ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Advertisements

Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΗΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΕΛΕΝΗ ΒΛΕΤΣΑ Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑΣ Β ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: κ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΑΙ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Η ορθόδοξη άσκηση.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΕΛΙΔΑ 99 ΜΕΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΛΙΔ Α 103 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Η ετυμολογία της λέξης «Εκκλησία»
Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΡΩΜΑΙΩΝ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ…
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Σενάριο (Παρένθεση) - Τελεία.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Αγία Σαλώμη η Μυροφόρος
Η Ανάσταση του Λαζάρου ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΤΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4 ΕΜΕΙΣ; : ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΚΙΟΥΡΚΤΣΟΓΛΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΟΓΛΑΝΗΣ, ΙΩΝΑΣ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ: Β2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2015-2016

ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 Διαβάστε προσεκτικά τις πληροφορίες που έχουμε για τον Ιησού μέχρι τη δημόσια δράση του. Με βάση, λοιπόν, αυτές και τα όσα μάθατε στο σημερινό μάθημα μπορείτε να φανταστείτε πώς περνούσε την ημέρα του ο Ιησούς ως συνομήλικος σας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 Προφανώς θα ήταν ένας νέος που δούλευε πολύ σκληρά καθημερινά, ώστε να μπορεί να ζήσει αυτός και η οικογένεια του. Επιπλέον θα αναγκαζόταν να μετακινείται για δουλεία σε γειτονικές πόλεις και έτσι θα γνώριζε νέες αντιλήψεις και θα αποκτούσε νέες εμπειρίες.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 (2) Μεγάλο ρόλο στην καθημερινότητά του θα είχαν και οι θρησκευτικές του υποχρεώσεις. Σίγουρα για αυτές θα είχαν φροντίσει οι γονείς του, άλλα προφανώς και ο ίδιος ο Ιησούς θα είχε μια ιδιαίτερη έφεση στα θεολογικά ζητήματα.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 (3) Τέλος τα Σάββατα θα πήγαινε στη Συναγωγή, όπου εκεί θα μάθαινε και θα μελετούσε τον Νόμο, ενώ επίσης θα μπορούσε να πηγαίνει και να προσεύχεται στον Ναό.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 Στο σύμβολο Πίστεως δηλώνουμε ότι η Εκκλησία είναι και «αποστολική». Προσπαθήστε να καταλάβετε γιατί το κάνουμε αυτό, διαβάζοντας το διπλανό κείμενο και υπογραμμίζοντας τις σχετικές λέξεις ή φράσεις.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 Η Εκκλησία δημιουργήθηκε από τον πρώτο απόστολο τον Ιησού Χριστό. Μετά την Πεντηκοστή το έργο του συνεχίστηκε από τους αποστόλους, οι οποίοι διέδωσαν στον κόσμο το έργο Του. Για αυτό η Εκκλησία λέγεται και αποστολική, διότι από την εποχή των αποστόλων η πίστη μας παρέμεινε αναλλοίωτη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 (2)

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4 ΣΕΛ 53 Στο κείμενο γ' έχουμε μια κρίσιμη στιγμή στην κοινή ζωή και πορεία των μαθητών με τον Ιησού. Τελικά πώς την ξεπέρασαν;

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4 ΣΕΛ 53 (ΑΠΑΝΤΗΣΗ) Στο κείμενο παρουσιάζεται η σχέση που έχει ο Χριστός με τους μαθητές του. Η σχέση αυτή βασιζόταν στην ελευθερία και την αγάπη και για αυτό ρωτά τους μαθητές Του αν κάποιος ήθελε να φύγει από κοντά Του και να γυρίσει στην οικογένεια του. Η απάντηση του Πέτρου δηλώνει την πίστη των μαθητών προς τον Χριστό.

!ΤΕΛΟΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ