Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Σχεδιάζοντας Αναλυτικά Προγράμματα με βάση το ΕΠΣ-ΞΓ
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΠΣ-ΞΓ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗ Ημερίδα ΠΕΚΑΔΕ, 2 Οκτωβρίου 2010 “Getting Prepared for the New School” Β. Δενδρινού, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας &
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΝΕΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών Τρίημερο επιμόρφωσης των ξενόγλωσσων σχολικών συμβούλων για την πιλοτική εφαρμογή του ΕΠΣ- ΞΓ Πράξη: «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου Αιώνα): Πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών» κωδ. 295379 Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Ο Οδηγός του Εκπαιδευτικού των Ξένων Γλωσσών Ο Οδηγός αποτελεί εισαγωγή σ’ ένα συνολικό πρόγραμμα υποστήριξης για τους εκπαιδευτικούς που θα εφαρμόσουν το «Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών» (ΕΠΣ-ΞΓ) στο σχολείο. Την συνολική ευθύνη εκπόνησης και εφαρμογής του ΕΠΣ-ΞΓ έχει η Β. Δενδρινού και της επιστημονικής επιμέλειας του Οδηγού, ο οποίος αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια στην οποία μετείχαν μέλη ΔΕΠ και εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων, είναι η Ε. Καραβά. Οδηγός θα αναπτύσσεται, θα βελτιώνεται και θα εμπλουτίζεται σε όλη τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής του ΕΠΣ-ΞΓ, με την συνεισφορά και εκπαιδευτικών που εφαρμόζουν το ΕΠΣ-ΞΓ. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Καινοτομίες του Οδηγού Απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς όλων των ξένων γλωσσών του σχολείου και των δύο βαθμίδων της εκπαίδευσης. Είναι γραμμένος στην Ελληνική, δημιουργώντας έτσι προϋποθέσεις για την: ανάπτυξη μιας ‘μεταγλώσσας’ για την γλωσσοδιδακτική στα Ελληνικά. Δημιουργία μιας ξενόγλωσσης εκπαιδευτικής κοινότητας κοινών πρακτικών στον τόπο μας. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Καινοτομίες του Οδηγού Εξηγεί το γιατί και το πώς να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός το ΕΠΣ-ΞΓ και προτείνει διδακτικές τεχνικές και δραστηριότητες που μπορεί να βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό να πετύχει τους στόχους του. Προτείνει ένα νέο μοντέλο εκπαίδευσης και προσέγγιση στη μάθηση, αλλά δεν καθορίζει μία μέθοδο διδασκαλίας. Προτρέπει σε πολλαπλούς τρόπους αξιολόγησης της αποκτηθείσας γνώσης. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Καινοτομίες του Οδηγού Ο Οδηγός περιλαμβάνει παράδειγμα Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (ΑΠΣ) αλλά στην τελική του μορφή θα περιέχει σενάρια για την ανάπτυξη ΑΠΣ από τον εκπαιδευτικό. Έχοντας κατά νου τις διαφορές μεταξύ σχολικών μονάδων, σχολικών τάξεων και των μαθητών κάθε τάξης, θα ήταν ανακόλουθο και αντιφατικό να σχεδιαστεί ένα ΑΠΣ με πανελλαδική ισχύ –ίδιο για όλους τους μαθητές για όλα τα σχολεία της χώρας. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Καινοτομίες του Οδηγού Καθώς αναπτύσσεται ο Οδηγός στη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής του ΕΠΣ-ΞΓ, η εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών που θα θελήσουν να μοιραστούν τα έργα τους (σχέδια μαθημάτων, δραστηριότητες, σενάρια αναλυτικών προγραμμάτων, κτλ.) με τους συναδέλφους τους θα είναι πολύτιμη. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017 Ευδικία Καραβά

Σκοπός και φύση του Οδηγού Ο Οδηγός είναι ένα εργαλείο για να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό να κατανοήσει το ΕΠΣ-ΞΓ και πως να το εφαρμόσει στη δική του τάξη –λαμβάνοντας υπόψη τις εκάστοτε ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών του. Για τον λόγο αυτό: Παρουσιάζει τη θεωρητική βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκε το ΕΠΣ-ΞΓ Προτείνει ποικίλες διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για την εκπαιδευτική διαδικασία, εναλλακτικούς τρόπους οργάνωσης του μαθήματος και της μαθησιακής πράξης. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Ο Οδηγός στην παρούσα μορφή του αποτελείται από τον Πρόλογο, οχτώ κεφάλαια και ένα Παράρτημα Κεφάλαιο 1: Το ΕΠΣ και η εφαρμογή του Συνοπτική παρουσίαση του ΕΠΣ-ΞΓ και πώς ο εκπαιδευτικός μπορεί να το αξιοποιήσει σαν εργαλείο σχεδιασμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Κεφάλαιο 2: Το πλαίσιο του ΕΠΣ-ΞΓ - Παιδαγωγικές του αρχές Παρουσιάζεται το ευρύτερο κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο εντός του οποίου αναπτύχθηκε το ΕΠΣ-ΞΓ, το μοντέλο εκπαίδευσης που υιοθετεί, καθώς και πρόταση εφαρμογής του ΕΠΣ-ΞΓ. Κεφάλαιο 3: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις του ΕΠΣ-ΞΓ Παρουσιάζονται παιδαγωγικές προσεγγίσεις (διαφοροποιημένη μάθηση και «Νέα Μάθηση») που συνάδουν με τη λογική του ΕΠΣ-ΞΓ όπως αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του «Νέου Σχολείου». Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Μάθηση μέσω Σχεδιασμού Η «Μάθηση Μέσω Σχεδιασμού» είναι μία καινοτόμα προσέγγιση για το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας και παράλληλα ένα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς Το εργαλείο αυτό ανατρέπει τον παραδοσιακό τρόπο σχεδιασμού ΑΠΣ και μεταστρέφει την προσοχή των εκπαιδευτικών από το τη διδασκαλία και από το «Τι θα διδάξω», στη μάθηση και στο «τι και πως θα μάθουν οι μαθητές μου». Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Κεφάλαιο 4: Σχέδια μαθημάτων Παρουσιάζει την λογική και τη δομή της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού (μοντέλο μαθησιακών ενοτήτων βασισμένη στις αρχές της Νέας Μάθησης). Περιλαμβάνει τέσσερα δείγματα μαθησιακών ενοτήτων για διάφορα επίπεδα γλωσσομάθειας για τα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Κεφάλαιο 5: Το Διαδίκτυο στο μάθημα της ξένης γλώσσας Παρουσιάζει προτάσεις για τη χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ειδικότερα τη χρήση του διαδικτύου στη ξενόγλωσση τάξη. Κεφάλαιο 6: Διαμεσολάβηση ως επικοινωνιακή δραστηριότητα Εξηγεί τι συνεπάγεται η διαμεσολάβηση (μία από τις ικανότητες που πρέπει να αναπτύξει ο μαθητής στο ΕΠΣ-ΞΓ και που εξετάζεται στο ΚΠΓ). Επίσης, με πολλά παραδείγματα δραστηριοτήτων διαμεσολάβησης για διάφορα επίπεδα γλωσσομάθειας και σε διάφορες γλώσσες, εξηγεί πως μπορεί η ικανότητα αυτή να καλλιεργηθεί. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Κεφάλαιο 7: Η αξιολόγηση του μαθητή της ξένης γλώσσας Εξηγεί τι ακριβώς πρέπει να αξιολογούμε και πώς. Δηλαδή, παρουσιάζει μέσα και τρόπούς αξιολόγησης της διαδικασίας της μάθησης και όργανα ελέγχου της γλωσσομάθειας. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Κεφάλαιο 8: Εξετάσεις και δοκιμασίες Παρουσιάζει τις προδιαγραφές του διαμορφωτικού τύπου εξετάσεων για το Δημοτικό σχολείο του νέου τύπου προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων για το Γυμνάσιο Το κεφάλαιο αυτό θα ολοκληρωθεί στη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής, με πιλοταρισμένα δείγματα θεμάτων, κριτήρια αξιολόγησης ανά επίπεδο επικοινωνιακής επάρκειας και δοκιμασμένα εργαλεία βαθμολόγησης. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Κεφάλαιο 8: Νέος τρόπος εξέτασης Ο νέος τρόπος εξέτασης συνάδει με το ΕΠΣ-ΞΓ και υπηρετεί τους γενικούς και ειδικότερους στόχους του ενώ, παράλληλα, αποτελεί ένα ακόμη μέσον για τη σύνδεση της εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ, αφού ο τύπος των εξετάσεων έχει πολλά κοινά στοιχεία με τον τρόπο εξέτασης για το ΚΠΓ. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Περιεχόμενα του Οδηγού Το Παράρτημα περιλαμβάνει πληροφορίες για τα σχολικά εγχειρίδια των ξένων γλωσσών που χρησιμοποιούνται στα δημόσια σχολεία καταλόγους με τις θεματικές ενότητες γνωστικών αντικειμένων στο Δημοτικό σχολείο και το γυμνάσιο για να διευκολυνθεί η ανάπτυξη δραστηριοτήτων σε πεδία γνώσης που είναι γνωστά στους μαθητές και ο σχεδιασμός διαθεματικών σχεδίων εργασίας. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Το Πρόγραμμα πιλοτικής εφαρμογής των νέων προγραμμάτων σπουδών Το πρόγραμμα πιλοτικής εφαρμογής των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών, στο οποίο εμπλέκονται 188 σχολικές μονάδες, περιλαμβάνει δύο βασικούς άξονες: α) την εφαρμογή των νέων ΠΣ σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των σχολείων και β) την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Στόχοι της πιλοτικής εφαρμογής Ειδικότερα, οι στόχοι της πιλοτικής εφαρμογής είναι: Να δοκιμαστούν τα νέα ΠΣ σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας των σχολείων ώστε να διαπιστωθούν τα αποτελέσματα της εφαρμογής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η αξιολόγηση με σκοπό τη βελτίωση-τελική διαμόρφωση των ΠΣ καθώς επίσης η βελτίωση και ο εμπλουτισμός των Οδηγών των εκπαιδευτικών μέσα από την ανατροφοδότηση της σχολικής τάξης. Η ανάπτυξη και διεύρυνση του ρόλου του εκπαιδευτικών ως σχεδιαστών εκπαιδευτικού έργου και διαμορφωτών εκπαιδευτικών υλικών –περιβαλλόντων μάθησης. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Τα δεδομένα μας... Για την πιλοτική εφαρμογή του ΕΠΣ-ΞΓ συνεργάζονται 5 εμπειρογνώμονες (2 Αγγλικής, 1 Γαλλικής, 1 Γερμανικής και 1 Ιταλικής) οι οποίοι σε συνεργασία με την επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος επιμόρφωσης εχουν την ευθύνη του σχεδιασμού, συντονισμού και παρακολούθησης του προγράμματος επιμόρφωσης και την ευθύνη της επιμόρφωσης των εκπαιδευτών (επιμορφωτών Α) 15 επιμορφωτές- 7 Αγγλικής, 4 Γαλλικής, 4 Γερμανικής Συνολική ομάδα= 20 άτομα Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης μέχρι στιγμής… 1ος γύρος επιμόρφωσης (Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2011- ξεχωριστά πρωτοβάθμιοι και δευτεροβάθμιοι εκπαιδευτικοί) 2ος γύρος επιμόρφωσης (Φεβρουάριος-Μάρτιος 2012) 3 μέρες επιμόρφωσης (15-18 ώρες) στα κατά τόπους ΠΕΚ Για κάθε γύρο επιμόρφωσης αναπτύσσεται υλικό που απαρτίζεται από α) παρουσιάσεις β) τεύχος εκπαιδευτικού με δραστηριότητες γ) οδηγίες υλοποίησης σεμιναρίου για τους επιμορφωτές. Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Θεματικές του 1ου γύρου επιμόρφωσης 1η μέρα Το Νέο Σχολείο και το Εθνικό Σχολικό Πρόγραμμα: ΓΙΑΤΙ, ΠΩΣ; Το νέο ΕΠΣ-ΞΓ: Καινοτόμα χαρακτηριστικά, φιλοσοφία και περιεχόμενα Ο οδηγός του εκπαιδευτικού για το ΕΠΣ-ΞΓ ΕΠΣ-ΞΓ: Ο ρόλος των εκπαιδευτικών 2η μέρα Αρχές μάθησης και ο σχεδιασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας Μία εναλλακτική προσέγγιση στο σχεδιασμό της μαθησιακής διαδικασίας: Μάθηση μέσω σχεδιασμού- Βασικές αρχές Σχεδιάζοντας μαθησιακές ενότητες στη λογική της Μάθησης μέσω σχεδιασμού Παραδείγματα μαθησιακών ενοτήτων Εργαστήριο ανάπτυξης σχεδίων μαθημάτων Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Θεματικές του 1ου γύρου επιμόρφωσης 3η μέρα Χρησιμοποιώντας το ΕΠΣ-ΞΓ και τον Οδηγό για την ανάπτυξη αναλυτικών προγραμμάτων Εργαστήριο: Σχεδιάζοντας αναλυτικά προγράμματα με βάση το ΕΠΣ Εναλλακτική αξιολόγηση των μαθητών : εργαλεία και κριτήρια Ευδοκία Καραβά 6/4/2017

Θεματικές του 2ου γύρου επιμόρφωσης 1η μέρα Ενημέρωση σχετικά με α) τις νέες προδιαγραφές των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, β) την σύνδεση του ΚΠΓ με την εκπαίδευση, γ) τη πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου και τον εμπλουτισμό των βιβλίων Γαλλικής και Αγγλικής 2η μέρα Αξιολόγηση: Πως και γιατί Σχεδιάζοντας τεστ για την ξενόγλωσση τάξη Ευδοκία Καραβά 6/4/2017