Η Πληροφορική και ο Πληροφορικός στο Δημοτικό Σχολείο του αύριο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ PROJECT.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Πληροφορική και ο Πληροφορικός στο Δημοτικό Σχολείο του αύριο Δρ Β. Σ. Μπελεσιώτης Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α΄ Αθήνας Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς (ΠΔ407/80) www.belesiotis.gr Ημερίδα ΠΕΚΑΠ, H Πληροφορική στο Δημοτικό σχολείο. Προκλήσεις και Προοπτικές. Αθήνα 2/11/2010

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Εισαγωγή Στην εποχή που όλοι ευαγγελίζονται τη μετάβαση από την κοινωνία της Πληροφορίας στην κοινωνία της Γνώσης, η Χρήση στις Νέες Τεχνολογίες τείνει να αναδειχθεί σε Επιστήμη Πληροφορικής, η Πιστοποίηση δεξιοτήτων να ισοδυναμεί σχεδόν με πτυχίο Νέων Τεχνολογιών και να χαρακτηρίζεται ως μάθημα Πληροφορικής, και έτσι να φέρεται ως πλεόνασμα η ύπαρξη μαθημάτων Πληροφορικής στο σχολείο του αύριο Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Σήμερα, με αφορμή το μάθημα Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στα 800 Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), πρέπει όσο ποτέ, να διευκρινίσουμε τους όρους Πληροφορική και ΤΠΕ στον ελληνικό χώρο και να επανακαθορίσουμε: τα όρια και το ρόλο τους το προφίλ των διδασκόντων και των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων, που δεν μπορεί να είναι άλλοι από τους ΠΕ19-20 το προφίλ των σχεδιαστών των προγραμμάτων σπουδών και των επιμορφώσεων το υλικό υποστήριξης της διδασκαλίας (βιβλία, εξοπλισμός)

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Θεωρητικό υπόβαθρο Η Πληροφορική (Informatics) και η συγγενής έννοια Επιστήμη των Υπολογιστών (Computer science) συνδέονται με τη μελέτη των αρχών που διέπουν την Πληροφορία (information), τον υπολογισμό (computation) και την εφαρμογή τους στα υπολογιστικά συστήματα (computer systems) Περιλαμβάνει ένα σύνολο περιοχών μελέτης που με τη σειρά τους αποτελούνται από άλλες υπο-περιοχές, όπως: Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Computing Classification System (CCS) (ACM-Association for computing Machinery) A. General Literature B. Hardware C. Computer Systems Organization D. Software E. Data F. Theory of Computation G. Mathematics of Computing H. Information Systems I. Computing Methodologies J. Computer Applications K. Computing Milieux Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

H Διδακτική Πληροφορικής H Διδακτική Πληροφορικής (Didactics of Computer Science or Didactics of Informatics ) είναι η μελέτη και η εφαρμογή μεθόδων και μεθοδολογιών της διδασκαλίας της Πληροφορικής Η έννοια ICT / ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Με τον όρο ICT (Information and communication technologies In Education) / Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση, εννοούμε την εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης Από τα παραπάνω είναι προφανές ότι η Επιστήμη της Πληροφορικής διαφέρει σαφώς από τον όρο ΤΠΕ Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

H Πληροφορική παντού στη έως & σήμερα Εκπαίδευση Στην Τυπική εκπαίδευση (Iεραρχικά δομημένο, Αξιολογούμενο, εκπαιδευτικό σύστημα) Στη Μη-τυπική εκπαίδευση (Οργανωμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε συγκεκριμένες ομάδες μαθητευόμενων) Στην Άτυπη εκπαίδευση (δια βίου διαδικασία απόκτησης γνώσεων, αξιών και στάσεων που προέρχεται τόσο από καθημερινές εμπειρίες όσο και από το περιβάλλον ) Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Η υπολογιστική τεχνολογία στην εκπαιδευτική διαδικασία Προσεγγίσεις εισαγωγής: Τεχνοκεντρική ή κάθετη προσέγγιση Ολοκληρωμένη προσέγγιση Πραγματολογική ή μικτή προσέγγιση , όπου παρέχεται η διδασκαλία ενός αμιγούς μαθήματος γενικών γνώσεων πληροφορικής, ενώ γίνεται μια προοδευτική ένταξη της χρήσης των ΤΠΕ στην υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δημοτικό σχολείο, ΤΠΕ και Πληροφορική Εφαρμόζεται το Διαθεματικό Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών και το ολιστικό πρότυπο εισαγωγής των ΤΠΕ στα διδακτικά αντικείμενα Στα νέου τύπου 800 Ολοήμερα Δημοτικά με ΕΑΕΠ εντάχθηκε στο πρόγραμμα σπουδών το μάθημα ΤΠΕ με 2 ώρες την εβδομάδα για όλες τις τάξεις Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Ερωτήματα και απαντήσεις Είναι το μάθημα ΤΠΕ ουσιαστικά Πληροφορική; Ας δούμε το ΑΠΣ και τους Ειδικούς στόχους Ποια ειδικότητα λοιπόν, είναι η κατάλληλη να το διδάσκει και το εποπτεύει. Οι ΠΕ19-20 ή κάποιος που απλά πιστοποιήθηκε στις ΤΠΕ; Ποιο το προφίλ των σχεδιαστών του μαθήματος, του Λογισμικού υποστήριξης και της επιμόρφωσης τόσο στο διδακτικό αντικείμενο όσο και σε θέματα διαχείρισης τάξης Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Ποιος ο ρόλος των υπ. ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ποιος ο βαθμός συνεργασίας διδάσκοντα Πληροφορικού και των δομών του Δημοτικού Ποια η σύνδεση του διδακτικού αντικειμένου με τα ανάλογα στις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης Ποιο το διδακτικό υλικό και ο χαρακτήρας του Θέλουμε όλοι τη συνέχιση του ανεξάρτητου αυτού διδακτικού αντικειμένου και την παρουσία του Πληροφορικού στο Δημοτικό; Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Ένα πιλοτικό πρόγραμμα ... Πρόγραμμα ΣΕΠΠΕ 10 χρόνια πριν 10 χρόνια μετά; Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Συμπεράσματα Η εισαγωγή του μαθήματος «ΤΠΕ» στο Δημοτικό σαν διακριτό γνωστικό αντικείμενο, με την ανάλογη προσοχή, πιστεύουμε ότι βάζει τα θεμέλια για τη μεταλλαγή των μαθητών μας από χρήστες της τεχνολογίας σε μελλοντικούς δημιουργούς της Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα πρέπει να επεκταθεί, όπως άλλως τε έχει ανακοινωθεί και να καλύψει όλα τα Δημοτικά σχολεία Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Να αποτελέσει θεμέλιο για ένα νέο Γυμνάσιο με ανεξάρτητα μαθήματα Πληροφορικής ανά τάξη κατά το σπειροειδές μοντέλο Προγραμμάτων Σπουδών Λύκειο με αναβαθμισμένα μαθήματα Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις, στην κατεύθυνση της αλγοριθμικής σκέψης και προγραμματισμού, με μαθήματα στο πρότυπο των σημερινών μαθημάτων Εφαρμογές Πληροφορικής /Υπολογιστών με χρόνο για ανάπτυξη Συνθετικών εργασιών και εφαρμογή των αρχών της Διδακτικής Πληροφορικής σε σύγχρονα θέματα που απασχολούν το μαθητή Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Τεχνολογικό Λύκειο, με μαθήματα εξειδίκευσης στην Πληροφορική Παράλληλα, πιστοποίηση δεξιοτήτων ανά βαθμίδα, πέραν και ξεχωριστά του αναλυτικού προγράμματος σπουδών και των μαθημάτων Πληροφορικής Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Επίλογος Η Επιστήμη της Πληροφορικής μέσω των τομέων ανάπτυξής της κάνει τους υπολογιστές χρήσιμους, εύχρηστους και καθολικά προσβάσιμους στο σύγχρονο άνθρωπο, δηλαδή αυτόν που διαθέτει υψηλή νοημοσύνη, χειρισμό της γλώσσας και δυνατότητα αφηρημένης σκέψης, λογικών συλλογισμών και επίλυσης προβλημάτων Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Μπορεί να ενισχύσει το ρόλο της χώρας μας στο σύγχρονο τεχνολογικά αναπτυγμένο κόσμο τώρα που τα σύνορα της Πληροφορίας έχουν πέσει λόγω του Διαδικτύου. Αρκεί ο λαός της να μη γίνει απλός χρήστης της Τεχνολογίας και αγοραστής των προϊόντων των άλλων, αλλά δημιουργός της Στη διαμόρφωση αυτού του ανθρώπου παίζουν καταλυτικό ρόλο τα μαθήματα Πληροφορικής στο σχολείο Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας

Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας Σε εμάς μένει να αποφασίσουμε, τι ανθρώπους θέλουμε να δημιουργήσουμε στην δεκαετία που έρχεται Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας Δρ Βασίλειος Σ. Μπελεσιώτης Σχ.Σύμβουλος Πληροφορικής ΔΔΕ Α' Αθήνας