Πρόγραμμα Κατάρτισης για Μονογονιούς που Επιθυμούν να Ενισχύσουν την Απασχολησιμότητα Τους Έρευνα & Διάλογος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
BioPlatform: Πανευρωπαϊκή Συνεργασία για τη Βιοποικιλότητα.
Συντονιστής Φορέας Intercollege Φορείς Υλοποίησης ΟΕΒ - Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων ΠΕΟ- Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία ΚΙΣΑ – Κίνηση.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΠ ΗΠΕΙΡΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ-
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (K.E.A)
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Κατάρτισης για Μονογονιούς που Επιθυμούν να Ενισχύσουν την Απασχολησιμότητα Τους Έρευνα & Διάλογος

 Προσβλέπουμε σε μια συνεργασία διπλής κατεύθυνσης ◦Ανταλλαγή πληροφοριών και απόψεων και προσφορά υποστήριξης όπου αυτό είναι δυνατό στην υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος ◦Να λάβουμε υπόψη και, όπου αυτό είναι σχετικό, να ανταποκριθούμε στις ανάγκες που εσείς εντοπίζεται ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Ανταποκρίνεται σε ανάγκες των μονογονιών όπως αυτές διαφαίνονται– ◦Ενώ τα στοιχεία που προκύπτουν από έρευνες καταδεικνύουν ότι οι περισσότεροι μονογονιοί επιθυμούν να εξασφαλίσου εργασία αντιμετωπίζουν, συγχρόνως, εμπόδια προσωπικής φύσης και άλλα εμπόδια που σχετίζονται με τις υπάρχουσες υποδομές  χαμηλά επίπεδα αυτοεκτίμησης, περιορισμένη προσφορά δωρεάν φροντίδας των παιδιών, φόβος απεξάρτησης από τα βοηθήματα και την ανάγκη ανάπτυξης ικανοτήτων και απόκτησης εργασιακής εμπειρίας. ◦Με βάση αυτή την πραγματικότητα δημιουργήθηκε μια πολύ-τμηματική συνεργασία η οποία ανέπτυξε το Restart στο πλαίσιο του χρηματοδοτικού προγράμματος EU EQUAL. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Είναι ένα πιστοποιημένο πρόγραμμα που συνδυάζει ◦Την ομαδική εργασία ◦Την προσωπική υποστήριξη ◦Την τοποθέτηση σε χώρους εργασίας  Mε στόχο ◦Την ανάπτυξη αυτοεκτίμησης και απασχολησιμότητας (ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση των εκπαιδευόμενων για να νοιώσουν πιο έτοιμοι να πάρουν το μεγάλο βήμα για την επιστροφή ή την ένταξη τους στην εργασία).  Προσφορά ◦Πρακτικής βοήθειας για την εξεύρεση εργασίας ◦Φροντίδα για τα παιδιά κατά τη διάρκεια του προγράμματος ◦Οδοιπορικών εξόδων ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Η μεταφορά του προγράμματος κατάρτισης για την προσφορά στήριξης σε μονογονιούς, οι οποίοι είναι σε δυσμενή θέση όσον αφορά την πρόσβαση στην εργασίας για να ενισχύσουν την πρόσβαση τους σε βιώσιμη απασχόληση στην Ιταλία, την Κύπρο, τη Νορβηγία και την Πολωνία. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Συγκριτική έρευνα για την κατάσταση των μονογονιών στην κάθε χώρα που συμμετέχει.  Η δημιουργία δια-τομεακού φόρουμ ενδιαφερόμενων μερών με στόχο να διασφαλιστεί η συμμετοχή προσώπων που εμπλέκονται τόσο στη διαμόρφωση πολιτικής όσο και στην πρακτική εφαρμογή μέτρων.  Η προσαρμογή του προγράμματος στα μέτρα της κάθε χώρας – το σύστημα κοινωνικής ευημερίας, εργοδότησης, κατάρτισης και πιστοποίησης, και διαφορές στον τρόπο μάθησης.  Η μετάφραση ενός προσαρμοσμένου και λεπτομερούς εγχειρίδιου κατάρτισης.  Πιλοτική εφαρμογή και αξιολόγηση του προγράμματος με τη συμμετοχή 10 μονογονιών στην κάθε χώρα που συμμετέχει. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

Η στρατηγική διάχυσης περιλαμβάνει  Παραγωγή ενός φιλμ που να επικεντρώνεται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μονογονιών από τη κάθε χώρα που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα  Έκθεση καλής πρακτικής  Έκθεση έργου  Τελική εκδήλωση στις Βρυξέλλες που θα εμπλέξει πρόσωπα που διαμορφώνουν πολιτική  Πιθανότητες αξιοποίησης περιλαμβάνουν - εφαρμογή του προγράμματος σε ομάδες μονογονιών, προσαρμογή του προγράμματος για e- learning, προσαρμογή του προγράμματος για άλλες ομάδες στόχου και πιστοποίηση από το ECVET. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  Συντονιστής του προγράμματος RESTART  Αποτελεί ιδιοκτησία του οργανισμού για τους μονογονιούς, Gingerbread NI.  Η μη κερδοσκοπική εταιρεία παρέχει υπηρεσίες κατάρτισης και υποστήριξης και συμμετέχει σε διεθνής συνεργασίες για την ανάπτυξη και την υλοποίηση προγραμμάτων.  Εργάζεται κυρίως μέσω κυβερνητικών προγραμμάτων κατάρτισης στη Βόρεια Ιρλανδία.  Προσφέρει υπηρεσίες σε κολλέγια ανώτερης εκπαίδευσης για την υποστήριξη προσώπων σε κίνδυνο κοινωνικού αποκλεισμού. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Εργάζεται με και για τους μονογονιούς και τα παιδιά τους στη Β. Ι..  Συνεργάζεται με Πανεπιστήμια της Β.Ι και το Τμήμα Εργασίας και Μάθησης της Β.Ι. για την προώθηση έρευνας.  Το πρόγραμμα Restart αναπτύχθηκε μετά από τα ευρήματα της έρευνας, 'Lone Parents Speaking Out: the views of lone parents in Northern Ireland on employment' (Ιούνιος 2008).  Ο ρόλος του οργανισμού στο Πρόγραμμα είναι η παροχή του υλικού για το πρόγραμμα κατάρτισης και η οικονομική διαχείριση του προγράμματος. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  Το Τμήμα θα προσφέρει βοήθεια και συμβουλή για την εφαρμογή του προγράμματος στην πιλοτική του φάση μέσα από διαβούλευση με τους εταίρους. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  N.E.T.- Networking Education and Training είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που επικεντρώνεται στη διαμόρφωση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, στην κατάρτιση και στη βιώσιμη τοπική ανάπτυξη.  Ο ρόλος του σε αυτό το Πρόγραμμα: Έρευνα, συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσαρμογή του προγράμματος, προσαρμογή και μετάφραση του υλικού κατάρτισης, εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος κατάρτισης με 10 μονογονιούς, προώθηση διαδικασίας αξιολόγησης του Προγράμματος στην Ιταλία. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  (Λεπτομέρειες για τον οργανισμό στο ειδικό φυλλάδιο)  Ο ρόλος του σε αυτό το Πρόγραμμα: Έρευνα, συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσαρμογή του προγράμματος, προσαρμογή και μετάφραση του υλικού κατάρτισης, εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος κατάρτισης με 10 μονογονιούς, προώθηση διαδικασίας αξιολόγησης του Προγράμματος στην Κύπρο. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  Το κρατικό ερευνητικό κέντρο NOVA αποτελεί το μεγαλύτερο κέντρο κοινωνικής έρευνας στη Νορβηγία και αναλαμβάνει έρευνα σε διάφορα κοινωνικά θέματα και για το κοινωνικό κράτος.  Ο ρόλος του σε αυτό το Πρόγραμμα: Έρευνα, συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσαρμογή του προγράμματος, προσαρμογή και μετάφραση του υλικού κατάρτισης, εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος κατάρτισης με 10 μονογονιούς, προώθηση διαδικασίας αξιολόγησης του Προγράμματος στη Νορβηγία. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  WSINF (the Academy of IT in Lodz) είναι ανώτερο εκπαιδευτικό ινστιτούτο στο κέντρο της Πολωνίας (Λοτζ).  Έρευνα, συνεργασία με τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσαρμογή του προγράμματος, προσαρμογή και μετάφραση του υλικού κατάρτισης, εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος κατάρτισης με 10 μονογονιούς, προώθηση διαδικασίας αξιολόγησης του Προγράμματος στην Πολωνία. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

  Το CO.N.E.CT είναι ένα Ευρωπαϊκό Δίκτυο που αποτελείται από 16 οργανώσεις που επικεντρώνονται σε θέματα κοινωνικής ένταξης, εκπαίδευσης, κοινωνικής και τοπικής ανάπτυξης.  Ο ρόλος του CO.N.E.CT στο πρόγραμμα Restart είναι η διαχείριση των ενεργειών διάχυσης. ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Έρευνητικό μέρος – Ιανουάριος 2011 – Ιούνιος 2011  Στάδιο προσαρμογής – Ιούνιος- Σεπτέμβρης 2011  Μετάφραση – Οκτώβρης 2011– Ιανουάριος 2012  Πιλοτικό στάδιο – Φεβρουάριος Ιούνιος 2012  Διάχυση – Οκτώβρης 2010-Σεπτέμβρης 2012 ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

Πατέρας ή μητέρα με ανήλικα παιδιά και είναι:  Διαζευγμένη/ος  Σε διάσταση  ‘Χήρα/ος’  ‘Ελεύθερη/ος’  Έχει σύντροφο που βρίσκεται μακροπρόθεσμα σε ίδρυμα (νοσοκομείο, φυλακή, κτλ)  ‘Ελεύθερη’ και έγκυος Η Στατιστική Υπηρεσία περιλαμβάνει επίσης περιπτώσεις όπου το παιδί σπουδάζει και είναι μεγαλύτερο από 18 αλλά νεότερο από ΧΧ ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Αποτελούν 2% ή 5% (διαφορετικές έρευνες + καταγραφή 2001)  9784 μονογονιοί στην Κύπρο (Καταγραφή 2001)  Μονογονεϊκές οικογένειες εκ των οποίων επί κεφάλης βρίσκεται γυναίκα – 90.4% (2001)  Υπάρχουν 4514 μονογονιοί που είναι λήπτες βοηθημάτων- (ΥΚΕ, Υπουργός ΕΚΑ 2009)  2085 από τους πιο πάνω εργάζονται – (ΥΚΕ, Υπουργός ΕΚΑ 2009)  2429 είναι λήπτες και δεν εργάζονται είτε λόγω ανεργίας είτε λόγω προβλημάτων υγείας – (ΥΚΕ, Υπουργός ΕΚΑ 2009) ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Ευρήματα της έρευνας του Πανεπιστημίου Λευκωσίας:  64.3% σε πλήρη απασχόληση  10.7% σε μερική απασχόληση  2.4% σε εποχιακή εργασία  21.4% είχαν δουλέψει στο παρελθόν αλλά δεν εργάζονταν πια  1.6% από αυτούς δήλωσαν οικοκυρές ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 % μονογονέων που δεν δουλεύουν αλλά θέλουν να δουλέψουν  Ποσοστό μονογονιών στο όριο φτώχειας  Διαφορετικά επίπεδα μόρφωσης  Εθνική ταυτότητα μονογονιών εκτός αγοράς εργασίας  Ηλικιακές ομάδες  Μέγεθος μονογονεϊκών οικογενειών  Δίκτυα υποστήριξης – διαφοροποίηση μέσα από το χρόνο  Εγκυμοσύνη ανηλίκων ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Ανάγκες – ένταξη στην αγορά εργασίας, ευέλικτη εργασία, ◦  Μέτρα – Τμημάτων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΑΝΑΔ, ΚΕΠΑ), Πολυδύναμο Δήμου Λευκωσίας) και άλλοι Δήμοι(;) ◦ ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Πολλές φορές εκφράζεται η ανησυχία ότι η συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης μπορεί να στοιχήσει στο συμμετέχοντα κάποια από τα βοηθήματα τους. Τι πρέπει να προσέξουμε;  ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Ποιες ομάδες μεταξύ των μονογονιών θα είχαν ανάγκη για το συγκεκριμένο πρόγραμμα;  Ποιες ομάδες μονογονιών θα ανταποκρίνονταν πιο εύκολα; ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Πόσο εφικτή είναι η πιθανότητα να εξασφαλιστεί συνεργασία με εργοδότες και σε ποιους θα έπρεπε να αποταθεί το πρόγραμμα;  Οι εννέα βδομάδας που καθορίζει το πρόγραμμα – είναι εφικτό διάστημα για εξασφάλιση της συνεργασίας των εργοδοτών;  Των συμμετεχόντων;  Κάνει διαφορά η εποχή εργοδότησης είτε για θέματα που αφορούν στην εξασφάλιση εργασίας είτε για την καταλληλότητα της για τους ίδιους τους μονογονιούς; ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Η μη αναγνώριση προγραμμάτων κατάρτισης στην Κύπρο  Ως επί το πλείστον οι συμμετέχοντες σε προγράμματα κατάρτισης επιθυμούν να λαμβάνουν πιστοποιητικό σχετικά με την εμπειρία που αποκτούν – πως θα μπορούσαμε να εξασφαλίσουμε οποιασδήποτε μορφής αναγνώριση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα; ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος

 Υπάρχουν πρωτοβουλίες στο πλαίσιο των οποίων θα μπορούσαν να υλοποιηθούν μέρη του προγράμματος RESTART; ΙΝΤΕΞ Έρευνα και Διάλογος