Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός-Εισαγωγικά. Ορισμός «Δημοσίων Σχέσεων» Ποιους εξυπηρετούν οι δημόσιες σχέσεις. Η Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διαδικασία Στάδια της Διαδικασίας.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Ενότητα # 3: Στρατηγικός Σχεδιασμός των Δημοσίων Σχέσεων Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωση και.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημόσιες Σχέσεις Ορισμός-Εισαγωγικά

Ορισμός «Δημοσίων Σχέσεων» Ποιους εξυπηρετούν οι δημόσιες σχέσεις. Η Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία του οργανισμού Τα τέσσερα στάδια των Δημοσίων Σχέσεων Ηθική και Δημόσιες Σχέσεις.

Ορισμός Δημοσίων Σχέσεων «Σχέσεις με το κοινό» «Αλληλεξάρτηση με τις ομάδες κοινού»

Ορισμός Δημοσίων Σχέσεων ΙNSTITUTE FOR PUBLIC RELATIONS-IPR «Δημόσιες Σχέσεις, είναι η τέχνη και η κοινωνική επιστήμη της ανάλυσης των τάσεων, της πρόληψης των συνεπειών τους, της προσφοράς συμβουλευτικών υπηρεσιών προς τους υπεύθυνους οργανισμών και της υλοποίησης προγραμμάτων δράσης, που θα εξυπηρετούν τόσο το συμφέρον του οργανισμού, όσο και του κοινού.»

Ορισμός Δημοσίων Σχέσεων Σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό η φύση των σύγχρονων δημοσίων σχέσεων αποδίδεται ως μια διαδραστική μορφή επικοινωνίας στην οποία τα κοινά – στόχοι δίνουν πληροφορίες στον οργανισμό μέσα από τις ερευνητικές του προσπάθειες και συχνά συμμετέχουν τα ίδια στον προγραμματισμό των δημοσίων σχέσεων.

Ποιους εξυπηρετούν οι Δημόσιες Σχέσεις; Πολλούς οργανισμούς στην κοινωνία όπως: Επιχειρήσεις, Εργατικά συνδικάτα, Κυβερνητικούς οργανισμούς, Εθελοντικές οργανώσεις, Ιδρύματα,Νοσοκομεία Εκπαιδευτικούς και Θρησκευτικούς Οργανισμούς.

Ποιους εξυπηρετούν οι Δημόσιες Σχέσεις; Για την επίτευξη των στόχων τους, αυτοί οι οργανισμοί είναι απαραίτητο να αναπτύξουν αποτελεσματικές σχέσεις με τα διαφορετικά είδη κοινού στα οποία απευθύνονται όπως: Υπαλλήλους,Μέλη,Πελάτες, Τοπικές κοινότητες, Μετόχους Άλλους οργανισμούς και Γενικά με την κοινωνία

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία Ο επαγγελματίας των Δημόσιων Σχέσεων λειτουργεί ως σύμβουλος της διοίκησης αλλά και ως διαμεσολαβητής, κάνοντας την μετατροπή των ατομικών σκοπών, Δημόσια Αποδεκτή, σε λογικά πλαίσια, πολιτική και δράση.

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: Την πρόβλεψη, ανάλυση και ερμηνεία της κοινής γνώμης τις στάσεις και τα θέματα που μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά τις λειτουργίες και τα σχέδια του οργανισμού. Την συμβουλευτική διοίκηση σε όλα τα επίπεδα του οργανισμού όσον αφορά στις αποφάσεις της πολιτικής, στα στάδια δράσης και επικοινωνίας, λαμβάνοντας υπόψη τις δημόσιες επιπτώσεις τους και τις κοινωνικές ή πολιτικές ευθύνες του οργανισμού.

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία Την έρευνα, καθοδήγηση και αξιολόγηση σε διαρκή βάση των προγραμμάτων δράσης και επικοινωνίας για να επιτευχθεί επαρκώς ενημερωμένη δημόσια κατανόηση, απαραίτητη για την επιτυχία των σκοπών του οργανισμού. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν προγράμματα μάρκετινγκ, οικονομικά προγράμματα, προγράμματα προσέλκυσης κεφαλαίων, προγράμματα για το εσωτερικό κοινό μιας επιχείρησης, προγράμματα για τις σχέσεις με την κοινότητα ή την κυβέρνηση κ.ά. Τον σχεδιασμό και την εφαρμογή των προσπαθειών του οργανισμού να επηρεάσει ή να αλλάξει τη δημόσια πολιτική. Τον καθορισμό των στόχων, σχεδιασμό, προϋπολογισμό, στρατολόγηση και κατάρτιση προσωπικού, την δημιουργία υποδομών, γενικότερα την διοίκηση των πόρων που απαιτούνται για όλα τα παραπάνω.

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία Παραδείγματα γνωστικών αντικειμένων που μπορεί να χρειαστούν στην επαγγελματική πρακτική των δημοσίων σχέσεων περιλαμβάνουν την τέχνη της επικοινωνίας, την ψυχολογία, την κοινωνική ψυχολογία, την κοινωνιολογία, τις πολιτικές επιστήμες, τα οικονομικά και τις αρχές της διοίκησης και της δεοντολογίας.

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως Διοικητική Λειτουργία Ο επαγγελματίας των δημοσίων σχέσεων χρησιμοποιεί μια ποικιλία επαγγελματικών ικανοτήτων επικοινωνίας και παίζει έναν ενοποιητικό ρόλο τόσο μέσα στον οργανισμό όσο και μεταξύ του οργανισμού και του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Διαδικασία των Δημόσιων Σχέσεων Η Διαδικασία των Δημοσίων Σχέσεων περιλαμβάνει τέσσερα στάδια: Την έρευνα, Τον καθορισμό των στόχων ενός προγράμματος, Τον προγραμματισμό και Την αξιολόγηση

Διαδικασία των Δημόσιων Σχέσεων Στάδιο έρευνας περιλαμβάνει: 1.Έναν πελάτη ή οργανισμό που έχει 2.Ένα πρόβλημα ή ένα πιθανό πρόβλημα που απαιτεί λύση και στο οποίο εμπλέκονται 3.Μία ή περισσότερες ομάδες κοινού. Στάδιο καθορισμού των στόχων ενός προγράμματος που επιδιώκει να επιλύσει ένα πρόβλημα: Στόχοι περιλαμβάνουν είδος επιρροής στις ομάδες κοινού όπως ενημέρωση ή αλλαγή της στάσης και της συμπεριφοράς τους. Οι στόχοι μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν δηλώσεις για το ίδιο το πρόγραμμα.

Διαδικασία των Δημόσιων Σχέσεων Τρίτο στάδιο του προγραμματισμού δηλαδή του σχεδιασμού και της εκτέλεσης ενός προγράμματος για την επίτευξη των στόχων. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα κεντρικό θέμα, μηνύματα και ποικίλους τρόπους επικοινωνίας που στοχεύσουν στην προσέλκυση των ομάδων κοινού.

Διαδικασία των Δημόσιων Σχέσεων Τέταρτο στάδιο η αξιολόγηση. Περιλαμβάνει δύο μέρη: πρώτο μέρος μια συνεχή διαδικασία παρακολούθησης και προσαρμογής του προγράμματος. Δεύτερο μέρος, η αξιολόγηση αναφέρεται ειδικά στους στόχους που είχαν οριστεί στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας και εξετάζει το βαθμό που έχουν επιτευχθεί από τον/την επαγγελματία δημοσίων σχέσεων.

Μελέτες Περιπτώσεων Οι μελέτες περιπτώσεων ομαδοποιούνται σύμφωνα με τις διαφορετικές ομάδες κοινού στις οποίες απευθύνονται οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων. Κάθε ομάδα απαιτεί κάποιες τροποποιήσεις στην προσέγγισή της που γίνεται με την συνολική διαδικασία των τεσσάρων σταδίων και προφανώς οι μελέτες περιπτώσεων επεξηγούν την τροποποιημένη διαδικασία στην πράξη.

Μελέτες Περιπτώσεων Ομάδες κοινού: Μέσα μαζικής Ενημέρωσης, Εσωτερικά κοινά, Την τοπική κοινότητα, Την κυβέρνηση, Τους επενδυτές, Τους καταναλωτές Διεθνείς ομάδες κοινού και Ειδικές Ομάδες.

Μελέτες Περιπτώσεων Με τις μελέτες περιπτώσεων γίνονται κατανοητοί και επεξηγούνται οι περιορισμοί και οι δυσκολίες που περιλαμβάνουν τα τέσσερα στάδια της Διαδικασίας των Δημοσίων Σχέσεων. Υποβάλουν σε έλεγχο θεωρητικές εφαρμογές σε πραγματικές καταστάσεις και συνθήκες.

Η Επίδραση της νέας Τεχνολογίας στις Δημόσιες Σχέσεις Διείσδυση της νέας τεχνολογίας και κυρίως η χρήση του διαδικτύου. Οι ιστότοποι χρησιμοποιούνται για να αναπτύσσουν σχέσεις με διάφορες ομάδες κοινού μέσα από: Δελτία τύπου, Ιστορικό,Φωτογραφίες, Ομιλίες Διευθυντικών στελεχών, Τριμηνιαίες και ετήσιες εκθέσεις προς μετόχους, Δημοσιεύματα που παρουσιάζουν τις θέσεις του οργανισμού, Συνεντεύξεις κ.λπ.

Η Επίδραση της νέας Τεχνολογίας στις Δημόσιες Σχέσεις Σημαντικό ρόλο παίζει Tο Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο (E- mail) και επίσης τα IntranetsExtranets

Ηθική και Δημόσιες Σχέσεις Μπορεί να υπάρξει ηθική στις Δημόσιες Σχέσεις; Ο Κώδικας Ηθικής των μελών της Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων της Αμερικής (PRSA, Public Relations Society of America) υιοθετήθηκε από τη Συνέλευση της Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων της Αμερικής το 2000 δείχνει τον τρόπο ώστε κάθε μέλος «να μπορεί να επαναβεβαιώνει την δέσμευση του σε ηθικές επαγγελματικές δραστηριότητες και αποφάσεις».

Κώδικας Ηθικής Παρουσιάζει μια σειρά από βασικές επαγγελματικές αξίες που θα πρέπει να ακολουθούν όλοι οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων που δουλεύουν δεοντολογικά. Αυτές οι αξίες περιλαμβάνουν: Την υπεύθυνη συνηγορία, Την ειλικρίνεια, Την εξειδίκευση, Την ανεξαρτησία (αντικειμενική και υπεύθυνη παροχή συμβουλών στους πελάτες), Την αφοσίωση στους πελάτες υπηρετώντας παράλληλα το δημόσιο συμφέρον και Την δικαιοσύνη στην συναλλαγή με πελάτες, εργοδότες, ανταγωνιστές, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το γενικό καλό.

Κώδικας Ηθικής Το δεύτερο μέρος του Κώδικα Ηθικής αποτελείται από τέτοιες ηθικές αρχές συμπεριφοράς όπως «την προστασία και προαγωγή της ελεύθερης ροής ακριβής και αληθινής ενημέρωσης», «Την προαγωγή του υγιούς και δίκαιου ανταγωνισμού» Την αποκάλυψη αληθινών πληροφοριών, δοσμένων με ακρίβεια σε κάθε μορφή επικοινωνίας, Την προστασία «της ιδιωτικής ζωής των πελατών, οργανισμών και ατόμων με την περιφρούρηση εμπιστευτικών πληροφοριών»,

Κώδικας Ηθικής Ο Κώδικας Ηθικής σκοπεύει να αντικρούσει την εικόνα των επαγγελματιών δημοσίων σχέσεων ως «μισθωμένων κυνηγών» οι οποίοι θα κάνουν ή θα πουν οτιδήποτε χρειάζεται για να πετύχουν τους στόχους του πελάτη τους.

Κώδικας Ηθικής Εναντίον Ανήθικων Πρακτικών Κλίμακα πρακτικών από τη λιγότερο κακή στη χειρότερη: Η πρακτική της Υποβάθμισης. Συνυφασμένη με την παραπάνω η Τεχνική της εκτροπής του λόγου (spin) και (Spin doctors). Πρακτικές Παραποίησης: 1.Μεγιστοποίηση. 2.Ελαχιστοποίηση. 3.Υπερβολική γενίκευση ή η κατάληξη σε υπεραπλουστευμένα και γενικά συμπεράσματα βασισμένος σε μεμονωμένη περίπτωση ή παράδειγμα. 4.Κατηγοριοποίηση 5.Άρρηκτη δεμένη με την παραπάνω είναι η σήμανση. 6.Μετατόπιση της εικόνας.

Κώδικας Ηθικής Εναντίον Ανήθικων Πρακτικών Τελευταία και ακόμη πιο προσβλητική αναφέρεται η η Πρακτική του καθαρού ψεύδους και της συγκάλυψης.