ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Ολοκληρωμένα Προγράμματα, Πρωτοβουλίες και Δικτυώσεις για την ανάπτυξη Δεξιοτήτων και Ικανοτήτων Εξωστρέφειας The “Export Expert” Initiative 39 th IATTO.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
15 Απριλίου 2005 Life Cycle Assessment (LCA) as a Decision Support Tool for the ecoproduction of olive oil ECOIL LIFE 04/ENV/GR/ Πολυτεχνείο Κρήτης.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF): Θεωρία και Πράξη - Η ανάπτυξη του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων και η εφαρμογή του στους κλάδους του Εμπορίου και του Αγροτικού.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF) ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ : Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΑΙΣΙΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Πέμπτη 03 Φεβρουαρίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Η πρόκληση για την Επαγγελματική Κατάρτιση
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (NQF) ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ : ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΛΑΙΣΙΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2010 Ηράκλειο Κρήτης

Ανάπτυξη & Εφαρμογές Πλαισίων Προσόντων στον Αγροτικό Τομέα Χαράλαμπος Θανόπουλος, MSc Γεωπόνος Επιστημονικός Συνεργάτης Agro-Know Technologies Εκπαιδευτής Ινστιτούτου Γεωπονικών Επιστημών

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF)  Κατά πόσο είναι γνωστές οι αντίστοιχες Ευρωπαϊκές πολιτικές στην Ελλάδα ;  Ποια η εκτιμώμενη εφαρμογή / υιοθέτηση του Πλαισίου Προσόντων ;

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF) Η αναγνωρισιμότητα των αντίστοιχων Ευρωπαϊκών πολιτικών (1/3)  αξιολογήσεις και συμπεράσματα από δραστηριότητες των Ευρωπαϊκών έργων ◦ ημερίδες / συναντήσεις με ενδιαφερόμενους φορείς (stakeholders) ◦ έρευνες σε εθνικό επίπεδο

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF ) Η αναγνωρισιμότητα των αντίστοιχων Ευρωπαϊκών πολιτικών (2/3)  Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (EQF) Το 60% των ερωτηθέντων επισήμανε ότι το γνωρίζει, ενώ το 40% απάντησε αρνητικά  Το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ECVET) Μόνο το 30% των ερωτηθέντων εξέφρασε θετική απάντηση, 60% του συνόλου απάντησε αρνητικά και 10% παρέμεινε αναποφάσιστο  Το Ευρωδιαβατήριο (Europass) Ποσοστό 40% απάντησε θετικά, αντίστοιχο 40% απάντησε αρνητικά και 20% παρουσίασε ουδέτερη στάση

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF) Η αναγνωρισιμότητα των αντίστοιχων Ευρωπαϊκών πολιτικών (3/3)  Προσόντα και Δεξιότητες Όροι γνωστοί στην πλειοψηφία των συμμετεχόντων (95%)  Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση όρος γνωστός στην πλειοψηφία (95%)  Πλαίσιο Προσόντων / Δεξιοτήτων 62% εξοικειωμένο με τον όρο 38% αντίθετη άποψη  Χρήση προσόντων / δεξιοτήτων για περιγραφή επαγγελματικών περιγραμμάτων (Job profile) 35% με σχετική εφαρμογή / εμπειρία

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF) Εκτίμηση  Απαιτούνται περισσότερες δράσεις ενημέρωσης / εκπαίδευσης ανθρωπίνου δυναμικού και φορέων  Να καταδείξουν δυνατότητες που προσφέρει ένα Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων  Να προσφέρουν παραδείγματα εφαρμογής σε συγκεκριμένους τομείς και συμβουλές / καλές πρακτικές

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF) Χρησιμότητα Πλαισίων Προσόντων και Δεξιοτήτων (1/2)  Η χρησιμότητα των Πλαισίων Προσόντων και Δεξιοτήτων αποδεικνύεται σημαντική τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε Ευρωπαϊκό.  Ακολούθως παραθέτονται δύο περιπτώσεις εφαρμογής (Case studies)  Διαχείριση Υδάτινων Πόρων  Βιολογική Γεωργία

Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων (NQF) Χρησιμότητα Πλαισίων Προσόντων και Δεξιοτήτων (2/2)  Χρησιμότητα των Πλαισίων Δεξιοτήτων ◦ Διαχείριση των Υδάτινων Πόρων σημαντική σε ποσοστό 80% ◦ αντίστοιχο σχεδόν ποσοστό για τη Βιολογική Γεωργία  Αναφορικά με τους λόγους, που καθιστούν σημαντική την εφαρμογή ( κατά σειρά προτίμησης ) 1.Απόκτηση των απαραίτητων προσόντων / δεξιοτήτων 2.Εντοπισμός των αναγκών για νέα επαγγέλματα 3.Απαιτήσεις της αγοράς εργασίας 4.Περιγραφή των Επαγγελματικών Περιγραμμάτων 5.Συγκρισιμότητα των εκπαιδευτικών ευκαιριών / προγραμμάτων

Τρέχουσα Υλοποίηση - Παράδειγμα 1 Διαχείριση Υδάτινων Πόρων

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Τεχνικός σε μονάδα υγρών αποβλήτων (1/3)  Λεπτομερής καταγραφή των δεξιοτήτων που απαιτούνται για το προσωπικό μονάδων διαχείρισης υγρών αποβλήτων αγροτικών μονάδων ( π. χ. ελαιοτριβείων )  Ο προσδιορισμός των δεξιοτήτων συντελεί στην αναλυτική περιγραφή των επαγγελματικών περιγραμμάτων (Job profiles)  Η αρχική λίστα των δεξιοτήτων προσδιορίστηκε μέσα από τις δραστηριότητες και καταρτίστηκε με βάση την εμπειρία της Γερμανικής Ένωσης Υδάτων, Υγρών Αποβλήτων και Αποβλήτων (DWA) στα πλαίσια του LdV WACOM Έργου

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Τεχνικός σε μονάδα υγρών αποβλήτων (2/3) Οι εξειδικευμένες δεξιότητες εκφραζόμενες με τις ακόλουθες δραστηριότητες : 1. Σχεδιασμός, έλεγχος και καταγραφή των διαδικασιών λειτουργίας της μονάδας 2. Αναγνώριση λαθών στις διαδικασίες λειτουργίας και εισαγωγή μέτρων για τον περιορισμό αυτών 3. Αναγνώριση των κινδύνων στη λειτουργία της μονάδας και εφαρμογή μέτρων ασφαλείας 4. Λήψη μέτρων και εφαρμογή αναλύσεων για την ομαλή λειτουργία της μονάδας και έλεγχο της ποιότητας 5. Ορθός χειρισμός μηχανημάτων και λοιπού εξοπλισμού

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Τεχνικός σε μονάδα υγρών αποβλήτων (3/3) Οι εξειδικευμένες δεξιότητες εκφραζόμενες με τις ακόλουθες δραστηριότητες 6. Επιθεώρηση, επισκευή και συντήρηση μηχανημάτων, αντλιών και κατασκευών 7. Αναγνώριση κινδύνων που σχετίζονται με τον ηλεκτρισμό, εκτίμηση βλαβών και πραγματοποίηση ηλεκτρο - τεχνικής εργασίας 8. Συλλογή και εκτίμηση δεδομένων και βελτιστοποίηση διαδικασιών 9. Έλεγχος και καταγραφή της συμμόρφωσης με τις σχετικές εθνικές και ευρωπαϊκές νομοθεσίες 10. Εργασία σε ένα πλαίσιο περιβαλλοντικής και υγιεινής ευαισθητοποίησης και περιορισμού του κόστους λειτουργίας

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Τεχνικός σε μονάδα υγρών αποβλήτων (3/3) Η αρχική λίστα δραστηριοτήτων, όπως περιγράφεται από τη Γερμανική Ένωση Υδάτων, Υγρών Αποβλήτων και Αποβλήτων (DWA).

Τρέχουσα Υλοποίηση - Παράδειγμα 2 Βιολογική Γεωργία

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Υπεύθυνος για την προώθηση Αγροτικών Βιολογικών Προϊόντων (1/2)  Ακολούθως περιγράφονται οι δεξιότητες, που αποκτά Γεωπόνος μετά από :  εξειδίκευση ή παρακολούθηση τεχνικού σεμιναρίου  πάνω στην προώθηση Βιολογικών Προϊόντων  Το παράδειγμα βασίζεται σε καταγραφή του έργου Organic.Mednet (LdV ES/09/LLP-LDV-TOI ) για εκπαίδευση / κατάρτιση νέων γεωπόνων πάνω σε θέματα Βιολογικής Γεωργίας  Τα εκπαιδευτικά προγράμματα πιστοποιούνται από τους αντίστοιχους φορείς που συμμετέχουν στο Έργο

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Υπεύθυνος για την προώθηση Αγροτικών Βιολογικών Προϊόντων (2/2)  Οι απαιτούμενες εξειδικευμένες δεξιότητες συνοψίζονται ως εξής :  Κατανόηση της έννοιας της προώθησης των Βιολογικών προϊόντων  Κατανόηση της αγοράς  Προετοιμασία ενός πλάνου προώθησης  Λήψη μέτρων για την προετοιμασία των προϊόντων για την αγορά  Σχετική νομοθεσία για την προώθηση αγροτικών προϊόντων

Τρέχουσες Υλοποιήσεις - Παραδείγματα Υπεύθυνος για την προώθηση Αγροτικών Βιολογικών Προϊόντων Οι α π οκτούμενες δεξιότητες

Τεχνολογίες - Διαδικτυακές πλατφόρμες

Τεχνολογία & Πλαίσια Προσόντων Online περιγραφή / καταγραφή Πλαισίων Προσόντων  LdV WACOM, LdV eCOTOOL ◦ Ανάπτυξη σχήματος μεταδεδομένων για την περιγραφή περιγραμμάτων προσόντων ( περιγραφή / αναπαράσταση δεξιοτήτων ) ◦ Υλοποίηση βάσης δεδομένων για αποθήκευση περιγραμμάτων προσόντων για περιπτώσεις μελέτης ◦ Ανάπτυξη διαδικτυακού εργαλείου (online φόρμας ) για την περιγραφή & καταγραφή περιγραμμάτων ◦ Ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος (Web portal) για την αναζήτηση και εύρεση περιγραμμάτων προσόντων για συγκεκριμένες θέσεις

Τεχνολογία & Πλαίσια Προσόντων Online καταγραφή & αναζήτηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης  LdV CerOrganic, LdV eCOTOOL ◦ Ανάπτυξη σχημάτων μεταδεδομένων και βάσεων δεδομένων για την περιγραφή :  Εκπαιδευτικών προγραμμάτων  Πιστοποιήσεων γνώσης / δεξιοτήτων ◦ Σύνδεση με περιγραφή περιγραμμάτων προσόντων για επαγγελματική θέση (“ για τη θέση αυτή απαιτούνται … αντίστοιχες γνώσεις προσφέρονται από το σεμινάριο …”) ◦ Ανάπτυξη διαδικτυακού περιβάλλοντος (Web portal) για την αναζήτηση και εύρεση προγραμμάτων που παρέχουν πιστοποιημένη εκπαίδευση / κατάρτιση για απόκτηση συγκεκριμένων προσόντων

Συμπεράσματα  Ενδιαφέρον και εξοικείωση του αγροτικού τομέα με τις έννοιες αυτές – σε μεγάλο βαθμό  Κατανόηση και εμπειρία στη χρήση / εφαρμογή – περιορισμένες  Ανάγκη για εξειδικευμένες προσεγγίσεις / παραδείγματα που θα καταδείξουν τη χρησιμότητα – μεγάλη  Ευκαιρία για ανάπτυξη τεχνολογικών υπηρεσιών που θα υποστηρίξουν τη δομημένη περιγραφή, αποθήκευση, διαμοιρασμό, αναζήτηση – διαλειτουργικότητα και ανοιχτά πρότυπα

Σχετική εκδήλωση Σεμινάριο για Πιστοποιημένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Δεξιοτήτων σε θέματα Γεωργίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος  Πραγματοποιείται στις 28/2-05/03/2011 στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ινστιτούτο Αθήνας ( ΤΕΙΑ )  Διεξάγεται στα πλαίσια του LdV eCOTOOL Έργου  Στοχεύει :  στη βελτίωση της κατανόησης των εκπαιδευομένων σε θέματα δεξιοτήτων και ικανοτήτων  Στη βελτίωση του τρόπου σχεδιασμού και ανάπτυξης προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης  Στην ανάπτυξη των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης με γνώμονα την απόκτηση εξειδικευμένων δεξιοτήτων

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας για περισσότερες πληροφορίες :