοιτητές Υποτροφίες για Κοινά Πτυχία φοιτητές Στόχοι Συνεργασίας: Στρατηγικές Συμπράξεις Περισσότερες από που συνενώνουν οργανισμούς Συμμαχίες Γνώσης200 από 2000 πανεπιστήμια και επιχειρήσεις Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων 200 από 2000 παρόχους εκπαίδευσης και κατάρτισης και επιχειρήσεις

Ευχαριστούμε για την προσοχή! LLP: Erasmus+: