‘Οι Δράσεις του ΙΜΕΤ για τη βέλτιστη και καινοτόμο σχολική μεταφορά' Γεωργία Αϋφαντοπούλου Ερευνήτρια Α’ -Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΙΜΕΤ Ινστιτούτο Βιώσιμης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Σχεδιασμός.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΔΙΚΤΥΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΥ ΘΕΣΗΣ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σχολική Μεταφορά: Προσδιορισμός Και Ανάλυση Των Αναγκών Χρηστών Ως Προς Τη Χρήση Τεχνολογικού Εξοπλισμού Που Αυξάνει Τα Επίπεδα Ασφάλειας Ινστιτούτο Βιώσιμης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
Καθ. Γ. Γιαννόπουλος Διευθυντής ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ): Δράσεις του ΙΜΕΤ για την Οδική Ασφάλεια.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
AMSTERDAM-SMART GRID CASE STUDY
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πρόταση υιοθέτησης προγραμματικής συμφωνίας για την υλοποίηση έργων
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Δρ. Φώτης Κ. Λιοτόπουλος, (SBOING)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

‘Οι Δράσεις του ΙΜΕΤ για τη βέλτιστη και καινοτόμο σχολική μεταφορά' Γεωργία Αϋφαντοπούλου Ερευνήτρια Α’ -Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΙΜΕΤ Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ)

Δημιουργία Εθνικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Μεταφοράς Μαθητών Τίτλος έργου Μελέτη για τις αναγκαίες βελτιώσεις του συστήματος μεταφοράς μαθητών, προς το σκοπό της αποτελεσματικής υλοποίησης του σχεδιαζόμενου σχολείου του 21ου αιώνα Φορέας ανάθεσης: Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Στόχος Διαμόρφωση ενός λειτουργικού, ευέλικτου, αποτελεσματικού και οικονομικά βιώσιμου συστήματος για τη διαχείριση και υλοποίηση της μεταφοράς μαθητών για άμεση εφαρμογή, και βελτίωση των υφιστάμενων συνθηκών

 Καταγραφή και ανάλυση υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου. Επισήμανση προβλημάτων υφιστάμενου Νομικού Πλαισίου και προτάσεις επίλυσης  Αποτύπωση της Υφιστάμενης Κατάστασης ( )  Δημιουργία Εθνικού Ηλεκτρονικού Μητρώου Μεταφοράς Μαθητών  Διαμόρφωση πρότασης για νέα οργάνωση των διαδικασιών ανάθεσης και παρακολούθησης του μεταφορικού έργου (δομή και πλαίσιο συνεργασίας) Δράσεις που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια της μελέτης

Συλλογή – Αξιολόγηση Δεδομένων Μεταφορικού Έργου 1)Συλλογή προκηρύξεων ετών 2008, 2009, )Αξιολόγηση, καταχώρηση και ανάλυση στοιχείων Εθνικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Μεταφοράς Μαθητών

Σχεδίαση και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας 1)Γεωγραφική κωδικοποίηση διεύθυνσης σχολικών μονάδων και σημείων επιβίβασης/αποβίβασης μαθητών 2)Μοντελοποίηση οδικού δικτύου λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των οδών

Σχεδίαση και Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας 3)Ανάπτυξη μακροσκοπικού στατικού μοντέλου καταμερισμού κυκλοφορίας για μετακινήσεις που πραγματοποιούνται τις συνήθεις ώρες μεταφοράς των μαθητών 4)Καθορισμός σεναρίων για εισαγωγή, επεξεργασία, προβολή και δημιουργία στατιστικών δεδομένων 5)Καθορισμός δεδομένων που απαιτούνται για τη λειτουργία της πλατφόρμας 6)Δημιουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας

Παρεχόμενες Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Προβολή δρομολογίων και στάσεων και επιμέρους πληροφορίες (π.χ. πλήθος μαθητών, χιλιόμετρα διαδρομής, κόστος δρομολογίου κ.α.) Προβολή δρομολογίων και στάσεων και επιμέρους πληροφορίες (π.χ. πλήθος μαθητών, χιλιόμετρα διαδρομής, κόστος δρομολογίου κ.α.) Εισαγωγή νέων δρομολογίων και στάσεων Εισαγωγή νέων δρομολογίων και στάσεων Επεξεργασία - τροποποίηση δρομολογίων και στάσεων Επεξεργασία - τροποποίηση δρομολογίων και στάσεων Εξαγωγή δεδομένων ανά νομό σε μορφή excel και χαρτογράφηση αυτών Εξαγωγή δεδομένων ανά νομό σε μορφή excel και χαρτογράφηση αυτών Παρακολούθηση προσθήκης στοιχείων/ νομό Παρακολούθηση προσθήκης στοιχείων/ νομό Στατιστικά στοιχεία μαθητών, διαδρομών/νομό Στατιστικά στοιχεία μαθητών, διαδρομών/νομό Δυναμικός υπολογισμός στατιστικών στοιχείων – δεικτών/νομό Δυναμικός υπολογισμός στατιστικών στοιχείων – δεικτών/νομό

Βασικά Συμπεράσματα της Μελέτης… Απαραίτητη η πλήρης συνέργια των εμπλεκόμενων φορέων των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας ώστε να καθοριστούν η μορφή, τα λειτουργικά αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του συστήματος μεταφοράς μαθητών. Απαραίτητη η πλήρης συνέργια των εμπλεκόμενων φορέων των Υπουργείων Εσωτερικών και Παιδείας ώστε να καθοριστούν η μορφή, τα λειτουργικά αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του συστήματος μεταφοράς μαθητών. Η νέα μορφή και καθήκοντα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθιστούν αναγκαία την ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού τα οποία θα επωμιστούν την ευθύνη για την ανάλυση των δεδομένων μεταφοράς μαθητών αλλά και απαιτήσεων των πολιτών ως προς τη δημόσια μετακίνηση τους και θα προτείνουν το εφικτό για τη δυναμική του Δήμου και των αναγκών του πλαίσιο μέσα στο οποίο θα οργανωθεί η σχολική μεταφορά. Η νέα μορφή και καθήκοντα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης καθιστούν αναγκαία την ύπαρξη εξειδικευμένου προσωπικού τα οποία θα επωμιστούν την ευθύνη για την ανάλυση των δεδομένων μεταφοράς μαθητών αλλά και απαιτήσεων των πολιτών ως προς τη δημόσια μετακίνηση τους και θα προτείνουν το εφικτό για τη δυναμική του Δήμου και των αναγκών του πλαίσιο μέσα στο οποίο θα οργανωθεί η σχολική μεταφορά. Η συλλογή στοιχείων αποτελεί πρωταρχικό και βασικό παράγοντα για την επιτυχή και οικονομική υλοποίηση του μεταφορικού έργου. Η συλλογή αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται μέσα στο Εθνικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Μεταφοράς Μαθητών που ένας εξειδικευμένος φορέας θα πρέπει να υποστηρίζει, επικαιροποιεί και επιβλέπει. Η συλλογή στοιχείων αποτελεί πρωταρχικό και βασικό παράγοντα για την επιτυχή και οικονομική υλοποίηση του μεταφορικού έργου. Η συλλογή αυτή θα πρέπει να πραγματοποιείται μέσα στο Εθνικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Μεταφοράς Μαθητών που ένας εξειδικευμένος φορέας θα πρέπει να υποστηρίζει, επικαιροποιεί και επιβλέπει. Το σχήμα συνεργασίας Δήμων – Ιδιωτών για την εκτέλεση μεταφοράς μαθητών θα πρέπει να καλύψει με το βέλτιστο τρόπο τις ανάγκες των μαθητών και συγχρόνως να αποτελέσει έναυσμα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στις περιοχές που εξυπηρετεί. Βασική προϋπόθεση αποτελεί η δημιουργία μιας πολυετούς συνεργασίας με ένα πλάνο ανάπτυξης προς όφελος των πολιτών του κάθε Δήμου. Το σχήμα συνεργασίας Δήμων – Ιδιωτών για την εκτέλεση μεταφοράς μαθητών θα πρέπει να καλύψει με το βέλτιστο τρόπο τις ανάγκες των μαθητών και συγχρόνως να αποτελέσει έναυσμα για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στις περιοχές που εξυπηρετεί. Βασική προϋπόθεση αποτελεί η δημιουργία μιας πολυετούς συνεργασίας με ένα πλάνο ανάπτυξης προς όφελος των πολιτών του κάθε Δήμου. Για την επίτευξη των παραπάνω είναι αναγκαία η οργανωμένη και μεθοδική αποτύπωση των χαρακτηριστικών κάθε Δήμου που εμπλέκεται στη μεταφορά μαθητών ώστε να εκτιμηθούν ορθά οι ανάγκες τις μεταφοράς μαθητών αλλά και η υφιστάμενη και μελλοντική ζήτηση πιθανών γραμμών Δημοτικής Συγκοινωνίας. Για την επίτευξη των παραπάνω είναι αναγκαία η οργανωμένη και μεθοδική αποτύπωση των χαρακτηριστικών κάθε Δήμου που εμπλέκεται στη μεταφορά μαθητών ώστε να εκτιμηθούν ορθά οι ανάγκες τις μεταφοράς μαθητών αλλά και η υφιστάμενη και μελλοντική ζήτηση πιθανών γραμμών Δημοτικής Συγκοινωνίας.

Προτεινόμενο σύστημα ορθολογικής οργάνωσης…

Υποστήριξη Μεταφοράς Μαθητών στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Τίτλος έργου Τεχνική Υποστήριξη προς την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την Προετοιμασία της Προκήρυξης του Διαγωνισμού, την Παρακολούθηση και τον Έλεγχο Υλοποίησης του Έργου Μεταφοράς Μαθητών για το σχολικό έτος Φορέας ανάθεσης: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Αντικείμενο του Έργου Συλλογή των στοιχείων των δρομολογίων για το έτος Αυτόματη κοστολόγηση βάσει μαθηματικού τύπου που ορίζει η ΚΥΑ Προετοιμασία των τευχών διακήρυξης της σχολικής μεταφοράς του σχολικού έτους σύμφωνα με τα όσα όριζε η νέα ΚΥΑ. Παρακολούθηση της υλοποίησης των διαγωνισμών και επανέκδοση των τευχών σύμφωνα με τις αλλαγές που προέκυπταν. Παρακολούθηση της σχολικής μεταφοράς για το σχολικό έτος Πιλοτική εφαρμογή αυτόματης καταγραφής και ψηφιοποίησης δρομολογίων

Πιλοτική Εφαρμογή Τηλεματικής Παρακολούθησης Δρομολογίων στην Τήνο Στόχος: Αυτόματη καταγραφή και ψηφιοποίηση δρομολογίων Αποτύπωση δρομολογίων στη ψηφιακή βάση του ΙΜΕΤ Δημιουργία εφαρμογής TrackApp Με τη χρήση κινητού τηλεφώνου για αποτύπωση στοιχείων δρομολογίου

Η εφαρμογή TrackApp Είναι εύκολη στον χειρισμό και απαιτεί συσκευή Android Η συσκευή καταγράφει τη θέση του οχήματος από τη στιγμή που ξεκινάει και ανά δευτερόλεπτο ή ανά 10 μέτρα Για την αποτύπωση των στάσεων, ο χειριστής πατά ένα κουμπί και το στίγμα καταγράφεται ως στάση Στη συνέχεια μπορεί να προσθέσει όνομα στάσης και αριθμό μαθητών που αποβιβάζονται/επιβιβάζονται

Αυτόματη Καταγραφή και Ψηφιοποίηση Δρομολογίου στην Τήνο Οι μικροί κύκλοι απεικονίζουν τα στίγματα δρομολογίου και οι μεγάλοι τις στάσεις όπως ορίζονται από τον χειριστή

Τα δεδομένα καταγράφονται αυτόματα από την εφαρμογή στη βάση δεδομένων με την οποία έχει διασυνδεθεί, είναι ανά δρομολόγιο και αποτελούνται από τα παρακάτω στοιχεία Όνομα δρομολογίου Σημείο εντοπισμού (Lat, Long) ΥψόμετροΤαχύτηταΚατεύθυνσηΗμερομηνίαΏρα Όνομα Στάσης

Απεικόνιση δεδομένων σε google maps Απλός και εύκολος τρόπος, χωρίς κόστος ακριβού εξοπλισμού που υπολογίζει στοιχεία κόστους δρομολογίου καθώς και άλλα χρήσιμα δεδομένα π.χ. μέσος χρόνος διαδρομής, κλήσεις δικτύου διαδρομής, μέση ταχύτητα, επιταχύνσεις κ.α.

Πίνακες δεδομένων κίνησης του λεωφορείου που καταγράφει η εφαρμογή Πίνακας Διαδρομών Πίνακας Στάσεων Πίνακας Καταγραφής Θέσεωv

Βασικά Συμπεράσματα Είναι αναγκαία η συστηματική καταγραφή και παρακολούθηση του μεταφορικού έργου μεταφοράς μαθητών Υπάρχει πλήθος τεχνολογιών που μπορούν εύκολα και χωρίς μεγάλη δαπάνη να βοηθήσουν στην αυτόματη καταγραφή των δρομολογίων Η βελτιστοποίηση των δρομολογίων μπορεί να επιφέρει μεγάλη οικονομία κλίμακας. Όλος ο σχεδιασμός και οι τροποποιήσεις της ΚΥΑ θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι η μεταφορά θα είναι βιώσιμη και θα πραγματοποιείται με τις αρμόζουσες συνθήκες ασφάλειας Ο σχεδιασμός ενός βέλτιστου συστήματος σχολικών μεταφορών απαιτεί τη συνέργια όλων των εμπλεκόμενων φορέων.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας !