SciFiEd: Science Fiction in Education 527471-LLP-1-CY-Comenius-cmp Επισκόπηση Έργου «Η επιστήμη είναι η επικράτειά μου, αλλά η επιστημονική φαντασία είναι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
D I g I t a l C o m p e t e n c e Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Cultural awareness and expression Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SciFiEd: Science Fiction in Education LLP-1-CY-Comenius-cmp Επισκόπηση Έργου «Η επιστήμη είναι η επικράτειά μου, αλλά η επιστημονική φαντασία είναι το τοπίο των ονείρων μου.» Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση (ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή δεν ευθύνεται για τυχόν χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

Εταίροι P1: CARDET LTD, Κύπρος (Συντονιστής) P2: University of Pitesti, Ρουμανία P3: County Meath Vocational Educational Committee, Iρλανδία P4: Public Library in Ursus District of the City of Varsavia, Πολωνία P5: Innovade Ltd, Κύπρος P6: ASEV, Iταλία

Η έρευνα μας λέει ότι η εφαρμογή της αφήγησης στην επιστήμη της εκπαίδευσης αυξάνει σημαντικά τη μνήμη των μαθητών, το ενδιαφέρον και την κατανόηση. Οι εταίροι πιστεύουν ότι οι αφηγήσεις Επιστημονικής Φαντασίας, ειδικότερα, μπορούν να επιφέρουν εντυπωσιακή βελτίωση στην ευρωπαϊκή επιστημονική εκπαίδευση. Σκοπός του έργου SciFiEd

Στόχοι του έργου SciFiEd 1.Να αυξήσει τα κίνητρα και την επιτυχία των μαθητών στην επιστήμη και σε άλλα αντικείμενα, μέσα από την εισαγωγή της επιστημονικής φαντασίας στην εκπαίδευση. 2.Να ενισχύσει την ποιότητα της διδασκαλίας της Επιστήμης και της Τεχνολογίας, καθώς και μιας σειράς άλλων μαθημάτων, σε παιδιά ηλικίας Να συνδέσει την επιστήμη με πραγματικές καταστάσεις της ζωής όπως για παράδειγμα το περιβάλλον. 4.Να ενισχύσει την πρόσβαση των κοριτσιών και άλλων περιθωριοποιημένων ομάδων στην επιστημονική παιδεία. 5.Να συμβάλει στη βελτίωση της αρχικής εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών, της συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξής τους και στην ανταλλαγή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών.

Ειδικοί στόχοι του έργου SciFiEd 1.Να εισαγάγει Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς μαθητών ηλικίας 9-15 στο είδος της επιστημονικής φαντασίας και σε υποείδη της, και να τους πείσει για τη λογοτεχνική και την παιδαγωγική αξία της. 2.Να παρέχει στους εκπαιδευτικούς αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με καταξιωμένους συγγραφείς της επιστημονικής φαντασίας για παιδιά και νεαρούς ενήλικες, και με διαθέσιμους τίτλους SciFi στις χώρες εταίρους. 3.Να περιγράψει γενικές προσεγγίσεις, ειδικές μεθόδους και τεχνικές για να διδάξουν μέσω της Επιστημονικής Φαντασίας βασικές ικανότητες και έννοιες της Επιστήμης και άλλους σημαντικούς τομείς του αναλυτικού προγράμματος. 4.Να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς στη χρήση ταινίας, βίντεο, πολυμέσων και τεχνολογιών Web 2.0 για την εισαγωγή Επιστημονικής Φαντασίας στην εκπαίδευση. 5.Να σχεδιάσει δείγμα διαθεματικών διδακτικών μονάδων SciFi που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εκπαιδευτικούς, αλλά και να λειτουργήσουν ως πρότυπα για την κατασκευή νέων διδακτικών μονάδων. 6.Η πιλοτική εφαρμογή διαθεματικών μονάδων SciFi στα ευρωπαϊκά σχολεία, αρχεία παρατηρήσεων και συμπερασμάτων, και η κοινοποίηση αποτελεσμάτων στους εκπαιδευτικούς, στα σχολεία και στους φορείς χάραξης της πολιτικής, υπό τη μορφή των μελέτων περίπτωσης. 7.Να ταξινομήσουν και να διαδόσουν σχετικούς πόρους στους Ευρωπαίους εκπαιδευτικούς.

Οι καινοτόμες απόψεις του έργου SciFiEd Η Ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πρακτική σήμερα αγνοεί ή ακόμη και υποβαθμίζει την Επιστημονική Φαντασία. Το SciFiEd είναι το πρώτο πρόγραμμα του είδους του που αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες αυτού του συναρπαστικoύ είδους ιστοριών. Η καινοτομία του έργου έγκειται ακριβώς στη διαθεματική προσέγγιση που προτείνεται για τον εμπλουτισμό των μαθημάτων της διδακτέας ύλης με τη δύναμη μιας καλής ιστορίας Επιστημονικής Φαντασίας, και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών για την επιστήμη, την τεχνολογία, και για όλο το φάσμα των άλλων τομέων της γνώσης.

Τέσσερις λόγοι υπερ της χρήσης της Επιστημονικής Φαντασίας στη διδασκαλία της Επιστήμης 1. Η δύναμη μιας καλής ιστορίας 2. Η ικανότητα της Επιστημονικής Φαντασίας να ζωντανέψει ένα δυναμικό μέλλον 3. Η δυνατότητα του να κάνει τους ανθρώπους να διερευνήσουν διάφορες επιστημονικές έννοιες 4. Η τάση του να παρέχει γνώσεις στον κόσμο (Raham, 2004)

Ιστορίες Επιστημονικής Φαντασίας στην Εκπαίδευση Kίνητρα και επιτυχία των μαθητών στην Επιστήμη και σε άλλα γνωστικά αντικείμενα Πρόσβαση των κοριτσιών και άλλων περιθωριοποιημένων ομάδων στην επιστημονική παιδεία Να ενισχύσει την ποιότητα της διδασκαλίας της Επιστήμης και της Τεχνολογίας

Aποτελέσματα του έργου SciFiEd: The Science Fiction in Education Toolkit ΜΕΡΟΣ I: Η προσέγγιση SciFiEd ΜΕΡΟΣ II: Εισαγωγή στην Επιστημονική Φαντασία και στα υποείδη της ΜΕΡΟΣ III: Ανασκόπηση σημαντικών μηνυμάτων SciFi ΜΕΡΟΣ IV: Κατευθυντήριες γραμμές και ιδέες για την ενσωμάτωση SciFi ΜΕΡΟΣ V: Εισηγήσεις για τη χρήση ταινίών και ΤΠΕ ΜΕΡΟΣ VI: Δείγμα Μονάδων του Διαθεματικού Προγράμματος SciFi ΜΕΡΟΣ VII: Μελέτες Περίπτωσης SciFiEd

Στάδια του έργου Ερευνητική έκθεση και περίληψη των προτεινόμενων προσεγγίσεων και μεθόδων Εισαγωγή στην Επιστημονική Φαντασία και τα υποείδη της Αξιολόγηση των σημαντικών κειμένων SciFi για Παιδιά και Νέους στις χώρες εταίρους Οδηγίες και ιδέες για την ενσωμάτωση του SciFi σε διάφορες εκπαιδευτικές ενότητες Δείγμα Μονάδων του Αναλυτικού Προγράμματος SciFi Έκδοση εργασίας του SciFiEd Toolkit (χωρίς τις μελέτες περίπτωσης) Κατάρτιση εκπαιδευτικών Πιλοτική Εφαρμογή Δημοσίευση του πλήρους SciFiEd Toolkit Ευρωπαϊκή Διάσκεψη