Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΕΥΓεΠ - NaGi 2 ΕΥΓεΠ - NaGi 2 Ανάπτυξη Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Πληροφοριών Επιστημονική Επιτροπή Geoinfo-Soc: M. Κάβουρας, A. Αρβανίτης, Π. Πατιάς,
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για την Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ – Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ 24 / 5 / 2013 Το έργο για την αναδιάρθρωση της δημόσιας.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Επιτροπή Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Εξυπηρέτησης του Πολίτη – Διαφάνειας & Επικοινωνίας Κ.Ε.Δ.Ε.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
E -ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
Δημοτικές Διαδικτυακές Πύλες: Νέα Εποχή στην Εξυπηρέτηση Πολιτών & Επιχειρήσεων Μαρίκα Λάμπρου Διευθύνουσα Σύμβουλος SingularLogic Integrator ICT Forum.
Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας
1 15 th December 2011 Αξιοποίηση της «Περιουσίας» του Δημοσίου ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Διευθυντής Ανάπτυξης Αγορών Γεν. Δ/νση Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση & Ελληνικό Δημόσιο: έννοιες ασύμβατες; Δημήτρης Τασιάς Sales Manager, Public Sector SE Europe.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Στρατηγικές Προτεραιότητες 25 Ιουλίου 2012 Μανούσος Γ. Βολουδάκης Υφυπουργός.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Γ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΈΡΝΗΣΗ.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle ICT Forum, Αθήνα 4 Νοεμβρίου 2009 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα Σημαντικοί Παράγοντες Σχεδιασμού Έργων Υπηρεσιών Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle

Agenda Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: που είμαστε σήμερα Αναδιοργάνωση του back office & υποστήριξη ολοκληρωμένων (end-to-end) διαδικασιών Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής (διαλειτουργικής) διακυβέρνησης προς τον πολίτη

Στόχοι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μείωση κόστους και αύξηση εσόδων Παροχή καλύτερων υπηρεσιών Βελτίωση της ανάπτυξης και του ηθικού του προσωπικού Συμβατότητα με οδηγίες για Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Στόχοι της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Παροχή καλυτέρων υπηρεσιών κατά απαίτηση των πολιτών και επιχειρήσεων Γρηγορότερα, απλούστερα Με διάφορους τρόπους (social inclusion) – προσωπικά, τηλέφωνο, web, email Δίνοντας αξία στο φορολογούμενο Βελτίωση της ανάπτυξης του προσωπικού και του ηθικού του προσωπικού Πίεση για μείωση του κόστους της παροχής των υπηρεσιών και αύξησης των εσόδων Πολιτική και οδηγίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Ευρωπαϊκή Ένωση και εθνικό επίπεδο Βελτίωση της δια-υπηρεσιακής (inter-departmental) συνεργασίας Πρόσβαση στις διαδικασίες του back-office από το front-office Έλεγχος προστασίας δεδομένων

<Insert Picture Here> Μετρήσεις των Αποτελεσμάτων της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης – που είμαστε σήμερα στην Ελλάδα

Μελέτη για τη μέτρηση των δεικτών του σχεδίου δράσης i2010 για το έτος 2008 Απογραφική Μελέτη Ε3: «Καταγραφή δημοσίων υπηρεσιών διαθέσιμων στους πολίτες on‐line»

Επίπεδα Διαθεσιμότητας Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης 5 Εισαγωγή 5ου επιπέδου 4 Οι τρόποι μέτρησης του επιπέδου των υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης προσαρμόζονται Χρήσιμο και αναγκαίο καθώς όλο και περισσότερες χώρες έχουν προχωρήσει Εισαγωγή και 5ου επιπέδου 3 2 1

Ελλάδα: Βασικές δημόσιες υπηρεσίες διαθέσιμες στους πολίτες on-line (12) Το κομμάτι που λείπει αφορά την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση και είναι το ποιό δύσκολο αλλά και το ποιό σημαντικό Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Ελλάδα: Βασικές δημόσιες υπηρεσίες διαθέσιμες στις επιχειρήσεις on-line (8) Το κομμάτι που λείπει αφορά την πλήρη ηλεκτρονικοποίηση και είναι το ποιό δύσκολο αλλά και το ποιό σημαντικό Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Αριθμός βασικών δημόσιων υπηρεσιών που είναι πλήρως διαθέσιμες ηλεκτρονικά Δείκτης Αριθμητικά Ποσοστό Αριθμός βασικών δημόσιων υπηρεσιών που είναι πλήρως διαθέσιμες ηλεκτρονικά (online availability) 7 από σύνολο 20 35% Επίπεδο ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των βασικών δημόσιων υπηρεσιών (online sophistication) N/A 70,17% Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Ομάδες Υπηρεσιών (Clusters) online sophistication online availability Δημιουργία Εισοδήματος 100% Καταχωρίσεις Στοιχείων 71% 20% Κοινωνική Πρόνοια 60% 17% Έκδοση Αδειών 48% 0% Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Επίπεδο ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των βασικών δημόσιων υπηρεσιών για τα έτη 2001‐2008 Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Αριθμός βασικών δημόσιων υπηρεσιών πλήρως διαθεσίμων ηλεκτρονικά για τα έτη 2001‐2008 Εδώ έχουμε σημαντικό δρόμο μπροστά μας σε σχετικό και σε απόλυτο βαθμό Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

<Insert Picture Here> Αναδιοργάνωση / ψηφιοποίηση του back office & υποστήριξη ολοκληρωμένων (end-to-end) διαδικασιών Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για την προσφορά ολοκληρωμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικής (διαλειτουργικής) διακυβέρνησης προς τον πολίτη

Το μέγεθος της πρόκλησης για την Ελλάδα Οργανισμοί και Διαδικασίες 18 υπουργεία, 13 περιφέρειες, 52 Νομαρχίες, 1024 Δήμοι & Κοινότητες, 691 Οργανισμοί Δημοσίου Τομέα 10,000 σημεία παροχής υπηρεσιών στο Δημόσιο Τομέα 2,000 Υπηρεσίες προς πολίτες και επιχειρήσεις 10,000 Τύποι εγγράφων που ανταλλάσσονται 300,000 Δημόσιοι Υπάλληλοι «γραφείου» Συστήματα 10 Κεντρικές Πύλες 200 Internet Portals Υπουργείων, Οργανισμών 100 Internet Portals Μεγάλων Δήμων 900 Internet Portals Μικρότερων Δήμων & Κοινοτήτων 2,500 Συστήματα Back Office Χρήστες – λήπτες υπηρεσιών 11 εκ. πολίτες 200 χιλ. μεγάλες, μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις 600 χιλ. ελεύθεροι Επαγγελματίες 18 εκ. τουρίστες Οργανισμοί και επιχειρήσεις από 26 κράτη-μέλη Εργαστήριο Συστημάτων Αποφάσεων και Διοίκησης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μη/κών και Μηχ/κών Υπολογιστών, ΕΜΠ

Ποσοστό των φορέων που κάνουν χρήση ολοκληρωμένων ψηφιακών διεργασιών back office για την υποστήριξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας 2008

Παρατηρήσεις Η μέχρι σήμερα παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών αφορά κύρια αυτοτελείς οργανισμούς Οι υπάρχουσες πλήρεις ηλεκτρονικές υπηρεσίες προέρχονται πρωτίστως από διασύνδεση / διαλειτουργικότητα Front office με back-office και όχι από διασύνδεση διαφορετικών οργανισμών Υπάρχει πολύ μεγάλο ποιοτικό και ποσοτικό περιθώριο αύξησης στην ηλεκτρονική διάθεση των υπηρεσιών/διαδικασιών του δημοσίου

Πολύ λεπτομερής μελέτη Κύρια θέματα / προβλήματα στην πορεία για την παροχή πραγματικά χρήσιμων υπηρεσιών προς τον πολίτη από την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Ας δούμε κάποια βασικά συμπεράσματα...

Βασικά συμπεράσματα της μελέτης - Πού είμαστε τώρα και ποιο είναι το μέλλον; Η μεγαλύτερη έμφαση μέχρι τώρα σε Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση «μεγάλης προβολής», με κέντρο τον πολίτη, πολύ συχνά με απλή παρουσία Όμως...η πραγματική αξία των παρεχόμενων υπηρεσιών εξαρτάται αποφασιστικά από το βαθμό αναδιοργάνωσης και ολοκλήρωσης των συστημάτων back-office Πολλά παραδείγματα έργων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης όπου δεν έγινε καμία προσπάθεια αναδιοργάνωσης των υφιστάμενων διαδικασιών και των οργανωτικών δομών παροχής των υπηρεσιών Σημαντικός στόχος πρέπει να είναι η πρόοδος και η επίτευξη της μέγιστης δυνατής διαλειτουργικότητας εντός αλλά και μεταξύ των δημόσιων υπηρεσιών

Κύριες προτάσεις της μελέτης (1/2) Ψηφιοποίηση back-offices που λειτουργούν καλά Αναδιοργάνωση back-offices που είναι σύνθετα και μη ολοκληρωμένα Back-offices που είναι σύνθετα και μη ολοκληρωμένα αλλά δύσκολο να αλλάξουν: Δημιουργία ξεχωριστού μηχανισμού ανταλλαγής δεδομένων ανάμεσα σε οργανισμούς δημοσίου και πολιτών

Κύριες προτάσεις της μελέτης (2/2) Αύξηση της κεντρικοποίησης των συστημάτων back-office and αποκέντρωσης της επαφής με τον πολίτη Αύξηση της αποτελεσματικότητας Οικονομία “Πακετοποίηση” εφαρμογών/υπηρεσιών του back-office που είναι κοινές Οικονομίες κλίμακας Portals Με ηλεκτρονικές διαδικασίες σχετικές με τις ανάγκες των πολιτών και όχι σχετικές με υφιστάμενες διαδικασίες back-office

Κεντρικό μήνυμα Η ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται από το εύρος της ολοκλήρωσης των διαδικασιών. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσουμε από την αρχή – μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πολλές φορές αυτά που υπάρχουν. Βασικό ζητούμενο είναι να υπάρξει η σωστή στρατηγική προσέγγιση-υποδομής που μπορεί να υποστηρίξει μια οικονομικά εφικτή ολοκλήρωση των υπηρεσιών, τμημάτων και οργανισμών και να δώσει την απαραίτητη πλατφόρμα για την εισαγωγή νέων δυνατοτήτων

<Insert Picture Here> From e-Government to t-Government (transformational) Aνάγκη υποστήριξης σε πλήρεις (end-to-end) διαδικασίες

E-Government –μέχρι σήμερα Έχει δοθεί έμφαση στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση εισαγωγή της τεχνολογίας για την αντιμετώπιση των σημαντικότερων απαιτήσεων Σημαντική πρόοδος, αλλά… Η καλύτερη πρόσβαση στο front-end που δόθηκε, αποκάλυψε τις αδυναμίες της πραγματικής δυνατότητας παροχής των υπηρεσιών Η αυτοματοποίηση μέρους της διαδικασίας επιβαρύνει το υπόλοιπο σύστημα Άρχισε με τα εύκολα κομμάτια, αλλά πλήρεις (end-to-end) διαδικασίες είναι αναγκαίες για πραγματικά υψηλής αξίας υπηρεσίες Υπάρχουν δυσκολίες στην υλοποίηση μιας πραγματικά διαλειτουργικής κοινής υποδομής

Transformational Government Εισάγεται η ανάγκη να κοιτάμε την πλήρη (end-to-end) διαδικασία (όχι μόνο το front ή το back-end) που οδηγεί σε ένα μετρήσιμο προσδοκώμενο όφελος Επίπτωση: Διαδικασίες που οδηγούνται από την πληροφορία – καθώς χρειάζεται η αποτύπωση της παρούσας κατάστασης, ο υπολογισμός της επιθυμητής, συμφωνία για τους στόχους Προσέγγιση: Συνεχόμενα έργα που κτίζουν το ένα πάνω στο άλλο, βασισμένα όμως σε μια κοινή διαλειτουργική υποδομή, που οδηγεί τελικά σε ένα ολοκληρωμένο έργο

Transformational Government - τι χρειάζεται Έμφαση στην προσέγγιση-υποδομής Integration με τα υπάρχοντα legacy συστήματα Ασφάλεια της πληροφορίας, συμπεριλαμβανομένου του identity management Πλατφόρμα ολοκλήρωσης (Consolidation platform) Χρήση έτοιμων εφαρμογών όπου είναι δυνατόν και πρόσφορο Δυνατότητα ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών, αλλά με πλήρη ολοκλήρωση στην κοινή υποδομή Μεγάλες και πλήρεις δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας και ελέγχου (μέτρηση αποτελεσμάτων και σύγκριση)

<Insert Picture Here> Ενδιαφέροντα παραδείγματα κοιτώντας το μέλλον

ΕΠ – Διοικητική Μεταρρύθμιση

ΕΣΠΑ 2007-2013 Πρόγραμμα Διοικητική Μεταρρύθμιση (απόσπασμα από το site) “αναβάθμιση του θεσμικού περιβάλλοντος της Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και τον εξορθολογισμό των υφιστάμενων διοικητικών δομών, με γνώμονα την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας, την απλούστευση και επιτάχυνση των διοικητικών διαδικασιών και την εν γένει αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του δημόσιου τομέα, της περιφερειακής διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης”

eGIF-GR – μια πολύ απαραίτητη προυπόθεση

“ΕΡΜΗΣ” – ένα μεγάλο βήμα μπροστά

Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle ICT Forum, Αθήνα 4 Νοεμβρίου 2009 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα Σημαντικοί Παράγοντες Σχεδιασμού Έργων Υπηρεσιών Αντώνης Μονοκρούσος Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογίας, Oracle