To Πρόβλημα Μέσος Κύπριος: 2 κιλά απορριμμάτων/μέρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ & ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
BioPlatform: Πανευρωπαϊκή Συνεργασία για τη Βιοποικιλότητα.
Συντονιστής Φορέας Intercollege Φορείς Υλοποίησης ΟΕΒ - Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων ΠΕΟ- Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία ΚΙΣΑ – Κίνηση.
ELINA (LIFE10/ENV/GR/606) 5ο stakeholder Forum ( ) – ΤΕΕ, Νίκης 4, Σύνταγμα Ολοκληρωμένη Πράσινη Διαχείριση Πετρελαιοειδών Αποβλήτων και Καταλοίπων.
Εφαρμογή της διαλογής βιοαποβλήτων στην πηγή σε Αθήνα και Κηφισιά Η 1 η πιλοτική στην Ελλάδα LIFE10 ENV/GR/605 Όλγα Σκιάδη, Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ, MSc.
15 Απριλίου 2005 Life Cycle Assessment (LCA) as a Decision Support Tool for the ecoproduction of olive oil ECOIL LIFE 04/ENV/GR/ Πολυτεχνείο Κρήτης.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Α ΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Φ ΟΡΗΤΩΝ Η ΛΕΚΤΡΙΚΩΝ Σ ΤΗΛΩΝ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η Α.Φ.Η.Σ. • Συλλογικό σύστημα • Μη κερδοσκοπικός οργανισμός • Υπό την αιγίδα και έγκριση του Υ.Π.Ε.Κ.Α.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009 Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΠΑΝ ΙΙ.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
SEAP-PLUS: Adding to SEAP – more participants, more content across Europe IEE/11/978/SI Απριλίου, Αθήνα JOKKMOKK SEAP PLUS Δρ. Χάρης Δούκας.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
“Υιοθέτηση Καλών Πρακτικών στα πλαίσια υλοποίησης Ολοκληρωμένων Προγραμμάτων” Αμιγής Επιχείρησης Τ.Ε.Δ.Κ. Ν. Ξάνθης ”Ενέργεια – Περιβάλλον – Ανάπτυξη”
Μοντέλο DI-XL Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης, Δράση KA LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ELINA (LIFE10/ENV/GR/606) 1 ο stakeholder Forum ( ) - Ξεν. NJV Athens Plaza, Αθήνα Ολοκληρωμένη Πράσινη Διαχείριση Πετρελαιοειδών Αποβλήτων και.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Εδαφικής Συνεργασίας ΑΜΦΙΚΤΥΟΝΙΑ
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ «Η ΟΜΑΔΑ»
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ELINA (LIFE10/ENV/GR/606) 2ο stakeholder Forum ( ) - Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς Ολοκληρωμένη Πράσινη Διαχείριση Πετρελαιοειδών Αποβλήτων.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
Εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Θεματολογίου για την Εκπαίδευση Ενηλίκων : Το Σχέδιο Δράσης της Κύπρου 29 Μαρτίου 2013 Συνεδριακό Κέντρο ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

To Πρόβλημα Μέσος Κύπριος: 2 κιλά απορριμμάτων/μέρα

To Πρόβλημα Μέσος Κύπριος: 2 κιλά απορριμμάτων/μέρα 663 κιλά απορριμμάτων/χρόνο (Eurostat 2012)

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ!

«Εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τη μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση των αποβλήτων στην Κύπρο»

Στοιχεία Έργου Life+ «Information & Communication» Διάρκεια – 34 μήνες: 09/06/2014 – 10/04/2017 Κράτη - Μέλη: Κύπρος + Βέλγιο

Συνολικές Επιλέξιμες Δαπάνες 2,092,110 € Συνεισφορά Εταίρων 1,166,265 € Συνεισφορά Ε.Ε 925,845 € Προϋπολογισμός Έργου 2,181,960 € (44.25% των επιλέξιμων δαπανών)

2,181,960 € Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανάδοχος Φορέας (ΡΙΚ) Ανάδοχος Φορέας (ΡΙΚ) Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Fost Plus Βελγίου Τμήμα Περιβάλλοντος Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων Green Dot Κύπρου Οργανόγραμμα Υποστηρικτές Επίτροπος Περιβάλλοντος Ένωση Δήμων Υποστηρικτές Επίτροπος Περιβάλλοντος Ένωση Δήμων

Σκοπός Έργου Η προώθηση της μείωσης, επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης των αποβλήτων στην Κύπρο Εκστρατεία ευαισθητοποίησης, με βάση μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική που να εστιάζεται στην αρχή RRR (Reduce, Reuse, Recycle) Δράσεις που θα ενημερώσουν, θα εκπαιδεύσουν και θα κινητοποιήσουν, έτσι ώστε να επιτευχθούν αξιοσημείωτες αλλαγές στην αντίληψη, την ευαισθητοποίηση και τις συνήθειες του κοινού και των ομάδων - στόχων

Στόχοι Έργου Η καταγραφή της υπάρχουσας γνώσης και το επίπεδο της ευαισθητοποίησης στην Κύπρο σχετικά με την έννοια RRR στη διαχείριση των αποβλήτων Η ανάπτυξη και εφαρμογή μιας στρατηγικής επικοινωνίας για τη Μείωση- Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση για να υποστηρίξει την εφαρμογή της Οδηγίας Πλαίσιο για τα απόβλητα και το Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων της Κύπρου Η ανάπτυξη ολοκληρωμένων επικοινωνιακών εργαλείων που θα επιτρέπουν τη μεταφορά της γνώσης της έννοιας RRR στο ευρύ κοινό και σε συγκεκριμένες ομάδες-στόχους Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες και στο περιβάλλον

Αξία Έργου για την Ε.Ε.  Επίτευξη των περιβαλλοντικών στόχων της Ε.Ε. για την προώθηση της ορθής εφαρμογής της πολιτικής της Ε.Ε. για τα απόβλητα στα κράτη - μέλη.  Η ανάπτυξη ενός "οδηγού καλών πρακτικών επικοινωνίας" για την υλοποίηση του RRR στη διαχείριση αποβλήτων που θα είναι διαθέσιμος σε όλα τα κράτη - μέλη.

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα στοχεύσιμα κοινά Οι έχοντες επιρροή (opinion leaders) Οι επιχειρηματικές οργανώσεις Οι δημόσιοι οργανισμοί Οι μη κυβερνητικοί οργανισμοί Οι τοπικές αρχές και οι σύνδεσμοί τους Η βιομηχανία διαχείρισης απορριμμάτων Οι λειτουργοί των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης Οι εκπαιδευτικοί Τα Ενδιαφερόμενα Μέρη

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Νέοι 5 – 16 (110,000), (50% κάλυψη): Σημαντική επιρροή προς τους ενήλικες Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000) (75% κάλυψη): Κύρια καταναλωτική ομάδα και ομάδα παραγωγής αποβλήτων Βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Εκπαιδευτικοί: Θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων Τα Στοχεύσιμα Κοινά

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Μετανάστες (30% κάλυψη): Αρκετοί εργάζονται στον κλάδο των υπηρεσιών (εστιατόρια, ξενοδοχεία) ή στη βιομηχανία Τοπικές Αρχές (70% κάλυψη): Εφαρμογή πολιτικών για το RRR Μέλη Κοινοβουλίου: Εναρμόνιση Οδηγιών Τα Στοχεύσιμα Κοινά

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Προγράμματος Προπαρασκευαστικές δράσεις Διαβούλευση με τους ενδιαφερόμενους φορείς Έρευνα για την καταγραφή της αντίληψης του κοινού σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση των αποβλήτων Ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης Ανάπτυξη και παραγωγή ενημερωτικού υλικού και εργαλείων επικοινωνίας

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Τηλεόραση Ραδιόφωνο Έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά μέσα Συνέδρια & Εκδηλώσεις Έντυπο Ενημερωτικό Υλικό Οδηγός καλών πρακτικών επικοινωνίας για τις Αρχές Δράσεις Προγράμματος

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Τηλεόραση Δράσεις Προγράμματος 5 Διαφημιστικά Μηνύματα 10 3-λεπτα Ενημερωτικά Σποτ 100 Εβδομαδιαίες Εκπομπές 3 Ντοκιμαντέρ 100 Παρεμβάσεις σε Πρωινές / Μεσημεριανές Εκπομπές 100 Ρεπορτάζ

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Ραδιόφωνο Οδηγός καλών πρακτικών επικοινωνίας για τις Αρχές Δράσεις Προγράμματος 5 Σποτ 200 Εβδομαδιαία Προγράμματα 200 News Bulletins

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Δράσεις Προγράμματος Έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα 60 Συνεντεύξεις 30 Άρθρα 100 Ενημερωτικά Δελτία

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά μέσα Δράσεις Προγράμματος Λογαριασμοί Facebook & Twitter Ιστοσελίδα Ψηφιακή εφαρμογή για Η/Υ και Smart Phones

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Συνέδρια & Εκδηλώσεις Δράσεις Προγράμματος 2 Μεγάλα Φεστιβάλ 3 Διασκέψεις Τύπου

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις Επικοινωνίας Ενημερωτικό Υλικό Δράσεις Προγράμματος 25,000 ενημερωτικά φυλλάδια 15,000 αφίσες 12-σέλιδη παιδική ιστορία σε 25,000 αντίτυπα

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Εκπαιδευτικές Δράσεις Εργαστήρια για: Δράσεις Προγράμματος Δασκάλους και άλλους εκπαιδευτικούς Δημοσιογράφους και άλλους εκπροσώπους των μέσων μαζικής ενημέρωσης Τοπικές και Δημόσιες Αρχές Βιομηχανία

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Εκπαιδευτικές Δράσεις Εργαστήρια για: Δράσεις Προγράμματος Δασκάλους και άλλους εκπαιδευτικούς 20 Σεμινάρια 400 Συμμετέχοντες 200 Εκπαιδευτικά Πακέτα

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Εκπαιδευτικές Δράσεις Εργαστήρια για: Δράσεις Προγράμματος Δημοσιογράφους και άλλους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης 4 Σεμινάρια (Αυγ.2015-Ιαν.2016) 80 Συμμετέχοντες Εκπαιδευτικό Πακέτο

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Εκπαιδευτικές Δράσεις Εργαστήρια για: Δράσεις Προγράμματος Τοπικές και Δημόσιες Αρχές 20 Σεμινάρια 400 Συμμετέχοντες Σεμινάριο για μέλη Κοινοβουλίου

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Εκπαιδευτικές Δράσεις Εργαστήρια για: Δράσεις Προγράμματος Βιομηχανία 10 Σεμινάρια 250 Συμμετέχοντες

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Τρεις έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων Μέσω μιας σειράς δεικτών παρακολούθησης: Παραγωγή αποβλήτων ανά κάτοικο Ανακύκλωση ανά κάτοικο Όγκοι των αποβλήτων που κατευθύνονται σε χώρους υγειονομικής ταφής Αριθμός πυρκαγιών που ξεκινούν από τους χώρους υγειονομικής ταφής Ο αριθμός των Κανονισμών που εγκρίθηκαν και σχετίζονται με RRR

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμων ανά έτος μέσω του ραδιοφώνου Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων Αναμενόμενα Αποτελέσματα Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμων ανά έτος μέσω του ραδιοφώνου Μέχρι τη δημιουργία της ιστοσελίδας του προγράμματος, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για επιπλέον εισηγήσεις ή για άλλα θέματα που αφορούν το πρόγραμμα:  Τηλεφωνικά:  Μέσω Επικοινωνία

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων Αναμενόμενα Αποτελέσματα Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμων ανά έτος μέσω του ραδιοφώνου ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων Αναμενόμενα Αποτελέσματα Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμων ανά έτος μέσω του ραδιοφώνου  Εκπαιδευτικοί: Λειτουργούν ως πολλαπλασιαστές των μηνυμάτων Μέσω του προγράμματος οι Εκπαιδευτικοί θα αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις σε θέματα διαχείρισης αποβλήτων Πιο συντονισμένη, συστηματική και έγκυρη ενημέρωση των μαθητών για τα συγκεκριμένα θέματα Καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης των μαθητών της Κύπρου Γιατί σας Ενδιαφέρει…

Τρόποι Προσέγγισης Ευαισθητοποίηση: Ραδιόφωνο Τηλεόραση Ηλεκτρονικά μέσα Εκστρατείες στον Τύπο Εκπαίδευση και κινητοποίηση: Μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων, όπως: Συνέδρια Φεστιβάλ Εκπαιδευτικά εργαστήρια Τα Στοχεύσιμα Κοινά Νέοι 5 – 16 (110,000), να καλύψουμε το 50% Νέοι και Νεαρά ζευγάρια (337,000), να καλύψουμε το 75% Η βιομηχανία μέσω συνδέσμων (80 σύνδεσμοι) Προσέγγιση και εμπλοκή Τρείς έρευνες αγοράς, (αρχή, μέσο και τέλος του έργου) Διενέργεια focus groups για τροφοδότηση Δράσεις παρακολούθησης απόδοσης του προγράμματος στους κύριους αποδέκτες και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα Δράσεις Προγράμματος Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στους αποδέκτες Παρακολούθηση των επιπτώσεων του έργου στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της διαχείρισης των αποβλήτων Αναμενόμενα Αποτελέσματα Ενημέρωση περισσότερων από 500,000 ατόμων ανά έτος, σχετικά με την μείωση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση μέσω της τηλεόρασης και 400,000 ατόμων ανά έτος μέσω του ραδιοφώνου Θέματα προς Συζήτηση Ενημέρωση  Τι γνωρίζετε για το RRR; Πόση εξειδίκευση υπάρχει στους εκπαιδευτικούς για το RRR;  Από πού αντλείτε ενημέρωση σήμερα για το θέμα του RRR; Πόσο συχνά; Είναι ικανοποιητική; Σε ποιους τομείς θα θέλατε περισσότερη ενημέρωση; Δράσεις / Εμπόδια  Ποιες δράσεις γίνονται σήμερα στα σχολεία σε σχέση με το RRR;  Ποια είναι τα κυριότερα εμπόδια για εφαρμογή μέτρων RRR (θεσμικά, οικονομικά, έλλειψη ενημέρωσης κτλ.) Συνεργασία  Πώς θεωρείτε ότι μπορεί το πρόγραμμα να σας βοηθήσει ή πως μπορείτε εσείς να βοηθήσετε το πρόγραμμα; Επικοινωνία  Τι εισηγήσεις έχετε για την επικοινωνία του RRR στο ευρύτερο κοινό της Κύπρου;

Ευχαριστώ για την προσοχή σας!