ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΒ –ΕΥΟΠΣ : «ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» ΚΑΧΡΙΜΑΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΟΝ. Δ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •Διαδίκτυα και Δίκτυα στις Τεχνικές Σχολές •Πανίκος Βρυωνίδης.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΑΛΛΑΓΕΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Εισαγωγή στην Ανάλυση Έργων Καθαρής Ενέργειας © Minister of Natural Resources Canada 2001 – Η “Ανάλυση Έργων καθαρής Ενέργειας” αποτελεί ένα σεμινάριο.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟθόνεςΕνιαίουΚεντρικού Λογαριασμού Οθόνες Ενιαίου Κεντρικού Λογαριασμού Αθήνα, 18/01/2011.
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Ηλεκτρονική Υποβολή ΕΣΠΑ
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΑΘΗΝΑ, 27/11/2006ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ1 ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΕΛΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ.
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΕΠ/ΚΠ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ Σημεία Αναθεώρησης Ε.Π.  Αλλαγή οικονομικών στοιχείων Αξόνων.  Αλλαγή οικονομικών στοιχείων.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
Ε.Y. ΟΠΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΕΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ Ζησίμου Αιμιλία Στέλεχος Μονάδας Α Ειδική Υπηρεσία ΟΠΣ.
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΙΑΙΑΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ «SINGLE SIGN-ΟΝ» (SSO) Νέος τρόπος πρόσβασης στα υποσυστήματα και τις εφαρμογές του ΟΠΣ Μαρία Αρχάβλη, Μονάδα Δ΄, Υπηρεσία ΟΠΣ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Ε.Y. ΟΠΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΕΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ Ειδική Υπηρεσία ΟΠΣ.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Κίμων Παπαδημητρίου (Διδάσκον ΠΔ 407) Ιωάννης Παρασχάκης (Καθηγητής)‏
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Δομές Δεδομένων (Data Structures) 3o Εξάμηνο Σπουδών Διδάσκων: Απόστολος Παπαδόπουλος και
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Πανόπουλος Κώστας Διευθυντής Ανάπτυξης Εφαρμογών.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Σύνταξη και Υποβολή Αίτησης Χρηματοδότησης & Τεχνικού Δελτίου Πράξης.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΒ –ΕΥΟΠΣ : «ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ» ΚΑΧΡΙΜΑΝΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΜΟΝ. Δ ΕΥΟΠΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΟΠΣ Πριν από την εξουσιοδότηση χρήσης του ΟΠΣ οι χρήστες είναι απαραίτητο να παρακολουθούν- όπως και γίνεται- εκπαιδευτικά σεμινάρια. Πριν από την εξουσιοδότηση χρήσης του ΟΠΣ οι χρήστες είναι απαραίτητο να παρακολουθούν- όπως και γίνεται- εκπαιδευτικά σεμινάρια. Παρόλ΄αυτά, η ανάγκη για συνεχή εκμάθηση και εξοικείωση με το ΟΠΣ δεν είναι δυνατόν να καλυφθεί πλήρως μόνο με τα εκπαιδευτικα αυτά σεμινάρια, καθώς: Παρόλ΄αυτά, η ανάγκη για συνεχή εκμάθηση και εξοικείωση με το ΟΠΣ δεν είναι δυνατόν να καλυφθεί πλήρως μόνο με τα εκπαιδευτικα αυτά σεμινάρια, καθώς: •Το ΟΠΣ από τη φύση του αλλά και λόγω του πλήθους των στοιχείων που πρέπει να καταχωρούνται και να παρακολουθούνται μέσα από αυτό, είναι ένα πολυσύνθετο σύστημα. •η φιλικότητα προς το χρήστη είναι αναγκαστικά περιορισμένη. •Οι νέοι χρήστες του ΟΠΣ δεν είναι πάντα εξοικειωμένοι με τη χρήση παρόμοιων μεγάλων συστημάτων

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ •Εκπαιδευτικά σεμινάρια Τα υλοποιεί η ΕΥΟΠΣ και γίνονται σε αίθουσα, για τις εφαρμογές: -ΟΠΣ/ ΚΠΣ-ΚΠ -ΟΠΣ/Ταμείο Συνοχής -Ηλεκτρονική Υποβολή -Discoverer •Εκπαιδευτικοί Οδηγοί (που αφορούν τις άνω εφαρμογές, και εκπονήθηκαν από την ΕΥΟΠΣ) •Εκπαιδευτικές συναντήσεις - Με διάφορα επιμέρους θέματα ΟΠΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΟΠΣ - ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Το υπό εκπόνηση έργο στοχεύει: • στην συνεχή εξοικείωση των χρηστών με το ΟΠΣ •στην υποστήριξη της αυτοεκπαίδευσης και της δι’ αποστάσεως εκπαίδευσης, συμπληρωματικά με την υφιστάμενη εκπαίδευση σε αίθουσα •Στην υλοποίηση ευέλικτων εργαλείων εκπαίδευσης, τα οποία να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες και να επιτρέπουν μια πιο γρήγορη, συνεχιζόμενη και αποτελεσματική εκπαίδευση των χρηστών του ΟΠΣ. •στη συμπλήρωση-ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών εργαλείων περιλαμβάνοντας οδηγούς και για τα υποσύστημα ΠΔΕ και ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΣ- γενικά •Να περιλαμβάνει όλα τα υποσυστήματα - τα 4 υποσυστήματα του ΟΠΣ (ΚΠΣ/ΚΠ, ΤαμείοΣυνοχής, ΠΔΕ, Ιδιωτικές Επ.) - τα 4 υποσυστήματα του ΟΠΣ (ΚΠΣ/ΚΠ, ΤαμείοΣυνοχής, ΠΔΕ, Ιδιωτικές Επ.) - Ηλεκτρονική Υποβολή - Ηλεκτρονική Υποβολή - Discoverer - Discoverer •Να είναι δομημένο σε εκπαιδευτικά αντικείμενα -με θεωρητική παρουσίαση -με θεωρητική παρουσίαση -με ασκήσεις προσομείωσης διαδικασιών -με ασκήσεις προσομείωσης διαδικασιών -και με τεστ αυτό-αξιολογήσης -και με τεστ αυτό-αξιολογήσης •Να είναι φιλικό στο χρήστη με κατάλληλα χρώματα, δυνατότητα πλοήγησης στα περιεχόμενα, δυνατότητα ευελιξίας και επιλογής του εκπαιδευτικού αντικειμένου με κατάλληλα χρώματα, δυνατότητα πλοήγησης στα περιεχόμενα, δυνατότητα ευελιξίας και επιλογής του εκπαιδευτικού αντικειμένου •Να είναι τροποποιήσιμο Θα δοθεί στην Υπηρεσία ΟΠΣ η απαραίτητη τεχνογνωσία, ώστε να εισάγονται οι πιθανές αλλαγές- προσθήκες που θα προκύπτουν στις εφαρμογές μετά την παράδοση του Θα δοθεί στην Υπηρεσία ΟΠΣ η απαραίτητη τεχνογνωσία, ώστε να εισάγονται οι πιθανές αλλαγές- προσθήκες που θα προκύπτουν στις εφαρμογές μετά την παράδοση του

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΣ- ειδικώτερα Το Εκπαιδευτικό υλικό πρέπει να περιέχει: •δυνατότητα εκτύπωσης (με πρόβλεψη ανάλογου πλήκτρου), του κεντρικού κορμού της κάθε εφαρμογής •δυνατότητα αναζήτησης βάσει λέξεων κλειδιά •Παραπομπή σε χρήσιμες και βοηθητικές συνδέσεις (links), που ήδη υφίστανται, τα οποία άπτονται και συμπληρώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία •Δυνατότητα λειτουργίας σε κάθε PC (σε περιβάλλον ms- windows 98 και οποιαδήποτε ανώτερη έκδοση) •Δυνατότητα λειτουργίας ως αυτόνομο υλικό (stand alone version), που θα διατίθεται στους χρήστες είτε σε cd, είτε μέσω ιστοσελίδας, αλλά να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως υλικό σύγχρονης εξ’εποστάσεως εκπαίδευσης, μέσω προγράμματος τηλεκπαίδευσης (π.χ. μέσω Centra). •Υποστήριξη για τυχόν δυσλειτουργίες (μετά την παράδοση)

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΣ 20 ΦΕΒΡ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΟΥ Ανατέθηκε : Ιούνιο 2005 Προγραμματική λήξη έργου: Απρίλιος 2006 Στην Επ.Πα.Πα. έχει προσωρινά παραδοθεί το εκπαιδευτικό υλικό για : • ΟΠΣ/ ΚΠΣ-ΚΠ • ΟΠΣ/ Ταμείο Συνοχής • Ηλεκτρονική Υποβολή Εκκρεμεί η παράδοση εκπαιδευτικού υλικού των: •Discoverer •ΟΠΣ/ ΠΔΕ •ΟΠΣ/ΙΔ.ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ