Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees
Ατζέντα Η Κρίση και οι Προκλήσεις της Άξονες Δράσης για Επιτυχία στο νέο περιβάλλον για τα δίκτυα franchise Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees The Franchise Excellence Center
“ Κάθε ένας μας έχει κάποιο σχέδιο … μέχρις ότου δεχτεί μια γροθιά στο πρόσωπο.” Mike Tyson
Η Αγορά πριν τη Κρίση Πως ήταν η αγορά πριν τη κρίση ; Τι ρωτούσαν οι πελάτες τότε ; Τι τους απασχολούσε ; Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisors; Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisees; Ποιοι ήταν οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για τα δίκτυα franchise; Ποιες ήταν οι απαραίτητες δεξιότητες για τους franchisors και τους franchisees;
Βασικά Χαρακτηριστικά Κρίσης Μείωση διαθέσιμου εισοδήματος Αύξηση της αποταμίευσης Αρνητική πιστωτική επέκταση
Προκλήσεις για τα Δίκτυα Franchise 2011& μετά
Ενισχύοντας την Δέσμευση των franchisees και τα αποτελέσματα του Δικτύου Πώς είναι η αγορά σας σήμερα ; Τι σκέφτονται σήμερα οι πελάτες σας ; Που θα πρέπει να εστιάσει το δικό σας τα δίκτυο franchise; Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την σύγκλιση και τα αποτελέσματα του δικτύου ; Τι θα πρέπει να κάνει ο franchisor; Τι θα πρέπει να κάνουν οι franchisees;
Παράνοια : να κάνεις τα ίδια πράγματα με τον ίδιο τρόπο ξανά και ξανά και ξανά και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Albert Einstein
Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να επιτύχω αποτελέσματα σε περίοδο κρίσης ; ... να βελτιώσω την απόδοση των franchisees ; ... να βελτιώσω τις πωλήσεις και την ρευστότητα των franchisees και του Δικτύου ; ... να διεκδικήσω μερίδια αγοράς και να ενισχύσω την διατηρησιμότητα και την επαναληψιμότητα του τελικού πελάτη ; ... να ενισχύσω την εξωστρέφεια, την επιχειρηματικότητα και την πελατοκεντρική κουλτούρα στο σύνολο του δικτύου ;
Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να κινητοποιήσω τους franchisees ώστε να υιοθετήσουν κοινές δράσεις και την στρατηγική του Δικτύου ; ... να ενισχύσω την προστιθέμενη αξία των franchisees και του Δικτύου ; ... να βοηθήσω τους franchisees να χτίσουν ομάδα, να αναπτύξουν και να βελτιώσουν την απόδοση του προσωπικού τους ; ... να προσελκύσω και να εντάξω επιτυχημένα νέους franchisees;
Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … .... να βελτιώσω την απόδοση των υπηρεσιών υποστήριξης ; .. να βοηθήσω τα στελέχη υποστήριξης να υιοθετήσουν νέο ρόλο και νέες δεξιότητες για την βελτίωση της προστιθέμενης αξίας προς το Δίκτυο ; ... να διαχειριστώ την αλλαγή και την μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise ; ... να ενισχύσω την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση ; … να εξασφαλίσω την ανάπτυξη και μακροχρόνια αξία του Δικτύου ;
Τα βασικά : Άξονες Ανάληψης Δράσεων Cash is King Επικεντρωθείτε στο core business Επικεντρωθείτε στις κερδοφόρες πωλήσεις και αξιολογήστε τις νέες ευκαιρίες Κατανοήστε τις αλλαγές στην αγορά και στον καταναλωτή Κινητοποιήστε για την επίτευξη του οράματος και της στρατηγικής Ενισχύστε την εξωστρέφεια Δώστε λύσεις και καινοτομήστε Ενισχύστε την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση Δημιουργήστε ομάδες, ενισχύστε την συνεργασία και καθοδηγήστε Δεσμεύστε και κινητοποιήστε τους franchisees
Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees
Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees Ο βαθμός ικανοποίησης και δέσμευσης των franchisees αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας και προϋπόθεση για τα παραπάνω Σε μία έρευνα συμμετείχαν 130 αλυσίδες franchise στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής, έδειξε ότι οι αλυσίδες με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης των franchisees τους αναπτύσσονταν 6 φορές πιο γρήγορα το χρόνο σε σχέση με αλυσίδες που ο αντίστοιχος δείκτης ικανοποίησης ήταν χαμηλός.
Υιοθετώντας Πελατοκεντρική Κουλτούρα FranchisorFranchisee Καταναλωτής Δίκτυο- κεντρική Προσέγγιση Πελατό-κεντρική Προσέγγιση
Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία Επιλογή και Ένταξη : Προσδιορίστε το προφίλ του ιδανικού franchisee και υιοθετήστε διαδικασίες προσέλκυσης και ένταξης για νέους franchisees Επικοινωνία και Ευθυγράμμιση : Εκπαιδεύστε τους franchisees για την μεγάλη εικόνα για το δίκτυο και τον franchisor – επιχειρηματικό μοντέλο, ευκαιρίες και προκλήσεις Μοντέλο Επιτυχίας : προσδιορίστε και επικοινωνήστε ως franchisor το ‘ προφίλ επιτυχίας ’ ενός franchisee στην αλυσίδα σας
Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία Επικοινωνία & εσωτερικό Marketing: η επικοινωνία των success stories θα συμβάλλει στην ταχύτερη υιοθέτηση δράσεων στο σύνολο του δικτύου Διαχείριση της Απόδοσης : Προσδιορίστε το άνω 20% και το κάτω 20% των franchisees σε επίπεδο απόδοσης. Μετράτε τα αποτελέσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα Συστήματα μέτρησης : Αξιοποιήστε συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης για να αναδείξετε και ποιοτικά στοιχεία σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης των franchisees
Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία Βοηθήστε τους λάθος ανθρώπους να αποχωρήσουν από το δίκτυο – “ αυξήστε το turnover” Συστήματα επιβράβευσης : Επιβραβεύστε, αναγνωρίστε, εμπνεύστε, παρακινήστε και βοηθήστε να διαχυθούν βέλτιστες πρακτικές Εμπλοκή των franchisees: εμπλέξτε τους franchisees για την υιοθέτηση νέων δράσεων, την επίλυση προβλημάτων και την κατανόηση των αναγκών του τελικού πελάτη Οικοδομήστε ενιαία κουλτούρα & ενδυναμώστε τις κοινές αξίες. Αξιοποιήστε τις κοινές αξίες εντός και εκτός του δικτύου.
Ποιοι Είμαστε
Εξειδίκευση στο χώρο του franchise Αξιοποίηση συστημάτων, τεχνογνωσίας και εμπειρίας της Dale Carnegie Training και της The Franchise Co. Δέσμευση σε αποτελέσματα Προσαρμογή στις ανάγκες κάθε Δικτύου Αξίες και Επιχειρηματική Ηθική Συμβολή στην ενδυνάμωση του θεσμού του franchise
Λύσεις Ολοκληρωμένες Λύσεις βελτίωσης της απόδοσης που στοχεύουν σε μετρήσιμα αποτελέσματα για τα δίκτυα franchise Σχεδιασμός και υλοποίηση συστημάτων ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού και βελτίωσης της απόδοσης για δίκτυα franchise Workshops για τους Franchisors και τα στελέχη υποστήριξης του Δικτύου Workshops για τους Franchisees
Μετρήσιμα Αποτελέσματα Βελτίωση της Απόδοσης των Franchisees, των υπηρεσιών υποστήριξης και του Δικτύου Franchise Υλοποίηση της Στρατηγικής και Ευθυγράμμιση με τους Franchisees Ενίσχυση Κοινής Κουλτούρας Διαχείριση Αλλαγής και μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise Υιοθέτηση & Διάχυση Βέλτιστων Πρακτικών