Καινοτομία στην ΕΕΚ και η έννοια της ενδοεπιχειρηματικότητας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων GERRY JOHNSON, KEVAN SCHOLES, RICHARD WHITTINGTON 1-1.
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Ενδοεπιχειρηματικότητα στην Πορτογαλία:
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καινοτομία στην ΕΕΚ και η έννοια της ενδοεπιχειρηματικότητας Vivienne Branigan LMETB Συζήτηση Στρογγυλής Τραπέζης, Κύπρος 25η Οκτωβρίου 2016

Τί είναι η καινοτομία και πού είναι δυνατό να τη βρούμε στην Εκπαίδευση; Γιατί χρειαζόμαστε καινοτομία στην ΕΕΚ; Ποιες είναι οι ενότητες Ενδοεπιχειρηματικότητας που θα προσφέρονται ως μέρος αυτού του έργου; Που εντάσσεται το Πρόγραμμα Ενδοεπιχειρηματικών Σπουδών στο συνολικό έργο Οικοσύστημα Καινοτομίας στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (InEcVET);

Καινοτομία: η πράξη ή διαδικασία της εισαγωγής νέων ιδεών, τακτικών ή μεθόδων

Πού βρίσκουμε την καινοτομία στην Εκπαίδευση Πού βρίσκουμε την καινοτομία στην Εκπαίδευση Κατηγορίες καινοτομίας στην εκπαίδευση καινοτομίες πολιτικής (νέες αποστολές, στόχοι, στρατηγικές) καινοτομίες υπηρεσιών (νέα χαρακτηριστικά και συγκρότηση υπηρεσιών) καινοτομίες στην παράδοση (νέοι τρόποι παράδοσης υπηρεσιών και αλληλεπίδραση με χρήστες υπηρεσιών) καινοτομία στην διαδικασία (νέες εσωτερικές διαδικασίες και οργανωτικές μορφές) καινοτομίες συστημάτων (δομές διακυβέρνησης) These will often overlap

Γιατί καινοτομία στην ΕΕΚ; Οι σταδιακές μεταρρυθμίσεις δεν αρκούν - η καινοτομία είναι απαραίτητη για την αναμόρφωση των υπηρεσιών με γνώμονα τις ανάγκες των εκπαιδευομένων και των εργοδοτών και για την ανταπόκριση στις πιο κάτω προκλήσεις: Παγκόσμιος ανταγωνισμός – ανταπόκριση στις αλλαγές στη φύση εργασίας και τη μορφή της οικονομίας· η ανάπτυξη οικονομίας της γνώσης· Εξατομίκευση και προσαρμογή υπηρεσιών - αυξανόμενες προσδοκίες του κοινού· Γηραιότερη πληθυσμιακή ομάδα - δια βίου μάθηση· Ανεργεία νέων και κοινωνικός αποκλεισμός· Αναπτυσσόμενες τεχνολογίες - ΤΠΕ· Αναγνώριση της σημασίας των μη-γνωστικών δεξιοτήτων - βάσει των απαιτήσεων του εργοδότη non-cognitive skills’ refers to a set of attitudes, behaviours, and strategies that are thought to underpin success in school and at work, such as motivation, perseverance, and self-control.

Ορισμός της Ενδοεπιχειρηματικότητας Επιχειρηματίας Ένας επιχειρηματίας είναι κάποιος ο οποίος είναι διατεθειμένος να αναλάβει οικονομικό κίνδυνο κατά τη σύσταση μιας επιχείρησης με σκοπό την επίτευξη κέρδους. Ενδοεπιχειρηματίας Οι ενδοεπιχειρηματίες είναι αυτοί που ξεκινούν νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες στο πλαίσιο της τρέχουσας τους εργασίας. Ασχολούνται με την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων για τον εργοδότη τους, όπως την ανάπτυξη ή παρουσίαση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών, ή την σύσταση μιας επιχειρηματικής μονάδας, νέας ή θυγατρικής επιχείρησης. Οι Ενδοεπιχειρηματίες είναι άτομα που δουλεύουν εντός κάποιου οργανισμού και συνεχώς ψάχνουν για τρόπους να βελτιώσουν, να εισάγουν νέες πρωτοβουλίες ή να αλλάξουν το τρόπο που λειτουργεί ο οργανισμός.

Ικανότητα να μετατρέπουν ιδέες σε πράξεις Δημιουργικοί Καινοτόμοι Αναλαμβάνουν κινδύνους Ικανότητα να προγραμματίζουν έργα Ικανότητα να διαχειρίζονται έργα με σκοπό την επίτευξη στόχων Η ενδοεπιχειρηματικότητα θεωρείται συχνά ως ειδική περίπτωση της επιχειρηματικότητας, με την οποία μοιράζεται πολλά σημαντικά συμπεριφορικά χαρακτηριστικά όπως την ανάληψη πρωτοβουλιών, την επιδίωξη ευκαιριών ανεξάρτητα από τους επί του παρόντος διαθέσιμους πόρους, και κάποια στοιχεία “πρωτοτυπίας”. Ταυτόχρονα, η ενδοεπιχειρηματικότητα ανήκει ξεκάθαρα στον τομέα της “συμπεριφοράς υπαλλήλων” - αντιμετωπίζοντας συγκεκριμένους περιορισμούς οι οποίοι δυνατό να επιβληθούν στις ατομικές πρωτοβουλίες από την ιεραρχία μιας επιχείρησης και το εσωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον.

Ενδοεπιχειρηματική Εκπαίδευση Η Σύμπραξη Meath, σε συνεργασία με ΠΓΣ στην Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Κύπρο, δημιουργεί ένα πρόγραμμα ενδοεπιχειρηματικών σπουδών με στόχο την προώθηση δημιουργικότητας και καινοτομίας και την υποστήριξη της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών ΕΕΚ. Το πρόγραμμα σπουδών έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει επαγγελματίες που εργάζονται σε περιβάλλον ΕΕΚ στη διαδικασία ανάπτυξης νέων και καινοτόμων λύσεων σε επίμονες προκλήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης και κατάρτισης. Θα είναι διαθέσιμο ως Ανοιχτός Εκπαιδευτικός Πόρος σε όλους τους εργαζόμενους και επαγγελματίες ΕΕΚ την Άνοιξη 2017 σε διαδικτυακή και μικτή μαθησιακή μορφή. Ο συνεταιρισμός του έργου εργάζεται για να εξασφαλίσει διεθνή διαπίστευση για το πρόγραμμα σπουδών στο επίπεδο 4 του ΕΠΠ.

Βασικές Ενότητες του Προγράμματος Σπουδών Ενότητα 1 – Εισαγωγή στην Ενδοεπιχειρηματικότητα Ενότητα 2 – Έρευνα και Ανάλυση Ενότητα 3 – Παραγωγή και Αξιολόγηση Ιδεών Ενότητα 4 – Κριτική Σκέψη και Επίλυση Προβλημάτων Ενότητα 5 – Διεξαγωγή της Διαδικασίας Ενότητα 6 – Διαχείριση Αλλαγής Ενότητα 7 – Πλευρική Σκέψη και Δημιουργικότητα Ενότητα 8 – Διαχείριση Έργου Οι συνεργάτες είναι ευπρόσδεκτοι να συμπεριλάβουν επιπρόσθετες ενότητες, αν απαιτείται

Μαθησιακά αποτελέσματα Κατανόηση και εφαρμογή θεωριών επιχειρηματικότητας και διοίκησης εντός της ΕΕΚ· Εφαρμογή επίλυσης προβλημάτων και κριτικής ανάλυσης σε εκπαιδευτικά προβλήματα και συμβολή στην ανάπτυξη της ΕΕΚ· Αξιοποίηση γνώσης σαν οργανωτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την έγκαιρη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων· Παροχή ηγεσίας, διευκόλυνση αποτελεσματικής επικοινωνίας και υποστήριξη ομάδων για την επίτευξη διευκρινισθέντων στόχων· Συνεργασία για την αλλαγή οργανωτικών ρόλων/πολιτικών/υπηρεσιών. Εφαρμογή αρχών ενδοεπιχειρηματικότητας, δημιουργίας νέων επιχειρήσεων και ανάπτυξης επιχειρήσεων για τη λήψη αποφάσεων.

Μαθησιακά αποτελέσματα Θεώρηση της αντιξοότητας ως ευκαιρία, και προληπτική ανταπόκριση σε τάσεις εντός των περιβάλλοντων ΕΕΚ· Συστηματική ανάπτυξη λύσεων που αντικατοπτρίζουν την ποιότητα, αποτελεσματικότητα, και άλλες λειτουργικές αποδόσεις για να συμβάλουν στην ανάπτυξη της ΕΕΚ με πολιτισμική ευαισθησία· Αποτελεσματική δικτύωση με φορείς της βιομηχανίας και της επιχειρηματικής κοινότητας, και θέληση για συνεχή προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη

Καινοτομία, InEcVET και Ενδοεπιχειρηματικότητα Υποστήριξη και Λύσεις Αποτέλεσμα Διδακτέα Ύλη Skunk Works Επαγγελματικός Προσανατολισμός Θέση των Μελλοντικών και Αναδυόμενων Τεχνολογιών (FET) Ικανότητες και Δεξιότητες Συστάσεις Πολιτικής Αναγνώριση Προκλήσεων

Ευχαριστώ….