Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Yπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας-Τμήμα Στήριξης και Προβολής της Ελληνικής Το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
«Διαδρομές στη διδασκαλία της νέας ελληνικής»
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Κ.Ε.Γ. ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ To σύστημα από απόσταση επιμόρφωσης των διδασκόντων την ελληνική ως δεύτερη/ξένη με τίτλο «Διαδρομές στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως δεύτερης/ξένης», που υλοποιείται στην εκπαιδευτική πλατφόρμα http://elearning.greek-language.gr βελτιστοποιήθηκε με εφαρμογές όπως τα webinars (με το νέο κύκλο) και πολυμεσικό υλικό.

Η ςημαντικη αλλαγΗ ςτο ςΥςτημα εΙναι η ςυμπερΙληψη δΥο (2) ακΟμα ςκελΩν επιμΟρφωςηΣ Έτσι, το σύστημα των ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ δομείται από τρεις διαφορετικές διαδρομές: ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ως ξένης/δεύτερης για κατοίκους ή προσωρινά διαμένοντες στο εξωτερικό (όπου τώρα υλοποιείται ο 6ος συνεχόμενος κύκλος) σε αλλόγλωσσους στην ημεδαπή (όπου τώρα υλοποιείται ο 2ος κύκλος) 3. για φοιτητές και απόφοιτους νεοελληνικών τμημάτων (με πρώτο προβλεπόμενο κύκλο το φθινόπωρο του 2013)

διαδρομες ςτη διδαςκαλια της ελληνικης ςε αλλογλωςςους ςτην ελλαδα διαδρομες ςτη διδαςκαλια της ελληνικης ςε αλλογλωςςους ςτην ελλαδα Η δεύτερη διαδρομή του προγράμματος «Διαδρομές» έχει ήδη συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των συναδέρφων στην Ελλάδα και υλοποιείται στο δεύτερο κύκλο, μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του πρώτου επιμορφωτικού κύκλου. Η διαδρομή αυτή αφορά την επιμόρφωση των πτυχιούχων διδασκόντων την ελληνική στη διδασκαλία της ως δεύτερης/ξένης. Η υπεραξία του προγράμματος αφορά την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και απόψεων, την εμβάθυνση στα σχετικά ζητήματα διδακτικής μεθοδολογίας και της ουσιαστικής υποστήριξης του έργου των διδασκόντων. Σημειώνεται πως τον πρώτο κύκλο επιτυχώς ολοκλήρωσαν 184 από τους 256 συμμετέχοντες του προγράμματος.

«Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» για φοιτητές νεοελληνικών τμημάτων Σκοπός του προγράμματος: η ενίσχυση της διδακτικής ικανότητας των φοιτητών και αποφοίτων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Νεοελληνικών Σπουδών σε σχολές του εξωτερικού που σκοπεύουν να ασχοληθούν με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης η ενίσχυση της διδακτικής ικανότητας των φοιτητών και αποφοίτων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων Νεοελληνικών Σπουδών σε σχολές του εξωτερικού που σκοπεύουν να ασχοληθούν με τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης

Στόχοι του προγράμματος: «Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» για φοιτητές νεοελληνικών τμημάτων Στόχοι του προγράμματος: εμβάθυνση σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας εξοικείωση με πρακτικές εφαρμογές της διδασκαλίας της νέας ελληνικής γλώσσας μελέτη εξειδικευμένων γνωστικών αντικειμένων π.χ. προφορά, γραμματική πρακτική εξάσκηση μέσω συγκεκριμένων διδακτικών προτάσεων αλληλεπίδραση και συνεργασία με συναδέρφους

«Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» για φοιτητές νεοελληνικών τμημάτων Με βάση τους στόχους αυτούς διατυπώθηκαν τα παρακάτω ερωτήματα που βοήθησαν στο σχεδιασμό του ερωτηματολογίου: Έχουν οι φοιτητές και οι απόφοιτοι των Πανεπιστημίων συγκεκριμένες επιμορφωτικές ανάγκες και ποιες; Σε ποιο βαθμό αναγνωρίζουν οι ίδιοι την ανάγκη της επιμόρφωσης; Ποιες είναι οι απόψεις τους σχετικά με τα χαρακτηριστικά, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση που πρέπει να έχει ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα;

Το ερωτηματολόγιο απαρτίζεται από τρία τμήματα: «Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» για φοιτητές νεοελληνικών τμημάτων Το ερωτηματολόγιο απαρτίζεται από τρία τμήματα: Καταγραφή των ατομικών χαρακτηριστικών καθώς και των τυπικών προσόντων των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα Καταγραφή του θεματικού περιεχόμενου προγραμμάτων επιμόρφωσης που έχει ήδη παρακολουθήσει το κοινό-στόχος και αποτύπωση των απόψεων για τη σπουδαιότητά τους. Προσδιορισμός του τρόπου διάγνωσης των εκπαιδευτικών αναγκών από το κοινό-στόχος και καταγραφή των απόψεων για τη διάρκεια και τον τρόπο διεξαγωγής ενός εκπαιδευτικού προγράμματος

«Διαδρομές στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας» για φοιτητές νεοελληνικών τμημάτων Η αποτίμηση των αποτελεσμάτων της επιμόρφωσης αφορά την εφαρμογή και αξιοποίηση, των γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσουν οι φοιτητές και απόφοιτοι από τη συμμετοχή τους στο συγκεκριμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα στη μελλοντική τους καθημερινή εργασία.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ

I)ΑΡΘΡΑ Υποστηρικτικό υλικό Θεωρία γλώσσας Διδακτική Θεωρία γλώσσας Διδακτική Κατάκτηση / Εκμάθηση γλώσσας Κοινωνιογλωσσολογία

II) α. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Υποστηρικτικό υλικό II) α. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις Σχεδιασμός μαθήματος Διδασκαλία ξένης/δεύτερης γλώσσας σε παιδιά Παιδική Διγλωσσία Η διάσταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας Αξιολόγηση επίδοσης μαθητών στην ελληνική ως ξένη γλώσσα

II) β. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Υποστηρικτικό υλικό II) β. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Παραγωγή προφορικού λόγου: ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριότητες Παραγωγή γραπτού λόγου: ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριότητες Κατανόηση προφορικού λόγου: ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριότητες Κατανόηση γραπτού λόγου: ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριότητες Χρήση γλώσσας: ανάπτυξη στρατηγικών και δραστηριότητες

IIΙ)ΣΥΛΛΟΓΕΣ Υποστηρικτικό υλικό Θέματα για τις δεξιότητες κατανόησης προφορικού λόγου όλων των επιπέδων γλωσσομάθειας Θέματα για τις δεξιότητες κατανόησης γραπτού λόγου όλων των επιπέδων γλωσσομάθειας

ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Νέα επίπεδα – εξάβαθμη κλίμακα: A1(για παιδιά 8-12 ετών), Α1(για εφήβους και ενηλίκους), Β1, Β2, Γ1, Γ2 Ι Γενικός εκπαιδευτικός στόχος, ΙΙ Ειδικοί εκπαιδευτικοί στόχοι, ΙΙΙ Επικοινωνιακοί στόχοι, ΙV Γλωσσικά στοιχεία Καθορισμός των ορίων των επιπέδων ελληνομάθειας  ΚΕΠΑ (CEFR, 2001)

ΝεΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ εξεταςτικο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1.Εγχειρίδιο με δείγματα εξεταστικών θεμάτων – 2.Διδακτικό εγχειρίδιο 1. 4 σειρές εξεταστικών θεμάτων 7 επίπεδα – 7 εγχειρίδια 4 δεξιότητες (Α1παιδικό, Α1ενηλίκων, Α2, Β1) 5 δεξιότητες (Β2, Γ1, Γ2) 2. Επίπεδο Α1 και Α2 σε έναν τόμο 4 δεξιότητες λεξιλόγιο γραμματική

Ηλεκτρονικη αιτηςη

Διαδικασία έγκρισης των αιτήσεων

DIVERSONOPOLυ: Το διαπολιτιςμικο παιχνιδι Το ΚΕΓ, ως εταίρος σε μια εκπαιδευτική σύμπραξη Grundtvig, συνδημιούργησε με φορείς από 6 άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε. ένα επιτραπέζιο διαπολιτισμό παιχνίδι που αφορά τη διαπολιτισμική επικοινωνία, το Diversonopoly. To παιχνίδι, που διατίθεται πέραν της ελληνικής σε άλλες πέντε γλώσσες, είχε μεγάλη απήχηση και επιτυχία. Έτσι, το ΚΕΓ αποφάσισε την έκδοσή του σε πολλά αντίτυπα για να διατίθεται στους ενδιαφερόμενους φορείς.

Οι διευθύνσεις του ΚΕΓ στο διαδίκτυο http://www.greek-language.gr http://www.greeklanguage.gr http://www.komvos.edu.gr http://www.greeklanguage.gr/certification http://elearning.greek-language.gr 22 22

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!