Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας

2 Φορείς Υλοποίησης Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) Σύνδεσμος Εξαγωγέων Κρήτης (ΣΕΚ) Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ) Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ)

3 Στόχοι του Έργου  Η επιμόρφωση ειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού για τη συνδρομή στη διεθνή ανταγωνιστικότητά τους,  Η αύξηση της κατανόησής τους αναφορικά με τη διαδικασία διεθνοποίησης των επιχειρήσεων,  Να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι ένα πλαίσιο προγραμματισμού των εξαγωγικών δράσεων,  Να διευκολυνθούν ως προς τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων σε πρακτικά θέματα εξωστρέφειας και κατ’ επέκταση στην

4 Στόχοι του Έργου Βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων μέσω της ανάπτυξης και αναβάθμισης των δεξιοτήτων των εργαζομένων, Την καλλιέργεια επιχειρηματικής κουλτούρας Την ενθάρρυνση της καινοτομίας σε επίπεδο θέσης εργασίας Την αύξηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας και της προβολής των ελληνικών επιχειρήσεων και των προϊόντων τους με το εξωτερικό τους περιβάλλον Την τόνωση της επιχειρηματικότητας και των συνεργασιών των επιχειρήσεων στο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον και η ανάπτυξη δεσμών συνεργασίας Ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων

5 Στόχοι του Έργου Την υποστήριξη και αύξηση των παραγωγικών επενδύσεων που συμβάλλουν στην ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, με έμφαση στην ποιοτική αναβάθμιση, την τυποποίηση και την πιστοποίηση των προϊόντων και των επιχειρήσεων. Τον αναπροσανατολισμό της παραγωγής προς κλάδους και προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας, που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων και της σύναψης διεθνών συνεργασιών.

6 Στόχοι του Έργου Την ανάπτυξη συνεργιών βιομηχανίας – εμπορίου – υπηρεσιών και την ενίσχυση του ρόλου του εμπορίου και των συνοδευτικών υπηρεσιών στο παραγωγικό σύστημα, για την ενίσχυση της παρουσίας των Ελληνικών Επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές.

7 Δράσεις 1.Συμβουλευτική και Mentoring σε θέματα εξωστρέφειας 2.Κατάρτιση για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα εξωστρέφειας

8 Υλοποίηση Δράσεων ΠεριφέρειαΆτομα Ανατ. Μακεδονία – Θράκη600 Θεσσαλία1.040 Ήπειρος180 Ιόνια Νησιά102 Δυτική Ελλάδα480 Πελοπόννησος980 Βόρειο Αιγαίο160 ΠεριφέρειαΆτομα Κρήτη400 Κεντρική Μακεδονία780 Δυτική Μακεδονία80 Αττική1.763 Στερεά Ελλάδα195 Νότιο Αιγαίο40 Σύνολο6.800

9 Συμβουλευτική και Mentoring σε θέματα εξωστρέφειας Στόχος της Δράσης 1 είναι η ανάπτυξη τεχνικών και εργαλείων μέσω συμβουλευτικής και mentoring στο χώρο εργασίας. Απευθύνεται σε εργαζόμενους ΜΜΕ που θέλουν να επιχειρήσουν την πρώτη τους δραστηριοποίηση διεθνώς, ή διαθέτουν περιορισμένη παρουσία διεθνώς και επιθυμούν να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να ενημερωθούν για θεωρίες και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

10 Συμβουλευτική και Mentoring σε θέματα εξωστρέφειας  Να αυξήσουν την κατανόησή τους αναφορικά με τη διαδικασία διεθνοποίησης των επιχειρήσεων  Να έχουν ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους ένα γρήγορο εργαλείο αξιολόγησης της εξαγωγικής ετοιμότητας της επιχείρησής τους  Να αποκτήσουν ένα πλαίσιο προγραμματισμού των εξαγωγικών δράσεων της επιχείρησής τους  Να διευκολύνουν τη λήψη επιχειρησιακών αποφάσεων σε πρακτικά θέματα εξωστρέφειας

11 Κλασσικά λάθη που παρατηρούνται στις επιχειρήσεις κατά τη διαδικασία διεθνοποίησή τους Διεθνής επέκταση μόνο και μόνο ως «μέσο φυγής» από προβλήματα της εγχώριας αγοράς Διεθνοποίηση όλης της διαθέσιμης προϊοντικής γκάμας Προκατειλημμένες αντιλήψεις περί διεθνοποίησης Ευκαιριακή και αποσπασματική αντιμετώπιση (π.χ. όλα άρχισαν από μία συζήτηση σε μία διεθνή έκθεση, χωρίς πρόγραμμα...) Έλλειψη παρακολούθησης και ελέγχου Ακατάλληλη εκπροσώπηση στο εξωτερικό

12 Συμβουλευτική και Mentoring σε θέματα εξωστρέφειας Στο πλαίσιο της Δράσης 1 θα εκπονηθεί ένα απλό, αλλά παράλληλα πλήρες και διεξοδικό, πλαίσιο προγραμματισμού για σταδιακή εξαγωγική δραστηριοποίηση. Η Συμβουλευτική θα έχει διάρκεια 22 ώρες ανά άτομο

13 Κατάρτιση για ανάπτυξη των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα εξωστρέφειας Η Δράση 2 αφορά στην παροχή κατάρτισης με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων των εργαζομένων, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σημαντικό απόθεμα ανθρώπινου δυναμικού, με ειδικές γνώσεις και τεχνικές σε θέματα εξωστρέφειας, προς όφελος των επιχειρήσεων και της οικονομίας.

14 Κατάρτιση για ανάπτυξη των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα εξωστρέφειας Η διάρκεια των προγραμμάτων ορίζεται σε 40 ώρες το καθένα, θεωρίας και πρακτικής άσκησης Η πρακτική άσκηση θα υλοποιηθεί με μελέτες περίπτωσης (case studies). Το κάθε τμήμα θα καταρτίσει από 5 έως 25 άτομα

15 Κατάρτιση για ανάπτυξη των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα εξωστρέφειας Θεματολογία Σεμιναρίων: 1.Μηχανολογικός Εξοπλισμός (μηχανήματα πακετοποίησης/ συσκευασίας/ ετικετοποίησης) 2.Ενέργειες Πληροφορικής/τηλεπικοινωνιών 3.Ενέργειες σχεδιασμού & Πιστοποίηση προϊόντων και συσκευασίας 4.Ενέργειες προβολής σε αγορές στόχους

16 Κατάρτιση για ανάπτυξη των δεξιοτήτων του Ανθρώπινου Δυναμικού σε θέματα εξωστρέφειας Θεματολογία Σεμιναρίων: 5.Ενέργειες Τεχνικής & Συμβουλευτικής Υποστήριξης 6.Προστασία ή απόκτηση και χρήση πατεντών, πνευματικής ιδιοκτησίας και μεταφοράς τεχνογνωσίας 7.Ανάπτυξη εξειδικευμένου προσωπικού και ανθρωπίνων πόρων


Κατέβασμα ppt "Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google