1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Νέες τεχνολογίες επεξεργασίας της πληροφορίας στη δημόσια διοίκηση1 Τεχνολογίες για ΑΜΕΑ Καθολική πρόσβαση Αθανάσιος Πρωτόπαπας Ινστιτούτο Επεξεργασίας.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΤΙΤΛΟΣ: Talking Faces version ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού ΕΚΔΟΣΕΙΣ: © Inclusive Technology ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM & μικρόφωνο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ: ηχογράφηση.
Διαδραστικό video και ψηφιακό αποθετήριο στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κωφών μαθητών Μπούκουρας Κ., Γελαστοπούλου Μαρία, Κουρμπέτης Βασίλης Ινστιτούτο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Ασύρματες Ευρυζωνικές Τεχνολογίες – προσβασιμότητα και εφαρμογές για άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες Γιώργος Ζήσης Systema Technologies A.E.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Κωφούς και Βαρήκοους Μαθητές»
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για κωφούς και βαρήκοους μαθητές.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
SLIDESHARE To SlideShare είναι ένας δικτυακός τόπος που φιλοξενεί δωρεάν τις παρουσιάσεις σας σε format PowerPoint, Open Office, Keynote και pdf και σας.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
1η Διημερίδα Επιμόρφωσης Πολλαπλασιαστών
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές Βασίλης Κουρμπέτης Τμήμα Ειδικής Εκπαίδευσης Παιδαγωγικό Ινστιτούτο kourbeti@pi-schools.gr

Καθολικός Σχεδιασμός Universal Design, Ron Mace 1998 Η δημιουργία δομών είναι αποτέλεσμα ιδεών, σχεδιασμού και κατασκευής οι οποίες εξυπηρετούν τον ευρύτερο δυνατό αριθμό χρηστών, συμπεριλαμβανομένων των αναπήρων, χωρίς καμία άλλη τροποποίηση ή εξειδικευμένο σχεδιασμό Η αναγνώριση και απαλοιφή εμποδίων στο αναλυτικό πρόγραμμα, το εκπαιδευτικό υλικό και τις διδακτικές μεθόδους

Η Εξασφάλιση Ίσων Ευκαιριών για Όλους τους Μαθητές Οι ανισότητες στην εκπαίδευση Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας Η συνεχής αύξηση της γνώσης και της πληροφορίας Η συνεχής αναθεώρηση της γνώσης

Πρόγραμμα Σπουδών Γενικής και Ειδικής Αγωγής Πρόγραμμα Σπουδών Γενικής και Ειδικής Αγωγής Μέχρι το 2001 χαρακτηρίζονται από έλλειψη προσβασιμότητας Το νέο και ισχύον ΔΕΠΠΣ: Ο σχεδιασμός για την εκπαίδευση οφείλει να είναι ενιαίος Αναλυτικά Προγράμματα Ειδικής Αγωγής (http://www.pi-schools.gr/special_education/index.php

http://www.pi-schools.gr/special_education_new/index_gr.htm

Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών στην Ειδική Αγωγή Πολυμεσικά Λεξικά Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας Από την Δραχμή στο Ευρώ Λογισμικό ανίχνευσης μαθητών με πιθανές μαθησιακές δυσκολίες Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην παραγωγή υλικού για τους αμβλύωπες μαθητές

Τα Λογισμικά Γενικής Αγωγής Ανυπέρβλητο εμπόδιο για πολλούς μαθητές Μαθητές με κινητικές αναπηρίες Τυφλοί και αμβλύωπες μαθητές Μαθητές με δυσκολίες μάθησης Κωφοί μαθητές

Τα 45 Νέα Λογισμικά Ιστορικό Αποτελέσματα Ευθύνη Προοπτική Από 45 τα 12

Γλώσσα

Φυσικά Ε΄- ΣΤ΄Δημοτικού Μαθηματικά Δημοτικού Φυσικά Ε΄- ΣΤ΄Δημοτικού Μαθηματικά Δημοτικού

Ιστορία Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού - Γεωγραφία Ε-ΣΤ Δημοτικού Ιστορία Γ΄-ΣΤ΄ Δημοτικού - Γεωγραφία Ε-ΣΤ Δημοτικού

Αρχαία Α΄-Γ΄ Γυμνασίου Χημεία Γυμνασίου

Λάθος ή Σωστό; Νεοελληνική Γλώσσα Α-Γ Γυμνασίου ΩMEGA TECHNOLOGY Γεωγραφία Α-Β Γυμνασίου ΙΝΤΡΑΚΟΜ Μελέτη Περιβάλλοντος Α-Δ Δημοτικού ΚΟΡΥΜΒΟΣ

Περιεχόμενα Οπτικών Δίσκων Οδηγίες εγκατάστασης - απεγκατάστασης και χρήσης (έντυπη μορφή ή ηλεκτρονική μορφή σε αρχεία pdf) Διαδικασία αυτόματης εκκίνησης (AUTORUN) Διαδικασία εγκατάστασης-απεγκατάστασης ή εκτέλεσης της εφαρμογής Βοηθητικά προγράμματα (π.χ. acrobat reader, flash player, κ.ά) Αρχεία βοήθειας (σε μορφή pdf)

Κριτήρια Αξιολόγησης Λογισμικών ΑμεΑ Υποχρεωτικά Κριτήρια Ποιότητα εκπαιδευτικού περιεχομένου 25% Πληρότητα εκπαιδευτικού περιεχομένου 10% Αλληλεπίδραση 25% Συνοδευτικό Έντυπο Υλικό 14% Υποστηρικτικά Εργαλεία 14% Τεχνικά Χαρακτηριστικά 12%

Κριτήρια Προσβασιμότητας να τυπωθούν σε γραφή Μπράιγ να μεγεθυνθούν σε οποιαδήποτε γραμματοσειρά να μετατραπούν σε ηχητικό κείμενο από ένα κοινό εκφωνητή κειμένου να τροποποιηθούν σχετικά εύκολα από το δάσκαλο της τάξης να γίνει το περιεχόμενο τους κατανοητό από μαθητές με νοητική καθυστέρηση

Κριτήρια Προσβασιμότητας Να πλοηγηθούν με μια μόνο κίνηση Να εξερευνηθούν με την ΕΝΓ

Επικουρική Λειτουργία Τα εκπαιδευτικά λογισμικά αποσκοπούν: στην εξάσκηση στην εμπέδωση των γνωστικών αντικειμένων και των εννοιών που έχουν διδαχτεί στην τάξη στη πρόσβαση των μαθητών στις εκπαιδευτικές πηγές.

Ο μαθητής Αυτενεργεί Κατακτά τη γνώση με το δικό του ρυθμό Ελέγχει τον εαυτό του Συνεργάζεται Ψυχαγωγείται

Ο εκπαιδευτικός Μπορεί να : Χρησιμοποιήσει εναλλακτικούς τρόπους μάθησης αναπτύξει σχέδια μαθημάτων δημιουργήσει κριτήρια αξιολόγησης παρακολουθεί την επίδοσή των μαθητών

Προοπτικές και Δεσμεύσεις Ειδικό λογισμικό Η προμήθεια αλλά και η ανάπτυξη ειδικού προσβάσιμου λογισμικού είναι επιτακτική συνεχής πρόκληση Παγκόσμιος Ιστός Ηχητική περιγραφή και υποτιτλισμός των ηχητικών πληροφοριών Η απλότητα δεν μειώνει την αισθητική W3C

Δεσμεύσεις Η δημιουργία προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού δεν είναι μια αδύνατη ή πολύ δύσκολη πρακτική. Απαιτεί όμως έναν ενιαίο σχεδιασμό, πολιτική βούληση, συνεχή επιμόρφωση και αποφασιστικότητα. Δηλαδή, τη συνεχή και αποτελεσματική συνεργασία όλων μας !

Σας Ευχαριστούμε kourbeti@pi-schools.gr