Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ

2 ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Επιχειρησ. Περιβάλλον Κλάδου Επιχειρ. Περιβάλλον
Επιτυχία Περιβάλλον Κλάδου Επιχειρ. Περιβάλλον Περιβάλλον Π/Τ

3 ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

4 Επιχειρησιακές Διαδικασίες Λύσεις στις επιχειρησιακές απαιτήσεις
ΤΙ ΩΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Αγορά Τεχνολογία Υπάλληλοι/ Εργασία Νομοθεσία Επιχείρηση Επιχειρησιακές Διαδικασίες Λύσεις στις επιχειρησιακές απαιτήσεις

5 Απαιτεί συστηματική προσέγγιση
Καινοτομική Χρήση των ΠΣ Απαιτεί συστηματική προσέγγιση

6 Συστηματική προσέγγιση
Όραμα Στρατηγική Τακτικές Επιχειρησιακό Σχέδιο Ανταγωνιστικές επιλογές Ρόλοι & Σχέσεις Αναπροσδιορισμός / προσδιορισμός Τηλεπικοινωνίες Προφίλ παραγόντων επιτυχίας

7 Περιβάλλον της ΠΤ Περίοδ. III Περίοδ. IV Περίοδ. I Περίοδ II
Στόχος Στόχος Περίοδ. I Επεξεργ. Δεδομένων Περίοδ. III Στρατηγικά Συστήματα Παραγωγικότητα Αποδοτικότητα Περίοδ II Υπολογ. Τελ. Χρήστη Αποτελεσμα- τικότητα Περίοδ. IV Συνεργασίες/συμμαχίες Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

8 Η γνώση των ανταγωνιστικών δυνάμεων μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να διεκδικήσει μία θέση λιγότερο επισφαλή στον κλάδο

9 Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter
Δεν αναπτύχθηκε για τη χρήση των ΠΣ. Διασπά τον κλάδο σε λογικά μέρη, τα αναλύει και τα επανασυνδέει. Αποφεύγει την περιορισμένη μελέτη του κλάδου Παρέχει την κατανόηση της δομής του επιχειρησιακού περιβάλλοντος του κλάδου Παρέχει κατανόηση των ανταγωνιστικών απειλών του κλάδου

10 Δύο σημαντικές Ερωτήσεις
1. Πόσο δομημένος είναι ο κλάδος (μας ελκύει); 2. Ποια είναι η θέση της επιχείρησης σε σχέση με τον κλάδο;

11 Σημαντικοί Παράγοντες Ανάλυσης του Κλάδου
Συγκέντρωση μεγάλου αριθμού δεδομένων Προσδιορισμός σημαντικών δεδομένων Επιλογή της σωστής προσέγγισης. Απόφαση για το λογικό σημείο εκκίνησης.

12 Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter Στρατηγική επιχ. μονάδα
Πιθανοί Νέοι Είσοδοι Διαπραγματευτική Δύναμη των Προμηθευτών Διαπραγματευτική Δύναμη των Αγοραστών Ανταγων. κλάδου Στρατηγική επιχ. μονάδα Υποκατάστατα Προϊόντα και Υπηρεσίες

13 Ανταγωνιστική Στρατηγική
Τι ωθεί τον ανταγωνισμό τώρα ή μελλοντικά στον κλάδο; Τι είναι πιθανόν να πράξουν οι τωρινοί και οι μελλοντικοί ανταγωνιστές μας και πώς θα πρέπει να αντιδράσουμε; Πού θα πρέπει να τοποθετήσουμε την εταιρεία μας για να πετύχει και να διατηρήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

14 Βασικοί στόχοι της στρατηγικής επιχειρησιακής μονάδας
Να δημιουργήσει αποτελεσματικές συνδέσεις με τους αγοραστές και τους προμηθευτές. Να δημιουργήσει εμπόδια σε καινούργιες εισόδους και υποκατάστατα προϊόντα

15 Στρατηγικές επιλογές Σύμφωνα με τον Porter Κύριες Στρατηγικές
1. Διαφοροποίησης 2. Ελάχιστου κόστους Στρατηγικές υποστήριξης 1. Καινοτομία 2. Ανάπτυξη 3. Συμμαχία

16 Μπορούν τα ΠΣ: Να δημιουργήσουν εμπόδια ώστε να εμποδίσουν μία επιχείρηση να εισέλθει στον κλάδο; Να ενσωματώσουν το κόστος ώστε να είναι δύσκολο για τους πελάτες να προτιμήσουν άλλο προμηθευτή; Ν’ αλλάξουν την βάση ανταγωνισμού στον κλάδο; 4. Ν’ αλλάξουν την ισορροπία δυνάμεων στη σχέση που έχει η επιχείρηση με τους πελάτες και τους προμηθευτές; 5. Να παρέχουν την βάση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες αγορές ή άλλες νέες επιχειρησιακές ευκαιρίες;

17 ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Αλυσίδα Αξιών ΔΟΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΡΟΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΡΟΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

18 ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΛΑΔΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ *

19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΠΟΙΟΤΗΤΑ: Προδιαγραφές και ικανοποίηση πελάτη ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ BENCHMARKING ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ *


Κατέβασμα ppt "Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google