Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική Λέσχη, - Ομάδα Εύρεσης Εργασίας, - Ομάδα Ανακύκλωσης, - Ομάδα Έκδοσης (http://www.4mati.gr)
Η Κοινωνική δραστηριότητα του Σχολείου μας : Το Κοινωνικό Παντοπωλείο Αιμοδοσία -
(Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση) LEONARDO DA VINCI IVT (Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση) Κωδικός σχεδίου 2011-GR1-LEO01-06475 “The use of information and communication technology (ICT) in tourism and hospitality management”
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 1) Οι καταρτιζόμενοι να είναι σε θέση να καλύπτουν με επιτυχία τις κύριες Δραστηριότητες / Λειτουργίες ενός Γραφείου Γενικού Τουρισμού. 2) Στόχος του προγράμματος είναι οι καταρτιζόμενοι να αποκτήσουν μια σφαιρική γνώση (αλλά και ικανότητα) της οργάνωσης και λειτουργίας των τμημάτων μιας Ξενοδοχειακής μονάδας 3) Να αποκτήσουν την ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης και υλοποίησης πάσης φύσης δραστηριοτήτων και συναφών εκδηλώσεων που έχουν σχέση με τη τουριστική αγορά
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 4) Να μπορούν να διασφαλίσουν την αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών φιλοξενίας σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς, την πολιτική και τις διαδικασίες που εφαρμόζονται στις εγκαταστάσεις διαμονής και φιλοξενίας, καθώς και το σύστημα ποιότητας.
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 5) Στόχος του προγράμματος τέλος είναι και η ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των καταρτιζομένων πάνω στον εξειδικευμένο κλάδο της Τουριστικής Οικονομίας, η κατανόηση των οικονομικών σχέσεων που διέπουν την παραγωγική διαδικασία και τη χρήση τουριστικών αγαθών καθώς και η απόκτηση θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων του σύγχρονου μάρκετινγκ, απαραίτητων στις απαιτήσεις της σημερινής αγοράς για τον τομέα του τουρισμού και των ξενοδοχείων.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: EUROPASS -Κινητικότητα & Λήψη πιστοποιητικού εργασιακής εμπειρίας από την εταιρία Tellus Ltd Βελτίωση της διαφάνειας και της αναγνώρισης των προσόντων και των ικανοτήτων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που αποκτήθηκαν μέσω της μη τυπικής και άτυπης κατάρτισης-μάθησης Ενθάρρυνση της εκμάθησης σύγχρονων ξένων γλωσσών
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ Στήριξη της ανάπτυξης καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών, παιδαγωγικών και πρακτικών για τη δια βίου μάθηση, με χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
ZETEMA
ZETEMA
ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Α Ρ Χ Α Ι Α Π Ο Μ Π Η Ι Α
Α Ρ Χ Α Ι Α Π Ο Μ Π Η Ι Α
Φ Λ Ω Ρ Ε Ν Τ Ι Α
Φ Λ Ω Ρ Ε Ν Τ Ι Α
Ρ Ω Μ Η
ΡΩΜΗ ΜΟΥΣΕΙΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ
Training Adult Trainers: Train the Trainer LEONARDO DA VINCI VETPR (Επαγγελματίες της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) Κωδικός σχεδίου 2012-GR1-LEO03-09907 Training Adult Trainers: Train the Trainer
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α. Σε επίπεδο ικανοτήτων : 2. Να εφαρμόζουν νέες τεχνικές ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Α. Σε επίπεδο ικανοτήτων : 1. Να εφαρμόζουν αποτελεσματικά τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων 2. Να εφαρμόζουν νέες τεχνικές 3. Να βελτιώνουν συνεχώς τις ικανότητες που διαθέτουν, παρακολουθώντας και συμμετέχοντας στις εξελίξεις του πεδίου
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Β. Σε επίπεδο γνώσεων: 1. Να κατανοούν και να περιγράφουν τις βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και των ζητημάτων που συνδέονται με αυτήν. 2. Να προσδιορίζουν τις αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους ενήλικους εκπαιδευόμενους και τη δημιουργική επίδραση της ομάδας.
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Β. Σε επίπεδο γνώσεων 3. Να αναγνωρίζουν τη συμβολή της αξιολόγησης στη βελτίωση ανάπτυξης και διδασκαλίας ενός εκπαιδευτικού προγράμματος και των συντελεστών του. 4. Να υιοθετήσουν φιλοσοφία δια βίου μάθησης, μέσω της ενημέρωσης και άσκησής τους σε νέες προσεγγίσεις και εφαρμογές στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : 1. Να αναγνωρίζουν τις ανάγκες των ενήλικων εκπαιδευομένων και θα υποστηρίζουν με θετικό τρόπο την προσαρμογή τους στην εκπαίδευση. 2. Να εφαρμόζουν μεθοδολογία και τεχνικές εκπαίδευσης ενηλίκων, με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες και τους ρυθμούς των ομάδων εκπαιδευομένων τους.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : 3. Να διευκολύνουν την επικοινωνία και θα ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση, προσφέροντας την πρώτη θέση στην μαθησιακή διαδικασία στην ομάδα των εκπαιδευομένων. 4. Να δέχονται και θα αξιοποιούν τη λειτουργία της αξιολόγησης, προς όφελος των ιδίων, των εκπαιδευομένων και του εκπαιδευτικού έργου συνολικά.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Γ. Σε επίπεδο στάσεων και συμπεριφορών : 5. Να αναπτύξουν θετική στάση για τη δια βίου μάθηση, αναγνωρίζοντας τον αναπτυξιακό της χαρακτήρα.
ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Οφέλη της Ομάδας Η Ολοκλήρωση του Προγράμματος συνέβαλε : 1. στην βελτίωση των παιδαγωγικών και διδακτικών τους ικανοτήτων 2. στην αύξηση των γλωσσικών δεξιοτήτων 3. στην ανάπτυξη επιπρόσθετων δεξιοτήτων στις ΤΠΕ 4. στην αύξηση των γνώσεων σχετικά με την παράδοση και τον πολιτισμό της χώρας υποδοχής 5. στην ενδυνάμωση των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ τους, αλλά και με συναδέλφους από άλλες χώρες