ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ» Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Τεύχος 38-39 (1996)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- Job-Surfing HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Φοιτήτρια: Γιάου Ευαγγελία
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Διδασκαλία με την μέθοδο project
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ- «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ» Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Τεύχος 38-39 (1996) ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ HEIKO STEFFENS ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ TECHNICAL UNI ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ (1995) Μετάφραση :Ανδρώνης Χριστόφορος Μάθημα: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Καθηγήτρια: κα Καλούρη Ράνυ Ανδρώνης Χριστόφορος Β’ Εξάμηνο ΠΕΣΥΠ 2016-2017

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ο Heiko Steffens θα μας φέρει σε επαφή με ένα ολοκληρωμένο σύστημα ικανοτήτων ως ουσιαστικό στοιχείο κάθε νέου "πλαισίου συμβουλευτικής και προσανατολισμού καριέρας σήμερα". Στη Γερμανία, η ικανότητες ορίζονται ως ένα πολύχρωμο μείγμα του ανθρώπινου δυναμικού του ατόμου. Ο όρος «ικανότητα» περιλαμβάνει: ειδικές γνώσεις και δεξιότητες, βασικές ικανότητες: δηλαδή ικανότητες σχεδιασμού και εκτέλεση εργασιών και κοινωνικές ικανότητες: στάσεις, πρότυπα συμπεριφοράς στο κοινωνικό πλαίσιο του εργασιακού περιβάλλοντος.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Η εμπειρική διερεύνηση των ικανοτήτων είναι πολύ ευκολότερη στον τομέα των ειδικών δεξιοτήτων που σχετίζονται με την εργασία, στον τομέα των βασικών και κοινωνικών ικανοτήτων. Οι σημαντικότεροι και οι πλέον χρησιμοποιούμενοι δείκτες ικανοτήτων είναι τα πιστοποιητικά (Πτυχία και Διπλώματα) των Γενικών και Επαγγελματικών σχολών (ΙΕΚ κ.λ.π.), Κολλεγίων, Τ.Ε.Ι και Πανεπιστημίων. Τα Πτυχία κ.λ.π χρησιμοποιούνται στα επίσημα στατιστικά στοιχεία της χώρας και παρέχουν δεδομένα σχετικά με τις αλλαγές στη δομή αρμοδιοτήτων και τη διανομή του εργατικού δυναμικού . Τις τελευταίες δεκαετίες ο αριθμός των αποφοίτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης έχει αυξηθεί σημαντικά, ενώ ο αριθμός των ανειδίκευτων μειώθηκε δραματικά στην απασχόληση.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Πώς ενσωματώνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα της εκπαιδευτικής σταδιοδρομίας στη Γερμανία, ως προαπαιτούμενα της Δια βίου Μάθησης και Κατάρτισης, η ευελιξία και η κινητικότητα; Από τα μέσα της δεκαετία του '60, έχουν ενσωματώσει τα Γερμανικά Ομόσπονδα Κρατίδια, θεματικά πεδία όπως η Τεχνολογία, η Οικονομία, η οικιακή Oικονομία και η Επαγγελματική Εκπαίδευση στα προγράμματα σπουδών του κατώτερου δευτεροβάθμιου επιπέδου γενικής εκπαίδευσης. Το μάθημα, στο οποίο συνδυάζονται όλες αυτές οι θεματικές περιοχές, ονομάζεται Arbeitslehre (Μάθηση Εργασίας).

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ          Ένα από τα βασικά εκπαιδευτικά στοιχεία του μαθήματος Arbeitslehre (Μάθηση Εργασίας) αντικατοπτρίζει πάλι το γεγονός ότι είναι σχεδόν αδύνατο να εντοπισθούν ταλαντούχοι εργαζόμενοι, μηχανικοί και επιχειρηματίες στο διαθέσιμο χρόνο του μαθήματος, ενώ και οι μαθητές λόγω της ηλικίας τους δεν είχαν καμία εμπειρία με την πρακτική όπως των εργατών, των μηχανικών, των επιχειρηματιών. Όπως επίσης είναι αδύνατο να δοθεί σε κάθε σπουδαστή ειδική μεταχείριση που θα τον βοηθήσει στην ανάπτυξη των ταλέντων του.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ως εκ τούτου, το μάθημα Arbeitslehre (Μάθηση Εργασίας) προσπαθεί να καταστήσει την εκπαίδευση όσο το δυνατόν πιο πρακτική και να προσφέρει εργασιακή εμπειρία τόσο σε σχολικά προγράμματα όσο και σε επιχειρήσεις. Οι πολλαπλές προσεγγίσεις του μαθήματος Arbeitslehre (Μάθηση Εργασίας) για την προώθηση των ικανοτήτων μέσω της δια βίου μάθησης, τόσο στον τομέα των ακαδημαϊκών μονάδων μάθησης όσο και στις πρακτικές μονάδες μάθησης (π.χ. σε έργα, μελέτες περιπτώσεων, προσομοίωσης) , έτσι με αυτόν τον συνδυασμό της αναπτυξιακή στρατηγική επιτυγχάνεται η ενίσχυση της αυτό-κινητοποίησης.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Στοιχεία της Αυτο-κίνητοποιησης 1. Η Ικανότητα καθορισμού στόχων 2. Η Ικανότητα μόνος να αυτοπροσδιορίζεις , να κρατάς τους στόχους και να εκπληρώνεις όλες τις απαιτήσεις 3. Η Ικανότητα να διαιρείς ένα σύνθετο στόχο σε μια σειρά από ευκολότερα επιτεύξιμους υπο-στόχους 4. Η Ικανότητα συνεκτικής εργασίας για την επίτευξη των στόχων. 5. Η Ικανότητα της αξιοποίησης, της κατανομής, ως εργαλείου σταθεροποίησης των κινήτρων 6. Ικανότητα να εκτιμάτε τον εαυτό σας σε σχέση με μια επιτυχημένη απόδοση

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε το κινητικό δυναμικό των περιεχομένων και των μεθόδων, για παράδειγμα των έργων, για να αναπτύξουμε την ικανότητα καθορισμού στόχων. Αν θέλουμε οι μαθητές μας να καθορίσουν στόχους, πρέπει να τονίσουμε τις συναισθηματικές και πρακτικές διαστάσεις για να αυξήσουμε την περιέργεια και το ενδιαφέρον. Δεν είναι ασυνήθιστο ότι οι πάροχοι χαμηλών επιδόσεων δεν διαθέτουν τα κατάλληλα πρότυπα για την αξιολόγηση των δικών τους επιτευγμάτων. Μερικοί μαθητές θα υπερεκτιμούν τις ικανότητές τους και θα απογοητευτούν εάν δεν τα καταφέρουν. Άλλοι υποτιμούν τον εαυτό τους και αρνούνται ή παραιτούνται από μια εργασία, επειδή αναμένουν να αποτύχουν.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Για τους ειδήμονες, αυτή είναι μια αρκετά κοινή στρατηγική προκειμένου να μειωθεί η πολυπλοκότητα. Οι σπουδαστές πρέπει να μάθουν, να εκπαιδευτούν και να εξασκηθούν σε αυτό για να μειώσουν τον κίνδυνο αποτυχίας. Η εκμάθηση σε χαμηλές επιδόσεις συχνά οδηγεί στην διακοπή ή την οριστική απόσυρση από τον στόχο. Μέσω της εκμάθησης λήψης αποφάσεων, προσπαθούμε να ενθαρρύνουμε και να επιτρέπουμε στους μαθητές να αναπτύξουν έναν σωστό αυτόνομο έλεγχο τον δράσεων και επιδόσεων τους

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Μερικοί μαθητές τείνουν να θεωρούν τα δικά τους προβλήματα μάθησης και αποτυχίες, ως δείκτες για χαμηλή πιθανότητα επιτυχίας. Συχνά αποδίδουν αποτυχίες στην ανικανότητά τους και επιτυχίες στην τύχη ή το ατύχημα. Προσπαθούμε να οργανώσουμε την εκπαίδευση για την λήψη αποφάσεων με τρόπο που να συμβάλλει πολύ στην επίλυση ενός προβλήματος. Προσπαθούμε να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθηση των μαθητών στα επιτεύγματά τους, ενθαρρύνοντας τις διαδικασίες αυτοαξιολόγησης τόσο σε σχέση με τους αρχικά καθορισμένους στόχους, τα γενικά πρότυπα (κατάσταση της τέχνης) όσο και με την κοινή λογική και την απόδοση σε μια ομάδα.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Συμπέρασμα «Τα πάντα ρει" και " το γνώθι σ’αυτόν", αυτά τα παλιά λόγια του Ηρακλείτου και του Σωκράτη εξακολουθούν να είναι έγκυρα και συναφή. Όταν οι σχέσεις μεταξύ εταιρειών και εργαζομένων διαλύονται και οι αγορές εργασίας επιπλέουν, τότε η κατάλληλη σύσταση προς τους σπουδαστές και τους πελάτες μας πρέπει να είναι "σέρφαρε να επιβιώσεις". Όταν όλα αλλάξουν, η δια βίου μάθηση και η κατάρτιση είναι υψίστης σημασίας για την αντιμετώπιση της αλλαγής. Αλλά, πρώτα απ 'όλα, οι μαθητές μας πρέπει να μάθουν να γνωρίζουν τον εαυτό τους και να αναπτύσσουν αυτό-κινητοποίηση για να αντιμετωπίσουν απρόβλεπτες αλλαγές. Η εκπαίδευση και ο επαγγελματικός προσανατολισμός σταδιοδρομίας ερμηνεύονται στο "Τα πάντα ρει" και " το γνώθι σ’αυτόν" ως δια βίου μάθηση και κατάρτιση για χάρη της προσωπικής ανάπτυξης και της απασχολησιμότητας στη σύγχρονη οικονομία του σήμερα και του αύριο.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ευχαριστώ