La tela di aracne ΙΝΤΕRREG IIIB MEDOCC Πρόγραμμα επιμόρφωσης εργαζόμενων σε βιομηχανίες ένδυσης ΚΕΚ ΔΑΦΝΗ ΠΑΤΡΑ 2005
Σκοπός και στόχοι •Σκοπός : νέες τεχνολογίες και πολιτισμικές διαδρομές στο ελληνικό ένδυμα •Στόχοι: - ανάπτυξη της επιχειρηματικής κουλτούρας αναφορικά με τις δυνατότητες και τις προοπτικές του κλάδου της ένδυσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο - Ανάδειξη της προσωπικότητας του ελληνικού ενδύματος - Δημιουργία ενός πυρήνα εκπαιδευτών σον χώρο της τοπικής βιομηχανίας ένδυσης
Αναμενομενα αποτελέσματα •Οι συμμετέχοντες να αναπτύξουν ενεργό ρόλο στην ανάπτυξη της τοπικής αγοράς •Προώθηση και ενσωμάτωση της καινοτομίας στην παράδοση •Βελτίωση της ανταγωνιστικότηταςτων επιχειρήσεων •Ανάδειξη του μουσείου Αιγίου σε τόπο γνώσης, ενθάρρυνσης και δημιουργικότητας με στόχο να δώσει ερεθίσματα και κίνητρα για νέες δημιουργίες
Θεματικό περιεχόμενο επιμόρφωσης •Ιστορία τέχνης – ιστορία ενδυμασίας •Υφασματολογια •Ανθρωπομετρικός σχεδιασμός ( δια χειρός)/ ελεύθερο σχέδιο χρώμα •Σχεδιασμός με την χρήση προγραμμάτων 3DSTUDIO & PHOTOSHOP •Εφαρμοσμένη κοπτική – ραπτική Επιχειρηματικότητα : τάσεις - προoπτικές / ανάγκες σε τοπικό, εθνικό, ευρωπαϊκό / διεθνές επίπεδο
Μεθοδολογία •Θεωρία : χρήση διαφανοσκόπιου •Εργαστήρια: ΚΕΚ, εργαστήρια ραπτικής, Μουσείο Αιγίου •Εκπαιδευτικές επισκέψεις: Πελοποννησιακό Λαογραφικό Μουσείο, Μουσείο Αιγίου •Πρακτική άσκηση : στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις ( το πρωί) •Εκπόνηση project: μετά το πέρας της επιμόρφωσης ( με προγραμματισμό και οργάνωση από την αρχή τη επιμόρφωσης)
Εκπαιδευτές •Μοντελιστ •Μηχανικοί παραγωγής •Βιοτέχνες εμπειρικοί •Ιστορικοί τέχνης •Σκηνογράφοι •Κλωστοϋφαντουργοί •Σύμβουλοι επενδύσεων / αγοράς
Προϊόντα •Εκπαιδευτικό υλικό •Τρία ολοκληρωμένα επιχειρηματικά σχέδια με θεματικό χαρακτήρα στην βιομηχανία του ρούχου •Υλικό που θα δοθει στο Μουσείο του Αιγίου
Τόπος και χρόνος υλοποίησης •Εγκαταστάσεις ΚΕΚ ΔΑΦΝΗ •ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ •Εργαστήριο ραπτικής των μοντελιστ Χρόνος υλοποίησης Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2005
Προφίλ εκπαιδευόμενων •Βασικές γνώσεις σχεδίου και ραφής •Γνώση αγγλικής •Χρήση Η/Υ •Εμπειρία στο χώρο της βιομηχανίας του ενδύματος