Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
27 juin 2014 Slide N° 1 19 Ιουνίου η διαφάνεια Γραμματεία προγράμματος Urbact URBACT II Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Ε δαφικής Συνεργασίας για.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ Εισηγητής: Μπαλαμάτσης Γεώργιος Επιστημονικός Συνεργάτης Εθνικού και Καποδιστρικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Εισαγωγικές Παρατηρήσεις Η συγκεκριμένη παρουσίαση έχει ως στόχο: Να ενημερώσει τους επιμορφωτές αναφορικά με τον τρόπο επιλογής τους Να περιγράψει αναλυτικά έναν ενδεικτικό τρόπο υλοποίησης μιας εικονικής επιχείρησης

Διαδικασία Επιλογής Επιμορφωτών και Καθηγητών για την Β’ Φάση Υλοποίησης του προγράμματος «Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ» Αποστολή ενημερωτικής εγκυκλίου στα ΤΕΕ της Ελληνικής Επικράτειας με σκοπό την ενημέρωση των καθηγητών για το πρόγραμμα. Αποστολή αίτησης από την πλευρά των καθηγητών προκειμένου να συμμετέχουν στο πρόγραμμα είτε ως επιμορφωτές είτε ως εκπαιδευτικοί. Διαφορετικότητα στον τρόπο επιμόρφωσης των Επιμορφωτών και των Καθηγητών. Ενημέρωση των μαθητών για το πρόγραμμα καθώς και έναρξη προπαρασκευαστικών ενεργειών.

Υποδειγματικό Σχέδιο Μαθήματος για τις Εκπαιδευτικές Συναντήσεις του Β’ Εξαμήνου

1η Εκπαιδευτική Συνάντηση Αναφορά στην έννοια της επιχειρηματικότητας και κατανόηση του θεωρητικού της πλαισίου. Ο καθηγητής θα πρέπει να δώσει τον λόγο στους μαθητές προκειμένου να εκφράσουν τις απόψεις και τις απορίες τους. (π.χ οι μαθητές να περιγράψουν μια επιχείρηση που θα ήθελαν να υλοποιήσουν). Ο καθηγητής κάνει μια σύντομη περιγραφή του αντικειμένου του προγράμματος και παρουσιάζει τα οφέλη που θα αποκομίσουν οι μαθητές από την συμμετοχή τους

2η Εκπαιδευτική Συνάντηση Γίνεται εκτενής αναφορά σε έννοιες οι οποίες άπτονται της λειτουργίας κάθε επιχείρησης. Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να θιγούν θέματα αναφορικά με: (α). Την Απόδοση της επιχείρησης (Ποσοστό Κέρδους) (β). Τον Κίνδυνο (Ποσοστό Αποτυχίας) (γ). Την αβεβαιότητα (Περιβάλλον δραστήριο- ποίησης της επιχείρησης)

3η Εκπαιδευτική Συνάντηση Η συγκεκριμένη συνάντηση θα πρέπει να καλύψει τα εξής γνωστικά πεδία: (α). Μορφές Αγοράς (π.χ Πλήρης Ανταγωνισμός, Ολιγοπώλιο, Μονοπώλιο κλπ.). (β). Καινοτομία (Μορφές, Τρόπος διατήρησης κλπ.) (γ). Εφεύρεση. Ο καθηγητής στην συνέχεια αφήνει τους μαθητές να εκθέσουν τις απόψεις τους και τους χωρίζει σε ομάδες και εφαρμόζει τεχνικές βιωματικής μάθησης.

4η Εκπαιδευτική Συνάντηση Ο καθηγητής στα πλαίσια της συγκεκριμένης συνάντησης μπορεί να: (α). διαμορφώσει τις συνθήκες αγοράς στην οποία θα δραστηριοποιηθεί η εικονική επιχείρηση. (β). αναθέσει διαφορετικές δραστηριότητες στους μαθητές στα πλαίσια λειτουργίας της επιχείρησης (Διανομή ρόλων) (γ). φέρει σε επαφή τους μαθητές με το εκπαιδευτικό λογισμικό προκειμένου (εφόσον είναι δυνατό) να εισάγουν πρωτογενή στοιχεία της εταιρίας.

5η Εκπαιδευτική Συνάντηση Στην συγκεκριμένη συνάντηση ο καθηγητής παρουσιάζει τα βασικά σημεία ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Οι μαθητές αναλαμβάνουν τους ρόλους τους και πραγματοποιούν την πρώτη εταιρική τους συνάντηση. Στην διάρκεια της συγκεκριμένης συνάντησης οι μαθητές λαμβάνουν αποφάσεις για την εταιρία τους.

6η Εκπαιδευτική Συνάντηση Οι μαθητές στην συγκεκριμένη συνάντηση θα πρέπει να αποφασίσουν για την τελική μορφή της εταιρίας. Θα πρέπει να συλλέξουν στοιχεία αναφορικά με λειτουργίες, τις δραστηριότητες και τις προοπτικές της εταιρίας. Παράλληλα οι μαθητές με την βοήθεια του λογισμικού θα έχουν πρόσβαση σε στοιχεία της αγοράς και του κλάδου στον οποίο θα δραστηριοποιηθούν.

7η Εκπαιδευτική Συνάντηση Οι μαθητές συνεδριάζουν και διαδραματίζουν τον ρόλο ο οποίος τους έχει ανατεθεί. Δημιουργούν το αντίστοιχο οργανόγραμμα και το παρουσιάζουν στην τάξη. Στην συνέχεια παρουσιάζουν το επιχειρηματικό τους σχέδιο. Ο καθηγητής στο σημείο αυτό θα πρέπει συμβουλευτικά να δώσει κατευθύνσεις οι οποίες θα έχουν ως σκοπό την βελτίωση του επιχειρηματικού τους σχεδίου.

8η Εκπαιδευτική Συνάντηση Οι μαθητές με το πέρας σύνταξης του επιχειρηματικού τους σχεδίου εισέρχονται στο λογισμικό. Οι μαθητές πλέον έχουν την δυνατότητα να αναλάβουν πρωτοβουλίες προκειμένου να φέρουν σε επιτυχία την επιχειρηματική τους πρωτοβουλία. Ουσιαστικά ο κάθε μαθητής μεμονωμένα θα ανταγωνίζεται τους συμμαθητές του (στα πλαίσια του εκπαιδευτικού παιχνιδιού) ενώ η θέση τους στην αγορά θα αποτυπώνεται από το ίδιο το παιχνίδι.

9η Εκπαιδευτική Συνάντηση Στην παρούσα φάση οι μαθητές θα λαμβάνουν ειδήσεις που αφορούν στον κλάδο τον οποίο δραστηριοποιούνται. Οι ειδήσεις μπορεί να είναι: (α). Προγραμματικές Δηλώσεις (β). Ξαφνικές Διεθνής Κρίσεις (γ). Ακραία Καιρικά Φαινόμενα (δ). Μεταβολές στην Διεθνή ή και Εσωτερική Οικονομία (Μεταβολή Επιτοκίων, Πληθωρισμός κλπ).

10η έως και 15η Εκπαιδευτική Συνάντηση Για τις επόμενες έξι συναντήσεις οι μαθητές θα πραγματοποιήσουν ανταλλαγή ρόλων Η ομάδα των μαθητών της εικονικής επιχείρησης θα αλλάζει και θα υποδύεται τους ρόλους των άλλων μελών της ομάδας. Παράλληλα θα γίνεται συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων σε θέματα που άπτονται των δραστηριοτήτων της εικονικής επιχείρησης ενώ θα δίνονται συμβουλές προκειμένου να αποφευχθούν στο μέλλον διαχειριστικά λάθη.

16η Εκπαιδευτική Συνάντηση Στην τελευταία συνάντηση γίνεται μια συνολική αποτίμηση και αξιολόγηση της εργασίας που έλαβε χώρα στα πλαίσια της εικονικής επιχείρησης. Ταυτόχρονα, θα γίνει και η αξιολόγηση. Η διαδικασία βασίζεται τόσο σε ελεύθερη συζήτηση με τους συμμετέχοντες, όσο και σε συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου το οποίο καλύπτει το εύρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.