Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διδασκαλία με την μέθοδο project

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διδασκαλία με την μέθοδο project"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διδασκαλία με την μέθοδο project
Προσεγγίσεις στη δόμηση, τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της διδασκαλίας  ώστε να είναι πιο αποτελεσματική

2 Σύγκριση των μεθόδων PPP και TBL
Present Practice  Produce (PPP) Τα προβλήματα με PPP Μια προσέγγιση που βασίζεται στη μεθοδο προτζεκτ Task Based Approach (TBL) Τα πλεονεκτήματα της TBL

3 Present Practice Produce (PPP)
Ο δάσκαλος παρουσιάζει ένα στοιχείο της διδασκαλίας σε ένα σαφές πλαίσιο για να μεταδώσει το νόημά της: μέσα από ένα κείμενο, μια κατάσταση, διάλογο κ.λπ. Οι μαθητές καλούνται να ολοκληρώσουν ένα στάδιο ελεγχόμενης πρακτικής, όπου θα χρειαστεί να επαναλάβουν τα στοιχεία στόχου μέσω ομαδικής και ατομικής εργασίας, συμπλήρωση τα κενών ή πολλαπλής επιλογής κλπ. Οι μαθητές προσχωρούν στο παραγωγικό στάδιο, τους δίνεται μια εργασία, όπως ένα παιχνίδι ρόλων που αναμένεται να παράγει το στόχο και να χρησιμοποιήσουν οποιαδήποτε άλλη γνώση που έχουν ήδη μάθει και είναι κατάλληλη για τη ολοκλήρωσή της.

4 Τα προβλήματα με PPP Οι μαθητές μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι είναι άνετοι με τη εργασία, καθώς την αναπαράγουν με ακρίβεια στην τάξη. Συχνά, μερικά μαθήματα αργότερα, οι μαθητές είτε δεν θα είναι σε θέση να την εκτελέσουν σωστά ή ακόμα και δεν την εκτελούν καθόλου. Οι μαθητές θα εκτελέσουν συχνά τη εργασία, αλλά επαναλαμβάνουν την γνωστή δομή, έτσι ώστε να αναπαράγουν ένα ήδη γνωστό μοντέλο. Οι μαθητές δεν μπορούν ολοκληρώσουν δημιουργικά την εργασία κατά το στάδιο της ελεύθερης πρακτικής, επειδή θεωρούν ότι είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει τις υπάρχουσες πρακτικές για να ολοκληρωθεί η εργασία.

5 Μια προσέγγιση που βασίζεται στη μέθοδο πρότζεκτ Task Based Approach (TBL)

6 Προ-εργασία Ο εκπαιδευτικός παρουσιάζει το θέμα και δίνει στους μαθητές σαφείς οδηγίες για το τι θα πρέπει να κάνουν κατά τα στάδια των εργασιών Μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλέσουν κάποια γνώση που μπορεί να είναι χρήσιμη για την εργασία. Το στάδιο προ-εργασίας μπορεί να περιλαμβάνει συχνά την παρουσίαση μιας ήδη ολοκληρωμένης εργασίας. Αυτό δίνει στους μαθητές ένα σαφές μοντέλο για το τι θα πρέπει να αναμένεται από αυτούς. Οι μαθητές μπορούν να κρατούν σημειώσεις και να χρησιμοποιήσουν το χρόνο τους προετοιμαζόμενοι για την εργασία.

7 Εργασία Οι μαθητές ολοκληρώνουν μια εργασία σε ζεύγη ή ομάδες με τη χρήση των πόρων που έχουν ενώ οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούν και προσφέρουν ενθάρρυνση.

8 Προγραμματισμός Οι μαθητές προετοιμάζουν μια σύντομη προφορική ή γραπτή έκθεση για να πουν στην τάξη τι συνέβη κατά τη διάρκεια της εργασίας τους. Στη συνέχεια ασκούνται σε αυτά που πρόκειται να πουν στις ομάδες τους. Ο καθηγητής είναι διαθέσιμος για τους μαθητές ώστε να ζητήσουν συμβουλές για να ξεκαθαρίσουν οποιαδήποτε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν.

9 Έκθεση Οι μαθητές εκθέτουν στην τάξη από μνήμης ή διαβάζουν την γραπτή έκθεση. Ο καθηγητής επιλέγει τη σειρά που οι μαθητές θα παρουσιάσουν τις εκθέσεις τους και μπορεί να δώσει στους μαθητές κάποια γρήγορη ανατροφοδότηση σχετικά με το περιεχόμενο. Σε αυτό το στάδιο ο δάσκαλος μπορεί επίσης να παρουσιάσει παλαιότερες εκθέσεις στους μαθητές για να συγκρίνουν.

10 Aνάλυση Στη συνέχεια, ο καθηγητής εντοπίζει σχετικά τμήματα της εργασίας για τους μαθητές να τα αναλύσουν. Μπορεί να ζητηθεί από τους μαθητές να παρατηρήσουν ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

11 Πρακτική Τέλος, ο καθηγητής επιλέγει τους τομείς της εργασίας για να ασχοληθεί περαιτέρω με βάση τις ανάγκες των μαθητών και το τι προέκυψε από τις φάσεις της εργασίας και της έκθεσης. Οι μαθητές στη συνέχεια εξασκούνται σε παρεμφερείς δραστηριότητες ώστε να αυξηθεί η αυτοπεποίθησή τους.

12 Πλεονεκτήματα της Μεθόδου Project
Σε αντίθεση με την προσέγγιση PPP, οι μαθητές λειτουργούν έξω από τα στερεότυπα της εκπαίδευσης. Στα τρία στάδια πρέπει να χρησιμοποιήσουν όλους τους διαθέσιμους πόρους και όχι μόνο να εξασκούνται σε ένα προ-επιλεγμένο πλαίσιο. Ένα φυσικό πλαίσιο αναπτύσσετε από τις εμπειρίες των μαθητών από την εργασία που είναι εξατομικευμένο και που τους αφορά. Με PPP, είναι αναγκαίο να προ-δημιουργηθούν πλαίσια μέσα στα οποία καλούνται να λειτουργήσουν κάτι που μερικές φορές μπορεί να είναι πολύ αφύσικο.

13 Οι μαθητές θα έχουν μια πολύ μεγαλύτερη ποικιλία έκθεσης σε γνώση με TBL. Θα εκτεθούν σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών εκπαιδευτικών θεμάτων. Η μάθηση προκύπτει από τις ανάγκες των μαθητών. Η ανάγκη αυτή υπαγορεύει τι θα καλυφθεί στο μάθημα αντί μια απόφαση που ελήφθη από το δάσκαλο ή το αναλυτικό πρόγραμμα διδασκαλίας. Είναι μια ισχυρή επικοινωνιακή προσέγγιση, όπου οι μαθητές περνούν πολύ χρόνο επικοινωνώντας. Τα μαθήματα PPP είναι πολύ δασκαλοκεντρικά. Είναι ευχάριστο και ενθαρρυντικό.

14


Κατέβασμα ppt "Διδασκαλία με την μέθοδο project"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google