Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Υπόδειγμα στρατηγικού σχεδίου
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ)
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 2007 – ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
GREECE. Διαχείριση επενδυτικών προσδοκιών για Ελλάδα. Έλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό Αξιοπιστίας ΑνταγωνιστικότηταςΈλλειμμα Δημοσιονομικό Κοινωνικό.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
kpmg kpmg Αειφόρος ανάπτυξη και οικονομία – πρότυπα μοντέλα επιχειρησιακών / επενδυτικών φορέων.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος Δυτικής Μακεδονίας Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας Regional Operational.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Η Διοίκηση των αλλαγών: Οργανωσιακή ανάπτυξη και κουλτούρα στις υπηρεσίες υγείας ● ¨Διοίκηση αλλαγών¨ είναι η διαδικασία διαχείρισης και ελέγχου ριζικών.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees

Ατζέντα Η Κρίση και οι Προκλήσεις της Άξονες Δράσης για Επιτυχία στο νέο περιβάλλον για τα δίκτυα franchise Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees The Franchise Excellence Center

“ Κάθε ένας μας έχει κάποιο σχέδιο … μέχρις ότου δεχτεί μια γροθιά στο πρόσωπο.” Mike Tyson

Η Αγορά πριν τη Κρίση  Πως ήταν η αγορά πριν τη κρίση ;  Τι ρωτούσαν οι πελάτες τότε ; Τι τους απασχολούσε ;  Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisors;  Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisees;  Ποιοι ήταν οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για τα δίκτυα franchise;  Ποιες ήταν οι απαραίτητες δεξιότητες για τους franchisors και τους franchisees;

Βασικά Χαρακτηριστικά Κρίσης  Μείωση διαθέσιμου εισοδήματος  Αύξηση της αποταμίευσης  Αρνητική πιστωτική επέκταση

Προκλήσεις για τα Δίκτυα Franchise 2011& μετά

Ενισχύοντας την Δέσμευση των franchisees και τα αποτελέσματα του Δικτύου  Πώς είναι η αγορά σας σήμερα ;  Τι σκέφτονται σήμερα οι πελάτες σας ;  Που θα πρέπει να εστιάσει το δικό σας τα δίκτυο franchise;  Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την σύγκλιση και τα αποτελέσματα του δικτύου ;  Τι θα πρέπει να κάνει ο franchisor;  Τι θα πρέπει να κάνουν οι franchisees;

Παράνοια : να κάνεις τα ίδια πράγματα με τον ίδιο τρόπο ξανά και ξανά και ξανά και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Albert Einstein

Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να επιτύχω αποτελέσματα σε περίοδο κρίσης ; ... να βελτιώσω την απόδοση των franchisees ; ... να βελτιώσω τις πωλήσεις και την ρευστότητα των franchisees και του Δικτύου ; ... να διεκδικήσω μερίδια αγοράς και να ενισχύσω την διατηρησιμότητα και την επαναληψιμότητα του τελικού πελάτη ; ... να ενισχύσω την εξωστρέφεια, την επιχειρηματικότητα και την πελατοκεντρική κουλτούρα στο σύνολο του δικτύου ;

Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να κινητοποιήσω τους franchisees ώστε να υιοθετήσουν κοινές δράσεις και την στρατηγική του Δικτύου ; ... να ενισχύσω την προστιθέμενη αξία των franchisees και του Δικτύου ; ... να βοηθήσω τους franchisees να χτίσουν ομάδα, να αναπτύξουν και να βελτιώσουν την απόδοση του προσωπικού τους ; ... να προσελκύσω και να εντάξω επιτυχημένα νέους franchisees;

Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … .... να βελτιώσω την απόδοση των υπηρεσιών υποστήριξης ; .. να βοηθήσω τα στελέχη υποστήριξης να υιοθετήσουν νέο ρόλο και νέες δεξιότητες για την βελτίωση της προστιθέμενης αξίας προς το Δίκτυο ; ... να διαχειριστώ την αλλαγή και την μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise ; ... να ενισχύσω την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση ;  … να εξασφαλίσω την ανάπτυξη και μακροχρόνια αξία του Δικτύου ;

Τα βασικά : Άξονες Ανάληψης Δράσεων  Cash is King  Επικεντρωθείτε στο core business  Επικεντρωθείτε στις κερδοφόρες πωλήσεις και αξιολογήστε τις νέες ευκαιρίες  Κατανοήστε τις αλλαγές στην αγορά και στον καταναλωτή  Κινητοποιήστε για την επίτευξη του οράματος και της στρατηγικής  Ενισχύστε την εξωστρέφεια  Δώστε λύσεις και καινοτομήστε  Ενισχύστε την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση  Δημιουργήστε ομάδες, ενισχύστε την συνεργασία και καθοδηγήστε  Δεσμεύστε και κινητοποιήστε τους franchisees

Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees

Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees  Ο βαθμός ικανοποίησης και δέσμευσης των franchisees αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας και προϋπόθεση για τα παραπάνω  Σε μία έρευνα συμμετείχαν 130 αλυσίδες franchise στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής, έδειξε ότι οι αλυσίδες με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης των franchisees τους αναπτύσσονταν 6 φορές πιο γρήγορα το χρόνο σε σχέση με αλυσίδες που ο αντίστοιχος δείκτης ικανοποίησης ήταν χαμηλός.

Υιοθετώντας Πελατοκεντρική Κουλτούρα FranchisorFranchisee Καταναλωτής Δίκτυο- κεντρική Προσέγγιση Πελατό-κεντρική Προσέγγιση

Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Επιλογή και Ένταξη : Προσδιορίστε το προφίλ του ιδανικού franchisee και υιοθετήστε διαδικασίες προσέλκυσης και ένταξης για νέους franchisees  Επικοινωνία και Ευθυγράμμιση : Εκπαιδεύστε τους franchisees για την μεγάλη εικόνα για το δίκτυο και τον franchisor – επιχειρηματικό μοντέλο, ευκαιρίες και προκλήσεις  Μοντέλο Επιτυχίας : προσδιορίστε και επικοινωνήστε ως franchisor το ‘ προφίλ επιτυχίας ’ ενός franchisee στην αλυσίδα σας

Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Επικοινωνία & εσωτερικό Marketing: η επικοινωνία των success stories θα συμβάλλει στην ταχύτερη υιοθέτηση δράσεων στο σύνολο του δικτύου  Διαχείριση της Απόδοσης : Προσδιορίστε το άνω 20% και το κάτω 20% των franchisees σε επίπεδο απόδοσης. Μετράτε τα αποτελέσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα  Συστήματα μέτρησης : Αξιοποιήστε συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης για να αναδείξετε και ποιοτικά στοιχεία σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης των franchisees

Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Βοηθήστε τους λάθος ανθρώπους να αποχωρήσουν από το δίκτυο – “ αυξήστε το turnover”  Συστήματα επιβράβευσης : Επιβραβεύστε, αναγνωρίστε, εμπνεύστε, παρακινήστε και βοηθήστε να διαχυθούν βέλτιστες πρακτικές  Εμπλοκή των franchisees: εμπλέξτε τους franchisees για την υιοθέτηση νέων δράσεων, την επίλυση προβλημάτων και την κατανόηση των αναγκών του τελικού πελάτη  Οικοδομήστε ενιαία κουλτούρα & ενδυναμώστε τις κοινές αξίες. Αξιοποιήστε τις κοινές αξίες εντός και εκτός του δικτύου.

Ποιοι Είμαστε

 Εξειδίκευση στο χώρο του franchise  Αξιοποίηση συστημάτων, τεχνογνωσίας και εμπειρίας της Dale Carnegie Training και της The Franchise Co.  Δέσμευση σε αποτελέσματα  Προσαρμογή στις ανάγκες κάθε Δικτύου  Αξίες και Επιχειρηματική Ηθική  Συμβολή στην ενδυνάμωση του θεσμού του franchise

Λύσεις  Ολοκληρωμένες Λύσεις βελτίωσης της απόδοσης που στοχεύουν σε μετρήσιμα αποτελέσματα για τα δίκτυα franchise  Σχεδιασμός και υλοποίηση συστημάτων ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού και βελτίωσης της απόδοσης για δίκτυα franchise  Workshops για τους Franchisors και τα στελέχη υποστήριξης του Δικτύου  Workshops για τους Franchisees

Μετρήσιμα Αποτελέσματα  Βελτίωση της Απόδοσης των Franchisees, των υπηρεσιών υποστήριξης και του Δικτύου Franchise  Υλοποίηση της Στρατηγικής και Ευθυγράμμιση με τους Franchisees  Ενίσχυση Κοινής Κουλτούρας  Διαχείριση Αλλαγής και μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise  Υιοθέτηση & Διάχυση Βέλτιστων Πρακτικών