SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων ως γέφυρα μεταξύ εκπαίδευσης και απασχόλησης
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, εκτιμάται ότι στην κοινωνική οικονομία στην Ευρώπη, δραστηριοποιούνται πάνω από 14,5 εκατομμύρια μισθωτοί, δηλαδή περίπου 6,5% του ενεργού πληθυσμού της ΕΕ-27. Η σημαντική συμβολή της κοινωνικής οικονομίας στην οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία έχει επιβεβαιωθεί από την πρόσφατη οικονομική κρίση που έχει αναδείξει την κοινωνική οικονομία και την επιχειρηματικότητα δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και τη διατήρηση των υφιστάμενων θέσεων εργασίας. Βασικές προκλήσεις για τις οργανώσεις της κοινωνικής οικονομίας:  Η έλλειψη εξειδικευμένης κατάρτισης και εκπαίδευσης στον τομέα  Δραστηριότητες και επαγγελματικά στοιχεία που σχετίζονται με την κοινωνική οικονομία συχνά δεν ορίζονται με σαφήνεια όσον αφορά τα μαθησιακά αποτελέσματα και συχνά ρυθμίζονται κατά τρόπο που περιορίζει την κινητικότητα  Οι εργαζόμενοι στον τομέα βρίσκουν εμπόδια για την άσκηση περαιτέρω κατάρτιση, λόγω της έλλειψης των αναγνωρισμένων τίτλων κατάρτισης στον τομέα αυτό

ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Πάροχοι Επαγγελματικής Κατάρτισης και οργανώσεις που δραστηριοποιούνται σε θέματα κοινωνικής οικονομίας σχεδίασαν αυτό το Erasmus + με στόχο: Την ανάπτυξη και πιλοτική εφαρμογή σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, Κοινών Ευρωπαϊκών Επαγγελματικών Προσόντων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τα οποία θα βασίζονται στην εργασιακή μάθηση, την κινητικότητα, τους ανοικτούς εκπαιδευτικούς πόρους και τα εικονικά εργαστήρια και τα οποία θα είναι προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, όσον αφορά στα προσόντα του τομέα της κοινωνικής οικονομίας.

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Η Δημιουργία επαγγελματικών προσόντων Αυτά τα επαγγελματικά προσόντα θα αναγνωρίζονται πέρα από τα συγκεκριμένα συστήματα επαγγελματικής κατάρτισης κάθε χώρας και τα εδαφικά πλαίσια πιστοποίησης προσόντων Θα αποκτούνται μέσω καινοτόμων διαδικασιών μάθησης; Το πλαίσιο προσόντων θα βασίζεται στις ικανότητες που είναι απαραίτητες σε αυτό τον τομέα της αγοράς. Αυτό το πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων το οποίο θα προσδιορίζεται από εκπαιδευτικό υλικό και προγράμματα επιμόρφωσης και κατάρτισης θα αποτελέσει την βάση για τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού προτύπου εκπαίδευσης.

ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΧΗΜΑ Συντονιστής εταίρος ΕΕΔΕ, σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα το οποίο δραστηροποιήται στην διάδοση και διάχυση των αρχών και των μεθόδων του Μanagement στην Ελλάδα. Εταίροι :  Scuola Nazionale Servizi Foundation- Ιταλία Η Scuola Nazionale Servizi είναι ένας Οργανισμός ο οποίος δραστηριοποιείται στους τομείς της έρευνας και της καινοτομίας, της διοίκησης, της συμβουλευτικής, της επιμόρφωσης και κατάρτισης και στη διενέργεια  DIESIS COOP - Βέλγιο Η Diesis είναι ένας μη- κερδοσκοπικός ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Έρευνα και την Ανάπτυξη στον τομέα της Κοινωνικής Οικονομίας και των Συνεταιρισμών  Caritas Archidiecezji Gdanskiej - Πολωνία Η CARITAS είναι ένας φιλανθρωπικός Οργανισμός της Καθολικής Εκκλησίας, ο οποίος δραστηριοποιείται από το 1990 στον τομέα της κοινωνικής υποστήριξης.  Regione Umbria Servizio Istruzione- Iταλία Το τμήμα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης της περιοχής της Umbria στην Ιταλία.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Να συμβάλει στην μείωση του αριθμού των ατόμων χαμηλής επιμόρφωσης (μέσω της αναβάθμισης προσόντων) Να προάγει την απόκτηση πρακτικής επιχειρηματικής εμπειρίας στην επιμόρφωση, την κατάρτιση και την εργασία των νέων

ΔΡΑΣΕΙΣ Οι κύριες δράσεις του έργου συνοψίζονται ως εξής: Ανάπτυξη και εφαρμογή σε διακρατικό επίπεδο, καινοτόμων ευρωπαϊκών προσόντων και μαθησιακών διαδρομών, στον τομέα των δραστηριοτήτων της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, στοχευμένα σε επαγγελματίες και άτομα στην αγορά εργασίας σε κάθε εμπλεκόμενη ευρωπαϊκή χώρα. Διασφάλιση και εφαρμογή των ευρωπαϊκών αρχών και εργαλείων για τη διαφάνεια των μαθησιακών αποτελεσμάτων και των προσόντων (EQF, ECVET και Europass) Αναγνώριση και επικύρωση προσόντων και δεξιοτήτων στις συμμετέχουσες χώρες.

ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Ανάλυση και προπαρασκευαστική έρευνα σχετικά με την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας σε κάθε χώρα, και συλλογή καλών πρακτικών Δημιουργία Κοινών Ευρωπαϊκών Προφίλ για την Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. Δημιουργία Μνημονίου Κατανόησης με άμεσα εμπλεκομένους/ ενδιαφερομένους (stakeholders) για την αποδοχή των Κοινών Ευρωπαϊκών Επαγγελματικών Προσόντων στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα. Η δημιουργία Κοινών Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Πακέτων στον εν λόγω τομέα τα οποία αντιστοιχούν στα προσόντα που δημιουργήθηκαν Ανάπτυξη και υλοποίηση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης Η δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού μοντέλου πιστωτικών μονάδων για την πιστοποίηση των νέων επαγγελματικών προσόντων στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Υιοθέτηση των νέων κοινών Ευρωπαϊκών Επαγγελματικών και εκπαιδευτικών προσόντων

ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Επαγγελματίες στην Κοινωνική Επιχειρηματικότητα Εργαζόμενοι στον τομέα Πάροχοι Επαγγελματικής κατάρτισης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ανάλυση και προπαρασκευαστική έρευνα για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας στις συμμετέχουσες στο έργο χώρες Μνημόνιο κατανόησης για τα νέα Ευρωπαϊκά Κοινά Επαγγελματικά Προσόντα στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Ευρωπαϊκές κοινές εκπαιδευτικές ενότητες για τα νέα Ευρωπαϊκά Επαγγελματικά προσόντα στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, όπως έχουν διαμορφωθεί από το Μνημόνιο Κατανόησης. Σχεδιασμός νέων Ευρωπαϊκών Κοινών Επαγγελματικών Προσόντων στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας. Πλάνο δράσης για την αναγνώριση των επαγγελματικών προσόντων στον τομέα της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Προγράμματα επιμόρφωσης και κατάρτισης για τα νέα Κοινά Ευρωπαϊκά Προσόντα στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, όπως έχουν διαμορφωθεί από το Μνημόνιο Κατανόησης. Έκθεση σχετική με τις δραστηριότητες υιοθέτησης και εφαρμογής από το Εθνικό και Περιφερειακό Πλαίσιο προσόντων των νέων κοινών Ευρωπαϊκών προσόντων και προγραμμάτων επιμόρφωσης στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, όπως έχουν διαμορφωθεί από το Μνημόνιο Κατανόησης Δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού μοντέλου πιστωτικών μονάδων για την πιστοποίηση των νέων επαγγελματικών προσόντων στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας όπως έχουν διαμορφωθεί από το Μνημόνιο Κατανόησης. Δημιουργία ενός κοινού ευρωπαϊκού μοντέλου για τα μαθησιακά σύμφωνα των νέων κοινών Ευρωπαϊκών προσόντων στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, όπως έχουν διαμορφωθεί από το Μνημόνιο Κατανόησης.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ενημερωτικά Πακέτα (ανά παραδοτέο) στα Αγγλικά, Ελληνικά, Ιταλικά και Πολωνικά, εστιαζόμενο στα πνευματικά προϊόντα και στις σχετικές δραστηριότητες, τα οποία θα διανεμηθούν σε όλους τους εμπλεκόμενους στις δράσεις του έργου σε εθνικό, περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Πλάνο ποιότητας του έργου και σταδιακής αναφοράς στην ποιότητα διαχείρισης, συμπ. δραστηριοτήτων αξιολόγησης αποτελεσμάτων μέσα από δείκτες μέτρησης αποτελεσματικότητας, εκτάκτων αναγκών, διαχείριση κινδύνων, μέτρων παρακολούθησης κλπ Προτάσεις πολιτικής

Σας ευχαριστώ!!