Σκέψεις σχετικά με τη διασφάλιση ποιότητας στα ΑΕΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π: Δράσεις και Πολιτικές - Εθνικό Κέντρο Europass
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΑΤΕΙ Θεσ/νίκης, Τμήμα Πληροφορικής, Σέρρες Ενίσχυση Σπουδών Πληροφορικής στο Α.Τ.Ε.Ι. Θεσ/νίκης (Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. ΙΙ, Ενέργεια: 2.2.2: Πρόγραμμα.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Trendence Graduate Barometer 2015 About the survey.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Διδακτική Πληροφορικής
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Οι κοινωνικές διαστάσεις της ανώτατης εκπαίδευσης: η περίπτωση της Μπολόνια.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Τρίτη 25 Απριλίου 2017
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Βαςικα Οροςημα για την Εφαρμογη του Νομου ΓΙΑ ΤΑ Α.Ε.Ι.
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σκέψεις σχετικά με τη διασφάλιση ποιότητας στα ΑΕΙ Καθηγητής Γεώργιος Ε. Σταυρουλάκης Αναπληρωτής Πρύτανης Πολυτεχνείου Κρήτης Πρόεδρος ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Υφηγητής, Διδάκτωρ Πολιτικός Μηχανικός ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ιστορική εξέλιξη δραστηριοτήτων και διασφάλισης ποιότητας Παραγωγή Ποιότητα – έλεγχος Πιστοποίηση Διαπροσωπικές σχέσεις, εμπιστοσύνη στον παραγωγό, μικρές κοινωνίες ... Θεσμοί, μεγάλες κοινωνίες, ανωνυμία ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ποιότητα σε Προϊόντα Παραγωγή Εκπαίδευση Μικρός κύκλος ζωής – άμεσα ορατό αποτέλεσμα ... Μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να καταλάβουν οι απόφοιτοι θέσεις ευθύνης ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ποιότητα σε ΑΕΙ: παραδοσιακοί και σύγχρονοι τρόποι διασφάλισης Αυστηρότητα / απόσταση Φήμη / ιστορία πιστοποίηση Πρότυπο ο παραδοσιακός δάσκαλος του σχολείου Όποιος την έχει ή την διαφημίζει επιτυχώς Αναγκαιότητα για όλους τους άλλους ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Παραγωγός - πελάτης Ο παραγωγός είναι γνωστός (διδάσκοντες, συνεργάτες, διοίκηση) Ο πελάτης ποιός είναι; Ο φοιτητής ? Η κοινωνία ? Αντιπρόσωπός της (π.χ. Η ΑΔΙΠ?) Οι επαγγελματικές οργανώσεις? ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Εργαλεία διασφάλισης ποιότητας Για τις εγκαταστάσεις και υποδομές αποδεκτά πρότυπα Για το διδακτικό προσωπικό Προσόντα κατά την πρόσληψη Δια βίου αξιολόγηση Για τους διδασκόμενους ??? ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ιστορική αναδρομή του European Higher Education Area (Ι) 1998 – The Sorbonne Declaration υπογράφτηκε μεταξύ των υπουργών 4 χωρών (Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, Ιταλία) για τη δημιουργία ενός κοινού πλαισίου αναφοράς με σκοπό την ίδρυση το 2010 της European Higher Education Area, η οποία θα προωθούσε i)την κινητικότητα των φοιτητών, των αποφοίτων και των καθηγητών και ii)την αξιολόγηση των προσόντων με σεβασμό στην αγορά εργασίας. Πηγή http://www.ehea.info/article-details.aspx?ArticleId=3 ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ιστορική αναδρομή του European Higher Education Area (ΙΙ) 1999 – The Bologna Declaration υπογράφτηκε συμφωνία από 29-30 χώρες για την προώθηση της ευρωπαϊκής συνεργασίας σε θέματα διασφάλισης ποιότητας υπό την οπτική της ανάπτυξης συγκρίσιμων κριτηρίων και μεθοδολογιών και την προώθηση των απαραίτητων ευρωπαϊκών διαστάσεων στην ανώτατη εκπαίδευση σχετικά με την ανάπτυξη της καριέρας, της διαπανεπιστημιακής συνεργασίας, των σχημάτων κινητικότητας και τα ολοκληρωμένα προγράμματα μελέτης, εκπαίδευσης και έρευνας. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ιστορική αναδρομή του European Higher Education Area (γ) 2008 – Ίδρυση του European Qualifications Framework (EQF) από τα ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, το οποίο δρα ως μέσο μετάφρασης των εθνικών προσόντων προωθώντας την κινητικότητα των εργαζομένων και των επιμορφούμενων ανάμεσα στις χώρες διευκολύντας τη Δια Βίου μάθησή τους. Στην Ελλάδα ο αντίστοιχος εθνικός εκπρόσωπος είναι ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠ). ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Ιστορική αναδρομή του European Higher Education Area (γ) 2009 – Louvain-la-Neuve Communiqué οι υπουργοί των 46 χωρών που είχαν υπογράψει το σύμφωνο της Μπολώνιας καθιέρωσαν τις προτεραιότητες της European Higher Education Area μέχρι το 2020. Τόνισαν τη σημασία της Δια Βίου Μάθησης, της διεύρυνσης πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και την κινητικότητα. Μέχρι το 2020, τουλάχιστον το 20% των πτυχιούχων θα πρέπει να έχουν περάσει μία περίοδο μελέτης ή εκπαίδευσης στο εξωτερικό. 2010 - Ίδρυση της European Higher Education Area. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Δημιουργήθηκε ηλεκτρονικό αυτοματοποιημένο σύστημα εισαγωγής στοιχείων και παραγωγής (προσχεδίων) για τις εκθέσεις (καθ. Σ. Χριστοδουλάκης και συνεργάτες) Συμπεριλαμβάνονται ερωτηματολόγια φοιτητών (ανώνυμα) Δοκιμάστηκαν σε φοιτητές του ΜΗΠΕΡ και εξήχθησαν τα πρώτα συμπεράσματα ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Δημιουργία ερωτηματολογίου ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Εισαγωγή φοιτητών στο σύστημα Η Εισαγωγή φοιτητών στο σύστημα γίνεται με κατάλογο ηλεκτρονικών διευθύνσεων (κουπόνια) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Ενεργοποίηση ερωτηματολογίου ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Αποστολή ειδοποιήσεων ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Συλλογή και επεξεργασία ερωτηματολογίων ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Ερωτηματολόγιο ΗΜΜΥ (I) To Ερωτηματολόγιο ΗΜΜΥ αποτελείται από 26 ερωτήσεις και μερικές ακόμα ελεύθερου κειμένου. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Ερωτηματολόγιο ΗΜΜΥ (IΙ) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Ερωτηματολόγιο ΗΜΜΥ (ΙΙI) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Ερωτηματολόγιο ΗΜΜΥ (IV) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (Ι) ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (Ι) Παρατηρήσεις από τη δοκιμαστική εφαρμογή στο ΜΗΠΕΡ (ερωτηματολόγιο ΑΔΙΠ, Άνοιξη 2013, έκθεση από την κα Αφροδίτη Παπαδοπούλου): Απογοητευτική συμμετοχή σε σύγκριση με το ερωτηματολόγιο σε χαρτί που διανέμεται κατά τη διάρκεια του μαθήματος Αξιολόγηση και προαιρετική παρακολούθηση είναι ασύμβατα χαρακτηριστικά (στάθμιση με την ερώτηση σχετικά με την παρακολούθηση?) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (ΙΙ) ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (ΙΙ) Οι φοιτητές αγωνιούν για την ανωνυμία, η οποία στηρίζεται στην υπευθυνότητα των διαχειριστών Το πρότυπο ερωτηματολόγιο της ΑΔΙΠ περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό ερωτήσεων που λαμβάνοντας υπόψη ότι ένας φοιτητής/φοιτήτρια πρέπει να συμπληρώσει 7- 15 ερωτηματολόγια, αναλόγως σε πόσα μαθήματα είναι εγγεγραμμένος/η, δρα αποτρεπτικά στη συμμετοχή. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (ΙII) Ο χρόνος που ζητείται να διατεθεί είναι μεγάλος, διότι στέλνεται ένα ερωτηματολόγιο σχετικά μεγάλο για κάθε μάθημα. Πρόταση 1: Δραστική μείωση του αριθμού των ερωτήσεων ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Πρώτες παρατηρήσεις (ΙV) Κατά την ηλεκτρονική αξιολόγηση τα ερωτηματολόγια στέλνονται ανά μάθημα. Ήτοι, ο κάθε φοιτητής λαμβάνει 7-15 μηνύματα προσκλήσεις συμμετοχής και στη συνέχεια υπενθυμίσεις. Πολύ πιθανό είναι να έχουν προσθέσει τη διεύθυνση αποστολής στα «ανεπιθύμητα» (junk). Πρόταση 2: Διερεύνηση δυνατότητας συλλογικής αποστολής προσκλήσεων συμμετοχής με ένα μήνυμα, και μόνο υπενθύμιση ανά μάθημα. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Αντιδράσεις φοιτητών ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Αντιδράσεις φοιτητών Οι αντιδράσεις των φοιτητών είναι ποικίλες: αδιαφορία (οι περισσότεροι), ιδεολογική αντίδραση να συμμετέχουν σε μια διαδικασία που πιθανώς θα σχετισθεί με τη χρηματοδότηση του ΠΚ, έως και προτάσεις για την διεξαγωγή του ερωτηματολογίου περισσότερες φορές στο εξάμηνο (αρχή, μέση και τέλος εξαμήνου), ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα από την μεταβολή των αποτελεσμάτων ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Γενικές παρατηρήσεις ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Γενικές παρατηρήσεις Η εισαγωγή στοιχείων (από βιβλιογραφικές πηγές, ηλεκτρονικά αποθετήρια, προγράμματα σπουδών) δεν έχει πλήρως δοκιμαστεί στην πράξη. Το σύστημα θα απαιτεί συντήρηση. ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Που βρισκόμαστε τώρα: Συντάχθηκε κανονισμός χρήσης Βελτιώνονται τα ερωτηματολόγια Θα υποβληθεί στο Συμβούλιο για έγκριση και θα αρχίσει η εφαρμογή (Φθινόπωρο 2013) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΜΟΔΙΠ Πολυτεχνείου Κρήτης Σας ευχαριστώ πολύ! ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ