A worldwide network (1989 – 2015)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
BioPlatform: Πανευρωπαϊκή Συνεργασία για τη Βιοποικιλότητα.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
2-4/7/2009Σύστημα Διαχείρισης και ελέγχου ΕΠ ΕΣΠΑ1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ & ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝ ΙΙ (2007 – 2013) Νίκος Ιωαννίδης ΕΥΔ ΕΠΑΕ Μονάδα Α1.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Διεθνών Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων και Λοιπών Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
Erasmus Mundus Joint Master Degrees
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

A worldwide network (1989 – 2015) JEAN MONNET A worldwide network (1989 – 2015) 78 countries throughout the world more than 800 universities offer Jean Monnet courses as part of their curricula 4,721 projects in the field of European integration studies more than 1,700 professors 265,000 students every year

Δραστηριότητες Jean Monnet 6 δράσεις που στοχεύουν: στην προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στον τομέα των ευρωπαϊκών σπουδών σε όλον τον κόσμο Οι Ευρ. Σπουδές περιλαμβάνουν τη μελέτη της Ευρώπης στο σύνολό της, με ιδιαίτερη έμφαση στη διαδικασία της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. στην προώθηση του διαλόγου μεταξύ της ακαδημαϊκής κοινότητας και των φορέων χάραξης ευρωπαϊκών πολιτικών Δράση ανοικτή και για ΙΤΕ/συνδέσμους και εκτός ΕΕ. Τα άτομα από μόνα τους δεν μπορούν να αιτηθούν για επιχορήγηση.

Δραστηριότητες που υποστηρίζονται Teaching and Research: Modules (Ενότητες) Chairs (Έδρες) Centres of Excellence (Κέντρα Αριστείας) Support to Associations: Jean Monnet support to Associations (Στήριξη σε Ενώσεις/Συνδέσμους) Policy debate with the Academic World: Networks (Δίκτυα) Projects (Σχέδια)

Μέγιστη Επιχορήγηση σε € Support to Associations Jean Monnet – Activities overview Μέγιστη επιχορήγηση ύψους 75% - 80% των πραγματικών εξόδων *Flat rate financing system Είδος δραστηριότητας Μέγιστη Επιχορήγηση σε € Κατώτατος Αρ. Χωρών Διάρκεια Modules* 30.000 € 1 3 χρόνια Chairs* 50.000 € Centres of Excellence 100.000 € Networks 300.000 € 3 Projects* 60.000 € 12-24 μήνες Support to Associations

Ενότητες Σύντομο πρόγραμμα διδασκαλίας (course) στον τομέα των Ευρωπαϊκών σπουδών σε ένα ΙΤΕ εγκατεστημένο σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου. Εάν το ΑΕΙ είναι εγκατεστημένο σε χώρα του προγράμματος πρέπει να διαθέτει έγκυρο ECHE Διάρκεια Σχεδίου:3 χρόνια Διάρκεια ενότητας: 40 ώρες διδασκαλίας ανά ακαδημαϊκό έτος που περιλαμβάνουν ομαδικές διαλέξεις, σεμινάρια και μαθήματα, τα οποία μπορούν να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως, αλλά δεν περιλαμβάνουν τη διδασκαλία σε ατομικό επίπεδο Τα ΙΤΕ μπορούν να προσφέρουν να προσφέρουν Ενότητες με την ακόλουθη μορφή: γενικά ή εισαγωγικά μαθήματα σε θέματα που αφορούν την ΕΕ εξειδικευμένα μαθήματα σε θέματα που αφορούν τις εξελίξεις στην ΕΕ πλήρως αναγνωρισμένα θερινά ή εντατικά προγράμματα σπουδών Υποβολή αίτησης από ΙΤΕ

Ενότητες Στόχος Προώθηση της έρευνας και της αρχικής διδακτικής εμπειρίας για νέους ερευνητές, επιστήμονες και για όσους ασχολούνται με θέματα που αφορούν την ΕΕ Αύξηση του ενδιαφέροντος για την ΕΕ Ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης σε ορισμένους τομείς σπουδών Παροχή μαθημάτων σε συγκεκριμένα θέματα της ΕΕ, που συμβάλλουν στην επαγγελματική εξέλιξη των πτυχιούχων Προώθηση της δημοσίευσης και της διάδοσης των αποτελεσμάτων της ακαδημαϊκής έρευνας Παροχή περισσότερων πληροφοριών και γνώσεων για την ΕΕ σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες και προώθηση της ένταξης των ευρωπαϊκών θεμάτων στα προγράμματα σπουδών.

Ενότητες – Επιχορήγηση Μέγιστη επιχορήγηση: 30.000 Ευρώ Κάλυψη του 75% του συνολικού κόστους της ενότητας Επιχορήγηση στη βάση μοναδιαίου κόστους και κατ’ αποκοπή ποσών που καλύπτει δαπάνες διδασκαλίας και πρόσθετες δαπάνες Δεσμευμένο κονδύλι ύψους 20% επί του διαθέσιμου συνολικού ποσού για Ενότητες των οποίων οι συντονιστές είναι ερευνητές που έχουν αποκτήσει διδακτορικό τίτλο στη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών

Έδρες Έδρες διδασκαλίας που απευθύνονται σε καθηγητές πανεπιστημίου με ειδίκευση στον τομέα των σπουδών στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κάτοχος έδρας μπορεί να είναι ένας μόνο μόνιμο μέλος του διδακτικού προσωπικού που κατέχει τη βαθμίδα του ΚΑΘΗΓΗΤΗ, ο οποίος οφείλει να καλύπτει τουλάχιστον 90 διδακτικές ώρες ανά ακαδημαϊκό έτος επί 3 συναπτά έτη. Οι διδακτικές ώρες περιλαμβάνουν τη διδασκαλία στο πλαίσιο ομαδικών διαλέξεων, σεμιναρίων και μαθημάτων, τα οποία μπορούν επίσης να πραγματοποιούνται εξ αποστάσεως, αλλά δεν περιλαμβάνουν τη διδασκαλία/επίβλεψη σε ατομικό επίπεδο. Στόχος Εμβάθυνση στον τομέα των Ευρ. σπουδών στο πλαίσιο του επίσημου προγράμματος σπουδών ενός ΙΤΕ Προώθηση της διδασκαλίας ευρωπαϊκών θεμάτων σε τομείς που παρουσιάζουν συνεχώς μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

Έδρες Αιτήσεις μπορεί να υποβάλει οποιοδήποτε ΙΤΕ από οποιαδήποτε χώρα του κόσμου. Εάν το ΙΤΕ είναι εγκατεστημένο σε χώρα του προγράμματος, πρέπει να διαθέτει έγκυρο ECHE Τα συμμετέχοντα ΙΤΕ οφείλουν να υποστηρίζουν τις δραστηριότητες διδασκαλίας, έρευνας και προβληματισμού των κατόχων έδρας Jean Monnet, εντάσσοντας τα σχετικά μαθήματα σε όσο το δυνατόν περισσότερα προγράμματα σπουδών.  Οι κάτοχοι εδρών Jean Monnet ενθαρρύνονται να παρέχουν ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους και να περιλαμβάνουν δραστηριότητες ανοικτής εκπαίδευσης

Έδρες – Επιχορήγηση Μέγιστη επιχορήγηση: 50.000 Ευρώ Κάλυψη του 75% του συνολικού κόστους έδρας Επιχορήγηση στη βάση μοναδιαίου κόστους και κατ’ αποκοπή ποσών που καλύπτει δαπάνες διδασκαλίας και πρόσθετες δαπάνες

Κέντρα Αριστείας Εστίες εξειδικευμένων γνώσεων σε θέματα που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση οι οποίες αναπτύσσουν ένα στρατηγικό τριετές πλάνο που περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων. Στόχος Να συγκεντρώσουν την τεχνογνωσία και τις ικανότητες εμπειρογνωμόνων υψηλού επιπέδου με σκοπό την ανάπτυξη συνεργειών μεταξύ των διαφόρων κλάδων και μέσων στον τομέα των ευρωπαϊκών σπουδών, καθώς και τη δημιουργία κοινών διακρατικών δραστηριοτήτων με τα ακαδημαϊκά ιδρύματα άλλων χωρών. Να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προσέγγιση φοιτητών από σχολές των οποίων το αντικείμενο δεν σχετίζεται με θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και φορέων χάραξης πολιτικής, δημόσιων υπαλλήλων, οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών και του ευρύτερου κοινού.

Κέντρα Αριστείας Δραστηριότητες Οργάνωση και συντονισμός ανθρώπινων πόρων και τεκμηρίωση σχετικά με σπουδές σε θέματα ΕΕ Ανάληψη ερευνητικών δραστηριοτήτων σε συγκεκριμένους τομείς Δημιουργία περιεχομένου και εργαλείων διδασκαλίας με σκοπό την επικαιροποίηση και τη συμπλήρωση των υφιστάμενων μαθημάτων και προγραμμάτων σπουδών Ενίσχυση του διαλόγου και ανταλλαγή εμπειριών σχετικά με την ΕΕ Συστηματική δημοσίευση των αποτελεσμάτων ερευνητικών δραστηριοτήτων Για να υποβάλει ένα ίδρυμα αίτηση πρέπει να είναι ΑΕΙ εγκατεστημένο οπουδήποτε στον κόσμο. Αν το ΑEI είναι εγκατεστημένο σε χώρα του προγράμματος, πρέπει να διαθέτει έγκυρο ECHE Ένα ίδρυμα μπορεί να φιλοξενεί μόνον ένα κέντρο αριστείας κάθε φορά

Κέντρα Αριστείας – Επιχορήγηση

Στήριξη σε Ενώσεις/Συνδέσμους Στήριξη στις ενώσεις/συνδέσμους που έχουν ως ρητό σκοπό να συμβάλλουν στη μελέτη της διαδικασίας της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης. Οι εν λόγω ενώσεις οφείλουν να είναι διεπιστημονικές και ανοιχτές σε όλους τους ενδιαφερόμενους καθηγητές, δασκάλους και ερευνητές που ειδικεύονται σε θέματα της ΕΕ στην αντίστοιχη χώρα ή περιφέρεια Η παρεχόμενη στήριξη βοηθά τις διεπιστημονικές ενώσεις που ειδικεύονται σε ευρωπαϊκά θέματα να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους Αναμένεται ότι οι ενώσεις αυτές θα συμβάλλουν ουσιαστικά στη διάδοση των γνώσεων, την ανταλλαγή πληροφοριών και την επικοινωνία σε συγκεκριμένα θέματα, καθώς και στη συγκέντρωση, την ανάλυση και τη διάθεση πληροφοριών στον τομέα της ειδίκευσής τους Διάρκεια: 3 χρόνια Μέγιστη επιχορήγηση: 50,000 Ευρώ

Στήριξη σε Ενώσεις/Συνδέσμους Δικαίωμα υποβολής αίτησης: ενώσεις καθηγητών και ερευνητών που ειδικεύονται στις ευρωπαϊκές σπουδές και να έχουν ως ρητό στόχο τη συμβολή στη μελέτη της διαδικασίας της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης σε εθνικό ή διακρατικό επίπεδο. Οι ενώσεις πρέπει να είναι επίσημα καταχωρισμένες και να έχουν ανεξάρτητο νομικό καθεστώς. Μπορεί να είναι εγκατεστημένες σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου. Για όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα, οι ενώσεις πρέπει να είναι προετοιμασμένες να παρέχουν ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους και να περιλαμβάνουν στο σχέδιό τους δραστηριότητες ανοικτής εκπαίδευσης.

Στήριξη σε Ενώσεις/Συνδέσμους Παραδείγματα δραστηριοτήτων οργάνωση και υλοποίηση θεσμικών δραστηριοτήτων στον τομέα των ευρωπαϊκών σπουδών και θεμάτων (π.χ. δημοσίευση ενημερωτικού δελτίου, δημιουργία ειδικού ιστοτόπου, οργάνωση της ετήσιας συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου, οργάνωση ειδικών προωθητικών ενεργειών με σκοπό τη μεγαλύτερη προβολή των θεμάτων που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση, κ.ά.) διεξαγωγή ερευνών σε συγκεκριμένους τομείς ευρωπαϊκών θεμάτων με σκοπό την παροχή συμβουλών σε τοπικούς, περιφερειακούς, εθνικούς και ευρωπαϊκούς φορείς χάραξης πολιτικής καθώς και διάχυση των αποτελεσμάτων μεταξύ των ιδρυμάτων που συμμετέχουν στα εν λόγω σχέδια, συμπεριλαμβανομένων και των θεσμικών οργάνων της ΕΕ καθώς και το ευρύτερο κοινό με σκοπό την προώθηση της ενεργού συμμετοχής των πολιτών στα κοινά.

Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες Μιχανισμός Χρημτοδότησης Επιχορήγηση Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες Μιχανισμός Χρημτοδότησης Ποσό Κανόνας Κατανομής Δαπάνες δραστηρι ότητας • Δαπάνες προσωπικού • Έξοδα ταξιδιού και διαμονής • Δαπάνες υπεργολαβίας (μέγιστη βαθμολογία 30% of Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες) • Δαπάνες αγοράς εξοπλισμού (μέγιστη βαθμολογία 10% of Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες) • Λοιπές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για τυχόν υποχρεωτικούς δημοσιονομικούς ελέγχους/πιστοποιητικό δημοσιονομικού ελέγχου) Επιλέξιμες έμμεσες δαπάνες Κατ’ αποκοπή ποσό, το οποίο δε θα υπερβαίνει το 7% των άμεσων επιλέξι-μων δαπανών του σχεδίου, λογίζεται ως έμμεση επιλέξιμη δαπάνη και περι-λαμβάνει τα γενικά διοικητικά έξοδα του επωφελούμενου, για τα οποία θεωρείται υπόχρεο προς καταβολή το σχέδιο (π.χ. λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος ή διαδικτύου, κόστος εγκα-ταστάσεων, δαπάνες για μόνιμο προ- σωπικό, κ.λπ.) Πραγματικές δαπάνες   Μέγιστο ποσό επιχορήγησης: 50.000 EUR 80% των συνολικών επιλέξιμων δαπανών (εκτός εάν ζητηθεί χαμηλότερο ποσοστό επιχορήγησης από τον αιτού-ντα). Υπό τον όρο ότι: Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει σαφή περιγραφή των στόχων και του προγράμματος εργασιών

Δίκτυα Ενθαρρύνουν τη δημιουργία και ανάπτυξη συμπράξεων μεταξύ διεθνών παραγόντων (ΙΤΕ, κέντρα αριστείας, τμήματα, ομάδες, μεμονωμένους εμπειρογνώμονες, κ.ά.) στον τομέα των ευρωπαϊκών σπουδών. Αναμένεται να εξελιχθούν σε σημεία αναφοράς για το αντικείμενο που καλύπτουν. Τα δίκτυα είναι υπεύθυνα για την κατάρτιση του δικού τους προγράμματος εργασίας Αποτελούνται από τουλάχιστον 3 ιδρύματα από 3 διαφορετικές χώρες Διάρκεια: 3 χρόνια Μέγιστη επιχορήγηση: μέχρι 300,000 Ευρώ

Δίκτυα Παρόλο που μπορούν να συμμετάσχουν όλοι οι οργανισμοί που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης, τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα από χώρες του προγράμματος πρέπει να διαθέτουν έγκυρο ECHE. Δεν είναι επιλέξιμα τα ευρωπαϊκά ιδρύματα (που ορίζονται στον κανονισμό για τη θέσπιση του προγράμματος Erasmus+ ), τα οποία επιδιώκουν στόχο ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος. Υπάρχουν δυνατότητες στήριξης και ενίσχυσης των υφιστάμενων δικτύων που υλοποιούν συγκεκριμένες δραστηριότητες, όπως η προώθηση της συμμετοχής των νέων ερευνητών σε τομείς σχετικούς με την ΕΕ. Δραστηριότητες Jean Monnet Οι στόχοι των δραστηριοτήτων Jean Monnet είναι οι εξής: α) προώθηση της διδασκαλίας και της έρευνας παγκοσμίως σχετικά με την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, από ειδικευμένους πανεπιστη­ μιακούς, εκπαιδευόμενους και πολίτες, ιδίως μέσω της δημιουρ­ γίας εδρών Jean Monnet και άλλων ακαδημαϊκών δραστηριοτή­ των, καθώς και με την παροχή βοήθειας για άλλες δραστηριό­ τητες απόκτησης γνώσεων σε ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης· β) παροχή υποστήριξης στις δραστηριότητες των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων ή ενώσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των σπουδών με αντικείμενο την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και παροχή υποστήριξης σε σήμα αριστείας Jean Monnet· γ) παροχή υποστήριξης στα ακόλουθα ιδρύματα που επιδιώκουν στόχο ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος: το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ίδρυμα, Φλωρεντία· το Κολέγιο της Ευρώπης (εγκαταστάσεις Bruges και Natolin) το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης, Μάαστριχτ· την Ακαδημία Ευρωπαϊκού Δικαίου, Τρίερ· τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την ανάπτυξη της εκπαίδευ­ σης μαθητών με ειδικές ανάγκες, Odense· το Διεθνές Κέντρο Ευρωπαϊκής Κατάρτισης (CIFE), Νίκαια·

Δίκτυα Ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων όπως: η συγκέντρωση και η προώθηση πληροφοριών και αποτελεσμάτων όσον αφορά τις μεθοδολογίες που εφαρμόζονται στην υψηλού επιπέδου έρευνα και διδασκαλία στον τομέα των σπουδών στο πλαίσιο της ΕΕ η ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των διαφόρων ΙΤΕ και άλλων φορέων στην Ευρώπη και στον κόσμο η ανταλλαγή γνώσεων και εμπειρογνωμοσύνης με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση των ορθών πρακτικών η ενθάρρυνση της συνεργασίας και η ανάπτυξη πλατφόρμας ανταλλαγής γνώσεων υψηλού επιπέδου με τους δημόσιους φορείς και τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε θέματα άμεσης συνάφειας με την ΕΕ.

Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες Μιχανισμός Χρημτοδότησης Δίκτυα – Επιχορήγηση Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες Μιχανισμός Χρημτοδότησης Ποσό Κανόνας Κατανομής Δαπάνες δραστηρι ότητας • Δαπάνες προσωπικού • Έξοδα ταξιδιού και διαμονής • Δαπάνες υπεργολαβίας (μέγιστη βαθμολογία 30% of Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες) • Δαπάνες αγοράς εξοπλισμού (μέγιστη βαθμολογία 10% of Επιλέξιμες άμεσες δαπάνες) • Δαπάνες συνδεόμενες με τη διδασκαλία • Λοιπές δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των δαπανών για τυχόν υποχρεωτικούς δημοσιονομικούς ελέγχους/πιστοποιητικό δημοσιονομικού ελέγχου) Επιλέξιμες έμμεσες δαπάνες Κατ’ αποκοπή ποσό, το οποίο δε θα υπερβαίνει το 7% των άμεσων επιλέξιμων δαπανών του σχεδίου, λογίζεται ως έμμεση επιλέξιμη δαπάνη και περιλαμβάνει τα γενικά διοικητικά έξοδα του επωφελούμενου, για τα οποία θεωρείται υπόχρεο προς καταβολή το σχέδιο (π.χ. λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος ή διαδικτύου, κόστος εγκαταστάσεων, δαπάνες για μόνιμο προσωπικό, κ.λπ.) Πραγματικές δαπάνες   Μέγιστο ποσό επιχορήγησης: 300.000 EUR 80% των συνολικών επιλέξιμων δαπανών (εκτός εάν ζητηθεί χαμηλότερο ποσοστό επιχορήγησης από τον αιτού- ντα). Υπό τον όρο ότι: Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει σαφή περιγραφή των στόχων και του προγράμματο ς εργα-σιών

Σχέδια Απευθύνονται σε ΙΤΕ, καθώς και σε άλλους οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα των ευρωπαϊκών υποθέσεων και είναι εγκατεστημένοι σε οποιαδήποτε χώρα στον κόσμο (με εξαίρεση τα ιδρύματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τα οποία δεν μπορούν να υποβάλουν αίτηση, αλλά μπορούν να συμβάλουν στην υλοποίηση των δραστηριοτήτων) Στηρίζουν την καινοτομία, την ανταλλαγή γνώσεων και την επικοινωνία σε ευρωπαϊκά θέματα Ο αιτών καταρτίζει σαφή και βιώσιμη στρατηγική που συνοδεύεται από λεπτομερές πρόγραμμα εργασίας Βασίζονται σε μονομερείς προτάσεις, παρά την ενδεχόμενη συμμετοχή άλλων εταίρων στις προτεινόμενες δραστηριότητες Διάρκεια: από 12 ως 24 μήνες Μέγιστη επιχορήγηση: 60,000 Ευρώ

Σχέδια Στα σχέδια αυτά δεν μπορούν να συμμετάσχουν ευρωπαϊκά ιδρύματα (που ορίζονται στον κανονισμό για τη θέσπιση του προγράμματος Erasmus+), τα οποία επιδιώκουν στόχους ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος. Τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα από τις χώρες του προγράμματος πρέπει να διαθέτουν έγκυρο Χάρτη Erasmus για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Οι οργανισμοί πρέπει να υποβάλουν υποψηφιότητα σε ατομική βάση, παρόλο που και άλλοι οργανισμοί μπορούν σε μεταγενέστερο στάδιο να συμμετάσχουν στα σχέδια.

Σχέδια Σχέδια σε τρεις βασικούς τομείς: Καινοτομία – διερευνούν νέες πτυχές και διαφορετικές μεθοδολογίες με σκοπό την ενίσχυση της ελκυστικότητας και της προσαρμογής των θεμάτων που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση σε διάφορους πληθυσμιακούς στόχους (π.χ. πρόγραμμα «Μαθαίνοντας για την Ευρωπαϊκή Ένωση στο Σχολείο») Γόνιμη αλληλεπίδραση – προωθούν το διάλογο και τον προβληματισμό σε θέματα που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και βελτιώνουν τις γνώσεις για την Ένωση και τις διαδικασίες της Διάδοση περιεχομένου – εστιάζουν κυρίως σε δραστηριότητες ενημέρωσης και διάδοσης Μπορεί να υλοποιηθεί ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, από τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού και εργαλείων έως την οργάνωση εκδηλώσεων. Περισσότερα παραδείγματα διατίθενται στον Οδηγό Προγράμματος

Μηχανισμός Χρηματοδότησης Σχέδια – Επιχορήγηση Επιλέξιμες δαπάνες Μηχανισμός Χρηματοδότησης Ποσό Συμμετοχή σε συνέδρια Συνεισφορά στις δαπάνες που σχετίζονται με τη διοργάνωση συνεδρίων, σεμιναρίων, εργαστηρίων, κ.ά., εξαιρουμένων των δαπανών που αφορούν τη συμμετοχή ξένων ομιλητών Συνεισφορά ανά μοναδιαίο κόστος δαπάνης   Δ.2 ανά ημέρα ανά συμμετέχοντα Έξοδα ταξιδιού (για ξένους ομιλητές)) Συνεισφορά στα έξοδα ταξιδίου των ξένων ομιλητών που συμμετέχουν σε συνέδρια, ανάλογα με την απόσταση. Οι αποστάσεις πρέπει να υπολογίζονται με βάση τον μετρητή αποστάσεων που υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, δηλώνοντας την απόσταση ενός ταξιδίου απλής μετάβασης για τον υπολογισμό του ποσού της επιχορήγησης ΕΕ που θα χορηγηθεί ως ενίσχυση για το ταξίδι μετ' επιστροφής Βάσει χιλιομετρικής απόστασης Έξοδα διαμονής (για ξένους ομιλητές) Συνεισφορά στα έξοδα διαμονής των ξένων ομιλητών που συμμετέχουν σε συνέδρια Δ.3 ανά ημέρα ανά συμμετέχοντα Συμπληρωματικές δραστηριότητες Συνεισφορά σε τυχόν δευτερεύουσες δαπάνες που αφορούν συμπληρωματικές δραστηριότητες της δράσης: π.χ. ακαδημαϊκή παρακολούθηση της εκδήλωσης, δημιουργία και διατήρηση διαδικτυακού τόπου· έξοδα διερμηνείας· κόστος παραγωγής Κατ’ αποκοπή ποσό 25.000 EUR

Υποβολή αιτήσεων Ετήσια Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων από την ΕΕ Οι αιτήσεις είναι δυνατόν να προέρχονται από οποιοδήποτε ΙΤΕ στον κόσμο ενεργό σε θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης Οι αιτήσεις αξιολογούνται βάσει 4 κριτηρίων: relevance, quality of design, quality of team, impact and dissemination Οι αιτήσεις και η διαχείριση των εγκεκριμένων σχεδίων γίνεται κεντρικά από τον Εκτελεστικό Φορέα (EACEA)

Χρονοδιάγραμμα δράσης Jean Monnet Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων 22 Φεβρουαρίου 2018 (CET – 12 τπ μεσημέρι, ώρα Βρυξελλών) Περίοδος αξιολόγησης 5 μήνες Ενημέρωση αιτητών Ιούλιος 2018 Έναρξη Δράσεων 1 Σεπτεμβρίου 2018 Προηγούμενες συμμετοχές στη Δράση https://eacea.ec.europa.eu/JeanMonnetDirectory/#/search-screen/

More information – Jean Monnet Οδηγός Προγράμματος και Πρόσκληση 2018 http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/discover/guide/index_en.htm Jean Monnet Δραστηριότητες: http://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/actions/jean-monnet_en Χρηματοδότηση - Jean Monnet Activities within Erasmus+: http://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/funding_en Jean Monnet Ευρετήριο: https://eacea.ec.europa.eu/JeanMonnetDirectory/#/search-screen/ Jean Monnet αποτελέσματα Προσκλήσεων: http://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/selection-results_en E Tutorials https://eacea.ec.europa.eu/erasmus-plus/introduction-international-dimension-erasmus-plus_en Mailbox Jean Monnet: EACEA-JMA@ec.europa.eu

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Μαρία Χατζηγεωργίου Συντονίστρια Βασικής Δράσης 1, ECVET και Επικοινωνίας Εθνική Υπηρεσία Προγράμματος Erasmus+ τηλ: 22 448835 email: mhadjigeorgiou@llp.org.cy