Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης

2 Γνώμη των εκπαιδευτικών Σημαντική γιατί επηρεάζει τις εκπαιδευτικές μεθόδους τους

3 Σημασία της διδασκαλίας της πληροφορικής •Επηρεάζει ολόκληρο τον κοινωνικό ιστό •Παίζει καταλυτικό ρόλο στην γενικότερη εκπαιδευτική διαδικασία ως εργαλείο

4 Θέματα μελέτης •Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη φύση της πληροφορικής •Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την εισαγωγή της πληροφορικής στην εκπαίδευση ως αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης

5 Δείγμα της έρευνας •10 καθηγητές γυμνασίου •7 καθηγητές λυκείου •19 καθηγητές ΤΕΕ •9 καθηγητές ΙΕΚ •20 πτυχιούχοι ΑΕΙ πληροφορικής •15 πτυχιούχοι ΤΕΙ πληροφορικής •12 πτυχιούχοι άλλου ΑΕΙ

6 Η Πληροφορική ως επιστήμη και ως τεχνική

7 A1)Η πληροφορική αποτελεί μια σύνθεση επιστημονικών αντικειμένων τα οποία αν και δεν είναι τόσο σχετικά μεταξύ τους έχουν ορισμένα κοινά σημεία

8 A2)Η Πληροφορική αποτελείται από ένα σύνολο εργαλείων τα οποία λειτουργούν με βάση κάποιους κανόνες

9 A3)Η αξία της Πληροφορικής στηρίζεται στο ότι δίνει τη δυνατότητα γρήγορης επίλυσης προβλημάτων

10 A4)Η Πληροφορική είναι μία επιστήμη η οποία συνεχώς εξελίσσεται γι’ αυτό πρέπει να δίνεται έμφαση στα στοιχεία της τα οποία έχουν διαχρονική αξία

11 A11)Η Πληροφορική αποτελεί μια αυτόνομη επιστήμη μη εξαρτώμενη από άλλα επιστημονικά αντικείμενα

12 A13)Η πληροφορική απαιτεί κάποιο ιδιαίτερο τρόπο σκέψης

13 A14)Η πληροφορική είναι ένας επιστημονικός κλάδος με σαφές αντικείμενο,θεωρία και μεθόδους

14 Συμπεράσματα από τις ερωτήσεις •Θεώρηση της Πληροφορικής ως επιστήμη •Θεώρηση της Πληροφορικής ως τεχνική •Συγκερασμός αντιλήψεων για τη φύση της Πληροφορικής

15 Η Πληροφορική στο πρόγραμμα σπουδών

16 A17)Η Πληροφορική πρέπει να διδάσκεται ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο σε όλες τις σχολικές βαθμίδες

17 A18)Η Πληροφορική είναι ένα εργαλείο που πρέπει να εισαχθεί σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών

18 A19)Η Πληροφορική συνιστά ένα εργαλείο γνώσης,έρευνας και μάθησης το οποίο μπορεί να τροποποιήσει τη διδακτική και μαθησιακή διδασκαλία(σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών)

19 A20)Η Πληροφορική πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών ως αυτόνομο αντικείμενο

20 A21)Η Πληροφορική πρέπει να ενταχθεί σε όλο το εύρος του προγράμματος σπουδών

21 Συμπεράσματα από τις ερωτήσεις •Ένταξη της πληροφορικής από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού •Ένταξη από τις μεγαλύτερες τάξεις του δημοτικού ή χωρίς συγκροτημένη άποψη •Ένταξη από τις μεγαλύτερες βαθμίδες, όχι ως μέσο


Κατέβασμα ppt "Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google