Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά

2 Δράσεις του έργου Σχεδιασμός και εκπόνηση curriculum, καθώς επίσης syllabuses και μαθησιακού υλικού (ενιαίο) για την Α’ και τη Β’ δημοτικού. Σχεδιασμός και εκπόνηση εκπαιδευτικής ηλεκτρονικής πύλης. Επιμόρφωση για την εφαρμογή του ΠΕΑΠ, που αφορά στην παραγωγή επιμορφωτικού υλικού και στην εκπαίδευση και επιμόρφωση συνεργατών που θα επιμορφώσουν τους Εκπαιδευτικούς Αγγλικής που θα υλοποιήσουν το ΠΕΑΠ. Αξιολόγηση του ΠΕΑΠ, που αφορά στη συγκέντρωση στοιχείων που θα επιτρέψουν την επιστημονικά τεκμηριωμένη αξιολόγηση του προγράμματος και της εφαρμογής του. Η αξιολόγηση θα είναι τα πρώτα δύο χρόνια εφαρμογής του ΠΕΑΠ ( ) εσωτερική και τον τρίτο χρόνο ( ) εξωτερική.

3 Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε…
Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε… Στην αρχή της σχολικής χρονιάς διερευνήθηκε μέσω ερωτηματολογίου το προφίλ 897 εκπαιδευτικών που δίδασκαν τάξεις ΠΕΑΠ (πχ. πληροφορίες για σπουδές, χρόνια προϋπηρεσίας, διδακτική εμπειρία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και τη γνώμη τους για την εισαγωγή των αγγλικών στην Α’ και Β΄ δημοτικού.)

4 Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε…
Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε… Συγκεντρώθηκαν στοιχεία για το προφίλ 1135 εκπαιδευτικών ανά την Ελλάδα, κατά την διάρκεια επιμορφωτικών συναντήσεων που πραγματοποίησαν οι Σχολικοί Σύμβουλοι. Διερευνήθηκε το προφίλ των σχολικών μονάδων μέσω διαδικτυακών ερωτηματολογίων που συμπλήρωσαν οι διευθυντές των σχολείων ΠΕΑΠ. Αυτοί παρείχαν πληροφορίες για τα σχολεία τους, τους δασκάλους και τους μαθητές τους. Τα στοιχεία αξιοποιήθηκαν σε έκθεση που συντάχθηκε από την Ομάδα Εργασίας του ΠΕΑΠ.

5 Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε…
Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε… Διερευνήθηκαν οι στάσεις και οι απόψεις 7250 γονέων των οποίων τα παιδιά παρακολουθούσαν τάξεις ΠΕΑΠ. Τα ερωτηματολόγια διανεμήθηκαν από τους Σχολικούς Συμβούλους. Μέχρι τώρα έχουν αναλυθεί 1917 ερωτηματολόγια.

6 Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε…
Ένας χρόνος ΠΕΑΠ: Τι διερευνήθηκε… Στα μέσα της χρονιάς , ακολούθησε η αποτίμηση του εκπαιδευτικού υλικού από 175 εκπαιδευτικούς, μέσω ερωτηματολογίων που διανεμήθηκαν από τους Σχολικούς Συμβούλους. Με το τέλος της σχολικής χρονιάς , επιχειρήθηκε η συνολική αποτίμηση του Έργου μέσω διαδικτυακών ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν από 405 εκπαιδευτικούς. Συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για την εμπειρία τους, την συνεργασία τους με τους συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων, το μαθητικό δυναμικό τους και τις σχολικές μονάδες που εργάστηκαν. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν και αξιολογήθηκαν για την περαιτέρω ανάπτυξη και τη βελτίωση του ΠΕΑΠ.

7 Μερικά αποτελέσματα: Οι στάσεις των γονέων
Πηγή: 7250 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια αποδελτιωμένα 80% μητέρες 61,8% γνωρίζουν πολύ καλά Αγγλικά 37,9% μιλούν και άλλες γλώσσες 93,7% των παιδιών μιλούν την Ελληνική ως πρώτη γλώσσα Το 26% των γονέων δήλωσε ότι το παιδί του παρακολουθεί Αγγλικά σε φροντιστήριο ή κάνει «ιδιαίτερα».

8 Μερικά αποτελέσματα: Οι στάσεις των γονέων
Μερικά αποτελέσματα: Οι στάσεις των γονέων 37,4% δήλωσαν ότι βοηθούν τα παιδιά τους στην προετοιμασία για το σχολείο 74,6% δήλωσαν ότι τα παιδιά τους δεν αντιμετωπίζουν καμία δυσκολία στο μάθημα των Αγγλικών 82,8% των γονέων ήταν απόλυτα σύμφωνοι με την χρήση δραστηριοτήτων στη τάξη και όχι ενός βιβλίου και 74.8% εξέφρασε θετική άποψη για την εισαγωγή της Αγγλικής στην Α΄ και στη Β΄ δημοτικού.

9 Μερικά αποτελέσματα: Οι στάσεις των γονέων
Μερικά αποτελέσματα: Οι στάσεις των γονέων ΝΑΙ % ΟΥΤΕ ΝΑΙ /ΌΧΙ % ΟΧΙ % Η επαφή των παιδιών με την αγγλική γλώσσα από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, βοηθάει στην εκμάθησή της; 83.3 9,2 7,3 Το παιδί σας συμμετέχει στο μάθημα των Αγγλικών με χαρά και χωρίς άγχος; 89,1 8,3 2,5 το πρόγραμμα του παιδιού σας επιβαρύνεται με την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού; 19,6 13,3 57,1 Εσείς πιστεύετε ότι τα Αγγλικά θα πρέπει να διδάσκονται τις πρώτες ώρες του σχολικού προγράμματος 20,7 28,7 50,6 Στις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού τα παιδιά διδάσκονται Αγγλικά μέσα από παιχνίδια, ιστορίες, τραγούδια κλπ.). Σας ικανοποιεί ο συγκεκριμένος τρόπος διδασκαλίας; 89 6.9 4,1

10 Προφίλ των σχολικών μονάδων- δεδομένα από διευθυντές
Προφίλ των σχολικών μονάδων- δεδομένα από διευθυντές 254 διευθυντές 349 εκπαιδευτικοί Αγγλικής Μέσος όρος μαθητών ανά τμήμα: 20 Μέσος όρος αλλόγλωσσων μαθητών:2,5 92,3% των αλλόγλωσσων μαθητών μιλούν Αλβανικά ως πρώτη γλώσσα.

11 Κατάσταση υλικοτεχνικής υποδομής
Σε καλη κατάσταση % Σε κακή κατάσταση % ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Η/Υ 61,4 29,5 ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕ Η/Υ 63,4 26,8 ΑΙΘΟΥΣΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ 13,8 50,8 ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΜΕ Η/Υ 32,3 44,1 ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ 49,6 30,3 ΑΙΘΟΥΣΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ 38,2 36,2 ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ 54,7 27,2 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΗ / ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 66,5 15,4 ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΗ/ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 65,7 18,9 ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟ 74,4 20,5 CD 76.8 15.7 TV 67,7 23,2 DVD 75,2 OHP 43,3 35,8 PROJECTOR 78 ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ 9,4 ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ 35,4 35 ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟ 63 22

12 Συνολική αποτίμηση του έργου: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών(n=405)

13 Διδακτική εμπειρία και σχέση εργασίας
Διδακτική εμπειρία και σχέση εργασίας

14 Ανταπόκριση αλλόγλωσσων μαθητών
Ανταπόκριση αλλόγλωσσων μαθητών

15 Στάσεις εκπαιδευτικών για το ΠΕΑΠ στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς
Στάσεις εκπαιδευτικών για το ΠΕΑΠ στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς

16 Στάσεις εκπαιδευτικών για το ΠΕΑΠ στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς
Στάσεις εκπαιδευτικών για το ΠΕΑΠ στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς

17 Πρόθεση να αναλάβουν τάξη ΠΕΑΠ

18 Δυσκολίες μαθητών στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς
Δυσκολίες μαθητών στην αρχή και στο τέλος της χρονιάς Μεγάλες δυσκολίες μαθητών Α΄ τάξη Προϋπηρεσία στην Α΄ βάθμια 0-5 6-10 11+ % πρόβλημα συγκέντρωσης - αρχή 43,8 33,3 41,4 πρόβλημα συγκέντρωσης - τέλος 25,8 27,9 26,2 πρόβλημα κανόνων - αρχή 44,6 35,0 43,0 πρόβλημα κανόνων - τέλος 24,2 28,3

19 Υποστήριξη από διευθυντή/ σχολικό σύμβουλο
Υποστήριξη από διευθυντή/ σχολικό σύμβουλο αδιάφορος τυπικός υποστηρικτικός % Υποστήριξη από διευθυντή (αρχή) 3,2 29,9 66,9 Υποστήριξη από διευθυντή (τέλος) 2,5 28,1 69,4 Υποστήριξη από σχολικό σύμβουλο (αρχή) 12,3 30,7 57,0 Υποστήριξη από σχολικό σύμβουλο (τέλος) 12,5 29,8 57,6

20 Τι διερευνάται τη φετινή χρονιά…
Διερεύνηση του προφίλ των εκπαιδευτικών της φετινής σχολικής χρονιάς, μέσω νέων δομημένων ερωτηματολογίων τα οποία θα κληθούν να συμπληρώσουν, όσοι διδάσκουν τάξεις ΠΕΑΠ. Διερεύνηση στάσεων, πριν και μετά την εισαγωγή της ξένης γλώσσας, των γονιών των μαθητών που ξεκίνησαν αγγλικά στην Α δημοτικού στα ολοήμερα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα Σπουδών.

21 Τι διερευνάται τη φετινή χρονιά…
Ανίχνευση απόψεων των νέων εκπαιδευτικών σχετικά με «το πριν» και «το μετά» την εισαγωγή του ΠΕΑΠ, με τελικό στόχο την ενημέρωσή τους για τις θετικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε μικρή ηλικία. Έρευνα και σε αλλόγλωσσους μαθητές, με σκοπό να εντοπιστούν οι στρατηγικές εκμάθησης που χρησιμοποιούν για την τρίτη γλώσσα τους.

22


Κατέβασμα ppt "Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google