Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Σχεδιάζοντας Αναλυτικά Προγράμματα με βάση το ΕΠΣ-ΞΓ
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Στόχος Βάση δεδομένων εκπαιδευτικού υλικού. Χαρακτηριστικά οργάνωση οργάνωση πολυμορφία πολυμορφία δυναμική δυναμική πρόσβαση εξ αποστάσεως πρόσβαση εξ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Campus Europae = Erasmus + Campus Europae  Η ιδιαιτερότητα των φοιτητών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής Campus Europae είναι ότι χρησιμοποιούν.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Τρία χρόνια ΠΕΑΠ: Η συνέχεια….
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Βασικοί Άξονες Ανάπτυξης του ΚΠΓ ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Εκπαιδευτικών Θεμάτων  Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015Σάββατο, 28 Μαρτίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ΥΠ.Ε.Π.Θ.  Γενική.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Έργο του Υπουργείου Παιδείας Υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αθηνών Κέντρο Έρευνας για την Αγγλική Γλώσσα Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας Ιδρυματική.
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Νέα μάθηση Βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
1 ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) Μάης 2015 Η σύνδεση της δημόσιας ξενόγλωσσης εκπαίδευσης με το ΚΠΓ Καθηγήτρια.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗ Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, 2 Οκτωβρίου 2010 “Getting Prepared for the New School” Β. Δενδρινού, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας &
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΑΛΕΞΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΥ – ΣΕΡΓΗ
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 2/10/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ Β. Δενδινού Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ Διαβαθμισμένες και Διαφοροποιημένες Εθνικές Εξετάσεις Γλωσσομάθειας ΔιαΠΕΓ Πράξη που υλοποιείται από το ΕΚΠΑ & ΑΠΘ

Πληροφορίες για το ΚΠΓ μπορείτε να βρείτε http://www.kpg.ypepth.gr/ Β. Δενδινού ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ Πληροφορίες για το ΚΠΓ μπορείτε να βρείτε http://www.kpg.ypepth.gr/ http://rcel.enl.uoa.gr/kpg Στην νέα ιστοσελίδα του Α.Π.Θ.

ΝΕΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΠΓ Β. Δενδινού ΝΕΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΠΓ Οι διαβαθμισμένες εξετάσεις επιπέδου Α1+Α2, Β1+Β2, Γ1+Γ2 Ηλεκτρονικές εξετάσεις το 2013 e-courses για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των αξιολογητών του ΚΠΓ Διεθνής αξιολόγηση του συστήματος Σύνδεση του συστήματος με την ξενόγλωσση εκπαίδευση του σχολείου

Β. Δενδινού Ευθύνη για τη σύνδεση Στο πλαίσιο της Πράξης 1, με το ακρώνυμο ΔιαΠEΓ, οι δύο φορείς ΕΚΠΑ και ΑΠΘ έχουν αναλάβει την ευθύνη να συνεργαστούν για τη σύνδεση της εκπαίδευσης με το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) και ειδικότερα με τα: Αγγλικά Γαλλικά Γερμανικά Ιταλικά Ισπανικά

Η σύνδεση γίνεται από την πλευρά του σχολείου Β. Δενδινού Η σύνδεση γίνεται από την πλευρά του σχολείου Η σύνδεση είναι αμφίπλευρη. Γίνεται αφενός από την πλευρά του σχολείου και αφετέρου από την πλευρά του συστήματος του ΚΠΓ. Από την πλευρά του σχολείου η σύνδεση θα πραγματοποιηθεί με την εφαρμογή του νέου Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ), το οποίο έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τους δείκτες επικοινωνιακής επάρκειας του ΚΠΓ αν και δεν είναι ταυτόσημοι. Με την εφαρμογή όμως του ΕΠΣ-ΞΓ το σχολείο θα παρέχει και θα αξιολογεί τις γνώσεις και δεξιότητες που συνάδουν με τις εξετάσεις του ΚΠΓ

Η σύνδεση γίνεται από την πλευρά του σχολείου Β. Δενδινού Η σύνδεση γίνεται από την πλευρά του σχολείου Η σύνδεση σύνδεση της εκπαίδευσης με το ΚΠΓ είναι έμμεση και όχι άμεση. Οι εξετάσεις του ΚΠΓ δεν στοχεύουν σε διαδικασίες εσωτερικής αξιολόγησης της επίδοσης των μαθητών –δηλαδή μέτρησης της γνώσης και των δεξιοτήτων που αποκτούνται αποκλειστικά στο σχολείο. Το ΚΠΓ, όπως και οποιοδήποτε διεθνές σύστημα πιστοποίησης γλωσσομάθειας, προϋποθέτει και επιβάλλει διαδικασίες εξωτερικής αξιολόγησης, αφού εξετάζει τις γνώσεις και δεξιότητες που έχει αναπτύξει κάποιος (ανεξάρτητα πού τις ανέπτυξε) προκειμένου να πιστοποιήσει ότι η γλωσσομάθεια του υποψήφιου είναι στο επίπεδο Χ. Με την έμμεση σύνδεση αποφεύγεται το φαινόμενο “teaching to the test” και διατηρείται η αξιοπιστία του συστήματος για τη διεθνή του αναγνώριση.

Η σύνδεση γίνεται και από την πλευρά του ΚΠΓ Β. Δενδινού Η σύνδεση γίνεται και από την πλευρά του ΚΠΓ Από την πλευρά του συστήματος του ΚΠΓ, στο πλαίσιο ειδικής συγχρηματοδοτούμενης από το ΕΣΠΑ δράσης αναπτύσσονται: Η Βάση Ύλης για την γλωσσική τεκμηρίωση των δεικτών επικοινωνιακής επάρκειας, η οποία θα εξυπηρετεί το ΕΠΣ-ΞΓ και το Πρόγραμμα Ύλης στο οποίο θα βασιστεί η επιλογή Μια δομή για την εξ αποστάσεως προετοιμασία για τις εξετάσεις του ΚΠΓ. Η δομή που αναπτύσσεται θα αξιοποιήσει e-learning τεχνικές και θα προβάλει μέσω ειδικά σχεδιασμένης ιστοσελίδας (KPG examPREP) ένα οργανωμένο μοντέλο προετοιμασίας των μαθητών (και όχι μόνο) για τις εξετάσεις του ΚΠΓ.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ e-ΣΧΟΛΕΙΟΥ Β. Δενδινού ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ e-ΣΧΟΛΕΙΟΥ Με το ΥΕ θα δημιουργηθεί και θα αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό σχολείο με στόχο την προετοιμασία για τις εξετάσεις, που θα προσφέρει «ψηφιακό φροντιστήριο» και on-line καθοδήγηση σε 4 ομάδες χρηστών-επισκεπτών: Σε μαθητές-υποψήφιους για τις εξετάσεις του ΚΠΓ Σε εκπαιδευτικούς που παρέχουν υποστήριξη στους μαθητές που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις του ΚΠΓ Σε εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν τον ρόλο αξιολογητή/τριας παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου των μαθητών που προετοιμάζονται για τις εξετάσεις και των υποψηφίων στις εξετάσεις του ΚΠΓ Σε γονείς μαθητών που μπορούν να παρέχουν υποστήριξη στα παιδιά τους που ετοιμάζονται για εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας. Τα προγράμματα, το εκπαιδευτικό υλικό και όλα τα άλλα μέσα και εργαλεία που θα απαιτηθούν για την υλοποίηση αυτού του έργου θα εκπονηθούν στο πλαίσιο του παρόντος Υποέργου.

Τα Προϊόντα του έργου αυτού Β. Δενδινού Τα Προϊόντα του έργου αυτού Πληροφορίες και οδηγίες για κάθε ομάδα επισκεπτών (σε ειδικές η-βιβλιοθήκες) Ψηφιακό υλικό προσβάσιμο και ως «βιβλίο» σε μορφή pdf (+ηχητικό υλικό) για τον εκπαιδευτικό που επιθυμεί να ασχοληθεί με την προετοιμασία των μαθητών του στην τάξη Ψηφιακό υλικό με δομή η-διαχείρισης σε ειδικό directory για το μαθητή Διαδραστικό υλικό με δοκιμασίες για την αυτό-εκπαίδευση των μαθητών Ψηφιακό και διαδραστικό υλικό που βοηθά τον εκπαιδευτικό να υποστηρίξει τους μαθητές Και άλλα διαδραστικά μαθησιακά υλικά

Τα Προϊόντα του έργου αυτού Β. Δενδινού Τα Προϊόντα του έργου αυτού Το ψηφιακό υλικό που θα είναι προσβάσιμο και ως «βιβλίο» αλλά θα προσφέρεται επίσης με δομή η-διαχείρισης σε ειδικό directory για το μαθητή οργανώνεται με βάση Τη γλώσσα Το επίπεδο γλωσσομάθειας (π.χ. Α1 ή Α2) Την επικοινωνιακή Ενέργεια (π.χ. Παραγωγή γραπτού λόγου) Τον τύπο δοκιμασίας (π.χ. Πολλαπλής επιλογής) Τον στόχο της δοκιμασίας (π.χ. Κατανόηση της γενικής ιδέας του κειμένου) Θεματική: (π.χ. ακραία σπορ) Γλωσσική εστίαση (π.χ. Αναγνώριση προέλευσης του κειμένου)

Τα Προϊόντα του έργου αυτού Β. Δενδινού Τα Προϊόντα του έργου αυτού Το διαδραστικό υλικό με δοκιμασίες για την αυτό-εκπαίδευση των μαθητών θα βασίζεται σε μια τυπολογία test-taking στρατηγικών, η οποία είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελέτης. Και αυτό το υλικό θα οργανωθεί βάσει δομής η-διαχείρισης με ειδικό directory για το μαθητή

Β. Δενδινού Πιλοτική εφαρμογή από 2012 Με βάση την εμπειρία που έχει αποκτηθεί μέχρι σήμερα από τα δια ζώσης φροντιστηριακά μαθήματα που έγιναν σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά και κατά την ανάπτυξη της ιστοσελίδας KPG-ExamPREP, θα γίνει η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος για την προετοιμασία υποψηφίων σε σχολεία και όπου αλλού υπάρχουν ενδιαφερόμενοι μαθητές και εκπαιδευτικοί. Με βάση την ανατροφοδότηση από εκπαιδευτικούς και μαθητές που μετέχουν προβλέπεται συνεχής εξέλιξη των προϊόντων και ανάπτυξη του προγράμματος συνολικά ώστε να εξυπηρετεί όλους τους ενδιαφερόμενους εντός και εκτός σχολείου.