1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Στρατηγικές Προτεραιότητες 25 Ιουλίου 2012 Μανούσος Γ. Βολουδάκης Υφυπουργός
2 Βασικές αρχές 1.Διοικητική Μεταρρύθμιση (ΔΜ) και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (ΗΔ) προχωρούν παράλληλα 2.Κάθε δράση στα μέτωπα (ΔΜ) και (ΗΔ) πρέπει να οδηγεί σε μετρήσιμη απλούστευση διαδικασιών και δομών 3.Διασφάλιση οριζόντιας συνεργασίας μεταξύ Υπουργείων.
3 Στόχοι : 1.Μεγιστοποίηση δυνατοτήτων ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης του πολίτη Αναβάθμιση – ολοκλήρωση διαδικτυακής Πύλης Ερμής με αύξηση παρεχομένων υπηρεσιών (CRM) Μετάβαση σε υπηρεσίες επιπέδου 3 Ηλεκτρονικές πληρωμές προς το Δημόσιο Ε-ταυτοποίηση ( βλ.και ενοποίηση Μητρώων)
4 Στόχοι (συνέχεια) : 2. Μεγιστοποίηση αποτελεσματικότητας του κράτους Ανάπτυξη ολοκληρωμένου συστήματος συνεργασίας G to G Ολοκληρωμένη διαχείριση δεδομένων (G – Cloud) Eνοποίηση μητρώων – με σεβασμό σε ζητήματα προσωπικών δεδομένων
5 Στόχοι (συνέχεια) : Διασφάλιση πραγματικής λειτουργίας συστήματος «Διαύγεια» Σύζευξις ΙΙ Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης HR, σε συνδυασμό με την σε εξέλιξη διαδικασία αξιολόγησης δομών και στελεχών του Δημοσίου Ανάπτυξη συστήματος ERP με πεδίο εφαρμογής τα δημοσιονομικά, σε συνεννόηση με το ΥΠΟΙΚ
6 Στόχοι (συνέχεια) : 3. Δημιουργία συνθηκών συνολικής ψηφιακής ανάπτυξης Αύξηση «ψηφιακού αλφαβητισμού» και «ψηφιακής συμμετοχής» (e-inclusion) Ευρυζωνικότητα παντού Ψηφιακή αναβάθμιση επιχειρήσεων (Κρατικές Ενισχύσεις)
7 Τρόπος λειτουργίας στον τομέα ΗΔ: Ευέλικτη δομή – όχι σε πολυπληθείς μόνιμες Επιτροπές και Συμβούλια Γραφείο Πρωθυπουργού συμμετέχει σε όλες τις οριζόντιες συνεννοήσεις (μεταξύ Υπουργείων) Έμφαση σε παραγωγή μετρήσιμου αποτελέσματος εντός χρονοδιαγράμματος
8 Επιτυχία ΗΔ = προϋπόθεση επιτυχίας ΔΜ= προϋπόθεση εξόδου από την κρίση. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή !