Ορισμός τηλεκπαίδευση (Tele-Education)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
“Θεωρία επικοινωνίας” Εργασία 1η Θέμα:Μαζική & διαπροσωπική επικοινωνία Αναστασιάδη Στυλιανή(dpsd4002)
Ανοικτή εξ απόστασεως μάθηση και Διαδίκτυο
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Τεχνολογία Δικτύων Επικοινωνιών
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
Υπηρεσία Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2005 Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Γ.Π.Α. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής Οθόνη PLASMA ΕκπαιδευτήςΣυντονιστής.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΟΜΑΔΑ Μ Βουλγαράκης Δημήτρης Ζαμίχος Αλέξανδρος Ζαφείρης Δημήτριος Ραδουνισλής Αναστάσιος Σουλίδης Άγγελος Σούτης Βασίλειος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/29 27/9/2016 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Στα διάφορα επαγγέλματα
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμός τηλεκπαίδευση (Tele-Education) Η εκπαίδευση ενός συνόλου ατόμων, από απόσταση. Όπως δηλώνει και το όνομά της είναι μια σύνθετη λέξη η οποία αποτελείται από το πρόθημα τηλέ-(μακριά α.ε) και τη λέξη εκπαίδευση. Τρόπος μάθησης υποβοηθούμενος από σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Μέσα τα οποία δεν προϋποθέτουν σε φυσικό επίπεδο τη παρουσία του εκπαιδευτή και την ουσιαστική ύπαρξη της "τάξης", που όλοι γνωρίζουμε. Επικοινωνία του ‘τηλεεκπαιδευτή’ με τους ‘τηλεεκπαιδευόμενους’ μέσω αμφίδρομης σύγχρονης ή  ασύγχρονης επικοινωνίας. 

Πλεονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης Άρση φυσικών εμποδίων, κατάργηση γεωγραφικών συνόρων και διασπορά στη διάδοση της γνώσης ανεξαρτήτως τόπου κατοικίας συμμετοχή στο πλαίσιο της εκπαίδευσης. Δυνατότητα εκπαιδευόμενων να βρίσκονται σε διαφορετικούς χώρους και να επικοινωνούν μέσω της τεχνολογίας. Ενώ ο καθένας βρίσκεται στον προσωπικό του χώρο με την βοήθεια του διαδικτύου επιτυγχάνεται η επικοινωνία με τους καθηγητές

Πλεονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης Προοπτικές ομοιόμορφης αντιμετώπισης της εκπαιδευτικής λειτουργίας στο σύνολο της επικράτειας δίνοντας ίσες ευκαιρίες σε όλους, σε ό,τι αφορά στην απόσταση και στην επιλογή του χρόνου εκπαίδευσης και στο γνωστικό αντικείμενο. Συνεχιζόμενη κατάρτιση και εκπαίδευση για τη βελτίωση των ικανοτήτων των εκπαιδευομένων

Πλεονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης Επιτάχυνση της διαδικασίας μεταφοράς γνώσης από τους εκπαιδευτές στους εκπαιδευόμενους, που επιτυγχάνεται με την βοήθεια σύγχρονων μέσων. Άμεση διασύνδεση ατόμων και ομάδων με εξωτερικές πηγές γνώσεων (ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες, μουσεία κλπ.) και αυξημένες δυνατότητες συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών, που είναι γεωγραφικά διασπαρμένοι. Δημιουργία μιας "ηλεκτρονικής τάξης" με εξομοίωση όλων των λειτουργιών μιας παραδοσιακής τάξης (παράδοση διαλέξεων, επίλυση ασκήσεων, διόρθωση ασκήσεων, υποβολή ερωτήσεων κλπ)

Πλεονεκτήματα της τηλεκπαίδευσης Εξοικονόμηση χρόνου και εκπαιδευτικού προσωπικού Αύξηση του αριθμού των εκπαιδευόμενων με ταυτόχρονη μείωση των λειτουργικών αναγκών Ευελιξία στο χρόνο, στο χώρο και στο ρυθμό μάθησης αφού οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας Έλεγχος από την πλευρά του εκπαιδευόμενου για τον ρυθμό προόδου που σημειώνει κατά τη μαθησιακή διαδικασία Οικονομικά οφέλη για κάθε εμπλεκόμενο, με τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης κόστους προς απόδοση

Μειονεκτήματα Τηλε-εκπαίδευσης Με την τηλεκπαίδευση μειώνεται η προσωπική επικοινωνία και επαφή μεταξύ του μαθητή και του διδάσκοντα. Ακόμα και στη σύγχρονη τηλεκπαίδευση η οθόνη είναι πολύ δύσκολο να αντικαταστήσει την φυσική παρουσία του καθηγητή στην αίθουσα. Αυτό έχει σαν συνέπεια να κάνει το μάθημα πολύ μονότονο και να μειώσει την επικοινωνία με τους υπόλοιπους μαθητές. Στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση το πρόβλημα αυτό είναι μεγαλύτερο καθώς η μόνη επικοινωνία γίνεται μέσω γραπτών μηνυμάτων και μέσω e-mail. Επίσης η έλλειψη εξοικείωσης των μαθητών με την τεχνολογία δημιουργεί μία δυσκολία στην μάθηση.

Μειονεκτήματα Τηλε-εκπαίδευσης Οι υποχρεώσεις του εκπαιδευτή αυξάνονται πολύ. Ο καθηγητής υποχρεώνεται έκτος από το χρόνο του μαθήματος να αφιερώνει και άλλο χρόνο για τη δημιουργία και συντήρηση του ψηφιακού υλικού καθώς και για την εξ’ αποστάσεως επικοινωνία με τους μαθητές. Είναι επίσης απαραίτητη η εξοικείωση τόσο του καθηγητή όσο και των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες και επειδή αυτό δεν είναι πάντα δυνατό να γίνει, δημιουργείται η ανάγκη για την ύπαρξη ενός τεχνικού που να επιλύει διάφορα προβλήματα και να φροντίζει για την ομαλή λειτουργία του μαθήματος.

Μειονεκτήματα Τηλε-εκπαίδευσης Εκτός από την απαραίτητη ύπαρξή τεχνικού, το κόστος τόσο για την προμήθεια του εξοπλισμού όσο και για την συντήρηση του είναι αρκετά υψηλό. Η εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη εκπαίδευση, πέραν των πολλών και εύλογων πλεονεκτημάτων που προσφέρει, προκαλεί και μια σειρά ιδιαιτεροτήτων και προβλημάτων, που συσχετίζονται με το νέο τρόπο επικοινωνίας εκπαιδευτή-εκπαιδευόμενου, το ποικιλόμορφο εκπαιδευτικό υλικό, το προφίλ του εκπαιδευτή και το ρόλο του εκπαιδευόμενου, μέσα από τα αναδυόμενα εικονικά περιβάλλοντα μάθησης.

ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ

Ορισμός Η τηλεργασία είναι η μορφή αυτή εργασίας κατά την οποία γίνεται χρήση υπολογιστών και άλλων μέσων τηλεπικοινωνίας με σκοπό να αλλάξει η δεδομένη γεωγραφικά θέση εργασίας.

Μορφές τηλεργασίας Εργασία στο σπίτι: Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο, που είναι και το πιο διαδεδομένο είδος τηλεργασίας, η τηλεργασία πραγματοποιείται με έδρα το σπίτι (είτε αποκλειστικά, είτε σε τακτική βάση, π.χ. δύο ημέρες την εβδομάδα). Νομαδική τηλεργασία: Οι τηλεργαζόμενοι με αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο εργασίας είναι περιφερόμενοι, χωρίς σταθερό χώρο εργασίας. Η χρήση φορητών υπολογιστών και κινητής τηλεφωνίας υποχρεώνει τους τηλεργαζόμενους να μετατρέπουν σε χώρο εργασίας τους κάθε φορά το μέρος που τους επιτρέπει να συνδέσουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό τους.

Δορυφορικά κέντρα: Τα δορυφορικά κέντρα είναι εγκαταστάσεις που τις μοιράζονται εργαζόμενοι που ανήκουν στον ίδιο οργανισμό. Τα δορυφορικά κέντρα είναι εγκατεστημένα σε προάστια μεγάλων αστικών κέντρων ή σε απομακρυσμένες περιοχές, κοντά στις οικίες των εργαζομένων. Κέντρα τηλεργασίας: Τα κέντρα τηλεργασίας είναι καλά οργανωμένοι χώροι με τη μορφή γραφείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από υπαλλήλους διαφόρων εταιρειών ή από υπαλλήλους της ίδιας εταιρείας, οι οποίοι όμως ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς εργασίας, ή και από αυτοαπασχολούμενους με κάποια βασική μίσθωση. Εκεί οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε βασικό υπολογιστικό και τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό.

Τηλε-σπίτια: Είναι μια μορφή κέντρων τηλεργασίας που όμως είναι συνήθως εγκατεστημένα σε άγονες και απομακρυσμένες περιοχές. Πρόκειται για ξύλινες καλύβες η μικρά σπίτια, τα οποία είναι εξοπλισμένα με τα απαραίτητα εργαλεία της τηλεργασίας και τα οποία απαρτίζουν μικρά χωριά. Τηλε-χωριά: Πρόκειται για μία σύγχρονη μορφή τηλε- σπιτιών. Η προηγμένη εικόνα τους απαιτεί ολόκληρα χωριά εξοπλισμένα με άρτιο τεχνολογικό εξοπλισμό. Τα χωριά απαρτίζονται από επιμέρους σπιτάκια, όλα «καλωδιωμένα», ούτως ώστε να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο του τηλε-χωριού και να μπορούν όλα να επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και με άλλα τηλε- χωριά ή βάσεις. Tηλε-υπηρεσίες: είναι εξωτερικές υπηρεσίες σε έναν οργανισμό, όπως για παράδειγμα γραμματειακή ή τεχνική υποστήριξη από απόσταση.

Τηλεργασία με τη βοήθεια κινητού γραφείου: Εδώ γίνεται χρήση γραφείου το οποίο βρίσκεται γεωγραφικά σε απόσταση από την εταιρεία και τα υπόλοιπα γραφεία της. Οι τηλεργαζόμενοι είναι συνήθως υπάλληλοι η φύση της εργασίας των οποίων τους επιτρέπει ή καμιά φορά τους υποχρεώνει να βρίσκονται μακριά από τους συναδέλφους τους. Διάσπαρτη τηλεργασία: Αυτή η μορφή αποτελεί μια παραλλαγή της τηλεργασίας μέσω κινητών γραφείων. Αφορά στη δημιουργία κινητών γραφείων ανά τον κόσμο, ανάλογα με τις ανάγκες μιας εταιρείας. Οι τηλεργαζόμενοι μετατίθενται από περιοχή σε περιοχή και από χώρα σε χώρα σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Ένα παράδειγμα τέτοιας μορφής είναι το Πανευρωπαϊκό Τηλεφωνικό Κέντρο. Ομαδική εργασία από απόσταση: χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η τηλεϊατρική, η τηλεκπαίδευση, το ηλεκτρονικό εμπόριο και η έρευνα από απόσταση.

Στην Ελλάδα η τηλεργασία δεν έχει ακόμα σημαντική ανάπτυξη, καθώς μεταξύ άλλων το νομοθετικό πλαίσιο δεν έχει προσαρμοστεί, ώστε να κατοχυρώνει επιχείρηση και εργαζόμενο. Οι περισσότερες μορφές τηλεργασίας είναι άτυπες και στις περισσότερες περιπτώσεις καλύπτουν περιοδικές ανάγκες του εργαζόμενου ή του εργοδότη.

Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Το κόστος εκκίνησης και λειτουργίας των εφαρμογών της τηλεργασίας είναι χαρακτηριστικά υψηλό καθώς περιλαμβάνει την εκπαίδευση των εργαζομένων και των προϊσταμένων τους, την δημιουργία εταιρικής πολίτικης, την τεχνολογική υποδομή, την οργανωτική αναδιάρθρωση καθώς και την αξιολόγηση. Δυσκολίες στο συντονισμό και την επίβλεψη της εργασίας από τους προϊσταμένους, λόγο  της διάσπασης του ενιαίου εργατικού χώρου που αποδυναμώνει τον άμεσο έλεγχο.

Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Το κόστος εκκίνησης και λειτουργίας των εφαρμογών της τηλεργασίας είναι χαρακτηριστικά υψηλό καθώς περιλαμβάνει την εκπαίδευση των εργαζομένων και των προϊσταμένων τους, την δημιουργία εταιρικής πολίτικης, την τεχνολογική υποδομή, την οργανωτική αναδιάρθρωση καθώς και την αξιολόγηση. δυσκολίες στο συντονισμό και την επίβλεψη της εργασίας από τους προϊσταμένους, λόγο  της διάσπασης του ενιαίου εργατικού χώρου που αποδυναμώνει τον άμεσο έλεγχο.

Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Μειονεκτήματα για τους εργοδότες: Το κόστος εκκίνησης και λειτουργίας των εφαρμογών της τηλεργασίας είναι χαρακτηριστικά υψηλό καθώς περιλαμβάνει την εκπαίδευση των εργαζομένων και των προϊσταμένων τους, την δημιουργία εταιρικής πολίτικης, την τεχνολογική υποδομή, την οργανωτική αναδιάρθρωση καθώς και την αξιολόγηση. δυσκολίες στο συντονισμό και την επίβλεψη της εργασίας από τους προϊσταμένους, λόγο  της διάσπασης του ενιαίου εργατικού χώρου που αποδυναμώνει τον άμεσο έλεγχο.

Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους: 1919 Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους:  Όσον αφορά τους εργαζομένους εκτός από τα οφέλη που τους προσφέρει, εγκυμονεί και κινδύνους που σχετίζονται με τον αποκλεισμό ορισμένων τηλεργαζομένων από την προστασία του εργατικού δικαίου με την σύναψη συμβάσεων ανεξάρτητης εργασίας που υποκρύπτουν όμως εξαρτημένη εργασία. Ταυτόχρονα υπάρχει κίνδυνος μειωμένης προστασίας των τηλεργαζομένων καθώς παρατηρείται το φαινόμενο καταστρατήγησης ορισμένων ασφαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων.

Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους: 2020 Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους:  Όσον αφορά τους εργαζομένους εκτός από τα οφέλη που τους προσφέρει, εγκυμονεί και κινδύνους που σχετίζονται με τον αποκλεισμό ορισμένων τηλεργαζομένων από την προστασία του εργατικού δικαίου με την σύναψη συμβάσεων ανεξάρτητης εργασίας που υποκρύπτουν όμως εξαρτημένη εργασία. Ταυτόχρονα υπάρχει κίνδυνος μειωμένης προστασίας των τηλεργαζομένων καθώς παρατηρείται το φαινόμενο καταστρατήγησης ορισμένων ασφαλιστικών και εργασιακών δικαιωμάτων.

Αναφέρουμε ορισμένα ακόμη μειονεκτήματα που προέρχονται από την τηλεργασία: Μειωμένη ικανότητα της κοινωνικής έκφρασης και της συλλογικής αντιπροσώπευσης. Μια τάση προς την απομόνωση. Παραμέληση των ζητημάτων υγείας. Θα σταματήσει να περιποιείται τον εαυτό το εαυτό του, θα τρώει ότι βρει! Οπότε δεν θα έχει προσωπικό χρόνο. Αντίκτυπος στην οικογενειακή ζωή εάν η οικογένεια και η εργασία δεν συμφιλιώνονται. Θα ασχολείται λιγότερο με την οικογένεια του γιατί λογικά η δουλειά του δεν θα έχει ωράριο. Κίνδυνος εργασιομανίας. Η ευθύνη της οργάνωσης της εργασίας μετατίθεται στον εργαζόμενο. Σίγουρα θα έχει ποιο πολλές ευθύνες γιατί θα δουλεύει μόνος του

Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους: Μειονεκτήματα για τους εργαζομένους: Η απομάκρυνση του από την συνδικαλιστική δράση. Με την εισαγωγή της τηλεργασίας συντελείται η απομάκρυνση από τον συμβατικό εργασιακό χώρο και από τις συλλογικές διεργασίες που συντελούνται σε αυτόν, γεγονός που μπορεί να επιφέρει αποσάθρωση των στοιχείων της συλλογικής επαγγελματικής δράσης, με αποτέλεσμα την άμβλυνση της συνδικαλιστικής δραστηριότητας, της συλλογικής διαπραγμάτευσης και του δικαιώματος απεργίας διασπορά και η απομόνωση των τηλεργαζομένων μειώνουν τις επαφές τους με τους λοιπούς εργαζόμενους ιδίως στην περίπτωση της κατοίκων και κινητής τηλεργασίας.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: Μορφές: http://e- work.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Ite mid=153&lang=el Ορισμός: http://thakour.wordpress.com/2010/07/20/%CF%84%CE%B7%CE% BB%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9% CE%B1- %CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B5- %CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE %BC%CE%B5- %CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5/   Βιβλιογραφία http://tsigarasthomas.blogspot.gr/2008/02/blog-post_823.html http://www.asfa.gr/greek/tele/tele3.html https://sites.google.com/site/telergasia/home/meionektemata-telergasias http://lyk-vatheos.eyv.sch.gr/Ergasies/2009-2010/Tilekpedeysi.htmΜορφές: Ορισμός: