1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ( ΑΠΟ ) ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΘΑΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝ & ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ &
Πολιτικές και θεσμικό πλαίσιο για την ελευθερία & ανεξαρτησία των μέσων ενημέρωσης Η επίγεια ψηφιακή τηλεόραση στην Ελλάδα: Νομικά ζητήματα και προκλήσεις.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ Υπουργείο Παιδείας,
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Διατηρώντας Ψηφιακά Τεκμήρια Κατερίνα Τζάλη Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Πληροφορικής Βιβλιοθήκη.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Υ.ΠΑΙΘ.Π.Α., 12 Νοεμβρίου 2012 Αγάθη Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος Γ΄ Αθήνας.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
and he will flee from you.
Εγώ είμαι η θύρα: όποιος περάσει θα βρει σωτηρία.
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
στον Ιησού που μας έδωσε την πίστη την οποία και τελειοποιεί.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Σήμερα στην πόλη του Δαβίδ κι αυτός είναι ο Χριστός ο Κύριος
Ό,τι βρίσκεται στη Γραφή
ζωντανός και δραστικός.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΧΟΙ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΔΡΑΣΕΙΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ξενοδοχείο Capsis, Μοναστηρίου 18 Παρασκευή, 8 Απριλίου 2011 Κοινωνικοί Εταίροι Δια βίου Μάθηση & Πιστοποίηση Προσόντων Mιχάλης Κουρουτός Γραμματέας Εκπαίδευσης ΓΣΕΕ

2 Κύρια σημεία της υπάρχουσας κατάστασης Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όπου δεν υπάρχει παράδοση σε θέματα δια βίου μάθησης και πιστοποίησης τα κύρια χαρακτηριστικά παραμένουν: Σε μια χώρα όπως η Ελλάδα όπου δεν υπάρχει παράδοση σε θέματα δια βίου μάθησης και πιστοποίησης τα κύρια χαρακτηριστικά παραμένουν:  η χαμηλή συμμετοχή των ενηλίκων στη δια βίου μάθηση  η αδυναμία να συνδεθούν οι επιμέρους πολιτικές εκπαίδευσης κατάρτισης σε ένα κοινό πλαίσιο (αλληλοεπικαλύψεις, αποσπασματικότητα, θεσμική αναποτελεσματικότητα)  η ευδοκίμηση μιας εθνικής κοινωνικής και εκπαιδευτικής παθογένειας – κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανισότητες

3 Η διαχρονική ελληνική παθογένεια  εμπόριο τίτλων και πιστοποιητικών (ξένες γλώσσες, πληροφορική κλπ)  πλαστά απολυτήρια με προορισμό τον ΑΣΕΠ  «φάμπρικες» φροντιστηρίων και ιδιωτικών εκπαιδευτικών οργανισμών που εμπορεύονται πιστοποιημένη γνώση- ήδη ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί μετατρέπονται σε οργανισμούς πιστοποίησης εκπαιδευτικών οργανισμών που εμπορεύονται πιστοποιημένη γνώση- ήδη ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οργανισμοί μετατρέπονται σε οργανισμούς πιστοποίησης  δεκάδες οργανισμοί που δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο της κατάρτισης-πιστοποίησης πουλώντας όνειρα και ελπίδες στο χώρο της κατάρτισης-πιστοποίησης πουλώντας όνειρα και ελπίδες  διαχρονική αδυναμία της ελληνικής πολιτείας να βάλει ένα οριστικό τέλος στην ιδιωτική αισχροκέρδεια

4

5  Bank Name: Citizens Bank  Bank Address: 1 Citizen Dr., Riverside, RI , USA  Account Name: MYER Education Consultant LLC  Account Number:  International Swift Number: CTZIUS33  Alberdeen University  Please verify that all information on this form is correct.  If necessary, make any alterations and/or additions directly and clearly on this form.  Please fax or scan and this complete and signed application to:  Fax: or  Fax: or   Have you applied before? [] Yes [] No   PERSONAL  DATA______________________________________________________________________________________   First Name: ConstantineLast Name: PapantonopoulosBusiness Name: Home Address: : 22 Samara St. City: Psyhico State: AthensZip: Country: Greece Address: Day Phone: Cell Phone: Eve Phone: Fax Number:  First Name: ConstantineLast Name: PapantonopoulosBusiness Name: Home Address: : 22 Samara St. City: Psyhico State: AthensZip: Country: Greece Address: Day Phone: Cell Phone: Eve Phone: Fax Number:  Citizenship: [] U.S. citizen [] Dual US citizen; specify other country of citizenship   [] Other _____________________________________________________   PAYMENT  AUTHORIZATION___________________________________________________________________   I, Constantine A. Papantonopoulos, hereby authorize Electronic Education to take the following payments(s) from my credit card:   $   To be paid by Bank Wire    DOCUMENT  INFORMATION_____________________________________________________________________________   Exact name as you would like it to appear on documents:   FirstName: ConstantineMiddle Name orInitial: A.LastName: Papantonopoulos  FirstName: ConstantineMiddle Name orInitial: A.LastName: Papantonopoulos  My signature below indicates that all information in my application is complete,  Factually correct and honestly presented and I am aware that this is a non accredited program. 

6

7 Οι συνέπειες  η ομηρία της ελληνικής κοινωνίας από την παραπαιδεία και την αισχροκέρδεια  η αφαίμαξη της μισθοσυντήρητης ελληνικής κοινωνίας (δίδακτρα, εξέταστρα, δαπάνες για αγορά υπηρεσιών κατάρτισης- πιστοποίησης  η αμφιβόλου αξιοπιστίας και εγκυρότητας πιστοποίηση προσόντων  η απαξίωση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα της πιστοποίησης

8 Ο νέος νόμος για τη ΔΒΜ αποτελεί πράγματι ένα βήμα μπροστά γιατί: αποτελεί πράγματι ένα βήμα μπροστά γιατί:   προωθείται η δημιουργία Εθνικού Πλαισίου προσόντων το οποίο θα συναρτάται με το αντίστοιχο Ευρωπαϊκό, (θεσπίζεται και κατοχυρώνεται θεσμικά η πιστοποίηση προσόντων καθώς και η σύνδεσή της με τη δια βίου μάθηση)  .  συνδέονται και γεφυρώνονται θεσμοί, φορείς και διαδικασίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.  εγκαινιάζεται η πολιτική της αποκέντρωσης, αφού μέρος της δια βίου μάθησης περνάει στις περιφέρειες και τους δήμους  συνδέεται η χρηματοδότηση των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης με την εκπαιδευτική τους αξιολόγηση, την κοινωνική και εκπαιδευτική τους αποτελεσματικότητα.

9 •εγκαινιάζεται σπερματικά η διασύνδεση μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης •αναδεικνύεται και θεσμοθετείται η καθιέρωση Ζωνών Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας (ΖΕΠ) για την αντιμετώπιση των ανισοτήτων στην εκπαίδευση. •δημιουργήθηκε ένας διακριτός οργανισμός για την πιστοποίηση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων (ΕΟΠΠ)

10 Ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων Η συμβολή των κοινωνικών εταίρων υπήρξε καθοριστική  στη διαμόρφωση του νέου νομοθετικού πλαισίου  στην προώθηση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων  στη εγγύηση μιας κοινωνικά συναινετικής διαδικασίας που να είναι κοινά αποδεκτή

11 Ο ρόλος των κοινωνικών εταίρων επιβάλλεται να ενισχυθεί γιατί:  διασφαλίζει τη συμμετοχικότητα και τη διαφάνεια  διαμορφώνει όρους για συναίνεση και αποδοχή των διαδικασιών από τους εμπλεκόμενους φορείς  εγγυάται το δημόσιο και κοινωνικό χαρακτήρα της πιστοποίησης προσόντων  ενισχύει την αξιοπιστία, τη διαφάνεια και την εγκυρότητα εγκυρότητα

12 Δια βίου Μάθηση - πιστοποίηση - ανάπτυξη & απασχόληση Η ΔΒΜ αποτελεί μοχλό ανάπτυξης που χρειάζεται την πιστοποίηση για την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αυτή παράγει. Η ΔΒΜ αποτελεί μοχλό ανάπτυξης που χρειάζεται την πιστοποίηση για την αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που αυτή παράγει.

13 Με τον τρόπο αυτό:  θα τονωθεί η απασχόληση  θα διασφαλισθεί η αξιοπιστία και η αποτελεσματικότητα της δια βίου μάθησης  θα βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών  θα ενισχυθεί η αξιοπιστία του συστήματος  θα ανακουφισθεί η κοινωνία από την αισχροκέρδεια και τη ψυχαναγκαστική αναζήτηση πιστοποίησης στην ιδιωτική και ανεξέλεγκτη αγορά

14 Για να συμβεί όμως αυτό απαιτούνται:  αυστηρός δημόσιος και κοινωνικός έλεγχος  ισότιμη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε όλες τους θεσμούς και τις διαδικασίες  ορθολογισμός, υψηλή τεχνογνωσία,  αξιόπιστες και συλλογικά ελεγχόμενες διαδικασίες  θεσμοί και πρακτικές απόλυτης διαφάνειας

15 Eυχαριστώ για την προσοχή σας Eυχαριστώ για την προσοχή σας