Ο Ιησούς και οι μαθητές του

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Advertisements

Πρωτότυπη προσέγγιση της χριστιανικής πίστεως ……! ?
28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
4. Η Καινη Διαθηκη Β΄: Οι Επιστολες και η Αποκαλυψη
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
19. Η χριστιανική κοινότητα μέσα σ’ έναν πλουραλιστικό κόσμο
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Γιάννης Θοδωρής Δ1 ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΕΛΙΔΑ 99 ΜΕΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΛΙΔ Α 103 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.
3. Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεισ των Αποστόλων
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Συνέπειες της Β’ Βατικανής Συνόδου
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
Αγία Σαλώμη η Μυροφόρος
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Τα βασικά Δόγματα της Ορθοδοξίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Πώς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα;
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Ιησούς και οι μαθητές του ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ ΛΕΠΙΔΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΚΟΥΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΑΛΙΚΟΥΡΤΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΡΑΪΜΑΚΗΣ ΑΧΙΛΛΕΑΣ

Εργασία σελ. 53 Στο σύμβολο της Πίστεως δηλώνουμε ότι η εκκλησία είναι και ‘αποστολική’. Προσπαθήστε να καταλάβετε γιατί το κάνουμε αυτό, διαβάζοντας το κείμενο.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η Εκκλησία λέγεται και “αποστολική” γιατί θεμελιώθηκε στο έργο των αποστόλων, που, μετά το Χριστό, είναι “οι θεμέλιοι λίθοι” της Εκκλησίας. Είναι οι συνεχιστές του έργου του δασκάλου τους, που θα αγωνιστούν με όλες τους τις δυνάμεις και με την ίδια τους τη ζωή για την Εκκλησία. Η Εκκλησία λέγεται “αποστολική” ως ένδειξη τιμής και αναγνώρισης για το έργο των μαθητών που έζησαν μαζί του, ήταν αυτόπτες μάρτυρές Του.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ (2) Ο Ιωάννης, ο αγαπημένος μαθητής του Κυρίου, στο κείμενο αυτό (Α Ιω. 1, 1-4), καταθέτει την πολύτιμη μαρτυρία του αλλά και των υπόλοιπων μαθητών όπως την έζησαν κοντά στο Χριστό. Μια μαρτυρία που δεν είναι αποτέλεσμα θεωριών, αλλά των εμπειριών αυτών που Τον είδαν, Τον άκουσαν, Τον ψηλάφισαν.  Κάθε χριστιανός θεωρείται μαθητής Χριστού, συμμαθητής των Αποστόλων και συνεχιστής του έργου τους. Αυτό το βλέπουμε από τις εξής φράσεις:

ΑΠΑΝΤΗΣΗ (3) “τον ακούσαμε και τον είδαμε με τα μάτια μας”  “τον ακούσαμε και τον είδαμε με τα μάτια μας” “τον είδαμε από κοντά και τα χέρια μας τον ψηλάφησαν” “όταν η ζωή φανερώθηκε την είδαμε με τα μάτια μας” “σας μιλάμε για την αιώνια ζωή” “φανερώθηκε σε μας, τον είδαμε, τον ακούσαμε και σας τον αναγγέλλουμε”.

Άσκηση 4, σελ. 53 Στο κείμενο γ έχουμε μια κρίσιμη στιγμή στην κοινή ζωή και πορεία των μαθητών με τον Ιησού. Τελικά πώς την ξεπέρασαν;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Η δύσκολη κατάσταση που αντιμετώπισαν ο Ιησούς και μαθητές του προκλήθηκε από την αποχώρηση πολλών άλλων μαθητών. Ο Ιησούς ως δάσκαλος, κατάλαβε την κρισιμότητα της κατάστασης και άφησε ελεύθερους τους μαθητές του να φύγουν.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ (2) Ο Πέτρος αποφάσισε να απαντήσει αντιπροσωπεύοντας την γνώμη όλων των μαθητών. Του είπε πως θα τον ακολουθήσουν στο δύσκολο έργο γιατί έχουν περάσει πολλές δυσκολίες μαζί αλλά και επειδή αυτός είναι ο αληθινός Μεσσίας και υιός του Θεού.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ