Ποιοτικοί κανονισμοί για την εξω-οικογενειακή φροντίδα των παιδιών Quality 4 Children Απρίλιος 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
Ευρωπαϊκή Εταιρεία για τη Γλωσσική Δοκιμασιολογία και την Αξιολόγηση της Γλωσσικής Επίδοσης
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Γεώργιος Ζαμπατής Προϊστάμενος Διεύθυνσης Επιστημονικής & Αναπτυξιακής Δραστηριότητας.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
«Ίδρυμα και παιδική προστασία στην Ελλάδα σήμερα»
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Συντονιστής Φορέας Intercollege Φορείς Υλοποίησης ΟΕΒ - Ομοσπονδία Εργοδοτών και Βιομηχάνων ΠΕΟ- Παγκύπρια Εργατική Ομοσπονδία ΚΙΣΑ – Κίνηση.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
ΠΡΑΞΗ: ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΗΣ ΓΣΕΒΕΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΟΔΗΓΙΑ 2001/42/ΕΚ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις Ενιαία Αρχή για τις Δημόσιες Συμβάσεις
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Μετάφραση: Μαρία Ευαγγέλου «Ισότητα, Ποιότητα και Ασφάλεια στη φροντίδα Υγείας» Νοέμβριος 2007 Λευκωσία, Κύπρος Paul de Raeve Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Νοσηλευτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδας Ημερίδα Σταδιοδρομίας ΔΑΣΤΑ Παρουσίαση του Γραφείου Διασύνδεσης.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιοτικοί κανονισμοί για την εξω-οικογενειακή φροντίδα των παιδιών Quality 4 Children Απρίλιος 2013

Εισαγωγή Το Μάρτιο του 2004 τρεις διεθνείς οργανισμοί που προασπίζουν την παιδική φροντίδα η FICE, η IFCO και τα Παιδικά Χωριά SOS, ένωσαν τις δυνάμεις τους με σκοπό να προωθήσουν ένα πρόγραμμα. Αυτό το πρόγραμμα, έχει ως σκοπό την αναβάθμιση και την ανέλιξη των συνθηκών φροντίδας για τη ζωή στα ιδρύματα στην Ευρώπη. Σε αυτό το πρόγραμμα συμμετέχουν ενεργά 32 Ευρωπαικές χώρες.

Αξίες του “Quality4Children” Συμμετοχή. Οι άμεσα ενδιαφερόμενοι (παιδιά, νέοι, βιολογικές οικογένειες, επαγγελματίες στα πλαίσια), αποκτούν ουσιαστική εμπλοκή. Συνεργασία. Το πρόγραμμα εγκαθιδρύεται μεταξύ οργανισμών και κρατών σε διεθνές επίπεδο. Δέσμευση. Το πρόγραμμα βασίζεται στη διεθνή συνθήκη για τα δικαιώματα του παιδιού(UNICEF). Ευθύνη και Υποστήριξη. Διαμορφώνουμε ένα Ευρωπαικό υποστηρικτικό σύστημα το οποίο δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει τη θεωρητική και πρακτική εμπειρία του στο χώρο. Φυλετική ποικιλία και Διαφοροποίηση. Υπάρχει διαφοροποίηση και ποικιλία ανάλογα με το φύλο και τις ανάγκες όλων όσων εμπλέκονται στη διαδικασία.

Η Αποστολή του “Quality4Children” Να εγκατασταθεί ένα Ευρωπαϊκό σύστημα, το οποίο θα είναι ικανό να προασπίζεται ουσιαστικά τα δικαιώματα των παιδιών που μεγαλώνουν σε πλαίσια εξω οικογενειακής φροντίδας. Να δημιουργηθούν ευρωπαϊκοί ποιοτικοί κανονισμοί, βασιζόμενοι στην εμπειρία και τις καλές πρακτικές των άμεσα ενδιαφερομένων. Να προαχθεί η εφαρμογή και η παρακολούθηση των κανονισμών σε Ευρωπαϊκό, διεθνή και τοπικό επίπεδο.

Υλοποίηση του Προγράμματος Η κάθε μία από τις 32 χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκπροσωπούνται από έναν συντονιστή, ο οποίος μαζί με την καταρτισμένη ομάδα του, συμβάλλουν στο πρόγραμμα με την: Συγκέντρωση ιστοριών. Ανάλυση δεδομένων. Διαμόρφωση και αρθρογράφηση ποιοτικών κανονισμών. Προώθηση του προγράμματος σε διεθνές επίπεδο.

Διαδικασία απόφασης για την απομάκρυνση από τη βιολογική οικογένεια και εισαγωγής και μετακίνησης στο νέο πλαίσιο φροντίδας. Το βίωμα σε σχέση με τις συνθήκες διαβίωσης στο πλαίσιο φροντίδας. Διαδικασία πιθανής επανένταξης στη βιολογική οικογένεια (ζωή εκτός πλαισίου φροντίδας). Πεδία Ανάλυσης και Έρευνας

Q4C Ποιοτικοί Κανονισμοί Αναλυτική Έρευνα 1.Δημιουργία Πλάνου 2.Συνέντευξη 3. Εξαγωγή Πληροφοριών 4.Διαμόρφωση 5.Επικύρωση ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ “STORYTELLING” 6.Επιπλέον Διαδικασίες

Στάδια Προγράμματος Στάδιο 1 (Μάρτιος 04 – Δεκέμβριος 05): Επιλογή των Συντονιστών – Βασικών Εκπροσώπων από τις 32 Ευρωπαικές Χώρες. Συναντήσεις προετοιμασίας για τους Συντονιστές και την ομάδα (Εκπαίδευση στο “storyteling”. Συλλογή πληροφοριών μέσω αφήγησης και ελεύθερων συνειρμών). Συλλογή και καταγραφή-αρθρογράφηση των ιστοριών. 1ο”Quality4Children” Ευρωπαικό Συνέδριο στο Gmunden, Αυστρία (Ιούνιος 01 – 02, 2005) 450 συμμετέχοντες.

Στάδια Προγράμματος Στάδιο 2 (Δεκέμβριος 05 – Δεκέμβριος 06): Δημιουργία Ποιοτικών Κανονισμών βασιζόμενων στις συγκεντρωτικές πληροφορίες από τις ιστορίες των άμεσα ενδιαφερόμενων. Διαχωρισμός των ομάδων σε τρεις βασικές διεθνής ομάδες για την ανάλυση και καταγραφή των δεδομένων. Καταγραφή προσχέδιου των Ποιοτικών Κανονισμών έτσι ώστε να ενημερωθούν και να ανατροφοδοτηθούν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και συμμετέχοντες στο πρόγραμμα (Ιούνιος 06). Ολοκλήρωση και τελική καταγραφή των Q4C Ποιοτικών Κανονισμών (Οκτώβριος 06). Στάδιο 3(εως το 2007): Δημοσίευση των Ποιοτικών Κανονισμών (Ιανουάριος 07). Προώθηση και έναρξη εφαρμογής των Ποιοτικών Κανονισμών. Μόνιμη διεύρυνση του συστήματος με σκοπό την υποστήριξη και κάλυψη των στόχων του προγράμματος Q4C.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Κανονισμός 1: Το Παιδί και η Βιολογική οικογένεια του λαμβάνουν κάθε δυνατή υποστήριξη κατά την διάρκεια της λήψης απόφασης. Κανονισμός 2: Το Παιδί ενθαρρύνεται στο να συμμετέχει στην λήψη απόφασης. Κανονισμός 3: Μια επαγγελματική διαδικασία κατά την λήψη απόφασης κατοχυρώνει την καλύτερη φροντίδα για το παιδί. Κανονισμός 4: Τα αδέλφια διαμένουν στο ίδιο πλαίσιο φροντίδας. Κανονισμός 5: Η μετακίνηση στο πλαίσιο φροντίδας είναι καλά προετοιμασμένη και υλοποιείται με ευαισθησία. Κανονισμός 6: Ο αποχωρισμός από την Βιολογική Οικογένεια καθοδηγείται από ένα εξατομικευμένο σχέδιο για κάθε παιδί.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ Κανονισμός 7: Η τοποθέτηση του παιδιού εναρμονίζεται με τις ανάγκες, την κατάσταση ζωής και το προηγούμενο κοινωνικό περιβάλλον του. Κανονισμός 8: Το παιδί διατηρεί επικοινωνία με την βιολογική οικογένεια του. Κανονισμός 9: Τα πρόσωπα φροντίδας είναι ειδικευμένα και έχουν επαρκείς συνθήκες εργασίας. Κανονισμός 10: Οι σχέσεις του προσωπικού φροντίδας και του παιδιού βασίζονται στην κατανόηση και τον σεβασμό. Κανονισμός 11: Το παιδί ενισχύεται στο να συμμετέχει ενεργά στις αποφάσεις που επηρεάζουν την ζωή του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ Κανονισμός 12: Το παιδί μεγαλώνει σε κατάλληλες συνθήκες φροντίδας. Κανονισμός 13: Παιδιά με ειδικές ανάγκες λαμβάνουν εξειδικευμένη φροντίδα. Κανονισμός 14: Το παιδί/νέος ενήλικας προετοιμάζεται συνεχώς για την αυτονόμηση του.

Διαδικασία ανεξαρτητοποίησης Κανονισμός 15: Η διαδικασία ανεξαρτητοποίησης προετοιμάζεται και υλοποιείται επιμελώς. Κανονισμός 16: Η επικοινωνία διεξάγεται με κατάλληλο και χρήσιμο τρόπο. Κανονισμός 17: Το παιδί/νέος ενήλικας ενθαρρύνεται να συμμετέχει στην διαδικασία. Κανονισμός 18: Διασφαλίζονται η ανατροφοδότηση (feedback), η δυνατότητα επικοινωνίας και η συνεχής στήριξη.

‘Εκβαση του “Q4Children” Παρουσίαση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες τον Ιούνιο του 2006 Αναφορά στη διάσκεψη για θέματα που αφορούν την Εθνική Στρατηγική για τα δικαιώματα του παιδιού στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ιούλιος 2007) Ενημέρωση των κυριότερων φορέων παιδικής προστασίας για τα αποτελέσματα, με σκοπό τη θεσμοθέτησή των ποιοτικών κανονισμών από τους ίδιους τους φορείς.

‘Εκβαση του “Q4Children” Συνεργασία με τον Συνήγορο του Παιδιού και δύο φορείς Παιδικής Προστασίας (πιλοτικά) με σκοπο την συμμετοχή των παιδιών στην υλοποίηση των Standards. Στους άμεσους στόχους είναι η συμμετοχή στο πρόγραμμα 10 τουλάχιστον φορέων, επιλεγμένων από τον Συνήγορο του Παιδιού. Οργάνωση και υλοποίηση βιωματικών σεμιναρίων στο προσωπικό φροντίδας των ενδιαφερόμενων φορέων.

Επιπλέον Πληροφορίες Website: Ελληνική Ομάδα QUALITY4CHILDREN : Blog: Facebook: ldren-greece/