Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή

2 Πολυμορφία μαθητικού πληθυσμού και στα παροικιακά σχολεία

3 Ποιος είναι ο ρόλος των εκπαιδευτικών μπροστά σε αυτή την ετερογένεια του μαθητικού πληθυσμού;

4 Οι πολυδύναμοι δάσκαλοι καλούνται να διαχειριστούν την ετερογένεια της τάξης με τρόπο που να προάγει τη μάθηση ΟΛΩΝ των μαθητών. Διαφοροποίηση της διδασκαλίας Διαφορoποίηση της αξιολόγησης

5 Σκοπός, Στόχοι θεματικής ενότητας Διαφοροποιημένη διδασκαλία Τελική Αξιολόγηση Συντρέχουσα αξιολόγηση Σκοπός τελικού δοκιμίου αξιολόγησης: Να δείξει το βαθμό υλοποίησης των προκαθορισμένων στόχων από τους μαθητές. Ανάλυση αποτελεσμάτων Πολυμορφία μαθητικού πληθυσμού Α) Ανατροφοδότηση Β) Οργάνωση και προσαρμογή διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών για υλοποίηση των στόχων σε μεγαλύτερο βαθμό. Συλλογή αποτελεσμάτων Γραπτό δοκίμιο Ολοκλήρωση θεματικής ενότητας

6 Εξαιτίας της ετερογένειας σε μια τάξη, οι μαθητές δεν μπορούν να ανταποκριθούν όλοι με τον ίδιο βαθμό σε ένα γραπτό δοκίμιο αξιολόγησης. Έτσι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να: Α) Καθορίσουν ποιους συγκεκριμένους στόχους της θεματικής ενότητας θέλουν να εξετάσουν από το κάθε παιδί. Β) Συντάξουν ασκήσεις που να καλύπτουν και να εξετάζουν τους στόχους αυτούς. Διαφοροποίηση και στα δοκίμια αξιολόγησης

7 Πώς διαφοροποιούμε στην πράξη ένα γραπτό δοκίμιο αξιολόγησης για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες των μαθητών ; Η διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης μπορεί να γίνει με την σύνταξη: Α) Ενός διαβαθμισμένου δοκιμίου με δραστηριότητες κλιμακούμενης δυσκολίας. Β) Περισσοτέρων από ένα δοκιμίων αξιολόγησης που να ταιριάζουν με τα μαθησιακά χαρακτηριστικά των μαθητών.

8 Δοκίμιο αξιολόγησης ενότητας Γλωσσικές δεξιότητες: Ανάγνωση – κατανόηση Ακρόαση – κατανόηση Παραγωγή γραπτού λόγου Γλωσσικές δομές γλώσσας: Λεξιλόγιο ενότητας Γραμματικό ή συντακτικό φαινόμενο Εξετάζει το βαθμό κατάκτησης των γλωσσικών δεξιοτήτων και δομών

9 Παρουσίαση ενδεικτικών ασκήσεων από διάφορα συμβατικά διαγωνίσματα που απευθύνονται σε μαθητές με διαφορετικά μαθησιακά χαρακτηριστικά Η Διαφοροποίηση στην αξιολόγηση των μαθητών γίνεται δίνοντάς τους δύο ομάδες δοκιμίων (δοκίμιο Α και δοκίμιο Β). Οι ασκήσεις της Α΄ομάδας απευθύνονται σε μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση ή έχουν λιγότερες μαθησιακές ανάγκες και αυτές της Β΄ ομάδας, για μαθητές με αυξημένες μαθησιακές ανάγκες.


Κατέβασμα ppt "Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google