ΗΜΕΡΙΔΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ – Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ 24 / 5 / 2013 Το έργο για την αναδιάρθρωση της δημόσιας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εθνική Στρατηγική για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Δημήτριος Κοντός πρ. Γενικός Γραμματέας Υπουργείου Εργασίας
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΞΟΔΟΥ ΤΩΝ ΤΠΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΑΞΟΝΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΣΠΑ 14 ο Ετήσιο Συνέδριο Greek ICT Forum, Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012 Μουσείου Μπενάκη 1.
Νικόλαος Πετρόπουλος Ημερίδα REPUBLIC MED Πειραιάς 20/03/ REMIDA Σύντομη παρουσίαση.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ.
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΜΟΝΗΣ Γενικός Διευθυντής Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης Η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ως Μοχλός Ανάπτυξης του Δημόσιου και του Ιδιωτικού Τομέα.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης Τομέας Διοικητικής Ανασυγκρότησης & Ηλ. Διακυβέρνησης Συνάντηση για την Εφαρμογή.
Νέοι Οργανισμοί Υπουργείων. Στόχοι Αναδιοργάνωσης Η αποτελεσματικότερη λειτουργία της Κεντρικής Διοίκησης λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμένους δημόσιους.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΚΠΑ - Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΜΕΡΙΔΑ: Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ – Η ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ 24 / 5 / 2013 Το έργο για την αναδιάρθρωση της δημόσιας υπηρεσίας Εμμανουέλα Λαμπριανίδη Επίτροπος Μεταρρύθμισης της Δημόσιας Υπηρεσίας 1

Επίτροπος Μεταρρύθμισης Δημόσιας Υπηρεσίας 2  Αποστολή: προώθηση της μεταρρύθμισης της Δημόσιας Υπηρεσίας της Κυπριακής Δημοκρατίας.  Η μεταρρύθμιση συνίσταται στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Υπηρεσίας, την απλοποίηση δομών και διαδικασιών που ακολουθούνται, την ενίσχυση ή/και σύμπτυξη ή/και κατάργηση υπηρεσιών, τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων, την ενίσχυση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, την τροποποίηση και εκσυγχρονισμό του συστήματος αξιολόγησης της Δημόσιας Υπηρεσίας και την επέκταση του θεσμού της εναλλαξιμότητας.

Γιατί μεταρρύθμιση; 3  Σημερινές απαιτήσεις από Δημόσια Υπηρεσία:  Παροχή απευθείας υπηρεσιών  Παραγωγή πολιτικής / στήριξη Υπουργών και εφαρμογή προγράμματος Κυβέρνησης  Υλοποίηση προγραμμάτων και έργων  Παρωχημένες δομές – υπάρχουν από το Δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις.  Προβλήματα:  Επικαλύψεις  Αναποτελεσματικότητα  Καθυστερήσεις

Γιατί τώρα; 4  Οικονομικοί λόγοι  Η κρίση καλεί για αύξηση αποτελεσματικότητας  Έχουν εμπεδωθεί οι αρχές της Νέας Δημόσιας Διοίκησης (New Public Management – NPM) που δίνουν έμφαση στα αποτελέσματα, επίτευξη οικονομικών στόχων και μετρήσεις απόδοσης  Αμφισβήτηση των αρχών παραδοσιακής Δημόσιας Διοίκησης:  Μονιμότητα εργοδότησης  Βαρύτητα αρχαιότητας όσον αφορά την ανέλιξη  Προκαθορισμένες κλίμακες ανέλιξης  Αδυναμία αντιμετώπισης ελλιπούς απόδοσης  Δέσμευση κυβέρνησης βάσει προγράμματος διακυβέρνησης (αξιοκρατία, χρηστή διοίκηση, ευθύνη πολιτικών, υποχρεώσεις κράτους προς τους πολίτες)  Υποχρέωση υλοποίησης όρων Μνημονίου

Η μεταρρύθμιση ως εργαλείο ανάκαμψης 5 Συνεπώς η αποδοτικότητα, ο εξορθολογισμός δομών και διαδικασιών, η καλύτερη εξυπηρέτηση, η ποιότητα στην παραγωγή πολιτικής, ο συντονισμός κυβερνητικού έργου και η ενίσχυση της κεντρικής διοίκησης βοηθούν στην ανάκαμψη

Η μεταρρύθμιση ως πρόνοια του Μνημονίου  Παρ «Αναδιάρθρωση της Δημόσιας Υπηρεσίας»  Προβλέπει:  Μείωση των εμποδίων για την κινητικότητα του προσωπικού στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα  Τροποποίηση ωραρίου δημόσιας υπηρεσίας  Διεξαγωγή μελετών από ανεξάρτητο εξωτερικό μελετητή για την εξέταση επιπλέον πιθανών μεταρρυθμίσεων της δημόσιας διοίκησης, βάσει προσυμφωνημένων όρων εντολής. 6

Μελέτες παρ  Ανεξάρτητος εξωτερικός μελετητής: Διεθνής Τράπεζα σε συνεργασία με Ηνωμένο Βασίλειο  Διεθνής Τράπεζα: προηγούμενη εμπειρία σε μελέτες αναδιάρθρωσης Ελλάδας, Πορτογαλίας, Ιταλίας και Ε. Επιτροπής  Ηνωμένο Βασίλειο: Πρόσφατη αναδιάρθρωση της δικής του δημόσιας υπηρεσίας 7

Μελέτες παρ  Χωρίζονται σε 2 μέρη: Μέρος Α: α) εξέταση του ρόλου, αρμοδιοτήτων, οργανωτικής δομής και αριθμού προσωπικού των Υπουργείων, Υπηρεσιών/Τμημάτων και Ανεξάρτητων Υπηρεσιών β) εξέταση της πιθανότητας κατάργησης ή ενοποίησης/συγχώνευσης δημόσιων εταιρειών και ημικρατικών οργανισμών γ) αναδιάρθρωση της τοπικής αυτοδιοίκησης Μέρος Β: α) εξέταση του συστήματος απολαβών, συνθηκών εργασίας και απασχόλησης β) εισαγωγή ενός συστήματος αξιολόγησης με διασύνδεση απόδοσης με τις απολαβές και τις προσαυξήσεις. 8

Μελέτες παρ  Οι μελέτες θα βασιστούν σε στοιχεία που θα δοθούν από την κυπριακή διοίκηση και θα ληφθούν υπόψη καλές πρακτικές άλλων κρατών μελών ή/και τρίτων χωρών.  Οι μεταρρυθμίσεις θα έχουν άμεσο στόχο την εξοικονόμηση οικονομικών πόρων σε βραχυπρόθεσμο στάδιο, και απώτερο στόχο την βιωσιμότητα του δημόσιου τομέα σε μακροπρόθεσμο στάδιο.  Οι τελικές εκθέσεις για τα 2 μέρη θα περιλαμβάνουν εισηγήσεις και χρονοδιαγράμματα εφαρμογής, και θα πρέπει να παραδοθούν το Q και Q αντίστοιχα. 9

Σχέδιο Δράσης για τη μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα 10  Εξαγγελία ΠτΔ για τα μέτρα της Κυβέρνησης για τον εκσυγχρονισμό των θεσμών και του κράτους  Μέχρι 1 ο δεκαπενθήμερο Σεπτεμβρίου 2013 θα έχει καταρτιστεί Σχέδιο Δράσης για τη μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα από την Επίτροπο.  Όροι εντολής Σχεδίου Δράσης:  Απλοποίηση δομών και διαδικασιών που ακολουθούνται  Ενίσχυση, συνένωση ή και κατάργηση υπηρεσιών  Εκσυγχρονισμό συστήματος αξιολόγησης δημοσίων υπαλλήλων  Χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων και εισαγωγή της η-διακυβέρνησης  Ενίσχυση των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού  Συνέργεια δημόσιου και ιδιωτικού τομέα  Βελτίωση της εξυπηρέτησης του πολίτη  Μείωση λειτουργικών εξόδων δημόσιας υπηρεσίας  Υιοθέτηση Κώδικα Δεοντολογίας για θέματα Διαφάνειας

Σχέδιο Δράσης για τη μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα 11  Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης, μέτρα που θα εισαχθούν είναι:  Προώθηση μελετών παρ του Μνημονίου  Εναλλαξιμότητα προσωπικού  Νέο σύστημα αξιολόγησης προσωπικού  Εξέταση του συστήματος απολαβών, συνθηκών εργασίας και απασχόλησης  Εξέταση του ρόλου, αρμοδιοτήτων, οργανωτικής δομής και αριθμού προσωπικού των Υπουργείων, Υπηρεσιών/Τμημάτων και Ανεξάρτητων Υπηρεσιών  Εξέταση της πιθανότητας κατάργησης ή ενοποίησης/συγχώνευσης δημόσιων εταιρειών και ημικρατικών οργανισμών  Αναδιάρθρωση της τοπικής αυτοδιοίκησης

Σχέδιο Δράσης για τη μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα 12  Ανάπτυξη στρατηγικού σχεδιασμού  Καθιέρωση συστήματος στόχων μέτρησης της ποιότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών  Οριζοντιοποίηση λειτουργικών υπηρεσιών του κράτους (μονάδες προσφορών και τεχνικών υπηρεσιών)  Ενίσχυση της ικανότητας παραγωγής πολιτικής  Ανάπτυξη δεξιοτήτων των δημοσίων υπαλλήλων στην υλοποίηση έργων (επανεκπαίδευση σε διαχείριση έργων, έλεγχος από ομάδες παρακολούθησης έργων, αξιολόγηση προόδου έργων σε συνάρτηση με ετήσιο πρόγραμμα δράσης Υπουργείων, υιοθέτηση συστημάτων αξιολόγησης υπηρεσιών/τμημάτων βάσει αποτελεσμάτων)  Συνέργεια Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα (δυνατότητα μετάβασης των δημοσίων υπαλλήλων, για βραχυπρόθεσμη απασχόληση, στον ιδιωτικό τομέα και αντίστροφα)

Σχέδιο Δράσης για τη μεταρρύθμιση του δημόσιου τομέα 13  Προώθηση θεσμικού πλαισίου για Public – Private Partnerships  Βελτίωση εξυπηρέτησης του πολίτη (μελέτη των τρόπων αύξησης της αποδοτικότητας των ΚΕΠ, εντοπισμός των υπηρεσιών και διαδικασιών όπου υπάρχει δυνατότητα για ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών ώστε να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία, παροχή κινήτρων προς τον πολίτη για αξιοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών)  Μείωση λειτουργικών εξόδων δημόσιας υπηρεσίας (επαναδιαπραγμάτευση όρων ενοικίων, μέγιστη αξιοποίηση χωρητικότητας κτιρίων, χρήση υπηρεσιακών οχημάτων μόνο για υπηρεσιακούς σκοπούς, κ.λπ.)  Προώθηση θεμάτων διαφάνειας  Ο λόγος στον πολίτη (αξιολόγηση τμημάτων και υπηρεσιών από τους πολίτες)

Ε ΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΛΑΜΠΡΙΑΝΙΔΗ Ε ΠΙΤΡΟΠΟΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Λ ΕΥΚΩΣΙΑ, 24/5/ Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!