Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ

2 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Στάση απέναντι στη ζωή Θέληση για ανάπτυξη, ηγεσία,
Ανάληψη πρωτοβουλίας, Επαγγελματική επιτυχία Και κοινωνική καταξίωση

3 Σκοπός Σκοπός της εργασίας μας, είναι να μάθουμε για την επιχειρηματικότητα. Επιχειρηματικότητα είναι η προσπάθεια μετατροπής της πρωτοβουλίας, σε αποτέλεσμα και από αυτήν την διαδικασία να προκύψει και οικονομικό κέρδος. Τα βήματα της είναι: η Καινοτομία, η Ηγεσία, η διαχείριση και η ανάπτυξη της πρωτοβουλίας. Στην χώρα μας η επιχειρηματικότητα, θεωρείται πως πρέπει να ενταχθεί στην εκπαίδευση καθώς βοηθάει στην οικονομία, την ανάπτυξη, την παιδεία, την κοινωνία. Ο κύριος λόγος ένταξης, είναι η διαπίστωση πως η επιχειρηματικότητα σε συνάρτηση με άλλους παράγοντες, ευνοεί την οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας.

4 Τα μέσα που χρησιμοποιήσαμε για να επιτύχουμε αυτήν την εργασία ήταν:
το internet, τα βιβλία, ο καταιγισμός ιδεών και οι συζητήσεις μεταξύ των ομάδων.

5 Τα Αποτελέσματα

6 Ο ανταγωνισμός εκφράζει το κατά πόσο το προϊόν μιας εταιρείας ζητείται από τους καταναλωτές σε αντίθεση με άλλο ή άλλα προϊόντα και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει μερίδιο της αγοράς με το οποίο η επιχείρηση επιβιώνει και αναπτύσσεται.

7 Η ανταγωνιστικότητα ανάμεσα σε δύο ή και παραπάνω επιχειρήσεις, εξαρτάται πρωτον από το είδος του προϊόντος, την τιμή του, την ποιότητά του, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, την εξυπηρέτηση μετά την πώληση, την έγκαιρη εξυπηρέτηση της αγοράς κ.ά. Δεύτερον, από την τεχνολογία, δηλαδή για να καταφέρει μια εταιρεία να προωθήσει ένα νέο προϊόν στην αγορά, χρειάζεται νέα τεχνολογία ή και ακόμα να συνδυάσει τις υπάρχουσες τεχνολογίες με κάποιον διαφορετικό και πάντα καινούργιο τρόπο.

8 Τέλος, όταν ο ανταγωνισμός υπάρχει χωρίς στρεβλώσεις και παρεμβάσεις σε αυτόν τότε ο επιχειρηματίας έχει έναν «υγιή» ανταγωνισμό, χωρίς δηλαδή να φοβάται για τίποτα από κανέναν. Η επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να ανθίσει μέσα σε ένα περιβάλλον με παρεμβάσεις, διαπλοκές, στρεβλού ανταγωνισμού και μαύρου χρήματος με αυτά και πολλά άλλα μία επιχειρηματικότητα δεν οδηγείται στην άνθιση αλλά στο σάπισμα της.

9 Το επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την αναβάθμιση μιας υπάρχουσας επιχείρησης,όσο και για έναν αποτελεσματικό προσχεδιασμός, μιας νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

10 Το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί για έναν επιχειρηματία σημείο αναφοράς για την πρόοδο της επιχείρησης και εάν έχει εκπληρώσει τους στόχους τους οποίους έχει θέσει.

11 ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ Την δομή και την οργάνωση της επιχείρησης.
Μπορούμε να δούμε ποια κατάσταση επικρατεί στην αγορά και το γενικότερο οικονομικό περιβάλλον. Με ποιά στρατηγική μπορούν να υλοποιηθούν οι στόχοι της επιχείρησης και ποια είναι τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης. Εντοπίζει το μέγεθος της απαιτούμενης χρηματοδότησης καθώς και την πιθανότητα εξωτερικής επένδυσης. Διευκολύνει τους χρηματοδότες να εκτιμήσουν το μέγεθος του εγχειρήματος και βελτιώνει την διοικητική ικανότητα του επικεφαλής της επιχείρισης.

12 Επίπεδα σχεδίου μάρκετινγκ
Στρατηγικό Επιλογή Αγοράς στόχου Καθορισμός Πρότασης αξίας Ανάλυση των ευκαιριών της αγοράς Τακτικό Χαρακτηριστικά Προϊόντος Προώθηση Προβολή Εξυπηρέτηση

13 Παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική
μάρκετινγκ

14 Η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού

15 Ανάλυση SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές

16 Στοιχεία Ανάλυσης SWOT
Δυνάμεις Γνωστοί στην αγορά – (μεγάλη επιχείρηση) Περισσότερο ευέλικτοι (μικρή) Καλό δίκτυο συνεργατών Καλή Εικόνα Αδυναμίες Μικρό περιφερειακό ιατρείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό Κακή εικόνα σε ότι αφορά την ποιότητα Ανεπαρκές δίκτυο συνεργατών

17 Στοιχεία Ανάλυσης SWOT
Ευκαιρίες Δυνατότητα συνεργασίας (οικονομίες κλίμακας) Τεχνολογική καινοτομία που επιτρέπει την καλύτερη διάγνωση, αναίμακτη αντιμετώπιση μιας ασθένειας Απειλές Συνεργασία «ανταγωνιστών» με στόχο την δημιουργία ενός κέντρου

18 Διατύπωση στόχων - Οι στόχοι πρέπει να έχουν ιεραρχηθεί
– Οι αντικειμενικοί στόχοι πρέπει να εκφράζονται ποσοτικά – Οι στόχοι πρέπει να είναι ρεαλιστικοί – Οι αντικειμενικοί στόχοι πρέπει να έχουν συνέπεια

19 Στρατηγική του μείγματος μάρκετινγκ

20 Τα τέσσερα P του μείγματος μάρκετινγκ

21 Το μείγμα μάρκετινγκ και ο πελάτης
Τα τέσσερα C • Λύση για πελάτη (customer solution) • Κόστος για πελάτη (cost) • Άνεση (convenience) • Επικοινωνία (communication) Τα τέσσερα Ρ • Προϊόν (product) • Τιμή (price) • Τόπος (place) • Προώθηση (promotion)

22 Διατύπωση Σχεδίου Μάρκετινγκ - Προϊόν

23 Συνιστώσες της προσφοράς σας

24 Κύκλος Ζωής Προιόντος

25 Αλήθειες για τον κύκλο ζωής
• Τα προϊόντα έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής. • Οι πωλήσεις κάθε προϊόντος περνάνε από διακεκριμένες φάσεις . • Τα κέρδη αυξάνονται και μειώνονται στις διαφορετικές φάσεις. • Τα προϊόντα χρειάζονται διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, οικονομικές, παραγωγής, προμηθειών, και ανθρώπινων πόρων σε κάθε στάδιο.

26 Διάγραμμα νεκρού σημείου

27 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Σταυρούλα Ι. Μανιάτη
ΤΕΛΟΣ


Κατέβασμα ppt "PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ 2013-2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google