Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Δομή Προγράμματος Περιεχόμενο Προγραμμάτων

2 ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ BA (Hons)
1st year Business 2nd year Marketing Finance 3rd year

3 Σε ποια γλώσσα γίνεται το πρόγραμμα;
1ο έτος 2ο έτος 3ο έτος

4 ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Μελέτη οργανώσεων, της διοίκησής τους και του μεταβαλλόμενου εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν Προετοιμασία και ανάπτυξη για σταδιοδρομία στις επιχειρήσεις και τη διοίκηση Ενίσχυση μαθησιακών δεξιοτήτων για την δια βίου μάθηση και προσωπική ανάπτυξη για συνεισφορά στην κοινωνία γενικά

5 Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών
ΓΕΝΙΚΟΙ ΣΚΟΠΟΙ Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών Παρακινεί και εφοδιάζει τους φοιτητές με μια στερεή γενική γνώση των οργανώσεων, της διοίκησής τους και του παγκόσμιου περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν Σταδιοδρομία Να προετοιμάσει τους φοιτητές για σταδιοδρομία στο γρήγορα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό και κοινωνικό περιβάλλον Αναπτύσσει Να αναπτύξει προοδευτικά γνωστικές, νοητικές και πρακτικές δεξιότητες σε σχετικό επιχειρηματικό και διοικητικό πλαίσιο

6 ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο Επιχειρηματικότητα, δημιουργικότητα, αναλυτικά εργαλεία, ομαδική εργασία 3ο Στάδιο ειδικές ακαδημαϊκές δεξιότητες στη γενική διοίκηση, εξοικείωση με το παγκόσμιο περιβάλλον

7 ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Μάρκετινγκ)
1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο επιχειρηματικές ευκαιρίες καθοδηγούμενες από τον πελάτη και τις ανάγκες του 3ο Στάδιο να αναπτύξει ένα προσανατολισμό για την ανάπτυξη νέων προϊόντων / υπηρεσιών βασισμένο σε καλή επεξεργασία πληροφοριών

8 ΣΠΟΥΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (Finance)
1ο Στάδιο βάσεις σε μια γκάμα κύριων διοικητικών λειτουργιών, εννοιών και τεχνικών καθώς και μεταφερόμενων δεξιοτήτων για τα επόμενα στάδια 2ο Στάδιο δεξιότητες που περιλαμβάνουν χρηματοοικονομικές αναλύσεις και προβλέψεις. 3ο Στάδιο κριτική αξιολόγηση χρηματοοικονομικών θεωριών και εννοιών

9 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΡΩΤΟ ΕΤΟΣ (ΚΟΙΝΟ)
Αγορές, Τιμές και Στρατηγική Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ Κατανοώντας τους Ανθρώπους στις Επιχειρήσεις Διαχείριση Απόδοσης στην Παραγωγή και Παροχή Υπηρεσιών Χρηματοοικονομικά και Απόδοση Επιχειρήσεων Ανάπτυξη Προσωπικής Ηγεσίας 1 2

10 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ
Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Διαχειριζόμενοι τη Δυναμική Επιχείρηση Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Μακροοικονομικά για Επιχειρήσεις (Μάθημα Έτους) Δημιουργικές Λύσεις για Επιχειρήσεις Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

11 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ)
Συμπεριφορά Καταναλωτή Επιχειρηματική Στρατηγική και Έννοιες Ζητήματα στις Παγκόσμιες επιχειρήσεις και Στρατηγική Διεθνής Επιχειρηματικότητα Επενδύσεις και Χρηματοοικονομικές Αγορές 1 2

12 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ)
Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Μάρκετινγκ, Επικοινωνίες και Επίθεση Μάρκας Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Ηθική και Κοινωνική Ευθύνη Δημιουργικές Λύσεις για Επιχειρήσεις Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

13 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ)
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μάρκετινγκ σε Διαφορετικές Κουλτούρες Ζητήματα στις Παγκόσμιες επιχειρήσεις και Στρατηγική Αειφόρος Ανάπτυξη και Ηθική στο Μάρκετινγκ Επίδραση Μάρκας και Λαϊκή Κουλτούρα 1 2

14 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΤΟΣ (ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ)
Απασχολησιμότητα και Προσωπική Ανάπτυξη Λογιστική Επιχειρήσεων Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων (Μάθημα έτους) Μακροοικονομικά για Επιχειρήσεις (μάθημα έτους) Χρηματοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακά και Κοινωνικά Μέσα 1 2

15 ΔΟΜΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΤΡΙΤΟ ΕΤΟΣ (ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ)
Ανάλυση Χρηματοοικονομικών Δηλώσεων Αποτελεσματική Διαχείριση Έργου Ζητήματα στις Παγκόσμιες Επιχειρήσεις και Στρατηγική Επενδύσεις και Χρηματοοικονομικές Αγορές Βελτίωση Απόδοσης Επιχειρήσεων 1 2

16 ΑΓΟΡΕΣ, ΤΙΜΕΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Λειτουργία αγορών ανάπτυξη στρατηγικών τιμολόγησης, μικροοικονομικό περιβάλλον Κατανόηση οικονομικών ειδήσεων και κριτική αξιολόγηση Αγορές, Τιμές, Στρατηγική Βασικές αρχές μάρκετινγκ Κατανόηση των αναγκών και επιθυμιών των πελατών Βασικές αρχές Μάρκετινγκ πως και γιατί οργανώνονται οι άνθρωποι, πως και γιατί εργάζονται μαζί, τι τους κάνει να θέλουν να δουλέψουν και πως μπορεί κάποιος να τους κάνει να δουλέψουν καλύτερα. Κατανοώντας τους Ανθρώπους στις Επιχειρήσεις

17 Γενικές δεξιοτήτων στα Αγγλικά (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση,
Ορολογία Ακαδημαϊκά Αγγλικά Γενικές δεξιοτήτων στα Αγγλικά (ανάγνωση, γραφή, ακρόαση, προφορικά)

18

19 Ποια υποστήριξη θα έχω κατά τη διάρκεια των σπουδών μου;
Ποια υποστήριξη θα έχω κατά τη διάρκεια των σπουδών μου; Personal Tutor- tutoring Ώρες γραφείου καθηγητών Draft Learning Support Center Κέντρο Συμβουλευτικής Υποστήριξης

20 Personal Tutoring Προσωπικός καθηγητής-σύμβουλος
4 προκαθορισμένες ετήσιες συναντήσεις Προτείνεται τακτική επαφή μαζί του Διευκρινίσεις για το πρόγραμμα σπουδών Ενίσχυση ακαδημαϊκών δεξιοτήτων Προσωπική ανάπτυξη (Personal Development Plan)

21 Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
σεμινάρια εργαστήρια επισκέψεις σε επιχειρήσεις Διαλέξεις από επισκέπτες καθηγητές Ημερίδες Φοιτητικά συνέδρια

22 Ακαδημαϊκό ημερολόγιο βασικές ημερομηνίες
Εβδομάδα Έναρξη μαθημάτων 12 Οκτωβρίου 2015 Διακοπές Χριστουγέννων 21/12/ /12/15 Λήξη 1ου Εξαμήνου 4 Ιανουαρίου 2016 Έναρξη 2ου Εξαμήνου 1 Φεβρουαρίου 2016 Διακοπές Πάσχα 11/4/16 – 18/04/16 Λήξη 2ου Εξαμήνου 2 Μαΐου 2016

23 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Υπεύθυνος προγράμματος: Κος Δημήτριος Κόγκας Γραφείο 502 Τηλ.: Διοικητικός Προγράμματος Kος Στέφανος Καράβολας  Γραφείο: 503 Τηλ.:

24


Κατέβασμα ppt "B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google