Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, 14-16 Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Ε. Γ. Βιτωράτος Ευάγγελος Βιτωράτος Τμ Φυσικής Μουσείο Επιστημών & Τεχνολογίας του Π. Πατρών

2 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Ένας δάσκαλος Φυσικών Επιστημών, θα πρέπει να έχει: Δεξιότητες Φυσικής Δεξιότητες Διδασκαλίας Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Κοινωνικές δεξιότητες! Ε. Γ. Βιτωράτος

3 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Η ύπαρξη καλών δασκάλων Φυσικής είναι βασικός πυλώνας για την ανάπτυξη και την πρόοδο των σύγχρονων κοινωνιών & κρατών ο επιστημονικός Γραμματισμός & τα πρωτοποριακά ερευνητικά επιτεύγματα είναι προϋποθέσεις για κοινωνική & οικονομική ανάπτυξη Ε. Γ. Βιτωράτος

4 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Εκτενείς πληροφορίες σχετικά με   Εκπαιδευτικά συστήματα και τις Εκπαιδευτικές πολιτικές στην Ευρώπη έχουν καταγραφεί σε διάφορες εκδόσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως οι αναφορές Eurydice, κ.λπ. Επίσης, για την άμεση απεικόνιση της κατάστασης χρηματοδοτούνται έρευνες μέσω Δικτύων. Ε. Γ. Βιτωράτος

5 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Θα σας παρουσιάσω μερικά από τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις εργασίες του δικτύου STEPS-TWO (75 Πανεπιστήμια, EPS, EPSI), 2012 Ερευνήθηκαν θέματα που σχετίζονται με τους διδάσκοντες Φυσικές Επιστήμες και στις τρείς βαθμίδες της Εκπαίδευσης: την Πρωτοβάθμια την Δευτεροβάθμια (έμφαση εδώ!) & την Τριτοβάθμια! Ε. Γ. Βιτωράτος

6 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε στην προηγούμενη εμπειρία του δασκάλου σε θέματα επιμόρφωσης & σε θέματα αξιολόγησής του. Ε. Γ. Βιτωράτος

7 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε στην προηγούμενη εμπειρία του δασκάλου Ε. Γ. Βιτωράτος

8 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε στην προηγούμενη εμπειρία του δασκάλου Ε. Γ. Βιτωράτος Υπάρχει ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης! Εμπειρία διδασκαλίας (περιεχόμενο; Διάρκεια; κλπ)

9 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επιμόρφωσης του δασκάλου Ε. Γ. Βιτωράτος

10 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επιμόρφωσης του δασκάλου Ε. Γ. Βιτωράτος

11 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα αξιολόγησής του Υπάρχει διαδικασία αξιολόγησης; Ε. Γ. Βιτωράτος

12 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Τριτοβάθμια, η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα αξιολόγησής του Ποιος αξιολογεί; Ε. Γ. Βιτωράτος Υπάρχει ανάγκη περαιτέρω διερεύνησης! … … (διαδικασία, συχνότητα, επιπτώσεις, κλπ)

13 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην διδασκαλία επιπλέον μαθημάτων, στην διαδρομή για να γίνει κάποιος δάσκαλος Φυσικών επιστημών, σε θέματα επιμόρφωσης του δασκάλου , σε θέματα αξιολόγησής του, σε θέματα επάρκειας ή έλλειψης δασκάλων & εντοπισμού και καταγραφής άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Ε. Γ. Βιτωράτος

14 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην διδασκαλία επιπλέον μαθημάτων Ε. Γ. Βιτωράτος Χημεία, Βιολογία, Μαθηματικά, Γεωγραφία, Τεχνολογία, Πληροφορική, …

15 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην διδασκαλία επιπλέον μαθημάτων Η Φυσική διδάσκεται από Φυσικούς; Ε. Γ. Βιτωράτος

16 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην «διαδρομή» για να γίνει κάποιος δάσκαλος Φυσικών επιστημών Υπάρχει μια ποικιλία «δρόμων» στις Ευρωπαϊκές Χώρες Σπουδές Φυσικής & ταυτόχρονα σπουδές Παιδαγωγικής & Διδακτικής (ο παράλληλος δρόμος) Σπουδές Φυσικής & κατόπιν σπουδές Παιδαγωγικής, Διδακτικής, Οργάνωσης, … (ο διαδοχικός δρόμος) Υπάρχουν και κράτη που έχουν ειδικές Πανεπιστημιακές σχολές που δίνουν πτυχίο δασκάλου Φυσικών Επιστημών για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. - Αλβανία, Τσεχία, Λιθουανία, Μάλτα, Πολωνία. Ε. Γ. Βιτωράτος το σημαντικό σημείο είναι: “η κατάκτηση των δεξιοτήτων που πρέπει νε έχει ο μελλοντικός δάσκαλος Φυσικής

17 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην «διαδρομή» για να γίνει κάποιος δάσκαλος Φυσικών επιστημών Ε. Γ. Βιτωράτος το σημαντικό σημείο είναι: “η κατάκτηση των δεξιοτήτων που πρέπει νε έχει ο μελλοντικός δάσκαλος Φυσικής

18 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην «διαδρομή» για να γίνει κάποιος δάσκαλος Φυσικών επιστημών Ε. Γ. Βιτωράτος το σημαντικό σημείο είναι: “η κατάκτηση των δεξιοτήτων που πρέπει νε έχει ο μελλοντικός δάσκαλος Φυσικής

19 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε στην «διαδρομή» για να γίνει κάποιος δάσκαλος Φυσικών επιστημών Σχετικά με την αναπόφευκτη συνεργασία μεταξύ των Τμημάτων Φυσικής & των Παιδαγωγικών Τμημάτων, έγινε γενικώς αποδεκτό ότι δεν είναι αναγκαίο οι άνθρωποι να βρίσκονται στο ίδιο Τμήμα (κτίριο), αλλά να βρίσκονται στο ίδιο πνεύμα! το σημαντικό σημείο είναι: “η κατάκτηση των δεξιοτήτων που πρέπει νε έχει ο μελλοντικός δάσκαλος Φυσικής Ε. Γ. Βιτωράτος

20 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επιμόρφωσης του δασκάλου Εξελίξεις στην Εκπαίδευση των δασκάλων Φυσικών Επιστημών την τελευταία πενταετία; Επιμόρφωση; Ε. Γ. Βιτωράτος … & εδώ, υπάρχει ανάγκη συντονισμού!

21 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επιμόρφωσης του δασκάλου Ποιός πραγματοποιεί την επιμόρφωση; Ε. Γ. Βιτωράτος … & εδώ, υπάρχει ανάγκη συντονισμού!

22 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα αξιολόγησης του δασκάλου Ποιος Ε. Γ. Βιτωράτος

23 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επάρκειας ή έλλειψης δασκάλων Ε. Γ. Βιτωράτος

24 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε σε θέματα επάρκειας ή έλλειψης δασκάλων Συμβουλές σχετικές με την αναστροφή της έλλειψης: Καλύτεροι μισθοί & καλύτερο κοινωνικό στάτους (αναγνώριση της προσφοράς) για τους δασκάλους Φυσικών επιστημών! Χρηματοδότηση για εργαστήρια και Υπολογιστές (ICT equipment). Καλλίτερη εκπαίδευση (τόσο στο αντικείμενο όσο και στα παιδαγωγικά) καθώς και πρακτική εργασία, που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση του δασκάλου! Αυξημένες πιθανότητες απασχόλησης. Ε. Γ. Βιτωράτος

25 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε & στον εντοπισμό & στην καταγραφή άλλων προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Τα πιο συχνά αναφερόμενα: Προβλήματα οικονομικής φύσεως (δηλ. υποχρηματοδότηση), Μικρή δυνατότητα εκτέλεσης πειραμάτων, κάνει το μάθημα πολύ θεωρητικό! Χαμηλό ενδιαφέρον από τους μαθητές (δηλ. η μη ελκυστικότητα του μαθήματος, το κάνει κάποια στιγμή βαρετό!) Προβλήματα που σχετίζονται με την εκπαίδευση & τις συνθήκες εργασίας (υπερφορτωμένο πρόγραμμα, επιμορφώσεις (δια βίου μάθηση!) Προβλήματα επικοινωνίας με τους νέους ανθρώπους! Ε. Γ. Βιτωράτος

26 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο

27 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο

28 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε Στις σπουδές για να διδάξει κάποιος στην Α’-βάθμια εκπ/ση . Σε όλες σχεδόν τις χώρες, ήταν απαραίτητο ένα πανεπιστημιακό πτυχίο στην παιδαγωγική. Ε. Γ. Βιτωράτος

29 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε: Ποιο είναι το ποσοστό των μαθημάτων που είναι αφιερωμένα (α) στη διδασκαλία βασικών ιδεών και γνώσεων σχετικά με την επιστήμη, (β) στο να εμπνεύσουν τους μαθητές ώστε να είναι περίεργοι για το φυσικό κόσμο, (γ) στην ενεργοποίηση των μαθητών να κάνουν απλά πειράματα; Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι απαντήσεις στα ερωτήματα εξαρτώνται από το κέφι και την προσωπικότητα του δασκάλου! Ε. Γ. Βιτωράτος

30 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η διερεύνηση εστιάστηκε & στον εντοπισμό & στην καταγραφή άλλων προβλημάτων Τα πιο συχνά αναφερόμενα: Προβλήματα οικονομικής φύσεως (δηλ. υποχρηματοδότηση), Μικρή δυνατότητα εκτέλεσης πειραμάτων, κάνει το μάθημα πολύ θεωρητικό! Προβλήματα που σχετίζονται με την ελλιπή εκπαίδευση & τις συνθήκες εργασίας (υπερφορτωμένο πρόγραμμα, επιμορφώσεις (δια βίου μάθηση!) Έλλειψη ενδιαφέροντος για την διδασκαλία Φυσικών Επιστημών. Ε. Γ. Βιτωράτος

31 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Ευχαριστώ! Ε. Γ. Βιτωράτος

32 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
1ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο του Πειραματικού Λυκείου του Παν. Πατρών, Οκτ. 2016 «Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο» Θέματα που σχετίζονται με την κατάσταση & την εκπαίδευση δασκάλων Φυσικής σε Ευρωπαϊκό επίπεδο


Κατέβασμα ppt "«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google