Leonardo da Vinci ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( LLP) 2007-2013 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI 2010 (VETPRO)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
LOGO Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος.
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Αφροδίτη Τσαλγατίδου Επίκουρος Καθηγήτρια
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Leonardo da Vinci ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( LLP) 2007-2013 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI 2010 (VETPRO)

Οργανισμός αποστολής : 1ο ΕΠΑ.Λ. Κομοτηνής Τίτλος σχεδίου : Το Σύστημα ECVET Κωδικός προγράμματος : 2010-1-GR1-LEO03-03968 Διάρκεια : 15/10/2011 έως 29/10/2011 Χώρα υποδοχής : Ισπανία (Βαλένθια) Οργανισμός υποδοχής : Esmovia

1Ο ΕΠΑ.Λ. ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΕΡΜΑ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗ – 69100 ΤΗΛ. 2531027159 - 2531027160 FAX: 2531025584 e-mails: mail@1epal-komot.rod.sch.gr - mail@1tee-komot.rod.sch.gr http://1epal-komot.rod.sch.gr

ESMOVIA ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ C/ Pintor Martinez Cubells, 2, pta. 6 46002 - Valencia (España - Spain) Tel. +34 963 38 46 20 Fax +34 963 38 46 21 Mail: esmovia@esmovia.es Web: www.esmovia.es Blog: www.esmovia.es/blog

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ Α/Α Ονοματεπώνυμο Ειδικότητα 1. Παπαδόπουλος Λεωνίδας Πληροφορικής 2. Ντερέκας Αναστάσιος Ηλεκτρολογίας 3. Γκουντιδούδης Κωνσταντίνος 4. Κελλάρου Αθανασία Δομικών Έργων 5. Ζαβέρδα Μαρία Μηχανολογίας 6. Σαλβατζόγλου Ελευθέριος 7. Γεωργίου Γεώργιος 8. Θέου Ασπασία Νοσηλευτικής 9. Γαντά Ευαγγελία 10. Γκίκας Παναγιώτης 11. Αγγελάκης Ιορδάνης 12. Νάκος Νικόλαος

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( LLP) 2007-2013 ΤΟΜΕΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Leonardo Da Vinci

ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (LLP) Erasmus για την ανώτατη εκπαίδευση Grundtvig για την εκπαίδευση ενηλίκων Leonardo da Vinci για την επαγ/κή εκπ/ση και κατάρτιση Comenius για τη σχολική εκπαίδευση

ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ T ο πλαίσιο πολιτικής του προγράμματος Leonardo Da Vinci είναι η διαδικασία της Κοπεγχάγης (2002), όπως επικαιροποιήθηκε από το ανακοινωθέν της Bruges (2010) http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning- policy/doc/vocational/bruges_en.pdf

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ η υποστήριξη των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες κατάρτισης για την απόκτηση – χρήση , γνώσεων , δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν την προσωπική εξέλιξη , την εύρεση εργασίας και τη συμμετοχή στην ευρωπαϊκή αγορά εργασίας η υποστήριξη ποιοτικών βελτιώσεων και καινοτομιών στα συστήματα , στα ιδρύματα και στις πρακτικές της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης η ενίσχυση της ελκυστικότητας , ποιότητας της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης καθώς και η αύξηση της κινητικότητας και της ευρωπαϊκής διάστασης των μαθητευομένων και των εκπ/τών.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Η βελτίωση της ποιότητας και η ποσοτική αύξηση της κινητικότητας. Η βελτίωση της ποιότητας και η ποσοτική αύξηση της συνεργασίας μεταξύ ιδρυμάτων ή οργανισμών σε όλη την Ευρώπη. Η διευκόλυνση ανάπτυξης καινοτόμων πρακτικών στον τομέα της Ε.Ε.Κ και η μεταφορά τους. Η βελτίωση της διαφάνειας και της αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων και ικανοτήτων συμπεριλαμβανομένων των αποκτηθέντων με τη μη τυπική και άτυπη μάθηση. Η ενθάρρυνση της εκμάθησης σύγχρονων ξένων γλωσσών Η υποστήριξη των ΤΠΕ

ΔΡΑΣΕΙΣ Leonardo Da Vinci IVT- κινητικότητα μαθητών Εταιρικές Σχέσεις « Partnerships » Πολυμερή Σχέδια Μεταφοράς Καινοτομίας Ανάπτυξη Καινοτομίας Δίκτυα VETPRO - κινητικότητα καθηγητών

IVT- ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Επιλέξιμοι φορείς ΕΠΑ.Λ, ΕΠΑ.Σ, Σ.Ε.Κ, Ι.Ε.Κ Διάρκεια 2-39 εβδομάδες

VETPRO- ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Επιλέξιμοι φορείς ΕΠΑ.Λ, ΕΠΑ.Σ, Σ.Ε.Κ, Ι.Ε.Κ Διάρκεια 1-6 εβδομάδες

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY) http://www.iky.gr Ευρωπαϊκή Ένωση http://ec.europa.eu/education/lifelong-learning- programme/doc78_en.htm

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ECVET Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

ΣΚΟΠΟΣ Εκτός γεωγραφικών συνόρων μεταφορά, συσσώρευση και αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των ατόμων. Ενίσχυση της κινητικότητας των ατόμων που εμπλέκονται σε μια διαδρομή κατάρτισης. Αξιολόγηση και πιστοποίηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης Διαφάνεια των επαγγελματικών προσόντων. Αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνεργασία μεταξύ των ενδιαφερόμενων φορέων που εμπλέκονται στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ευρώπη.

ΕΜΠΟΔΙΑ Έλλειψη κανονιστικών διατάξεων μεταφοράς που επιτρέπουν την επικύρωση και αναγνώριση των μαθησιακών αποτελεσμάτων που επιτεύχθηκαν στις χώρες του εξωτερικού Ετερογένεια στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Ποικιλία παραγόντων που εμπλέκονται Διαφορετικότητα των εθνικών ή κλαδικών συστημάτων επαγγελματικών προσόντων

ΑΡΧΕΣ Μεταφορά και συσσώρευση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των ατόμων που περνούν από ένα μαθησιακό περιβάλλον σε άλλο ή από ένα πλαίσιο επαγγελματικών προσόντων σε άλλο Περιγραφή ενός επαγγελματικού προσόντος με τις ψηφίδες (units) μαθησιακών αποτελεσμάτων Οι πιστωτικές μονάδες ενός επαγγελματικού προσόντος συνίστανται από τις συνδυασμένες μονάδες των ψηφίδων που απαρτίζουν το προσόν Πιστωτικές μονάδες Ψηφίδα ΠΡΟΣΟΝ

ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ Αρμόδιος φορέας για το ECVET είναι μια αρχή, ένα ινστιτούτο ή ένας οργανισμός σε τοπικό ή κλαδικό επίπεδο που εμπλέκεται μία ή περισσότερες λειτουργίες που αφορούν το σύστημα ECVET. Είναι υπεύθυνος για: Το σχεδιασμό κανονιστικών διατάξεων που συνδέονται με την αξιολόγηση, τη μεταφορά, την πιστοποίηση και με διαδικασίες αναγνώρισης Την περιγραφή των επαγγελματικών προσόντων με βάση ψηφίδες μαθησιακών αποτελεσμάτων Την κατανομή πιστωτικών μονάδων του ECVET σε επαγγελματικό προφίλ και ψηφίδες

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ECVET Ένας φορέας ή ινστιτούτο αξιολογεί συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα και απονέμει πιστωτικές μονάδες κατάρτισης στον καταρτιζόμενο που καταγράφονται σε ένα προσωπικό δελτίο καταγραφής. Ο δεύτερος φορέας απονομής επικυρώνει τις πιστωτικές μονάδες και τις αναγνωρίζει για την απονομή του επαγγελματικού προσόντος. Για να διευκολύνει τη διαδικασία μεταφοράς των μαθησιακών αποτελεσμάτων το ECVET βασίζεται: Στην περιγραφή των επαγγελματικών προσόντων με βάση μαθησιακά αποτελέσματα (γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες). Στην περιγραφή επαγγελματικών προσόντων με ψηφίδες μαθησιακών αποτελεσμάτων που μπορούν να μεταφερθούν και να συσσωρευτούν.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ECVET Η περιγραφή των επαγγελματικών προσόντων με βάση ψηφίδες μαθησιακών αποτελεσμάτων παρέχει τη δυνατότητα να προσδιοριστούν οι γνώσεις, οι δεξιότητες και οι ικανότητες που χαρακτηρίζουν κάθε επαγγελματικό προσόν και να βελτιωθεί η εγκυρότητα για τα μεμονωμένα άτομα αλλά και τους φορείς που είναι υπεύθυνοι για τα επαγγελματικά προσόντα και για τους εργοδότες. Οι προδιαγραφές μιας ψηφίδας θα μπορούσαν τυπικά να δίνουν πληροφορίες όπως: Το γενικό τίτλο της ψηφίδας. Τα αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Τα κριτήρια της αξιολόγησης. Ο αρμόδιος φορέας αποφασίζει για το πόσες και ποιες ψηφίδες απαρτίζουν το κάθε προσόν

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ - Από 0 έως 6 χρονών η εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική. - Για ηλικίες από 0 έως 3 χρονών υπάρχουν μόνο ιδιωτικοί σταθμοί. - Από 3 έως 6 χρονών υπάρχουν και δημόσιοι παιδικοί σταθμοί. - Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι υποχρεωτική και χωρίζεται σε τρεις κύκλους των 2 ετών: Πρώτος κύκλος (6-8 χρονών) Δεύτερος κύκλος (8-10 χρονών) Τρίτος κύκλος (10-12 χρονών)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ Υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση: 1ος κύκλος (12-14 χρονών) 2ος κύκλος (14-16 χρονών) Όταν τελειώσει κάποιος μαθητής έχει τρεις επιλογές: Λύκειο Τεχνική εκπαίδευση Εργασία

Ανώτερη Επαγγελματική Εκπαίδευση (18-20 χρονών) Δια Βίου Μάθηση Πανεπιστήμιο Προαιρετική Ανώτερη Επαγγελματική Εκπαίδευση (18-20 χρονών) Προαιρετική Μέση Επαγγελματική Εκπαίδευση (16-18 χρονών) Προαιρετικό Λύκειο (16-18 χρονών) Υποχρεωτική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (12-16 χρονών) Υποχρεωτική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (6-12 χρονών) Προαιρετική Προσχολική Εκπαίδευση (0-6 χρονών)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη: Μέση τεχνολογική εκπαίδευση που απαιτείται απολυτήριο γυμνασίου (16 – 18 χρονών). Ανώτερη τεχνολογική εκπαίδευση μπορεί να είναι συνέχεια του λυκείου ή της μέσης τεχνολογικής εκπαίδευσης (18 – 20 χρονών). Η εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο μπορεί να γίνει αφού κάποιος τελειώσει το λύκειο ή την ανώτερη τεχνολογική εκπαίδευση. Στο τέλος της μέσης ή ανώτερης τεχνολογικής εκπαίδευσης γίνεται υποχρεωτική 3μηνη πρακτική άσκηση στην αγορά εργασίας (200 - 400 ώρες). Όταν τελειώσει κάποιος την τεχνική εκπαίδευση μέσω σχολείου παίρνει δίπλωμα από το Υπουργείο Παιδείας, ενώ όταν τελειώσει εξ’ αποστάσεως παίρνει δίπλωμα από το Υπουργείο Εργασίας.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ Στην Ισπανία όπως και στην Ελλάδα όταν ένας μαθητής τελειώσει το γυμνάσιο, κρίνεται αναγκαίο να συνεχίσει τη φοίτησή του στη Β/βάθμια εκπαίδευση στο Ενιαίο ή Επαγγελματικό Λύκειο. Το Επαγγελματικό σχολείο προκρίνεται ως ιδανική επιλογή, όταν τα ενδιαφέροντα των μαθητών συντάσσονται με την αποστολή του , την κατάρτισή τους δηλαδή σε μια συγκεκριμένη καριέρα, το εμπόριο ή το επάγγελμα μέσα στο οποίο θα αναπτύξουν τις δεξιότητές τους. Υπάρχουν λοιπόν ανάλογα με τις δεξιότητές τους πολλά τεχνικά επαγγέλματα σε διαφορετικούς τομείς εργασίας. Η Ισπανία έχει ιδιωτικά και δημόσια Επαγγελματικά σχολεία. Μερικά από τα ιδιωτικά σχολεία χρηματοδοτούνται από το κράτος (concertados). Τα τέλη φοίτησης σε αυτά τα σχολεία, είναι γενικά χαμηλότερα από ό, τι σε άλλα ιδιωτικά σχολεία.

Instituto Inter Adress C/Marva n. 30 Valencia, www. institutointer Instituto Inter Adress C/Marva n. 30 Valencia, www.institutointer.com (Ιδιωτικό Σχολείο) Τμήματα Επαγγελατικής Κατάρτισης: Ηλεκτρολόγων Ψυκτικών Τεχνικών Αερίου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας Βρεφονηπιοκόμων Βοηθών Νοσηλευτών Πληροφορικής

Πρίν από κάθε επίσκεψη γίνεται ενημέρωση και προετοιμασία. Το συγκεκριμένο σχολείο αποτελεί παράδειγμα Ιδιωτικού σχολείου με τη συμμετοχή του δημοσίου.

IES Abastos C/Alberique n. 18 Valencia, www.iesabastos.org (Δημόσιο Σχολείο) Τμήματα Επαγγελατικής Κατάρτισης: Διοίκησης Διεθνές Εμπορίου Διαχείρισης και Οικονομικών Πληροφορικής Εφαρμογών Υπολογιστών και Δικτύων

Ινστιτούτο Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων Instituto Valenciano de cualificacion profesional Av. Campanar 32 Valencia, www.edu.gva.es Ινστιτούτο Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων

Τί Αρμοδιότητες έχει ; Είναι ο αρμόδιος φορέας για τον σχεδιασμό διατάξεων (κανόνων) που συνδέονται με την: ► Αξιολόγηση ( ΕCVET SYSTEM) ► Αναγνώριση ► Μεταφορά – Κατανομή μονάδων σε επαγγελματικά προφίλ ►Πιστοποίηση

Ποιά είναι η δομική λειτουργία του; Με κύριο γνώμονα τις Ευρωπαϊκές ογηγίες και συνθήκες : ► Συντάσσει Εθνικό κατάλογο επαγγελματικών οικογενειών ► Καθορίζει τις διαδικασίες απόκτησης των επαγγελματικών προσόντων , μέσα και έξω από την εκπαιδευτική δραστηριότητα ► Επικυρώνει τα επαγγελματικά προσόντα, παρέχοντας πιστοποίηση

Instituto Politecnico Formacion Profesional SAN VICENTE FERRER Cdad Aprendiz 2 Valencia (Δημόσιο Σχολείο) Τμήματα Επαγγελατικής Κατάρτισης: Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Οχημάτων Ζαχαροπλαστικής- Μαγειρικής Λογιστικής Βοηθών Νοσηλευτών Πληροφορικής και Ανάπτυξης Λογισμικού Επιμέλεια και Επεξεργασία Εντύπων

Τα φιλελληνικά αισθήματα ήταν έκδηλα καθ’ όλη την επίσκεψή μας στο σχολείο και ειλικρινές ενδιαφέρον για τα δικά μας σχολειά και την πατρίδα μας! Τα αρχαία Ελληνικά διδάσκονται και εδώ! Θερμή υποδοχή και ξενάγηση από συναδέλφους και μαθητές, τρανταχτή απόδειξη της Μεσογειακής μας συγγένειας και κουλτούρας! Ένα πλήρες ανακαινισμένο σχολείο με μεγάλη ιστορία στην πόλη της Valencia. Μεγάλη εντύπωση μας έκαναν όχι τόσο οι εργαστηριακές τους υποδομές ,όσο η διαδραστικότητα συναφών τομέων μεταξύ των, δείγμα αντιπροσωπευτικό της εκπαιδευτικής διαδικασίας που ακολουθούν και του πόσο η Ισπανική κυβέρνηση σήμερα, κάνει το αίτημα του ‘Νέου Επαγγελματικού Σχολείου πιο επίκαιρο από ποτέ.

Universitat de Valencia (Dept. Informatica) Avinguda de la Universitat-Burjassot Valencia, www.uv.es (Τεχνικό Πανεπιστήμιο)

Τμήματα Φοίτησης Μηχανικών Πληροφορικής Πολυμέσων Ηλεκτρονικής και Τηλεπικοινωνιών Τηλεματικής Χημείας και Τεχνολογίας Υλικών Βιομηχανικής Ηλεκτρονικής Ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών μας επισκέψεων με την τριτοβάθμια εκπαίδευση και ενημέρωση για την μεταφορά των αντίστοιχων μεταφερόμενων εκπαιδευτικών μονάδων σε προ-πτυχιακό και μετα-πτυχιακό επίπεδο. Εφαρμόζεται από φέτος η συνθήκη της Μπολόνια στα Ισπανικά Πανεπιστήμια που δίνει αυτονομία σε αυτά να δημιουργούν εξειδικευμένα τμήματα ανάλογα με τις επιταγές της αγοράς εργασίας.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( LLP) 2007-2013 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI 2010 (VETPRO) Leonardo da Vinci Οργανισμός αποστολής : 1ο ΕΠΑ.Λ. Κομοτηνής Τίτλος σχεδίου : Το Σύστημα ECVET Κωδικός προγράμματος : 2010-1-GR1-LEO03-03968 Διάρκεια : 15/10/2011 έως 29/10/2011 Χώρα υποδοχής : Ισπανία (Βαλένθια) Οργανισμός υποδοχής : Esmovia